Venlonezen.quote:
Goede studie!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik studeer dus Management Economie en Recht, en kan dadelijk ook de vastgoedbranche in dus vandaar mijn stage op een makelaarskantoor. Voor mij is dit de eerste keer dat ik stage loop en deze richting leek mij wel interessant.
Vroeger had ik een ander account op fok maar daar ben ik dus gewoon alles van kwijt dus een tijd terug alleen maar een nieuwe gemaakt voor de F1 manager maar ik miste het forum toch wel een beetje.
we hebben in ieder geval genoten van de rustquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker taart bij de lunch gehad
![]()
MPG-logica...quote:
MPG is extreem goed in koffie leutenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, MPG en ik zouden jullie allemaal een lesje moeten leren
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
we hebben in ieder geval genoten van de rust
quote:
en jij komt uit?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, MPG en ik zouden jullie allemaal een lesje moeten leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijlen Jeu Sprengersquote:
Oke... en heeft hij 255 hyves vrienden?quote:
quote:
Wie niet tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke... en heeft hij 255 hyves vrienden?
Bij lange na nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
Ik heb niet eens hyves. Of msn. Ik heb daar gewoon geen zin in.quote:
Randstadquote:
Weet ik veel. Ik Hyveszszs' niet...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Alto om het alto zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens hyves. Of msn. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Iemand met 255 "vrienden" op hyves lijkt me dan ook ietwat overdreven.quote:
Wat is er alto aan, als ik vragen mag?quote:
Die hyves kan ik nog begrijpoen, maar wie heeft er tegenwoordig geen MSN? Of IM jij helemaal niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er alto aan, als ik vragen mag?
Ik had het over iemand met 255 "vrienden".quote:
Johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over iemand met 255 "vrienden".
Ik heb er 571, moet ik me nu ook aangesproken voelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand met 255 "vrienden" op hyves lijkt me dan ook ietwat overdreven.
Retorische vraag: dan allemaal wel echte vrienden?
Gewoon willekeurig mensen op straat gaan aanspreken ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er 571, moet ik me nu ook aangesproken voelen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef Californium het volgende:
jeeej.....En we hebben zelfs een connectie![]()
via Eer-ik
Ik IM niet. Eigenlijk geen reden om wel of niet te IM'en. IHet trekt me niet zo. Wel een tijd je gedaan, maar dan heb je van die ellenlange lijsten en iedereen verwacht dat je ze eens per avond of zo aanspreekt. Dan maar liever op een medium als fok, daar is die "instant" niet zo aanwezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hyves kan ik nog begrijpoen, maar wie heeft er tegenwoordig geen MSN? Of IM jij helemaal niet?
dan mag je nu mij gaan zoekenquote:
Je moet niets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er 571, moet ik me nu ook aangesproken voelen?
Vreemd volk dat verwacht dat je elke dag contact hebt...zou ik ok niet zo'n fan van zijn. Ach, is wel handig als je geen zin hebt om te bellen maar als je wel ff iets wil weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik IM niet. Eigenlijk geen reden om wel of niet te IM'en. IHet trekt me niet zo. Wel een tijd je gedaan, maar dan heb je van die ellenlange lijsten en iedereen verwacht dat je ze eens per avond of zo aanspreekt. Dan maar liever op een medium als fok, daar is die "instant" niet zo aanwezig
Gevindt!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
dan mag je nu mij gaan zoeken
Gewoon mensen jou aan laten spreken als je online bent. Meer als de helft van mijn lijst spreek ik niet elke dag, komt waarschijnlijk omdat ik niet zo heel veel online ben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik IM niet. Eigenlijk geen reden om wel of niet te IM'en. IHet trekt me niet zo. Wel een tijd je gedaan, maar dan heb je van die ellenlange lijsten en iedereen verwacht dat je ze eens per avond of zo aanspreekt. Dan maar liever op een medium als fok, daar is die "instant" niet zo aanwezig
Ik heb echt maar een kleine selectie van mensen in mijn lijst en ik sta altijd online. Als mensen wat kwijt willen kunnen ze dat neerzetten, maar als ik geen zin heb om instant te reageren dan doen ik dat niet. En dat weten ze dan ook. Andersom is dat met de meeste ook zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan email ik wel. Maar meestal bel ik gewoon, dat kost net zo veel moeitequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vreemd volk dat verwacht dat je elke dag contact hebt...zou ik ok niet zo'n fan van zijn. Ach, is wel handig als je geen zin hebt om te bellen maar als je wel ff iets wil weten.
Dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een kleine selectie van mensen in mijn lijst en ik sta altijd online. Als mensen wat kwijt willen kunnen ze dat neerzetten, maar als ik geen zin heb om instant te reageren dan doen ik dat niet. En dat weten ze dan ook. Andersom is dat met de meeste ook zo.
quote:
Dan krijg je weer dat je passief bevonden wordt, omdat zij jou altijd moeten aanspreken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:36 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Gewoon mensen jou aan laten spreken als je online bent. Meer als de helft van mijn lijst spreek ik niet elke dag, komt waarschijnlijk omdat ik niet zo heel veel online ben.
Nee, gewoon van 3 middelbare scholen afgetrapt wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig mensen op straat gaan aanspreken ofzo?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
http://www.nu.nl/news/1812886/122/Vis_geopereerd_aan_hernia.html
Kantoor is hier niet zo groot dus meestal lopen we hier naar elkaar toe of als iemand lui is bellen we gewoon. Als iedereen aanwezig zou zijn dan zitten we hier met 9 man maar dat is in de tijd dat ik hier zit nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg je weer dat je passief bevonden wordt, omdat zij jou altijd moeten aanspreken.
Als ze iets linea recta kwijt willen kun je me beter bellen. Ik vind dat IM gedoen niet veel aan.
Ik heb alleen op mijn werk zo'n communicator ooit aangevraagd, maar ik merk gewoon dat ik dan even naar een collega bel ipv een vberichtje te sturen dat niet kan wachten
En voor de niet dringende zaken is er email.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dat deed je snel
oja....duh... de foto is exact als de gene die hier op fok staat
waar heb je op gezochtquote:
Even de selectie uitgedundquote:
Een verdieping omhoog of omlaag loop ik nog, de rest bel ik. Of als het haast heeft, dan bel ik ook wel. Of als er iemand op een andere vestiging zitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:42 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Kantoor is hier niet zo groot dus meestal lopen we hier naar elkaar toe of als iemand lui is bellen we gewoon. Als iedereen aanwezig zou zijn dan zitten we hier met 9 man maar dat is in de tijd dat ik hier zit nog nooit voorgekomen.
Succes, maak wat foto'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
zo ik ga afsluiten.
Eens kijken of dat huisje wat is
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Even de selectie uitgedund![]()
(V, single, etc...)
Al had ik natuurlijk effe "Edinburgh" in kunnen rossen.
Best.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Californium het volgende:
veel plezier Nico
Ik ga je toevoegen MPG...if i may?
Succesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
zo ik ga afsluiten.
Eens kijken of dat huisje wat is
checkquote:
quote:
Huisarts wilde enkel maar een testje doen voor 25 euro, toen heb ik bedankt en gezegd dat ik het zelf wel zou halen. Zo dus eerst langs huis voor geld en dan maar naar de apotheek er voor. Denk dat ik die mensen nog het meest vertrouw dat ze het niet doorroddelenquote:
Dat noemen ze spammenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:
post met functie...
waarom post je een post zonder functie![]()
o is dat spammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
haphaphapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
die KSC'ers zijn allemaal postaantal geilerds, je weet toch
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
o is dat spammen
Als jij nou daadwerkelijk koffie lustte pas je er perfect thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dan ben ik weer bij. Het scheelt naar beneden scrollen en het voorkomt RSI...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:
post met functie...
waarom post je een post zonder functie![]()
Dat jij vandaag uberhaupt bent gaan werken, ik zou wel andere dingen aan mijn hoofd hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat ken ik wel. Moet nog 20 min maar ze gaan hier borrelen
![]()
en ik moet weer eens weg
Ik mag maar een aantal dagen ziek zijn (9) en ik heb er al 7 van op zitten.. ik heb eigenlijk ook niet echt een keuze gehad. En ik zit denk ik liever hier geen fuck uit te voeren als dat ik de hele dag naar een witte muur zou staren thuis. Al heb ik idd niet zo heel erg veel uitgevoerd. Zit ook echt de laatste minuten af te tellen tot ik weg kan,,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij vandaag uberhaupt bent gaan werken, ik zou wel andere dingen aan mijn hoofd hebben
Ik moet nog door tot half 6.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat ken ik wel. Moet nog 20 min maar ze gaan hier borrelen
![]()
en ik moet weer eens weg
Doen ze hier elke laatste woensdag van de maand. Paar bakken chips, borrelhapjes uit de frituurpan, bier en frisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:25 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Ik moet nog door tot half 6.
Ik krijg net wel de uitnodiging voor kerst, gezellig wat eten met iedereen hier. Je kan er maar optijd bij zijn.
Hier hebben ze volgensmij minimaal 3x in de week gebak iets anders lekkers. Er zit hier een bakkerij op de hoekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Doen ze hier elke laatste woensdag van de maand. Paar bakken chips, borrelhapjes uit de frituurpan, bier en fris. Vorige maand kon ik niet en dit keer weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |