abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62780534

Het vorige deel: Slank de Herfst door #292 : Waar we er flink tegenaan gaan!!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62780557
Sorry, geen inspiratie voor een TT, als een mod iets leuks weet mag hij veranderd worden hoor!
Ik sloot af met:
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Alleen als de afstand veel te klein is (tien meter ofzo). Als dat zo is, kun je je dus beter dood houden.
[..]

Als je op minstens honderd meter afstand bent, is dat niet zo'n probleem denk ik.

Ik ben net in een National Park geweest waar ook beren rondlopen, vandaar dat ik de instructies goed in mijn hoofd heb zitten. Ik had er trouwens graag eentje gezien hoor.
Ik ben gelijk je verslag gaan lezen, wat mooi! En dat stuk van Brian is leuk (daar ben ik nu)
Wel enorm sneu dat het bezoek aan Jamie niet meer doorging
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62780595
[Jongetjes met lang haar]
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.

En Kwak, oudste heeft altijd zijn haar in een staart op school, was een voorwaarde van mij om hem zijn haar lang te laten mogen groeien en dat ziet er altijd keurig uit.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:20:23 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780601
hoi.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:24:07 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62780699
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62780715
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:26:19 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780766
Bij jongetjes met lang haar moet ik altijd hier aan denken:

En hij wil ook beslist niet dat zijn haar afgeknipt wordt, zei ze eens in een interview . Ik vind het echt niet mooi. Als je nou een mooie bos krullen hebt of lekker dik mooi haar, dan is het een ander verhaal (al vind ik dit wel érg lang), maar een paardenstaartje is echt not done .
Niet meer actief op Fok!
pi_62780877
De eerste keer van MissBliss
Fok!bejaarde
pi_62780907
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62780959
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:34:10 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780961
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
Hey, niet spoilers die voor mij bedoeld zijn gaan zitten lezen hè .

Ik ga straks even naar Dunya & Desie - De Film kijken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:36:56 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62781034
tvp .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62781105
Hallo.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:39:35 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62781111
Zeg Esse, is het wel zo handig om foto´s van je kinderen te plaatsen gezien het feit dat je zo graag onherkenbaar wilt blijven....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:39:59 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62781122
TVP dus!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:40:49 #16
331 Merel
Be here now.
pi_62781133
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zal je even de link naar de vacature PM'en
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62781155
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
tvp .
Jah wat?!
Fok!bejaarde
pi_62781192
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:30 schreef Anosmie het volgende:
De eerste keer van MissBliss
Ja, ik balen dat ik het topic dichtgegooid had! !
Maar het is gelukt

Mijn vriend heeft overigens ook (half)lang haar. Voor ik hem kende had hij het tot halverwege zn rug en nu hangt het langste tot zn schouders ongeveer. Ik vind het leuk Maar bij elk kappersbezoekje wordt het toch weer een stukje korter (ja duh, maar korter dan het vorige kappersbezoekje bedoel ik )
Ziggy played guitar
pi_62781286
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Bij jongetjes met lang haar moet ik altijd hier aan denken:

[ afbeelding ]

Ze had dat kind Renée - Charlotte moeten noemen.

Het vriendje van mijn oppaskindje had een staart. Zijn mama vond dat hip ('t Gooi he. ) En toen moesten ze een handbaltoernooi spelen. En toen vroeg een jongen uit een ander team: "Huh? Waarom hebben jullie een meisje in jullie team??"
Toen was de staart 2 dagen later ineens verdwenen.
Fok!bejaarde
pi_62781363
Thanks Merel
The way you rock'n'roll
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:55:50 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62781455
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wegrennen is eigenlijk het laatste wat je moet doen. Het advies is, als de beer te dichtbij is: je groot maken, met je armen zwaaien, veel lawaai maken.

Overigens ziet een beer een mens niet als prooi en zal hij dus normaal gesproken alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Doet hij dat wel, dan kun je het beste doen alsof je dood bent.
Dat hangt ervanaf wat voor soort beer het is. Zwarte beren en bruine beren gedragen zich heel anders. De ene soort ziet je als prooi en zal je gelijk opeten als hij honger is, dus vooral in de lente na hun winterslaap. Die soort kan niet in bomen klimmen, dus dat is het slimste om te doen. De andere soort wil graag dat je bederft voordat hij je opeet, dus dan kun je het beste dood spelen, en dan zal hij later terugkomen. Sowieso, zodra ze zich bedreigd voelen zullen ze je aanvallen, zeker als ze kleine beren hebben.

Ik heb een jaar in Alaska gewoond, dus ben wel vrij goed op de hoogte. De beer die ik tegenkwam met hardlopen, dat was in de straat waar ik zelf woonde...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:56:41 #22
331 Merel
Be here now.
pi_62781482
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks Merel
Laat 't even weten als je er daadwerkelijk iets mee doet, misschien kan ik helpen
pi_62781517
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Esse_est het volgende:
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.

En Kwak, oudste heeft altijd zijn haar in een staart op school, was een voorwaarde van mij om hem zijn haar lang te laten mogen groeien en dat ziet er altijd keurig uit.
Inderdaad... Bij mij pcies dezelfde rede om in dit geval voor eigen mening te gaan...
Alleen nét wat andere situatie... Kind wat "vecht" om zn plekkie in de maatschappij en graag zichzelf wil zijn..Wat anders is als de norm... Juist meer geloof in zichzelf nodig om te leren/aanvaarden dat ie zichzelf mag zijn en dat dt prima is... ( kort en misschien niet helemaal duidelijk neergezet...)
Roep ook vaak tegen hem dat de kinderen op school het misschien niet zo mooi vinden wat ie aanheeft en dat ze hem wel eens uit zouden kunnen lachen ( voorbereiden op reakties van de kinderen in zn klas)maar dat ie zelf moet weten wat ie daar mee doet...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62781901
Hi!
Ik leef zo ongeveer op sushi! En loop hele dagen de stad door. Vanochend stond ik om 7 uur op de vismarkt in Tokyo en dat is dieet technisch erg goed, want dan krijg ik de eerste 2 uur niets door mijn keel!
Maar het was wel tof! En nu ben ik moe. Iets met heel slecht slapen, heel vroeg op staan en de hele dag lopen.
pi_62782227
Ik vind lang haar bij jongetjes juist onwijs tof. En ik ben een tegenstander van ouders die dat soort dingen voor hun kinderen bepalen. Voor een peuter of kleuter, okee, maar wat oudere kinderen kunnen prima zelf bepalen wat ze leuk vinden. Ik mocht al op mijn vierde zelf bepalen wat ik aantrok naar school. En ja, soms liep ik voor gek, maar IK vond het mooi en dat is het belangrijkste. Bovendien leer je er eigen verantwoordelijkheid / kiezen door.
pi_62782314
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Esse_est het volgende:
Oftewel, je leert hem sociale angst aan... "Je moet vooral voldoen aan wat De Anderen willen, anders loopt het slecht met je af". Juist van je eigen weg gaan (en op je bek gaan daarbij) word je sterk. En het lijkt mij sterk dat dat bij een kind met een sociale stoornis anders zou zijn.
pi_62782374
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Wel enorm sneu dat het bezoek aan Jamie niet meer doorging
Klote, ja. Vooral omdat de post dus ook nauwelijks loopt, dus ik heb geen idee of hij mijn kaartjes wel gekregen heeft...

Maar goed, ik ben van plan om begin 2009 weer te gaan.
pi_62782427
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef Vivi het volgende:
Zeg Esse, is het wel zo handig om foto´s van je kinderen te plaatsen gezien het feit dat je zo graag onherkenbaar wilt blijven....
Hij stond in de spoiler, Vivi en is inmiddels al weer weg. En verder hoef ik niet onherkenbaar te zijn, alleen wat minder makkelijk te vinden. Maar bedankt voor het medenken!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:34:33 #29
331 Merel
Be here now.
pi_62782444
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:

Oftewel, je leert hem sociale angst aan... "Je moet vooral voldoen aan wat De Anderen willen, anders loopt het slecht met je af". Juist van je eigen weg gaan (en op je bek gaan daarbij) word je sterk. En het lijkt mij sterk dat dat bij een kind met een sociale stoornis anders zou zijn.
Soms zullen ouders hun kinderen ook moeten beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Dat is dan een afweging die je maakt.
pi_62782464
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Klote, ja. Vooral omdat de post dus ook nauwelijks loopt, dus ik heb geen idee of hij mijn kaartjes wel gekregen heeft...

Maar goed, ik ben van plan om begin 2009 weer te gaan.
Oh, weet je dat nu nog steeds niet?
Jeetje...
Begin 2009, dat is al bijna Ik hoop dat het dan beter gaat!
Ziggy played guitar
pi_62782518
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Soms zullen ouders hun kinderen ook moeten beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Dat is dan een afweging die je maakt.
Je moet een kind wapenen tegen de boze buitenwereld, want hij komt er uiteindelijk toch wel in terecht. Als je 'm dan al die tijd beschermd hebt, weet hij niet hoe hij ermee om moet gaan.
pi_62782547
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh, weet je dat nu nog steeds niet?
Jeetje...
Nope. Brieven duren normaal al een week of drie en nu kan het wel nog veel langer duren...
quote:
Begin 2009, dat is al bijna Ik hoop dat het dan beter gaat!
Ik hoop het ook. Even afwachten tot de situatie weer genormaliseerd is.
pi_62782564
Als het koud is moet hij van mij zijn handschoenen aan op de fiets, ook al vindt hij ze niet zo mooi. Ik houd zijn handen niet vast onderweg naar school.
pi_62782717
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef Esse_est het volgende:
Als het koud is moet hij van mij zijn handschoenen aan op de fiets, ook al vindt hij ze niet zo mooi. Ik houd zijn handen niet vast onderweg naar school.
Dat is iets heel anders imo. Al zou ik gewoon zeggen "Prima, dan doe je je handschoenen niet aan". En dan komt hij er wel achter. En natuurlijk kan hij ook handschoenen uitkiezen die hij zelf wel mooi vindt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:47:38 #35
14746 k_i_m
pi_62782823
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jah wat?!
Ik was onvermoed druk .
In my life
Why do I smile
pi_62782853
TVP
Ik moet eigenlijk gaan leren....
pi_62782864
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders imo. Al zou ik gewoon zeggen "Prima, dan doe je je handschoenen niet aan". En dan komt hij er wel achter. En natuurlijk kan hij ook handschoenen uitkiezen die hij zelf wel mooi vindt.
Juistem! Hij gaat niet snappen dat dat haar kan leiden tot minder fijne situaties! Ik zei net al, hij heeft een contactstoornis. Daardoor kan hij onder meer geen gezichten lezen én reageert hij op alles waarvan hij dénkt dat het over hem gaat. Als er achter zijn rug iets gezegd wordt over 'een dom wijf' dan dénkt hij dat ze hem uitschelden en ontstaat iets vervelends. Als dat haar nou eraf is, dan is dat een reden minder voor hem tot achterdocht ten opzichte van zijn medeleerlingen.

Moeilijk uitleggen maar ik hoop dat je me snapt.
pi_62782957
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:

Ik was onvermoed druk .
Oh bugger!

Sterkte.
*kroel*
Fok!bejaarde
pi_62783004
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Juistem! Hij gaat niet snappen dat dat haar kan leiden tot minder fijne situaties!
Daar komt hij dan toch vanzelf achter? En dan leert hij vanzelf om daar op een adequate manier op te reageren.
quote:
Ik zei net al, hij heeft een contactstoornis. Daardoor kan hij onder meer geen gezichten lezen én reageert hij op alles waarvan hij dénkt dat het over hem gaat. Als er achter zijn rug iets gezegd wordt over 'een dom wijf' dan dénkt hij dat ze hem uitschelden en ontstaat iets vervelends. Als dat haar nou eraf is, dan is dat een reden minder voor hem tot achterdocht ten opzichte van zijn medeleerlingen.

Moeilijk uitleggen maar ik hoop dat je me snapt.
Als er achter mij mensen staan te lachen, denk ik ook dat ze mij uitlachen.

Ik snap je wel, ik ben het alleen totaal niet met je eens. Ik heb zelf een gehandicapt nichtje dat van haar ouders nooit wat mocht, 'want dat kan ze toch niet'. En ik liet haar bij mij wél alles doen. Ze ging af en toe keihard op d'r bek, maar haar zelfvertrouwen nam wel enorm toe!
pi_62783050
En trouwens, als je 'pestgevoelig' bent, maakt het echt geen ene ruk uit wat je doet of laat. Ze vinden wel een reden. Beter leer je hoe je moet omgaan met het gedrag van de anderen.
pi_62783079
Ik herken, in mindere mate veel van jou beschrijving in mijn zoon...
Merk dat bij die van mij voorbereiding op eventuele reakties erg goed helpen...
Hij ziet soms ook niet het verschil tussen grapjes en ernst...
Opmerking van 'm van nog neit zo lang geleden....
Hij moest een champignon zijn tijdens een stukje op schoolkamp... Ik wilde eigenlijk zn pak wel even zien van te voren ( hij had het over een rare maillot) om te kijken hóe erg hij voor gek zou staan....
Ach mama dat geeft neit... Maar jongen, misschien gaan ze je heel hard uitlachen... Mwah... Dan wordt er iig gelachen was zijn commentaar...
Gezichten lezen heeft ie ook moeite mee...

Mar ik denk wel dat sommige kinderen baat hebben bij bescherming ( en de rest van hun leven vaak goede begeleiding) en sommige kinderen juist in het sterk maken, wapenen inderdaad.... Weten wat je kunt verwachten...

Ik probeer mijn zoon ( die heel "raar" kan reageren op sommige situaties) te leren dat het neit erg is dat ie zo ( vaak erg emotioneel) reageert, maar dat niet iedereen weet hoe ie daar mee om moet gaan...Zodat hij op zijn reaktie een reaktie zal kunnen krijgen, die weer heel vreemd voor hem overkomt.. ( snappen we 't nog?)
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:56:57 #42
14746 k_i_m
pi_62783100
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Oh bugger!

Sterkte.
*kroel*
Nu verveel ik me weer .
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:57:20 #43
14746 k_i_m
pi_62783117
En ik wil stroopwafels, dus ik ga mijn kiwi's maar opeten .
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:58:13 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62783147
Alleen voor kattenliefhebbers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_62783529
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je moet een kind wapenen tegen de boze buitenwereld, want hij komt er uiteindelijk toch wel in terecht. Als je 'm dan al die tijd beschermd hebt, weet hij niet hoe hij ermee om moet gaan.
Krijgen kinderen met een sociale stoornis niet al genoeg ervaring met die grote boze buitenwereld zonder dat hun haar ook nog eens raar gevonden wordt?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62783545
Ise, lief dat je zo meedenkt hoor maar hij heeft nu al een jaar of 4 lang haar en 'het dus vanzelf merken' heeft dus geen invloed op zijn gedrag. Het gaat heel goed nu met zijn klasgenoten, maar de grote jongens van groep 8 kunnen niet met hem omgaan (daar al eens aan gedacht?). En als haren eraf dan een manier is om een deel van die moeijkheden weg te nemen vind ik dat ik daar best in mag beslissen.

Wat betreft je commentaar dat hij niets zou mogen denk ik dat je me volkomen verkeerd inschat. Hij mag alles, moet zelfs van alles om inderdaad te zorgen dat hij ondanks zijn 'handicap' toch zo goed mogelijk zelfstandig zijn weg kan vinden.

En Vamp, wat mooi dat je kind zo reageert...wat sterk ook. Wat je zegt, voorbereiden op reacties en mogelijke gebeurtenissen doe ik ook vaak met oudste, maar probleem is dan vaak *grin* dat hij dan gaat reageren op de manier die we hebben besproken in een situatie die dan nét weer wat anders vraagt.

Maar het is wel een schatje, dat wel.
pi_62783586
Ochtendhumeur was snel weg en ben nog vroeg uit ook . @PF: normaal heb ik vandaag ook tot 5 uur les, maar vandaag was je nét te laat op de uva om me tegen te komen .
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Toch mag mijn jongste broertje ook geen skatebroeken dragen van mijn ouders, hoe mooi hij dat ook vindt, omdat je daar veel commentaar op krijgt. Draag ze zelf, net als mn andere broertje, wel en je moet soms best stevig in je schoenen staan om tegen de opmerkingen te kunnen. Een kind dat al moeite heeft met sociale vaardigheden moet jet het niet nog moeilijker maken leuk contact te krijgen, door een afwijkend uiterlijk. Men kijkt mij ook eerst gek aan, maar zodra ze zien wat voor persoon ik ben, is het hele 'wijde broeken zijn gek/stom/ben jij gothic' meteen weg. Mijn jongste broertje is communicatief niet in staat om mensen door die eerste indruk heen te laten prikken, en ze blijven hem raar vinden. Ben het wel eens met Esse.

Maar jongens met lang haar .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62783636
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar komt hij dan toch vanzelf achter? En dan leert hij vanzelf om daar op een adequate manier op te reageren.
[..]

Als er achter mij mensen staan te lachen, denk ik ook dat ze mij uitlachen.

Ik snap je wel, ik ben het alleen totaal niet met je eens. Ik heb zelf een gehandicapt nichtje dat van haar ouders nooit wat mocht, 'want dat kan ze toch niet'. En ik liet haar bij mij wél alles doen. Ze ging af en toe keihard op d'r bek, maar haar zelfvertrouwen nam wel enorm toe!
Iedereen kent wel een gehandicapte, maar de ene handicap is de andere niet. No offense, maar ik denk dat Esse zelf wel weet wat bij haar zoon het beste werkt.
pi_62783853
Eindelijk wat kleine lichtpuntjes: m'n vriend heeft vandaag op twee vacatures gereageerd en is voor allebei vrijwel direct uitgenodigd voor een gesprek, allebei morgen. Ook al wordt het niets, deze goede nieuwtjes konden we wel even gebruiken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:41:14 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62784481
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk wat kleine lichtpuntjes: m'n vriend heeft vandaag op twee vacatures gereageerd en is voor allebei vrijwel direct uitgenodigd voor een gesprek, allebei morgen. Ook al wordt het niets, deze goede nieuwtjes konden we wel even gebruiken.
.
Wens hem succes!
Niet meer actief op Fok!
pi_62784587
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Wens hem succes!
Zal ik doen, dank je wel!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:44:14 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62784599
Shopping therapy rocks Zo getressed door alle drukte dat ik over myself moest getten.

De buit:

Nieuwe HP laptops en hij doet het zoals u ziet. Eindelijk zonder windhoos maar met Ubuntu
Nieuwe dekbedovertrekjes
Een berg dingen die ik niet nodig heb van de Hema
Kaarsen
Gadgets
Lingerie
Sokken

En nu ben ik uitgeput, maar het huis is een ravage, dus die ga ik nu lekker boenen en dan fris bedje opmaken en dan lekker wat eten bestellen en dan een kop groene thee en een temazepam en slapen tot donderdagavond
pi_62784610
Wat goed DaD, ik hoop dat er wat uitkomt!
pi_62784714
quote:
Goed nieuws.
Ik zal voor hem duimen.
pi_62785498
Ik wil rode laarsjes.
En ik kan ze niet vinden.
.
Fok!bejaarde
pi_62785936
tvp

nu hard aan de slag
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:29:36 #57
14746 k_i_m
pi_62785958
SHE, ik wil gevulde paprika. Heb jij daar een goed recept van??
In my life
Why do I smile
pi_62786018
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik wil rode laarsjes.
.
quote:
Dikkertje Dap klom op de trap
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,
weet je, wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes voor de regen!
't Is toch niet waar, zei de giraf,
Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.
Sorry, daar moet ik meteen aan denken
pi_62786043
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
ikke wel, of mag dat niet? Mijn vent had laatst hele lekkere gemaakt voor me.
pi_62786498
gevuld met wat?

dan lees ik even mee.. met rijst vind ik altijd wel lekker

hier ga ik vanavond lekker pasta maken met creme-fraiche-pesto-saus en verse zalm uit de oven erbij
Ja doei.
pi_62786511
Wat fijn DanD! Gaat het verder een beetje met je vriend en meer nog, met zijn moeder?
Geniet ervan SHE, je hebt het vast verdiend!
Rode laarsjes. Krijg daar ook zo'n schattig-meisje-idee bij.

*weg*

[ Bericht 30% gewijzigd door Esse_est op 29-10-2008 17:28:17 ]
pi_62786606
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik wil rode laarsjes.
.
Naar Barcelona! Mag vast wel van je bazin.
pi_62786636
ik vind 't allebei leuk

gewoon heel anders

maar dit is wel wat jongensachtiger! Leuk!
Ja doei.
pi_62786645
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
gevuld met wat?

dan lees ik even mee.. met rijst vind ik altijd wel lekker
Hij had ze gevuld met halfgare risottorijst, tomaten, rozijnen, pijnboompitten, dille, munt en peterselie. Lekker! Vooral die verse kruiden doen het 'm.
Kan het recept voor je opzoeken, het is van Claudia Roden.

Esse: ik vind het een stuk jongensachtiger. Leuk
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:51:54 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62786648
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Yep; heel simpel:

Neem het liefst puntpaprika..mooiste is als je die lichtgele kan krijgen die zijn niet zo bitter.
Vullen met een mengsel van gehakt, zout, peper, uitje, rijst. Dan in stoofpan, gepelde tomaten erbij ( ook sap ), beetje knof, pietsie tabasco evt, en op het einde lekker wat room of creme fraiche .

Paprika's dus schoonmaken, even 15 minuutjes koken in laagje water met zout.
Dan uitnemen, vullen met rijst/gehakt/ui mengsel. Ondertussen blikken gepelde tomaten in pan, inkoken met knof , dan paprika's erbij leggen en op standje stoof. Lekkerst is er een klein schepje suiker door
Na half uurtje ff proeven en room/creme fraiche erdoor roeren .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:55:16 #66
14746 k_i_m
pi_62786746
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ikke wel, of mag dat niet? Mijn vent had laatst hele lekkere gemaakt voor me.
Ja, kommaarop!
In my life
Why do I smile
pi_62786762
Ik zag pas hele foute rode laklaarsjes, toch maar niet gekocht
Morgen maar even shoppen voor een riem bij mijn nieuwe tuniekje
pi_62786803
Oh, en esse est (ben je juf Latijn of filosofie? Ben nog niet helemaal bijgelezen), het lange vond ik hem ook erg leuk staan , eigenlijk mannelijker. Maar je redenatie begrijp ik wel, vooral in combinatie met nog een stoornis en de keiharde wereld van kinderen onderling. Dat gaat er behoorlijk genadeloos aan toe, en dan kan je opvoedprincipes hebben wat je wilt, maar met sommige dingen valt niet te 'leren' omgaan, die kan je beter omzeilen
pi_62786863
En ontopic: ik ga vanaf vandaag weer netjes eten, maar dit weekeinde pas wegen
Struisvogelgedrag doet namelijk wonderen voor mijn humeur.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:02:30 #70
14746 k_i_m
pi_62786921
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Yep; heel simpel:

Neem het liefst puntpaprika..mooiste is als je die lichtgele kan krijgen die zijn niet zo bitter.
Vullen met een mengsel van gehakt, zout, peper, uitje, rijst. Dan in stoofpan, gepelde tomaten erbij ( ook sap ), beetje knof, pietsie tabasco evt, en op het einde lekker wat room of creme fraiche .

Paprika's dus schoonmaken, even 15 minuutjes koken in laagje water met zout.
Dan uitnemen, vullen met rijst/gehakt/ui mengsel. Ondertussen blikken gepelde tomaten in pan, inkoken met knof , dan paprika's erbij leggen en op standje stoof. Lekkerst is er een klein schepje suiker door
Na half uurtje ff proeven en room/creme fraiche erdoor roeren .
Vraag 1: Moet ik het gehakt eerst rullen?
Vraag 2: Hoeveel kopjes rijst?
Vraag 3: Ik heb natuurlijk geen stoofpan, hoe te improviseren?
Vraag 4: Paprika koken in laagje water, moet ik ze dan echt in ruim water koken, of rechtop zetten in de pan in zoveel water dat ze net niet omvallen?

[/n00b] .

Mijn beste vriendin kon dit altijd heel lekker maken. Aangezien de datum dichterbij komt dat ze al weer 4 jaar geleden is overleden ben ik wat sentimenteel en wil ik het ook graag maken
In my life
Why do I smile
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:08:10 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62787039
Heb je een hapjespan? Een die wat dieper is? Dat kan ook..als je de paprika's maar onder kan zetten.

En nee, niks rullen of bakken..gewoon rauw gehakt mengen met rijst en ui, zout en peper naar smaak.
Die prop je in de paprika die je gewoon neerlegd in de pan, ( niet rechtop ) onder zetten met water en zout en 15 minuutjes koken. Zijn ze zacht en is alles gaar. Je hebt dus 2 pannen nodig in totaal.
. Ondertussen maak je de saus en dan leg je de gevulde paprika's gezellig erin. gewoon op hun kant..liggend..knus.
Dat laat je op laag vuur rustig iets doorgaren zodat de smaken intrekken en klaar.
Pa[rika op bord leggen, saus eromheen scheppen, dotje creme fraiche en toefje peterselie en je kan haar waardig eren
pi_62787186
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Hij stond in de spoiler, Vivi en is inmiddels al weer weg. En verder hoef ik niet onherkenbaar te zijn, alleen wat minder makkelijk te vinden. Maar bedankt voor het medenken!
\\

Anosmie heeft die post gequote en daarom is de afbeelding alsnog zichtbaar (zag ik net bij het teruglezen). Misschien kan je aan haar vragen of zij die post ook aanpast? Dan is ie helemaal weg.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62787277
quote:
Oh, dat isfijn!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:19:21 #74
14746 k_i_m
pi_62787302
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

\\

Anosmie heeft die post gequote en daarom is de afbeelding alsnog zichtbaar (zag ik net bij het teruglezen). Misschien kan je aan haar vragen of zij die post ook aanpast? Dan is ie helemaal weg.
Gelukkig heeft ze alweer nieuwe gepost .
In my life
Why do I smile
pi_62787341
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze alweer nieuwe gepost .
Ja heuh, ik was nog maar op pagina twee van dit topic
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:21:33 #76
14746 k_i_m
pi_62787365
Wel blijven opletten natuurlijk .
In my life
Why do I smile
pi_62787487
Sorry mams!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:26:24 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62787498
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat isfijn!
Hoe is het met jouw lief? Voelt 'ie zich alweer wat beter?
Niet meer actief op Fok!
pi_62787529
Ik heb al eerder gezegd dat het er niet om gaat dat ik niet herkenbaar wil zijn maar dat ik niet meer gemakkelijk gevonden wil worden. Bedankt voor het waarschuwen, dames.
pi_62787592
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat het er niet om gaat dat ik niet herkenbaar wil zijn maar dat ik niet meer gemakkelijk gevonden wil worden. Bedankt voor het waarschuwen, dames.
Ja maar wat ik dus met mijn post wilde zeggen is dat je het nog steeds terug kunt vinden. That's all.
pi_62787722
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw lief? Voelt 'ie zich alweer wat beter?
Ja, gaat al beter. Hij houdt zijn eten binnen en kan in ieder geval weer liggen, lezen of even tv kijken/internetten. Na morgen zal het wel voorbij zijn. Thanks for asking
pi_62787829
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja maar wat ik dus met mijn post wilde zeggen is dat je het nog steeds terug kunt vinden. That's all.
Dankjewel!
pi_62788439
Kijk MB, hoe goed ik ben

Oh en ik ga volgende week al die sporten 1x uitproberen, voor de andere weken maak ik een selectie

woensdag 29 oktober 2008 @ 18:11:55 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62788537
Hiya! Voor hen die mijn eerdere emo-geneuzel gevolgd hebben: een hele lange spoiler! Weer waarschuwing: emo ahead, als je er geen zin in hebt, by all means, lees niet!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu: boerenkool eten met mn mamma
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62788593
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hiya! Voor hen die mijn eerdere emo-geneuzel gevolgd hebben: een hele lange spoiler! Weer waarschuwing: emo ahead, als je er geen zin in hebt, by all means, lees niet!
SPOILER
En nu: boerenkool eten met mn mamma
Ik las het net, sterkte.. En ook voor de komende dagen!!
pi_62788755
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Chicolate het volgende:
Ochtendhumeur was snel weg en ben nog vroeg uit ook . @PF: normaal heb ik vandaag ook tot 5 uur les, maar vandaag was je nét te laat op de uva om me tegen te komen .
[..]

Toch mag mijn jongste broertje ook geen skatebroeken dragen van mijn ouders, hoe mooi hij dat ook vindt, omdat je daar veel commentaar op krijgt. Draag ze zelf, net als mn andere broertje, wel en je moet soms best stevig in je schoenen staan om tegen de opmerkingen te kunnen. Een kind dat al moeite heeft met sociale vaardigheden moet jet het niet nog moeilijker maken leuk contact te krijgen, door een afwijkend uiterlijk. Men kijkt mij ook eerst gek aan, maar zodra ze zien wat voor persoon ik ben, is het hele 'wijde broeken zijn gek/stom/ben jij gothic' meteen weg. Mijn jongste broertje is communicatief niet in staat om mensen door die eerste indruk heen te laten prikken, en ze blijven hem raar vinden. Ben het wel eens met Esse.

Maar jongens met lang haar .
Volgende keer beter Ik zit nu in OMHP
pi_62788801
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Iedereen kent wel een gehandicapte, maar de ene handicap is de andere niet.
Duh, ik geef gewoon een voorbeeld.
quote:
No offense, maar ik denk dat Esse zelf wel weet wat bij haar zoon het beste werkt.
Ik hoop het.
pi_62788816
Beef jerky is een goeie SHE-verantwoorde snack. Alleen jammer dat je ervoor naar Amerika moet, want hier is het volgens mij niet te krijgen...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:39:54 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62789084
Pfoew thuis was net ff in Amsterdam Iets ophalen op de Nieuwezijds Voorburgwal. En ik heb nog ff met Liejannuh op msn gesproken, en ze had t wel naar haar zin. Wel weer druk op de weg enzo, amai
pi_62789579
Ik wil ook de na foto zien!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:05:15 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62789712
Sterkte Maria E!

Ik heb net warme hardloopspullen gekocht. Een craft ondershirt, en handschoenen en een muts. Ik liep altijd gewoon in een t-shirt met lange mouwen, maar t vriest hier nu, en dan is dat wel koud. En terwijl ik die aan het uittesten was ging het heel hard hagelen. Dat deed best heel erg zeer!
pi_62790537
Vanavond eet ik de laatste Jelly Belly Beans op.
pi_62790612
Knap van je MariaEnzovoort.
pi_62790641
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef Esse_est het volgende:
Knap van je MariaEnzovoort.
pi_62790689
Oké, wie wil mij even een schop onder mijn hol geven en zeggen dat ik eens normaal moet doen. Avondeten gaat al dagen slecht, maar het ergste zijn de onnoemelijke tussendoortjes. Er is voor mij blijkbaar geen middenweg. Óf ik snoep niet óf ik vreet me het godganse.
pi_62790809

Ik herken het wel. Als ik eenmaal suiker heb genomen op een dag dan is het heel moeilijk om daar weer mee te stoppen. Junkies zijn we, ik zeg het je!
pi_62790912
Ik heb in Texas BBQ-rubs gekocht en die zijn best lekker, maar véél te zout.
pi_62791362
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken het wel. Als ik eenmaal suiker heb genomen op een dag dan is het heel moeilijk om daar weer mee te stoppen. Junkies zijn we, ik zeg het je!
Senks

Ja, ik heb echt een slechte period. Blugh.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:00:49 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62791381
Hai.. man heb een paar dagen cursus maar wat gaat daar veel tijd in zitten, bah.
Was vanochtend 66.5 kg, dat kan nooit dus die tel ik niet mee

Dikke buik!!
Mijn moeder = 1.68 en 55 kg en heeft spillebenen en armen maar een enorme buik
Zus, zelfde verhaal
Ik: Zelfde verhaal maar dan iets dikkere benen maar ook nog een dikkere buik... Ik wil ervan af!!!

Anynke, sterkte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_62792227
De Jelly Belly's zijn op! Vanaf nu wordt er weer keurig gegeten
pi_62792312
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai.. man heb een paar dagen cursus maar wat gaat daar veel tijd in zitten, bah.
Was vanochtend 66.5 kg, dat kan nooit dus die tel ik niet mee

Dikke buik!!
Mijn moeder = 1.68 en 55 kg en heeft spillebenen en armen maar een enorme buik
Zus, zelfde verhaal
Ik: Zelfde verhaal maar dan iets dikkere benen maar ook nog een dikkere buik... Ik wil ervan af!!!
Dat is apart, met 55 kilo ergens nog dik zijn, of zijn ze soms heel klein?
pi_62792314
Zeg even dat ik een mooi rooster heb gemaakt
pi_62792432
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mooi rooster heb je gemaakt heurrr
pi_62792462
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:
De Jelly Belly's zijn op! Vanaf nu wordt er weer keurig gegeten
Ik heb nog nooit Jelly Belly's gehad. Nu ben ik benieuwd
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:55 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62793241
quote:
Go PF, go PF! Wat een geniaal rooster
pi_62793361
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit Jelly Belly's gehad. Nu ben ik benieuwd
Ohh, die zijn echt Veel Te Lekker. Mierzoet
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:00:30 #107
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62793396
beef jerky hebben ze bij super de boer en digros volgens mij!

ik ben net thuis van verven, slaapkamer en woonkamer zijn af

nu moet ik nog koken want heb pas 450 kcal op vandaag maar dan moet ik eerst afwassen...meuh...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:01:17 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62793434
quote:
Wat een mooi rooster Ik maak ook wel eens een rooster/schema maar in de praktijk loopt alles toch weer anders..
pi_62793664
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef kwakveense het volgende:
beef jerky hebben ze bij super de boer en digros volgens mij!
Ik zal eens kijken. Heb je voor de Digros geen pasje nodig?
pi_62793695
Oh, nee, ik dacht dat Digros een groothandel was, maar dat is helemaal niet zo. Maar die hebben wij hier volgens mij niet.
pi_62793787
Wat is iedereen er geniaal positief over Ik kan echt niet 8 uur per week sporten Ik ben benieuwd hoe het loopt Heb alleen nog geen fok tijd in de planning staan
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:13:18 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62793813
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is apart, met 55 kilo ergens nog dik zijn, of zijn ze soms heel klein?
buik, gewoon alleen buik, daar zit gelijk het hele gewicht in ook nog, aan de ledematen zal je denken dat ze pro anna zijn....
En juist die genen erf ik... van mijn vader heb ik borstellige zwarte Bert en Ernie wenkbrauwen geerfd. ..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:14:04 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62793835
PF, ik wou net zeggen, wat een boel verschillende sporten! Wel tof, ik wil ook nog es gaan yoga-en En dansen! Kan je dat allemaal bij dezelfde sportschool oid? Anders ist wel heul duur, of nie?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:15:19 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62793872
Wat een prachtig mooi rooster
pi_62794043
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF, ik wou net zeggen, wat een boel verschillende sporten! Wel tof, ik wil ook nog es gaan yoga-en En dansen! Kan je dat allemaal bij dezelfde sportschool oid? Anders ist wel heul duur, of nie?
Het is allemaal bij 1 sportschool! Ik was van het kickboksen/spinning/hardlopen
maar nou zei SHE dus dat dat niet zo goed is voor mijn figuur dat ik wil

Dus nu ga ik in 1 week kijken of krachttraining/yoga-pilates/gogo?dansen/latin aerobics iets voor mij is

En hardlopen wil ik sowieso nog doen omdat ik ooit een wedstrijd wil lopen because I can
pi_62794077
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is. (het kan iedereen overkomen dat je bij nader inzien iets liever toch niet op internet hebt, maar bij jou lijkt het wel standaard.)

Ik was vandaag ineens zo druk met inrichten van een kunstbeurs dat ik alleen ontbeten heb en nu Thais heb besteld, ben pas net thuis. Ik dacht na het ophangen nog even naar huis te kunnen, maar dat was iets te rooskleurig ingeschat.
pi_62794172
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

buik, gewoon alleen buik, daar zit gelijk het hele gewicht in ook nog, aan de ledematen zal je denken dat ze pro anna zijn....
En juist die genen erf ik... van mijn vader heb ik borstellige zwarte Bert en Ernie wenkbrauwen geerfd. ..
Ik heb het voorhoofd/huid (behalve dat ik nooit verbrand, wel heel wit), lange benen, lang dun lichaam van mijn vader
en mijn dikke haar van m'n moeder, en oogkleur
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:22:46 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62794173
Latin aerobics klinkt wel hip! En ohja, hardlopen Dat is er bij mij nie van gekomen vandaag
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:24:20 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62794228
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is. (het kan iedereen overkomen dat je bij nader inzien iets liever toch niet op internet hebt, maar bij jou lijkt het wel standaard.)

Ik was vandaag ineens zo druk met inrichten van een kunstbeurs dat ik alleen ontbeten heb en nu Thais heb besteld, ben pas net thuis. Ik dacht na het ophangen nog even naar huis te kunnen, maar dat was iets te rooskleurig ingeschat.
t was nu alleen een foto van t nieuwe haar van dr zoon volgens mij
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:25:40 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62794271
oh en er staat nu braaf een pan een op t vuur. echt, ik ben zo'n holander, na 19 uur s avonds hoef ik eigenlijk mn eten niet meer...
pi_62794348
quote:
Ik denk dat het vooral een heel goed idee is als Esse voorlopig gewoon ontopic blijft in dit topic. Je hebt qua afvallen niets te verbergen, en ook als het over je zoontje gaat is er niets aan de hand. Het is geen drama als je ex je in deze posts herkent.

Gewoon niet over je ex praten. that's all. Moet kunnen, toch? Als je zo omhoog zit en wilt praten, stuur je maar een PM naar een van de vreselijk meelevende dames hier.

OT: ik ben alweer aan het koken voor morgen: kikkererwten/zoete-aardappelsoep met currypasta. Lekker dik en warm. Morgen weer tot 8 uur werken en daarna zwemmen, dat is normaalgesproken een mooie smoes om naar de snackbar te gaan. Maar nu ben ik sterk en slim en ondervang ik dat
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:27:45 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62794364
Er gaat nie veel goed vandaag lijkt M'n zus belde net vanuit Miami, (overstap vanaf Peru) helemaal in tranen, dat de douane haar verkeerde papieren had gegeven en ze dus haar vlucht gemist had, etc., en ze wilde alleen maar naar huiiiiiis Gelukkig lijkt het nu geregeld dat ze met een andere vlucht mee kan, maar dan komt ze wel een dag later aan. Grrr. tis dat Miami zo ver is, anders ging ik d'r halen!
pi_62794386
Ik ga nach hause!!
pi_62794388
@ PF: braaf

en ik heb me aan mn rooster gehouden vandaag en zelfs nog extra gedaan, want morgen een tentamen

zo nog wat laatste dingen doorlezen, dan vroeg slapen en morgen voor het tentamen ook nog 2 uur op de uni studeren

@conleche over Esse: ik vind dat je wel gelijk hebt...

idem voor CF
Ja doei.
pi_62794390
Ik heb vanavond alleen maar twee rundvleeshamburgers op. Ik had echt géén trek in groente o.i.d.
pi_62794396
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:25 schreef kwakveense het volgende:
oh en er staat nu braaf een pan een op t vuur. echt, ik ben zo'n holander, na 19 uur s avonds hoef ik eigenlijk mn eten niet meer...
Wat kook je? Ik eet eigenlijk altijd pas rond een uur of 8, morgen wrs weer om 9 uur
pi_62794398
quote:
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is.
Het ging om kinderfoto's CL.
In mijn beleving heeft 'Esse" nog niets over een ex gepost behalve dat ze er een relatiegeschenk van heeft gekregen. Bedankt voor je advies, CF!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:32:09 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62794538
@ CF: een bordje vlkorenpasta met rode saus uit een pakje de enige pastasaus die ik lust....

t is nu klaar. nu ik aan t koken was kwam de honger toch wel. maar ik zou t e3cht niet elke dag kunnen, zo laat eten zeg, getver...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:32:37 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62794559
Way to go Motorbloempjeeee Stoerheid! Blijkbaar had je een schema nodig als houvast en nu ga je kont schoppen
pi_62794817
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef kwakveense het volgende:
@ CF: een bordje vlkorenpasta met rode saus uit een pakje de enige pastasaus die ik lust....

t is nu klaar. nu ik aan t koken was kwam de honger toch wel. maar ik zou t e3cht niet elke dag kunnen, zo laat eten zeg, getver...
Oeh, quel drama Ik zou je bijna een potje home-made opsturen

Esse: stop dan gewoon met editen, als je niets te verbergen hebt
pi_62794839
* leest weer stukje bij* Ik zit nu bij de PMrel. Mèn
Maar die sterrenbeelden van iedereen vind ik dan wel weer leuk! Voel ik me toch weer superieur als tweeling , dan kan je het met iedereen vinden. Alleen ben je zo'n oppervlakkig snel verveeld vluchtig wezen. En die twee gezichten, jaja, tis wat.
Mijn man (boogschutter) en kind(dubbel maagdje) zijn allebei draken. Ze klapwieken de hele dag door het huis en spuwen vuur bij aangebrande vleesjes of vieze aubergines.

Hoe maak je een aubergine nou echt lekker trouwens? Ik vind ze het altijd afleggen tegen de courgette, hoe je ze ook bereidt. En dan bedoel ik niet met veel vulling erin dat je dus de aubergine niet meer proeft he.
pi_62794969
Maria ik hoop dat je zus snel weer thuis is!
The way you rock'n'roll
pi_62794973
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:

Hoe maak je een aubergine nou echt lekker trouwens? Ik vind ze het altijd afleggen tegen de courgette, hoe je ze ook bereidt. En dan bedoel ik niet met veel vulling erin dat je dus de aubergine niet meer proeft he.
Stoven of grillen. Ik heb een keer ergens een recept gepost voor auberginestoof, zal 's opzoeken. En ik vind plakjes gegrillde aubergine echt helemaal heerlijk Of door de moussaka, jum

Edit: dit was het stoofprutje: [CUL SC 339]Waar groen geen groen meer is maar grijs!

Ook heel lekker: puree van geroosterde aubergine.
pi_62794991
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Het ging om kinderfoto's CL.
In mijn beleving heeft 'Esse" nog niets over een ex gepost behalve dat ze er een relatiegeschenk van heeft gekregen. Bedankt voor je advies, CF!
Maakt niet dat het editten heel vervelend is als je een topic bijleest. Plaats liever geen dingen waarvan je weet dat je ze later weg gaat halen, stuur dan idd een PM naar geinteresseerden . Sorry, ben het met Conleche en CF eens.
pi_62795012
He bah Maria&c. 't Zit allemaal even niet mee hè? Ik vind het wel heel knap dat je nog naar je vader bent gegaan! Ik hoop dat je zus snel thuiskomt.

Ik heb eigenlijk pas een echt goede band met m'n zus gekregen sinds ze is bevallen van d'r eerste dochtertje. Sindsdien kwam ik er veel vaker, en we bellen nu ook regelmatig (ze woont een uur bij me vandaan). Bij d'r tweede verwachting was ik de allereerste die het wist, direct na de test. Dat vond ik wel heel speciaal. .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:44:00 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795069
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maria ik hoop dat je zus snel weer thuis is!
Dank je wel Ik hoop het ook. Mn mams en ik voelden ons helemaal machteloos met zo'n zielig hoopje zus aan de telefoon die aan de andere kant van de wereld is en voor wie we niet snel iets kunnen regelen Vrijdag is ze weer thuis en dan ga ik heel blij zijn

Edit: en DaD ook bedankt! Ja stiekem voelde ik mezelf ook wel een tough cookie, al leek het wel of ik onderweg naar het ziekenhuis steeds langzamer liep
pi_62795131
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maakt niet dat het editten heel vervelend is als je een topic bijleest. Plaats liever geen dingen waarvan je weet dat je ze later weg gaat halen, stuur dan idd een PM naar geinteresseerden . Sorry, ben het met Conleche en CF eens.
Ok. Sorry!
pi_62795203
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank je wel Ik hoop het ook. Mn mams en ik voelden ons helemaal machteloos met zo'n zielig hoopje zus aan de telefoon die aan de andere kant van de wereld is en voor wie we niet snel iets kunnen regelen Vrijdag is ze weer thuis en dan ga ik heel blij zijn

Edit: en DaD ook bedankt! Ja stiekem voelde ik mezelf ook wel een tough cookie, al leek het wel of ik onderweg naar het ziekenhuis steeds langzamer liep
Hoe lang is ze weg geweest?
The way you rock'n'roll
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:47:05 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795227
Oh en DaD, leuk dat je nu zo'n goede band hebt met je zus! En idd mooi van haar verwachting Tofheid! Ik ben ook erg blij dat ik met de mijne zo goed overweg kan! We hebben dezelfde belachelijke humor en leken vroeger ook heel veel op elkaar
pi_62795256
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah Maria&c. 't Zit allemaal even niet mee hè? Ik vind het wel heel knap dat je nog naar je vader bent gegaan! Ik hoop dat je zus snel thuiskomt.

Ik heb eigenlijk pas een echt goede band met m'n zus gekregen sinds ze is bevallen van d'r eerste dochtertje. Sindsdien kwam ik er veel vaker, en we bellen nu ook regelmatig (ze woont een uur bij me vandaan). Bij d'r tweede verwachting was ik de allereerste die het wist, direct na de test. Dat vond ik wel heel speciaal. .
Laat ik maar niet beginnen over mijn relatie met mijn zus Ik moet nog wat werk doen vanavond
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:48:39 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795309
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoe lang is ze weg geweest?
Niet eens zo lang dit keer! 10 dagen maar, in een soort opwelling. Maar ze heeft een heleboel pech gehad gedurende die tijd, en nu dat gedoe met onze pa zorgde dat het allemaal teveel werd denk ik. Dus daarom: ik zal blij zijn als ze terug is!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:50:16 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62795377
quote:
Maar die sterrenbeelden van iedereen vind ik dan wel weer leuk! Voel ik me toch weer superieur als tweeling , dan kan je het met iedereen vinden. Alleen ben je zo'n oppervlakkig snel verveeld vluchtig wezen. En die twee gezichten, jaja, tis wat.
Mijn man (boogschutter) en kind(dubbel maagdje) zijn allebei draken. Ze klapwieken de hele dag door het huis en spuwen vuur bij aangebrande vleesjes of vieze aubergines.

Jij samen met boogschutteerrrr? Ik ben dus ook tweeling en Ollie is ook boogschutter, maar mij is altijd verteld dat die combi hopeloos is.
En wij zijn ook absolute tegenpolen eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?
pi_62795435
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go Motorbloempjeeee Stoerheid! Blijkbaar had je een schema nodig als houvast en nu ga je kont schoppen
dank

ik moet wel, dus moet ik 't maar gewoon doen, en goed worden in de dingen die ik nu even echt niet leuk vind, such as programmeren, discrete wiskunde en kunstmatige intelligentie

Heb overigens net mn hardloopoutfit van 'de zaak' gepast, en het broekje zit als gegoten, het shirt, een M is eigenlijk wat te groot, maargoed, wie weet krimpt het nog een beetje als ik 't was
Ziet er iig wel heel hip en professioneel uit zal morgen even een foto maken en even de bedrijfsnaam blurren, want die hoef ik niet zo nodig hier

Dus, ga ik nu mijn lief lekker mee naar bed sleuren en dan bijna slapen

fijne avond nog allen, fijne nachtrust, goede nachtrust aan degenen bij wie het allemaal niet zo meezit en sterkte en een 'ik denk aan je' van mij

Doeg!
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:52:22 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62795478
Oh en PF : Ik dig je rooster!

@ Maria , sterkte vrouwtje. En goed dat je gegaan bent; is belangrijk!
pi_62795667
Waah, het goede karma stroomt onze kant op! Ik zie net een mail dat ik in principe (nog wel kennismaken en afspraken maken en zo, natuurlijk) een stageplek heb bij dé droomwerkgever in mijn vakgebied! .
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:57:46 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795724
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef SHE het volgende:

@ Maria , sterkte vrouwtje. En goed dat je gegaan bent; is belangrijk!
Thank you! Ja achteraf hadden jullie gelijk en zat ik er gewoon als een idioot tegenaan te hikken Maar nu ben ik 1 keer geweest, en voor verdere noodzakelijke regeldingen kan ik dan kont schoppen, want een tweede keer is heul zo eng niet!

Ik ben nu alleen wel drained
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:58:53 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795775
En yaaaaay DaD, goed karma! *doet een hoera-stageplek-dansje*
pi_62795800
en nog heel snel even een extra hart onder de riem voor Mariaenzovoorts
Goed dat je bent gegaan ja, al had je er géén spijt van gehad, nu weet je iig zeker dat je dat niet zult hebben omdat je tóch even gegaan bent...

sterkte ik kan het me gelukkig niet voorstellen, dat wil ik graag zo houden, maar het lijkt me alles behalve prettig
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:04:08 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62795971
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
en nog heel snel even een extra hart onder de riem voor Mariaenzovoorts
Goed dat je bent gegaan ja, al had je er géén spijt van gehad, nu weet je iig zeker dat je dat niet zult hebben omdat je tóch even gegaan bent...

sterkte ik kan het me gelukkig niet voorstellen, dat wil ik graag zo houden, maar het lijkt me alles behalve prettig
Heheh Esse zet een trend

Fenk joe toe Ja ik kan iig geen spijt meer krijgen!

*topic geeft warm pluizig gevoel van binnen dat niets te maken heeft met schimmel *
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:04:22 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62795980
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah, het goede karma stroomt onze kant op! Ik zie net een mail dat ik in principe (nog wel kennismaken en afspraken maken en zo, natuurlijk) een stageplek heb bij dé droomwerkgever in mijn vakgebied! .
Gefeliciteerd
Ziggy played guitar
pi_62796077
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heheh Esse zet een trend

Fenk joe toe Ja ik kan iig geen spijt meer krijgen!

*topic geeft warm pluizig gevoel van binnen dat niets te maken heeft met schimmel *
Schimmel?
Vreemde associaties heb jij
The way you rock'n'roll
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:07:48 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62796110
voor maria etc.

en hoeraaaaaaa voor DaD! wat fijn van het goede karma! hoezee ende joechei
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:10:40 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62796208
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Schimmel?
Vreemde associaties heb jij
Geen schimmel dus he! En ja, ik ben niet echt wakker meer dus om de 1 of andere reden gaf het woord pluizig me een beeld in mn hoofd van groene pluizige rennende broodjes pindakaas Vandaar schimmel.

Volgens mij moet ik zo maar gaan slapen
pi_62796321
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij samen met boogschutteerrrr? Ik ben dus ook tweeling en Ollie is ook boogschutter, maar mij is altijd verteld dat die combi hopeloos is.
En wij zijn ook absolute tegenpolen eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?
Ik heb zelf het gevoel dat iedere combinatie voor mij altijd vrij hopeloos is of was dus wat dat betreft vind ik het nu wel meevallen. Wel veel meningsverschillen (zelfs over het waarom ervan , hij vind ons bijvoorbeeld helemáál niet zo verschillen, en ik juist wel, enzovoorts), zowel kleine als zware, maar daarin zijn we ook behoorlijk aan elkaar gewaagd. De beste methode voor mij om daarmee om te gaan bleek ook juist direct fel ertegenin te gaan, ipv vermijdend gedrag. Dat is wel prettig, daardoor voelt deze verhouding voor de verandering eens niet zo ongelijk. En eigenlijk geloof ik ook niet zo in relaties waar mensen helemaal nooit ruzie hebben
pi_62796335
DaD: jeej! Een beetje goed karma konden jullie wel gebruiken hè. Nu je vriendje nog. Morgen, toch?

MariaEtcetera: dapper dat je toch gegaan bent. Hopelijk kun je vannacht beter slapen.
pi_62796403
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen schimmel dus he! En ja, ik ben niet echt wakker meer dus om de 1 of andere reden gaf het woord pluizig me een beeld in mn hoofd van groene pluizige rennende broodjes pindakaas Vandaar schimmel.

Volgens mij moet ik zo maar gaan slapen
Dat zeg ik leuke associaties

Lekker slapen Morgen fris weer op
The way you rock'n'roll
pi_62796427
En nog mijn lijstje!
O: magere yoghurt bramen, jus
T: 2 roerei
L: sla met garnalen en garnalensalade (mayogedoe, half pakje)
T: nootjes en magere kwark
D: spinazie en tartaartje
T: borrelnootjes (foei)
De midnight snack afleren is nog moeilijk, na zo'n goddelijke eet-en drinkweek.
pi_62796499
Dappere vrouw Maria! Zo sterk in je schoenen blijven staan.

DaD
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:18:58 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62796527
Mini en Lizzy: ik ga idd maar slapen

Nighty night allemaal!
pi_62796553
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef Mini_rulez het volgende:
DaD: jeej! Een beetje goed karma konden jullie wel gebruiken hè. Nu je vriendje nog. Morgen, toch?

MariaEtcetera: dapper dat je toch gegaan bent. Hopelijk kun je vannacht beter slapen.
Sluit me daarbij aan!
En Maria (mooie naam trouwens ), je weet nooit of je over 10 jaar anders niet had gedacht: had ik nou maar toch....
pi_62796624
night night, ik ga ook mensen
The way you rock'n'roll
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:22:28 #162
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62796651
Maria, top dat je bent gegaan. Sterkte wiefke!
Fok!bejaarde
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:25:12 #163
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62796769
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

....
Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf

Sorry, daar moet ik meteen aan denken
En bedankt he.
Fok!bejaarde
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:27:06 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62796841
en bij het Pluizige van Maria moet ik denken aan een liedje van sesamstraat: "pluizig en blauw"..
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:31:09 #165
331 Merel
Be here now.
pi_62796995

Ik sta op plek 9 voor een betaalbare huurwoning

Nou heb ik weinig hoop, want één van de andere 8 zal de woning wel willen, maar toch...

Duimen jullie voor me?
pi_62797224
Wat een mooi schema PF.

Goed dat je gegaan bent Maria. Ook al had je geen goede band met hem, je hebt kunt het zo wel makkelijker afsluiten. Toen mijn opa in het ziekenhuis lag, is mijn vader niet geweest en hij heeft daar toch wel spijt van gehad. Je wordt er niet slechter van als je zoiets doet.

Gefeliciteerd DaD.

J. en ik zijn allebei stier.

Je hebt iig een kleine kans Merel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:39:13 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62797251
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
en bij het Pluizige van Maria moet ik denken aan een liedje van sesamstraat: "pluizig en blauw"..
(daar komt mijn "small fluffy and green" onderschift vandaan! combi van klein pluizig en blauw/ it's not easy being green)

ik moet ook maar naar bed. de huishoud plannen van vanavond gaan maar weer even in de kast. morgen weer een kans. heb echt overal spierpijn van t schilderen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:42:06 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62797336
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb zelf het gevoel dat iedere combinatie voor mij altijd vrij hopeloos is of was dus wat dat betreft vind ik het nu wel meevallen. Wel veel meningsverschillen (zelfs over het waarom ervan , hij vind ons bijvoorbeeld helemáál niet zo verschillen, en ik juist wel, enzovoorts), zowel kleine als zware, maar daarin zijn we ook behoorlijk aan elkaar gewaagd. De beste methode voor mij om daarmee om te gaan bleek ook juist direct fel ertegenin te gaan, ipv vermijdend gedrag. Dat is wel prettig, daardoor voelt deze verhouding voor de verandering eens niet zo ongelijk. En eigenlijk geloof ik ook niet zo in relaties waar mensen helemaal nooit ruzie hebben
ZO herkenbaar!!!

En de eerste zin ook; soms denk ik weleens dat ik gewoon met helemaal niemand samen kan zijn:@
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:44:12 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62797412
Oh ja, eetlijstjes

O: niks
T: niks
L: niks

T: joghurt
D: whopper en salade

Morgen ga ik het franse kippetje bestoven
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:59:06 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62797931
lijstje dan, voor het slapengaan

O: 1 boterham met coburger ham
T: 200 gram rauwe wortel
L: weight care reep want haast enzo
T: 2 chocolade rijstwafels
D: pasta met rooie pakjessaus

(1370 kcal totaal)

morgen een lekker schnitzeltje met een paar aardappelkroketjes en een lekkere salade. mjam. feest eten.
pi_62798047
quote:

Ik schijn met eten ook altijd overal commentaar op te hebben Ligt dat ook aan je sterrenbeeld ?
(maagd, ascendant tweeling)
pi_62798206
Net weer een uurtje gepumpt.. schade van het weekeind wegwerken!
pi_62798257
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
@ PF: braaf

Nu moet ik mij er alleen nog aan houden
Dag 1 wordt al een beetje in de war gegooid, doordat ik m'n hele dag in Adam in heb geplant maar een afspraak voor de lenzenspecialist heb in mijn woonplaats Kan op zich wel maar wel jammer van de eerste dag
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:10:07 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62798314
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:39 schreef kwakveense het volgende:

[..]

(daar komt mijn "small fluffy and green" onderschift vandaan! combi van klein pluizig en blauw/ it's not easy being green)

ik moet ook maar naar bed. de huishoud plannen van vanavond gaan maar weer even in de kast. morgen weer een kans. heb echt overal spierpijn van t schilderen
vroeger zo vaak gezongen! Ja ik ben pluizig en blauw.....

Zo. Dit was m'n sociale belavond, vanaf een uur of 8 tot net aan de telefoon gehangen. En dan nog maar 2 mensen gesproken..
pi_62798406
Mijn lijstje voor vandaag
O: 1 croissaintje, 1 klein broodje met *iets wat ik niet meer weet*
T: 1 klein broodje (vierkantje) met pindakaas, 100ml magere melk
L: 1 pakje chocomel, red bull light, 1 maisboterham, 2 vitalinea muesli
T: de helft van een dove reepje die onverwachts had gehaald
D: 6 gamba's uit de wok met chili, nog een sausje, frietjes met roze mayonaise? en 15 gram sla
T: 1 blikje bullit, 1 slokje 7up

weer kut maar ik was de hele dag in de UB en beter dan dit werd het niet (volgens mij)

en nu heb ik honger dus om alles nog een beetje goed te maken zou ik fruit moeten eten en nog 200 gram groente
pi_62798499
Ik heb als lunch een half stokbrood op en daarnet de halve taartbodem + vulling opgesnoept tijdens het bakken van een appeltaart. Ik twijfel er niet aan of ik wel genoeg binnen heb gekregen .

@PF: heb je je genoeg aan je schema gehouden om tevreden te zijn? Want daar gaat het om he, niet of je het schema kan houden, maar of je er mee kan leven zoals je het gedaan hebt.
pi_62798701
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb als lunch een half stokbrood op en daarnet de halve taartbodem + vulling opgesnoept tijdens het bakken van een appeltaart. Ik twijfel er niet aan of ik wel genoeg binnen heb gekregen .

@PF: heb je je genoeg aan je schema gehouden om tevreden te zijn? Want daar gaat het om he, niet of je het schema kan houden, maar of je er mee kan leven zoals je het gedaan hebt.
Mijn schema begint pas 3 november En ik wil wel goed beginnen!
Pfoe, ik ga dit doen volgende week: yoga/pilates fusion, dance & shape, krachttraining, streetdance, latin aerobics, gogo dance, hardlopen.

Al die dansdingen Ik ben zo onhandig, maar misschien is het daarom juist goed !
pi_62798946
Ik twijfel of/wanneer ik weer ga kickboksen! Lijkt mij beter als ik een kamer heb en meer tijd Maar op zich kan aanmelden ook niet zo veel kwaad qua prijs
sept. t/m jun. - ¤ 50,50
jan. t/m jun. - ¤ 35,-
apr. t/m jun. - ¤ 20,50
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:20:51 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62800069
Estland spam:

kouwe kus

eindelijk m'n lange man gevonden

Tallinn

Zusjes

Nog meer zusjes..
  donderdag 30 oktober 2008 @ 07:19:04 #180
331 Merel
Be here now.
pi_62801825
Wat een leuke foto's AKnynke! Vooral die met die standbeelden

Ik word zwaarder in plaats van lichter, ik snap er geen bal van
pi_62801856
Leuke foto's Nynke, jullie lijken echt op elkaar .

Ik heb taart . En word ook steeds zwaarder ipv lichter, maar de oorzaak daarvan is duidelijk.
pi_62801885
Vriendin van me heeft een half jaar in Tallinn gezeten.
pi_62801899

Goedemorgen!!!!

een 6,5 voor mijn SQL-toets herkansing!! Eerste poging was een 2 Serieus studeren loont (dat wist ik eigenlijk wel, maar soms is bevestiging nodig

maar,
Ja doei.
pi_62801963
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:34 schreef motorbloempje het volgende:

Goedemorgen!!!!

een 6,5 voor mijn SQL-toets herkansing!! Eerste poging was een 2 Serieus studeren loont (dat wist ik eigenlijk wel, maar soms is bevestiging nodig

maar,

Leuke foto's Nyn
pi_62802060
en alsof het nog niet genoeg was

zie mijn update in het lijstje

Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:04:24 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62802092
Jeej! Feli moblo .

Ik val ook weer af . 74,9 vanochtend zonder een dag van uithongeren. Er zit dus weer beweging in. Ws waren de bammetjes met pindakaas de grote boosdoener. Ik wissel nu yoghurt met banaan af met Brinta (want van Brinta ga je zo fijn ) en dat werkt kennelijk. Nu doorzetten! .
Niet meer actief op Fok!
pi_62802166
Jeej, good for you MoBlo!

Spannende dag hier vandaag: 2 solli's van m'n vriend, ik ga contact opnemen met die stage, en we gaan naar het zuiden om de moeder van m'n vriend te steunen. Z'n broer was er gister en vandaag.
pi_62802526
Hmmm volgens mij moet ik toch gaan toegeven dat ik ben aangekomen het afgelopen jaar ookal is het maar 1 of 2 kilo.....
Vind persoonlijk wel dat ik er slanker uitzie, mijn kleding zit ook losser maar goed moet het wel in de gaten houden

Zeker in de avonden en met drinken gaat het niet goed op het moment, lijstje van gisteren:

O: 2 kaiserbroodjes met 1 plakje kaas in totaal
T: Blikje Red Bull
L: 3 stukjes sushi
T: glaasje appelsap en een andere vruchtensap
D: Kip Siam
T: Blikje Red Bull
T: 2 witte broodjes met niets

Heb gisteren dan ook wel 2 uur gesport maar toch die 2 broodjes waren niet meer nodig en die red bull al helemaal niet, stomme doos ben ik ook
pi_62803090
Goeiemorgen!

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van Alex in superdik-superdun? Hij was echt een cutie. .

PF, tof rooster!

Nynke, leuke foto's. Jij en je zusje lijken veel op elkaar!

MoBlo, gefeliciteerd
Fok!bejaarde
pi_62803117
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeej, good for you MoBlo!

Spannende dag hier vandaag: 2 solli's van m'n vriend, ik ga contact opnemen met die stage, en we gaan naar het zuiden om de moeder van m'n vriend te steunen. Z'n broer was er gister en vandaag.
Jeetje wat dubbel allemaal zeg.
Hoe is het met de moeder van je vriend?
Sterkte voor jullie!
Fok!bejaarde
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:16:03 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62803142
O ik had die foto's van Nynke nog niet eens gezien. Heel tof .
Niet meer actief op Fok!
pi_62803235
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
en alsof het nog niet genoeg was

zie mijn update in het lijstje

Gefeliciteerd!
Was dit trouwens de toets waar je met je schema voor geleerd had?
pi_62803295
nou, zonder schema, maar wel flink geblokt samen met mijn
Ja doei.
pi_62803299
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen!

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van Alex in superdik-superdun? Hij was echt een cutie. .

Hij was schattig inderdaad maar echt te mager om mijn vriendje te kunnen zijn
Schrok wel van dat verhaal over anorexia, voel je je wel weer iets beter over je eigen extra kilo's
pi_62803405
Morgen.

@Moblo: Netjes
@Maria: Goed dat je gegaan bent
@Uniekhoorn: Ik heb ook zo'n buik, niets aan te doen.
Ik heb een paar jaar lang dagelijks mijn buik getraind, met als gevolg dat ik een strak gespierde buik onder mijn buikje kreeg.

Eetlijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: crackertjes
L: twee gekookte eieren
T: augurk
T: crackertjes
D: Noggeenidee
pi_62803559
Ahhh ik wil met mijn vriendje zo'n hotelovernachting doen bij Van Der Valk, maar is toch wel een beetje duur voor een student
Nog maar even over nadenken......
pi_62803786
Miss_S: ik zou even in TRV kijken, daar staat een topic over van die Kruidvat kaartjes (dje je voor de NS had?) daar hebben ze nu een hotel-variant van, voor 20 euro ofzo (of minder?) een nacht in een 3 sterren hotel
Ja doei.
pi_62803909
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jeetje wat dubbel allemaal zeg.
Hoe is het met de moeder van je vriend?
Sterkte voor jullie!
Mjah, ze houdt zich groot, maar toen we gister belden merkten we wel dat ze 't wel heel moeilijk had natuurlijk.

Baan 1 is in the pocket. .
pi_62803955
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

Gefeli.
Leuke baan?
pi_62804000
tof!
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:59:51 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62804053
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Esse_est het volgende:

Bedankt voor je advies, CF!
.
Waarom klinkt dit (wederom) zo onecht...

Goedemorgen!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:00:59 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62804064
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mjah, ze houdt zich groot, maar toen we gister belden merkten we wel dat ze 't wel heel moeilijk had natuurlijk.

Tof . Dus hij heeft hem geaccepteerd of willen ze hem hebben en kijkt hij nog even verder?
Niet meer actief op Fok!
pi_62804083
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gefeli.
Leuke baan?
Dank je! Hij werkte in Breda al jaren als conciërge van een grote bank, dus we hadden besloten om het werk in zoiets te zoeken, en hij komt nu bij de uni te werken, hehe. In het gebouw tegenover me. Vanmiddag heeft 'ie nog een gesprek bij een scholengemeenschap.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:02:04 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62804091
Gefeli D&D!!! .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:04:16 #205
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62804143
for D&D!

Zo. Heerlijk uitgeslapen, was in de machine, en terwijl die bezig is ben ik nog even m'n bed ingekropen. Goddelijk, het feit dat het al weekend is terwjl het nog maar donderdag is.

En vanavond zie ik de Duitser weer! Heb ik sinds maandag niet meer gezien!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:04:59 #206
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_62804160
!
...dass wir fliegen.
pi_62804202
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
!
.

M'n voicemail gehoord? Check even m'n agenda of ik 28 november iets heb ivm gesprek voor stage.
pi_62804229
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef AKnynke het volgende:
for D&D!

Zo. Heerlijk uitgeslapen, was in de machine, en terwijl die bezig is ben ik nog even m'n bed ingekropen. Goddelijk, het feit dat het al weekend is terwjl het nog maar donderdag is.

En vanavond zie ik de Duitser weer! Heb ik sinds maandag niet meer gezien!
Sinds maandag.... je bent echt verliefd he

En bedankt voor de tip MoBlo....ookal kan ik het niet vinden
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:08:50 #209
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_62804230
AR is jarig. Verder niks.
...dass wir fliegen.
pi_62804259
quote:
!
Gefeli!
Lijkt me een toffe baan.

Leuke avatar trouwens.
Heb pasgeleden Control gezien; prachtige film.
pi_62804269
Goedemorgen allemaal
Niet zo veel bijgelezen, maar ik zie veel en 'nieuwe baan' en daar word je natuurlijk blij van zo
Gisteren naar bacheloruitreiking in het academiegebouw bij de dom in utrecht geweest, dan ben ik wel jaloers als ik kijk hoe dat van mij wordt, in iets lelijks met het plafond niet eens af ofzo.
Daarna uit eten, was niet echt geweldig, zeker als je genegeerd wordt door familie van vriendje en het eten ook niet echt lekker was...
Maar volgens mij ben ik wel afgestudeerd nu Moet alleen nog de ceremonie bijwonen eigenlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:11:13 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62804282
quote:
!
Gefeli DO2 .
Niet meer actief op Fok!
pi_62804307
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR is jarig. Verder niks.
Deze meneer noemde ons gister een stelletje wijven. Snappen jullie dat nou, dames?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:12:52 #214
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_62804323
Dank, allen. .
...dass wir fliegen.
pi_62804351
Wat fijn DaD!!

En MoBlo!! 67,2!! Wow! Ben trots op u.

Mevrouw Pufmans! Dat zeg je achteloos: volgens mij ben ik nu afgestudeerd... dat is toch haske goed man! We hebben nu een echte dokter in ons midden! Gefelicteerd

Waarom werd je genegeerd? Expres, of zijn ze gewoon luidruchtig en kwam je er moeilijk tussen?
pi_62804392
Ik weet nog steeds niet wie MevrouwPuff eigenlijk is, maar afgestudeerd zijn als dokter (dr.?), wow!
pi_62804432
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Wat fijn DaD!!

Mevrouw Pufmans! Dat zeg je achteloos: volgens mij ben ik nu afgestudeerd... dat is toch haske goed man! We hebben nu een echte dokter in ons midden! Gefelicteerd

Waarom werd je genegeerd? Expres, of zijn ze gewoon luidruchtig en kwam je er moeilijk tussen?
Nee, afgestudeerd zijn is iets anders, m'n tentamens en onderzoek zijn allemaal af, met co-ass. zijn moet ik eigenlijk nog zo'n beetje beginnen. Drs. dus, maar dat is eigenlijk pas als de uitreiking geweest is vind ik.
Van dat negeren, niet bepaald hartelijke mensen ofzo. Een handje en verder niets zeggen.
SPOILER
pi_62804518
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
ik vind het een eng getal..

vooral omdat ik het nog niet in de spiegel zie en ik echt in geen 8 jaar ofzo zo weinig op de weegschaal heb zien staan
Ja doei.
pi_62804535
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het een eng getal..

vooral omdat ik het nog niet in de spiegel zie en ik echt in geen 8 jaar ofzo zo weinig op de weegschaal heb zien staan
Het is echt wel te zien hoor
pi_62804554
met kleren aan valt 't wel mee ja, maar zonder kleren vind ik 't nog steeds verdacht vet voor die 67.2
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:25:24 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62804596
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sinds maandag.... je bent echt verliefd he

En bedankt voor de tip MoBlo....ookal kan ik het niet vinden

MoBlo, stel je neit aan man. Je ziet er gewoon top uit! En anders wil ik je wel eens naakt zien om te kijken of je je niet aanstelt...
pi_62804631
ja, ik ga me voor iemand anders dan René écht niet uitkleden hoor
Ja doei.
pi_62804719
@ Miss_S:

Kruidvat stunt met hotelkamers

en nu ga ik snel naar mn tentamen
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:31:40 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62804733
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee, afgestudeerd zijn is iets anders, m'n tentamens en onderzoek zijn allemaal af, met co-ass. zijn moet ik eigenlijk nog zo'n beetje beginnen. Drs. dus, maar dat is eigenlijk pas als de uitreiking geweest is vind ik.
Van dat negeren, niet bepaald hartelijke mensen ofzo. Een handje en verder niets zeggen.
SPOILER
Gefeli .
Maar je wordt geen drs (helaas) maar MSc .
Niet meer actief op Fok!
pi_62804755
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
@ Miss_S:

Die heeft ie gekregen dus! 4!
Maar om nou in valkenburg of friesland in een hotelkamer te gaan zitten, vind ik wel ver gaan eigenlijk

Viking: ik val nog onder het oude systeem, dus wel drs. En mocht ik de nieuwe titel willen gebruiken, dan zou het Ma zijn

Disclaimer: Ma is door mijn studie. Bij veel andere studies had ik het heel normaal gevonden geen Msc titel te krijgen
pi_62804828
quote:
@ Miss_S:

Ohhh, zo'n actie, daar zou ik echt voor passen. Als je al hoorde wat voor onbeschofte hoeveelheden sommige mensen kochten... Whiii. Zit je daar lekker naast in je hotel. Reken maar dat die zich bij het ontbijtbuffet hetzelfde gedragen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:36:35 #227
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62804834
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gefeli .
Maar je wordt geen drs (helaas) maar MSc .
euh in Leiden is geneeskunde i.e.g. de enige waar je nog drs. wrdt... geen ba ma in de geneeskunde hier.. in groningen wel???

oh goeiemorgen! ik blijf hangen op de 79,6,maar er is wel 2 cm van mn taille af en 2 cm van mn heupen in een maand... (en 1 bij op mn bovenbeen, snap ik niks van...zeker te hard gefietst ofzo...)
pi_62804842
quote:
@ Miss_S:

Dankjewel was in het algemene aanbiedingen topic aan het kijken
pi_62804892
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef Merel het volgende:

Ik sta op plek 9 voor een betaalbare huurwoning

Nou heb ik weinig hoop, want één van de andere 8 zal de woning wel willen, maar toch...

Duimen jullie voor me?
Ik sta op 12 voor 2 woningen. Dus dan hoeven er ook maar 9 af te zeggen
pi_62804897
Puffie, gefeliciteerd! Ben je al begonnen met je co-schappen? Welke specialisaties ga je eerst bekijken?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:42:56 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62805006
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Viking: ik val nog onder het oude systeem, dus wel drs. En mocht ik de nieuwe titel willen gebruiken, dan zou het Ma zijn

Disclaimer: Ma is door mijn studie. Bij veel andere studies had ik het heel normaal gevonden geen Msc titel te krijgen
Dan ben je dus in 2002 al begonnen met je studie? (aangezien in 2003 de Ba-Mastructuur werd ingevoerd, als ik het me tenminste goed herinner was ik iig van de eerste lichting).

Wat idioot dat afgestudeerden geneeskunde ook MA zijn .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:43:27 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62805023
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik ga me voor iemand anders dan René écht niet uitkleden hoor
pi_62805080
Hoe doe je dat dan bij fitness/kickboksen
pi_62805115
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan ben je dus in 2002 al begonnen met je studie? (aangezien in 2003 de Ba-Mastructuur werd ingevoerd, als ik het me tenminste goed herinner was ik iig van de eerste lichting).

Wat idioot dat afgestudeerden geneeskunde ook MA zijn . -->
Nee 2004, de inrichting moest helemaal omgegooid worden door het nieuwe systeem en daardoor werd het later ingevoerd (eerste lichting van BaMa is hier pas dit jaar begonnen nl. )
Volgende week radiologie, dan interne. Vorige week huisarts en dat vond ik erg leuk
pi_62805123
Gefeliciteerd iig !!!
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2008 @ 10:48:54 #236
70532 loveli
N
pi_62805174
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
Oh ja, eetlijstjes

O: niks
T: niks
L: niks

T: joghurt
D: whopper en salade

Morgen ga ik het franse kippetje bestoven
Schop! Ga jij eens een beetje voor jezelf zorgen. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken als ik zie wat je de laatste tijd aan het doen bent, maar het wordt tijd om je hoofd uit het zand te halen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 30 oktober 2008 @ 10:49:47 #237
70532 loveli
N
pi_62805199
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar volgens mij ben ik wel afgestudeerd nu Moet alleen nog de ceremonie bijwonen eigenlijk.
Gefeli!!!!!!
crap in = crap out
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:50:42 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62805222
ohja misspuff, vergeet ik je te feliciteren!

hoera!

(en ik ben wéér laat... het wintertijd effect met opstaan was van zeer korte duur. grom.)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:52:47 #239
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62805275
bah moet nu toch echt weer beginnen zeg. Steeds uitstel uitstel. Gedoe met mijn verhuizing naar België dus van een echt trainingsschema was geen sprake. Behalve squash nog maar eens per week en soms ook niet totaal niets meer

Boehoe, buik is back with a revenge... Gelukkig niet extreem, maar d'r moet wel wat aan gebeuren. Dus vanaf komende week gaan we weer aan de gang Doel staat voor begin januari BMI >20 en gewicht (zonder vet/spieren) >75. D'r moet dus weer 8 kg af momenteel. Boehoe.

Gelukkig is mijn voet inmiddels wel praktisch volledig genezen. Fietsen, lang lopen en sporten mag dus vanaf afgelopen vrijdag weer. Ook al was ik stiekem aan squashen...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62805292
Zo ik ga over 5 minuutjes weg,
laatste tentamen wohoo. Moet alleen nog wel een opdracht maken Bluh.
pi_62805293
Ik ben de hele week al te laat, kwak. Maar goed dat ik iedere dag tot 11 uur doorwerk
pi_62805313
Dank allemaal
Vanmiddag naar ouders. Ben benieuwd.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:57:27 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62805381
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:19 schreef Merel het volgende:
Wat een leuke foto's AKnynke! Vooral die met die standbeelden

Ik word zwaarder in plaats van lichter, ik snap er geen bal van
omdat je spieren krijgt! en das zwaarder dan vet. serieus!
of t is een blipje omdat je even ziek bent geweest. echt, gaat wel weer weg....
pi_62805393
Oh, eetlijst voor vandaag:

O: 2 eitjes
T: smoothie yoghurt/blauwe bes
L: flinke salade met rode ui, appel, walnoten, pancetta, parmezaan en frambozendressing (plus de halve appel)
T: handje rijstcrackers
T: dikke volkorenboterham met pindakaas en chilisaus
T: appel (misschien wel twee, mocht ik echt honger hebben)
Zwemmen
D: grote kom zoete-aardappel/kikkererwtensoep met spinazie en koriander.

D wordt laat, pas na negenen, denk ik. Nu ik het zo post, lijkt het wel erg veel Misschien toch eens kcals gaan tellen
Maar wel gezond en evenwichtig verder, toch?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:02:55 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62805503
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben de hele week al te laat, kwak. Maar goed dat ik iedere dag tot 11 uur doorwerk
arme stakker! (echt, dat meen ik!)
heb wel vanochtend braaf al wat zitten werken thuis...maar als mn boterham op is ga ik toch op kantoor aan...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:04:49 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62805544
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Schop! Ga jij eens een beetje voor jezelf zorgen. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken als ik zie wat je de laatste tijd aan het doen bent, maar het wordt tijd om je hoofd uit het zand te halen.
thnx

Ik vroeg me al af waarom ik zo zeldzaam kribbig was...nou, hierom denk ik

Ik ga ontbijten met eitjes en rauwkost en volkorenbrood
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:06:17 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62805586
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, eetlijst voor vandaag:

O: 2 eitjes
T: smoothie yoghurt/blauwe bes
L: flinke salade met rode ui, appel, walnoten, pancetta, parmezaan en frambozendressing (plus de halve appel)
T: handje rijstcrackers
T: dikke volkorenboterham met pindakaas en chilisaus
T: appel (misschien wel twee, mocht ik echt honger hebben)
Zwemmen
D: grote kom zoete-aardappel/kikkererwtensoep met spinazie en koriander.

D wordt laat, pas na negenen, denk ik. Nu ik het zo post, lijkt het wel erg veel Misschien toch eens kcals gaan tellen
Maar wel gezond en evenwichtig verder, toch?
veel te veel suikers...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:08:04 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62805638
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef zwahiel het volgende:
bah moet nu toch echt weer beginnen zeg. Steeds uitstel uitstel. Gedoe met mijn verhuizing naar België dus van een echt trainingsschema was geen sprake. Behalve squash nog maar eens per week en soms ook niet totaal niets meer

Boehoe, buik is back with a revenge... Gelukkig niet extreem, maar d'r moet wel wat aan gebeuren. Dus vanaf komende week gaan we weer aan de gang Doel staat voor begin januari BMI >20 en gewicht (zonder vet/spieren) >75. D'r moet dus weer 8 kg af momenteel. Boehoe.

Gelukkig is mijn voet inmiddels wel praktisch volledig genezen. Fietsen, lang lopen en sporten mag dus vanaf afgelopen vrijdag weer. Ook al was ik stiekem aan squashen...
Welkom!

Wat was er aan de hand met je voet?
pi_62805710
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef SHE het volgende:

[..]

veel te veel suikers...
Avondeten, of in het fruit?
Normaalgesproken zou ik eerder een handje noten nemen ipv een appel, maar in ben bang dat ik vandaag dan te hoog in de kcals uitkom, omdat er ook al noten door mijn salade zitten.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:12:05 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62805754
ik denk in de appel in je sla en de 1 of 2 appels los, en dan nog zoete aardappel en kikker erwtensoep, ook allemaal zetmeel, rijstcrackers is ook zetmeel, etc...

ik vind t zelf nooit zo erg om hoog in de suikers te zitten (val daarmee ook af namelijk) maar weet niet of je SHE't
pi_62805828
Ik wil eigenlijk een tijdje op 1250 kcals gaan zitten, totdat ik een kilootje of 2 ben afgevallen. Maar ik ben bang dat mijn lijf zich aanpast en ik daarna dus niet meer kan eten dan 1250 kcal zonder aan te komen. Na welke periode treedt het jojo-effect eigenlijk in?!
pi_62805877
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef kwakveense het volgende:
ik denk in de appel in je sla en de 1 of 2 appels los, en dan nog zoete aardappel en kikker erwtensoep, ook allemaal zetmeel, rijstcrackers is ook zetmeel, etc...

ik vind t zelf nooit zo erg om hoog in de suikers te zitten (val daarmee ook af namelijk) maar weet niet of je SHE't
Hmm, ik kan die appel in de salade wel weglaten. En de rijstcrackers evt ook wel...

Maar nee, ik SHE niet. Ookal moet ik zeggen dat ik her en der wel inspiratie haal uit dat schema (nootjes ).
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:40:35 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62806541
CF:
rijscrackers zijn echt nasty; en verder geeft kwak het goed weer...in bijna alles zit wel zetmeel/suikers.
pi_62806907
Maar is het nou teveel eten? Ik voel me altijd zo'n vreetzak, vergeleken bij veel dames hier
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:59:22 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62807039
dat ben je ook
pi_62807154
tentamen ging goed!!

geen 10 maar zeker voldoende denk ik wel!

Ja doei.
pi_62807191
O: 2 mandarijntjes
T: vialinea
L: 3 lecksand crackers met pindakaas & banaan
T: kiwi
T: appel
D: sla met appel, geitenkaas, walnootjes en honing-frambozenazijn dressing.

Ik eet slecht de laatste dagen. Ik heb net mn mams gebeld en met een heel lief stemmetje mn boodschappenlijstje doorgegeven. Ik heb al dagen niks in huis en geen tijd om boodschappen te doen. .
Fok!bejaarde
pi_62807237
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
dat ben je ook
Maar ik val wèl af! Langzaam, sure, maar in totaal ben ik in een jaar 10 kilo kwijt
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:11:56 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62807313
daarom, beter veel eten dan te weinig...en over het algemeen eet jij vrij 'schoon' ..tenminste, als je niet weer een bak manie hebt
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:15:33 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62807393
Dikke hier. In de zomer was ik mijn identiteitskaart kwijt. Hele huis over de kop gehaald, maar niet gevonden. Een nieuwe heeft me zo'n 70 euro gekost (incl. boete). Vandaag heb ik een vest aan dat ik niet zo vaak aan heb en raad eens wat er in de zak zat? . Pfft. Toch beter zoeken dus, next time .
Niet meer actief op Fok!
pi_62807445
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
daarom, beter veel eten dan te weinig...en over het algemeen eet jij vrij 'schoon' ..tenminste, als je niet weer een bak manie hebt
Ik had net voor zondag weer zo'n sessie taartdecoratie gepland
pi_62807448
haai,
nou ik ga er eindelijk maar eens echtr voor
ik wil 10 kilo afvallen!!!
volgend jaar zomer ga ik trouwen dus een goed streven
ik heb een afspraak gemaakt met een dietiste maar dat duurt nog bijna2 maanden voor ik daar aan de beurt ben
Ik heb dit gedaan omdat ik vrij weinig eet, wel redelijk gezond enz maar ik krijg nooit veel op in een maaltijd
ik zit heel vlug vol met het gevolg dat ik twee uur later wel weer honger heb
een groot struikelblok voor mij is ook water drinken of over het algemeen drinken
ik kom al heel moeilijk aan een liter per dag

maar ik heb wel al eens gekeken wat de balangrijkste tips zijn enz
ontbijten, ok dat wist ik al,maar het liefst crueslie,toast of pap? klopt dat?
waarom zou pap zo goed zijn voor ontbijt? en is dit genoeg als ontbijt?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_62807513
Candygirl: veel water drinken is een beetje overhyped. Je hebt in totaal twee liter water per dag nodig, maar dat mag ook uit je voeding komen. groente en fruit bevatten ook veel water. En koffie en thee en frisdrank tellen ook als water. Kijk wel uit met frisdrank, trouwens!
pi_62807743
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Candygirl: veel water drinken is een beetje overhyped. Je hebt in totaal twee liter water per dag nodig, maar dat mag ook uit je voeding komen. groente en fruit bevatten ook veel water. En koffie en thee en frisdrank tellen ook als water. Kijk wel uit met frisdrank, trouwens!
thanks
ik heb net een account aan gemaakt zoals in OP omschreven maar nu?
Ik zie nergens waar ik me kan updaten met gegevens ofzo
pi_62807900
Hoi candygirl, welkom!
Een bruiloft is inderdaad een goede motivatie.

Als je een Pm naar Troel stuurt met het verzoek of je in het lijstje mag dan zie je als het goed is je naam er vanzelf in verschijnen.
SUcces!
Fok!bejaarde
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:35:20 #266
14746 k_i_m
pi_62807909
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil eigenlijk een tijdje op 1250 kcals gaan zitten, totdat ik een kilootje of 2 ben afgevallen. Maar ik ben bang dat mijn lijf zich aanpast en ik daarna dus niet meer kan eten dan 1250 kcal zonder aan te komen. Na welke periode treedt het jojo-effect eigenlijk in?!
Geen idee wanneer precies, maar na 8 weken zakkies vreten en daarna in stappen weer meer gaan eten heeft hier nog geen problemen opgeleverd. En ik eet nu echt wel meer dan 1250kcal, en die zakkies waren echt wel minder dan 1250kcal .
In my life
Why do I smile
pi_62807995
Hoi en welkom,Zwahiel en Candygirl.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:39:39 #268
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62808032
Welkom Zwahiel en Candygirl
Ziggy played guitar
pi_62808106
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Geen idee wanneer precies, maar na 8 weken zakkies vreten en daarna in stappen weer meer gaan eten heeft hier nog geen problemen opgeleverd. En ik eet nu echt wel meer dan 1250kcal, en die zakkies waren echt wel minder dan 1250kcal .
Het hangt van zoveel factoren af, lijkt mij: je lijngeschiedenis, je activiteitsniveau... Het ene lijf is het andere niet. de een gaat veel sneller jojo'en dan de ander.
pi_62808225
leuk die ontvangst hier

ben net dat dieet van SHE aant bekijken, doen jullie dit bijna allemaal?
pi_62808488
ook van mij welkom aan zwahiel en candygirl

oh, en ik doe niet aan het SHE-dieet
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:58:00 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62808563
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
zelf probeer ik in elk geval te blijven afwisselen. een dag wat meer andere dag wat minder. gemiddeld genoeg.
viel vorige keer 2 kilo af met 10 dagen 1700 kcal gemiddeld. terwijl als ik elke dag 1700 kcal eet ik écht niet afval. dat komt omdat ik al een jaar bezig ben en daarvoor vaak korte lijnpogingen heb gedaan denk ik...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:58:41 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62808577
ik ook niet SHE trws.

hoi candygirl
enneh, zwahiel was hier toch al een poosje? heel veel afgevallen met cambridge enzo? beachvolleybal blessure?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:04:04 #274
14746 k_i_m
pi_62808720
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het hangt van zoveel factoren af, lijkt mij: je lijngeschiedenis, je activiteitsniveau... Het ene lijf is het andere niet. de een gaat veel sneller jojo'en dan de ander.
Daarom had ik het ook over mezelf . Maar ik kan me voorstellen dat als je langzaam weer meer gaat eten je ook sneller ziet of je teveel eet waardoor je weer aankomt.
In my life
Why do I smile
pi_62808888
Zo... weer ff zitten met 2 eitjes...
Vanmorgen een bak yoghurt met brinta ( en wat lijnzaad en zemelengezever)
en nu dus eitjes...
*zucht... het wil nog niet echt lukken met de salades enzo...
Vanavond spruitjes denk ik...( of worteltjes met doperwten uit blik)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:10:27 #276
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62808917
Ik heb me hier ook maar aangemeld.. Zat al even mee te lezen, maar moet er nu maar aan geloven dat ik ook daadwerkelijk wil afvallen . Weeg nu ruim 68 kilo en wil terug naar de 64. Niet al te veel dus, maar wel duidelijk zichtbaar in mijn gezicht en buik. Vooral de laatste wil ik dan ook weer wat kleiner maken!

Ben bezig met sporten (hardlopen, squash en binnenkort misschien een andere sport) en probeer in elk geval op m'n eten te gaan letten. Ik wil afvallen door te sporten en meer evenwichtig te eten, maar ben niet van plan op dieet te gaan.
pi_62808921
hallo nieuwelingen!!
En gefeli meneer DaD !
pi_62809116
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Daarom had ik het ook over mezelf . Maar ik kan me voorstellen dat als je langzaam weer meer gaat eten je ook sneller ziet of je teveel eet waardoor je weer aankomt.
True. Maar ik denk wel dat jij een van de gelukkigen bent die weer op kunnen bouwen tot een acceptabel hoge calorie-inname zonder aan te komen (mits je geen pakjes stroopkoeken eet, natuurlijk ). Bij bijvoorbeeld conleche is dat toch iets minder gunstig uitgepakt: haar 'onderhoudsniveau' is laag gebleven.

Ik ben een ontzettende sucker voor lekker eten, ik ben als de dood dat ik mijn metabolisme verneuk en de rest van mijn leven met 1200 kcal/dag moet doorkomen. Dus, als ik voor mezelf spreek: ik zou echt voorzichtig zijn met weinig eten.

Eens kijken of er niet wat onderzoek over te vinden is!
pi_62809133
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb me hier ook maar aangemeld.. Zat al even mee te lezen, maar moet er nu maar aan geloven dat ik ook daadwerkelijk wil afvallen . Weeg nu ruim 68 kilo en wil terug naar de 64. Niet al te veel dus, maar wel duidelijk zichtbaar in mijn gezicht en buik. Vooral de laatste wil ik dan ook weer wat kleiner maken!

Ben bezig met sporten (hardlopen, squash en binnenkort misschien een andere sport) en probeer in elk geval op m'n eten te gaan letten. Ik wil afvallen door te sporten en meer evenwichtig te eten, maar ben niet van plan op dieet te gaan.
ook welkom

hoe lang ben je eik?
Ja doei.
pi_62809172
Blaatschaap, klinkt goed. Sporten is altijd een goed idee
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:20:46 #281
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62809246
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook welkom

hoe lang ben je eik?
1,75. Hetzelfde gewicht en lengte als een andere user hier, maar bij mij ziet het er allemaal wat dikker en flubberiger uit .
pi_62809277
alles verschilt per persoon

maar troostje, ik ben ook flubberig
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:27:27 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62809435
:w naar alle nieuwe mensen..

Zweedse telefoonmenu's zijn best lastig. En ik snap nog steeds niet van het verzekeringsstelsel hier, en elk office vertelt me wat anders...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:30:09 #284
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62809497
Blaatschaap!
Ziggy played guitar
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:36:47 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62809693
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

1,75. Hetzelfde gewicht en lengte als een andere user hier, maar bij mij ziet het er allemaal wat dikker en flubberiger uit .
Bedoel je PF? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62809728
Net terug uit de stad waar ik een chocolade melk met slagroom en franse tosti op heb ja het gaat lekker hier
pi_62809780
in Nijmegen?

Blaauwe Hand
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:42:23 #288
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62809841
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bedoel je PF? .
Volgens mij wel ja .
pi_62809846
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
in Nijmegen?

Blaauwe Hand
Was dat in reactie op mij?'
Ik was namelijk in Oss
pi_62809864
ik was het niet, want ik heb net de 68 gedag gezegd

Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:43:31 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62809867
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:38 schreef Miss_S het volgende:
Net terug uit de stad waar ik een chocolade melk met slagroom en franse tosti op heb ja het gaat lekker hier
Wat is een Franse tosti? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62809875
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Was dat in reactie op mij?'
Ik was namelijk in Oss
ja en dat je daar woont weet ik, maar wie weet was je hier de stad in na college
Ja doei.
pi_62809882
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een Franse tosti? .
ik gok met brie/camembert
Ja doei.
pi_62809913
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik gok met brie/camembert
Nee, een echte croque-monsieur heeft kaas bovenop. Al dan niet met béchamel. Lekkah
pi_62809951
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja en dat je daar woont weet ik, maar wie weet was je hier de stad in na college
Ik woon niet in Oss en heb vandaag gespijbelt
En een franse tosti ik weet niet.....die ging in de grill denk dat dat het verschil was
Verder zat er geitenkaas, paprika, serannoham en basilicum op
pi_62810065
je woonde toch ergens in de buurt van Oss dan?

of Tiel? Zoiets?
Ja doei.
pi_62810099
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
je woonde toch ergens in de buurt van Oss dan?

of Tiel? Zoiets?
Wel in de buurt van Oss inderdaad klein dorpje
pi_62810166
dorpsmeisje dus
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:53:28 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62810175
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik woon niet in Oss
Sorry, maar dit was grappig .

Ik heb net een competentietest gedaan, online. Ik moet binnenkort de uitslag bespreken met iemand van het CWI. Ik gok zo dat hij mij een enorme autist vindt . Ik kwam haast in de verleiding om sociaal wenselijke antwoorden te gaan geven, maar ja, dan heeft zo'n test totaal geen nut.

Edit: gooi hem eens dicht ofzo! ik kan nu geen nieuwe openen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viking84 op 30-10-2008 14:01:06 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_62810229
ik dacht dat ze in Oss of Tiel ofzo woonde maar in de buurt is ook goed genoeg
Ja doei.
pi_62810822
en dicht.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')