zie bovenstaande... en gesprekken over triotjes.... enz enzquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
Och. Beter bezopen in de kroeg dan volledig bewust op het werk in het archief![]()
![]()
Weten we tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
a. ik doe niet aan aflebberen
b. Ik doe niet (nuchter) aan aflebberen in een kroeg
c. Ik zou niet vreemdgaan
d. weet ik veel...een d hoort er nu eenmaal
mooiquote:
En trouwens, nu kun je al die dingen doen want je hebt toch geen vriendje meerquote:
Ja, hier ook. En pokerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
Bij ons was het elke laatste vrijdag van de maand, bier, bier, speciaalbier, en borrelhapjes
Als beauty of nerd?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...:')
Aan je fobo te zien denk ik niet...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...
Ben je wel in gezelschap van mooie meidenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...
Ik kan nogal bloedfanatiek worden en zeker als er iets te winnen valtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je wel in gezelschap van mooie meiden. Op zich niets mis mee. Alleen die camera en stomme spelletjes
Selectievraagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef HostiMeister het volgende:
In dat geval gedraag je als mastergeek tijdens de selectie en dan ineens ben je don juan tijdens de opnames, allemaal die babes macken
Dankuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:18 schreef Piles het volgende:
Avond
Feli Bartje
![]()
Paneel laptop vermoedelijk kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |