Ik ben gelijk je verslag gaan lezen, wat mooi! En dat stuk van Brian is leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen als de afstand veel te klein is (tien meter ofzo). Als dat zo is, kun je je dus beter dood houden.
[..]
Als je op minstens honderd meter afstand bent, is dat niet zo'n probleem denk ik.
Ik ben net in een National Park geweest waar ook beren rondlopen, vandaar dat ik de instructies goed in mijn hoofd heb zitten. Ik had er trouwens graag eentje gezien hoor.
Hey, niet spoilers die voor mij bedoeld zijn gaan zitten lezen hèquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
Ik zal je even de link naar de vacature PM'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
Ja, ik balen dat ik het topic dichtgegooid had!quote:
Ze had dat kind Renée - Charlotte moeten noemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Bij jongetjes met lang haar moet ik altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Dat hangt ervanaf wat voor soort beer het is. Zwarte beren en bruine beren gedragen zich heel anders. De ene soort ziet je als prooi en zal je gelijk opeten als hij honger is, dus vooral in de lente na hun winterslaap. Die soort kan niet in bomen klimmen, dus dat is het slimste om te doen. De andere soort wil graag dat je bederft voordat hij je opeet, dus dan kun je het beste dood spelen, en dan zal hij later terugkomen. Sowieso, zodra ze zich bedreigd voelen zullen ze je aanvallen, zeker als ze kleine beren hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wegrennen is eigenlijk het laatste wat je moet doen.Het advies is, als de beer te dichtbij is: je groot maken, met je armen zwaaien, veel lawaai maken.
Overigens ziet een beer een mens niet als prooi en zal hij dus normaal gesproken alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Doet hij dat wel, dan kun je het beste doen alsof je dood bent.
Laat 't even weten als je er daadwerkelijk iets mee doet, misschien kan ik helpenquote:
Inderdaad... Bij mij pcies dezelfde rede om in dit geval voor eigen mening te gaan...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Esse_est het volgende:
[Jongetjes met lang haar]
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.
En Kwak, oudste heeft altijd zijn haar in een staart op school, was een voorwaarde van mij om hem zijn haar lang te laten mogen groeien en dat ziet er altijd keurig uit.
Oftewel, je leert hem sociale angst aan... "Je moet vooral voldoen aan wat De Anderen willen, anders loopt het slecht met je af". Juist van je eigen weg gaan (en op je bek gaan daarbij) word je sterk. En het lijkt mij sterk dat dat bij een kind met een sociale stoornis anders zou zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Esse_est het volgende:
[Jongetjes met lang haar]
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.
Klote, ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef MissBliss het volgende:
Wel enorm sneu dat het bezoek aan Jamie niet meer doorging
Hij stond in de spoiler, Vivi en is inmiddels al weer weg. En verder hoef ik niet onherkenbaar te zijn, alleen wat minder makkelijk te vinden. Maar bedankt voor het medenken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef Vivi het volgende:
Zeg Esse, is het wel zo handig om foto´s van je kinderen te plaatsen gezien het feit dat je zo graag onherkenbaar wilt blijven....
Soms zullen ouders hun kinderen ook moeten beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Dat is dan een afweging die je maakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Oftewel, je leert hem sociale angst aan... "Je moet vooral voldoen aan wat De Anderen willen, anders loopt het slecht met je af". Juist van je eigen weg gaan (en op je bek gaan daarbij) word je sterk. En het lijkt mij sterk dat dat bij een kind met een sociale stoornis anders zou zijn.
Oh, weet je dat nu nog steeds niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klote, ja.Vooral omdat de post dus ook nauwelijks loopt, dus ik heb geen idee of hij mijn kaartjes wel gekregen heeft...
Maar goed, ik ben van plan om begin 2009 weer te gaan.
Je moet een kind wapenen tegen de boze buitenwereld, want hij komt er uiteindelijk toch wel in terecht. Als je 'm dan al die tijd beschermd hebt, weet hij niet hoe hij ermee om moet gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Soms zullen ouders hun kinderen ook moeten beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Dat is dan een afweging die je maakt.
Nope. Brieven duren normaal al een week of drie en nu kan het wel nog veel langer duren...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, weet je dat nu nog steeds niet?
Jeetje...
Ik hoop het ook. Even afwachten tot de situatie weer genormaliseerd is.quote:Begin 2009, dat is al bijnaIk hoop dat het dan beter gaat!
Dat is iets heel anders imo. Al zou ik gewoon zeggen "Prima, dan doe je je handschoenen niet aan". En dan komt hij er wel achter. En natuurlijk kan hij ook handschoenen uitkiezen die hij zelf wel mooi vindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef Esse_est het volgende:
Als het koud is moet hij van mij zijn handschoenen aan op de fiets, ook al vindt hij ze niet zo mooi. Ik houd zijn handen niet vast onderweg naar school.
Ik was onvermoed drukquote:
Juistem! Hij gaat niet snappen dat dat haar kan leiden tot minder fijne situaties! Ik zei net al, hij heeft een contactstoornis. Daardoor kan hij onder meer geen gezichten lezen én reageert hij op alles waarvan hij dénkt dat het over hem gaat. Als er achter zijn rug iets gezegd wordt over 'een dom wijf' dan dénkt hij dat ze hem uitschelden en ontstaat iets vervelends. Als dat haar nou eraf is, dan is dat een reden minder voor hem tot achterdocht ten opzichte van zijn medeleerlingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders imo. Al zou ik gewoon zeggen "Prima, dan doe je je handschoenen niet aan". En dan komt hij er wel achter. En natuurlijk kan hij ook handschoenen uitkiezen die hij zelf wel mooi vindt.
Daar komt hij dan toch vanzelf achter? En dan leert hij vanzelf om daar op een adequate manier op te reageren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Juistem! Hij gaat niet snappen dat dat haar kan leiden tot minder fijne situaties!
Als er achter mij mensen staan te lachen, denk ik ook dat ze mij uitlachen.quote:Ik zei net al, hij heeft een contactstoornis. Daardoor kan hij onder meer geen gezichten lezen én reageert hij op alles waarvan hij dénkt dat het over hem gaat. Als er achter zijn rug iets gezegd wordt over 'een dom wijf' dan dénkt hij dat ze hem uitschelden en ontstaat iets vervelends. Als dat haar nou eraf is, dan is dat een reden minder voor hem tot achterdocht ten opzichte van zijn medeleerlingen.
Moeilijk uitleggen maar ik hoop dat je me snapt.
Nu verveel ik me weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Krijgen kinderen met een sociale stoornis niet al genoeg ervaring met die grote boze buitenwereld zonder dat hun haar ook nog eens raar gevonden wordt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je moet een kind wapenen tegen de boze buitenwereld, want hij komt er uiteindelijk toch wel in terecht. Als je 'm dan al die tijd beschermd hebt, weet hij niet hoe hij ermee om moet gaan.
Toch mag mijn jongste broertje ook geen skatebroeken dragen van mijn ouders, hoe mooi hij dat ook vindt, omdat je daar veel commentaar op krijgt. Draag ze zelf, net als mn andere broertje, wel en je moet soms best stevig in je schoenen staan om tegen de opmerkingen te kunnen. Een kind dat al moeite heeft met sociale vaardigheden moet jet het niet nog moeilijker maken leuk contact te krijgen, door een afwijkend uiterlijk. Men kijkt mij ook eerst gek aan, maar zodra ze zien wat voor persoon ik ben, is het hele 'wijde broeken zijn gek/stom/ben jij gothic' meteen weg. Mijn jongste broertje is communicatief niet in staat om mensen door die eerste indruk heen te laten prikken, en ze blijven hem raar vinden. Ben het wel eens met Esse.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oftewel, je leert hem sociale angst aan... "Je moet vooral voldoen aan wat De Anderen willen, anders loopt het slecht met je af". Juist van je eigen weg gaan (en op je bek gaan daarbij) word je sterk. En het lijkt mij sterk dat dat bij een kind met een sociale stoornis anders zou zijn.
Iedereen kent wel een gehandicapte, maar de ene handicap is de andere niet. No offense, maar ik denk dat Esse zelf wel weet wat bij haar zoon het beste werkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar komt hij dan toch vanzelf achter? En dan leert hij vanzelf om daar op een adequate manier op te reageren.
[..]
Als er achter mij mensen staan te lachen, denk ik ook dat ze mij uitlachen.
Ik snap je wel, ik ben het alleen totaal niet met je eens. Ik heb zelf een gehandicapt nichtje dat van haar ouders nooit wat mocht, 'want dat kan ze toch niet'. En ik liet haar bij mij wél alles doen. Ze ging af en toe keihard op d'r bek, maar haar zelfvertrouwen nam wel enorm toe!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk wat kleine lichtpuntjes: m'n vriend heeft vandaag op twee vacatures gereageerd en is voor allebei vrijwel direct uitgenodigd voor een gesprek, allebei morgen. Ook al wordt het niets, deze goede nieuwtjes konden we wel even gebruiken.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk wat kleine lichtpuntjes: m'n vriend heeft vandaag op twee vacatures gereageerd en is voor allebei vrijwel direct uitgenodigd voor een gesprek, allebei morgen. Ook al wordt het niets, deze goede nieuwtjes konden we wel even gebruiken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik wil rode laarsjes.
En ik kan ze niet vinden..
Sorry, daar moet ik meteen aan denkenquote:Dikkertje Dap klom op de trap
's morgens vroeg om kwart over zeven
om de giraf een klontje te geven.
Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,
weet je, wat ik heb gekregen?
Rode laarsjes voor de regen!
't Is toch niet waar, zei de giraf,
Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.
ikke wel, of mag dat niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
SHE, ik wil gevulde paprika. Heb jij daar een goed recept van??
Naar Barcelona! Mag vast wel van je bazin.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Anosmie het volgende:
Ik wil rode laarsjes.
En ik kan ze niet vinden..
Hij had ze gevuld met halfgare risottorijst, tomaten, rozijnen, pijnboompitten, dille, munt en peterselie. Lekker! Vooral die verse kruiden doen het 'm.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
gevuld met wat?![]()
dan lees ik even mee.. met rijst vind ik altijd wel lekker![]()
Yep; heel simpel:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
SHE, ik wil gevulde paprika. Heb jij daar een goed recept van??
Ja, kommaarop!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ikke wel, of mag dat niet?Mijn vent had laatst hele lekkere gemaakt voor me.
Vraag 1: Moet ik het gehakt eerst rullen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep; heel simpel:
Neem het liefst puntpaprika..mooiste is als je die lichtgele kan krijgen die zijn niet zo bitter.
Vullen met een mengsel van gehakt, zout, peper, uitje, rijst. Dan in stoofpan, gepelde tomaten erbij ( ook sap ), beetje knof, pietsie tabasco evt, en op het einde lekker wat room of creme fraiche .
Paprika's dus schoonmaken, even 15 minuutjes koken in laagje water met zout.
Dan uitnemen, vullen met rijst/gehakt/ui mengsel. Ondertussen blikken gepelde tomaten in pan, inkoken met knof , dan paprika's erbij leggen en op standje stoof. Lekkerst is er een klein schepje suiker door
Na half uurtje ff proeven en room/creme fraiche erdoor roeren .
\\quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Hij stond in de spoiler, Vivi en is inmiddels al weer weg. En verder hoef ik niet onherkenbaar te zijn, alleen wat minder makkelijk te vinden. Maar bedankt voor het medenken!
Oh, dat isfijn!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig heeft ze alweer nieuwe gepostquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
\\
Anosmie heeft die post gequote en daarom is de afbeelding alsnog zichtbaar (zag ik net bij het teruglezen). Misschien kan je aan haar vragen of zij die post ook aanpast?Dan is ie helemaal weg.
Ja heuh, ik was nog maar op pagina twee van dit topicquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze alweer nieuwe gepost.
Ja maar wat ik dus met mijn post wilde zeggen is dat je het nog steeds terug kunt vinden. That's all.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:27 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat het er niet om gaat dat ik niet herkenbaar wil zijn maar dat ik niet meer gemakkelijk gevonden wil worden. Bedankt voor het waarschuwen, dames.
Ja, gaat al beter. Hij houdt zijn eten binnen en kan in ieder geval weer liggen, lezen of even tv kijken/internetten. Na morgen zal het wel voorbij zijn. Thanks for askingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lief? Voelt 'ie zich alweer wat beter?
Dankjewel!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dus met mijn post wilde zeggen is dat je het nog steeds terug kunt vinden. That's all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu: boerenkool eten met mn mamma
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hiya!Voor hen die mijn eerdere emo-geneuzel gevolgd hebben: een hele lange spoiler! Weer waarschuwing: emo ahead, als je er geen zin in hebt, by all means, lees niet!
Ik las het net, sterkte.. En ook voor de komende dagen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu: boerenkool eten met mn mamma
Volgende keer beterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:12 schreef Chicolate het volgende:
Ochtendhumeur was snel weg en ben nog vroeg uit ook. @PF: normaal heb ik vandaag ook tot 5 uur les, maar vandaag was je nét te laat op de uva om me tegen te komen
.
[..]
Toch mag mijn jongste broertje ook geen skatebroeken dragen van mijn ouders, hoe mooi hij dat ook vindt, omdat je daar veel commentaar op krijgt. Draag ze zelf, net als mn andere broertje, wel en je moet soms best stevig in je schoenen staan om tegen de opmerkingen te kunnen. Een kind dat al moeite heeft met sociale vaardigheden moet jet het niet nog moeilijker maken leuk contact te krijgen, door een afwijkend uiterlijk. Men kijkt mij ook eerst gek aan, maar zodra ze zien wat voor persoon ik ben, is het hele 'wijde broeken zijn gek/stom/ben jij gothic' meteen weg. Mijn jongste broertje is communicatief niet in staat om mensen door die eerste indruk heen te laten prikken, en ze blijven hem raar vinden. Ben het wel eens met Esse.
Maar jongens met lang haar.
Duh, ik geef gewoon een voorbeeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Iedereen kent wel een gehandicapte, maar de ene handicap is de andere niet.
Ik hoop het.quote:No offense, maar ik denk dat Esse zelf wel weet wat bij haar zoon het beste werkt.
quote:
Senksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Esse_est het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herken het wel. Als ik eenmaal suiker heb genomen op een dag dan is het heel moeilijk om daar weer mee te stoppen. Junkies zijn we, ik zeg het je!
Dat is apart, met 55 kilo ergens nog dik zijn, of zijn ze soms heel klein?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hai.. man heb een paar dagen cursus maar wat gaat daar veel tijd in zitten, bah.
Was vanochtend 66.5 kg, dat kan nooit dus die tel ik niet mee
Dikke buik!!
Mijn moeder = 1.68 en 55 kg en heeft spillebenen en armen maar een enorme buik
Zus, zelfde verhaal
Ik: Zelfde verhaal maar dan iets dikkere benenmaar ook nog een dikkere buik... Ik wil ervan af!!!
Mooi rooster heb je gemaakt heurrrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg even dat ik een mooi rooster heb gemaakt
Ik heb nog nooit Jelly Belly's gehad. Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:27 schreef Isegrim het volgende:
De Jelly Belly's zijn op! Vanaf nu wordt er weer keurig gegeten
Go PF, go PF!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ohh, die zijn echt Veel Te Lekker. Mierzoetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Jelly Belly's gehad. Nu ben ik benieuwd![]()
Wat een mooi roosterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef kwakveense het volgende:
beef jerky hebben ze bij super de boer en digros volgens mij!
buik, gewoon alleen buik, daar zit gelijk het hele gewicht in ook nog, aan de ledematen zal je denken dat ze pro anna zijn....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is apart, met 55 kilo ergens nog dik zijn, of zijn ze soms heel klein?
Het is allemaal bij 1 sportschool! Ik was van het kickboksen/spinning/hardlopenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF, ik wou net zeggen, wat een boel verschillende sporten! Wel tof, ik wil ook nog es gaan yoga-enEn dansen! Kan je dat allemaal bij dezelfde sportschool oid? Anders ist wel heul duur, of nie?
Ik heb het voorhoofd/huid (behalve dat ik nooit verbrand, wel heel wit), lange benen, lang dun lichaam van mijn vaderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
buik, gewoon alleen buik, daar zit gelijk het hele gewicht in ook nog, aan de ledematen zal je denken dat ze pro anna zijn....
En juist die genen erf ik... van mijn vader heb ik borstellige zwarte Bert en Ernie wenkbrauwen geerfd...
t was nu alleen een foto van t nieuwe haar van dr zoon volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is. (het kan iedereen overkomen dat je bij nader inzien iets liever toch niet op internet hebt, maar bij jou lijkt het wel standaard.)
Ik was vandaag ineens zo druk met inrichten van een kunstbeurs dat ik alleen ontbeten heb en nu Thais heb besteld, ben pas net thuis. Ik dacht na het ophangen nog even naar huis te kunnen, maar dat was iets te rooskleurig ingeschat.
Ik denk dat het vooral een heel goed idee is als Esse voorlopig gewoon ontopic blijft in dit topic. Je hebt qua afvallen niets te verbergen, en ook als het over je zoontje gaat is er niets aan de hand. Het is geen drama als je ex je in deze posts herkent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is. (het kan iedereen overkomen dat je bij nader inzien iets liever toch niet op internet hebt, maar bij jou lijkt het wel standaard.)
Wat kook je? Ik eet eigenlijk altijd pas rond een uur of 8, morgen wrs weer om 9 uurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:25 schreef kwakveense het volgende:
oh en er staat nu braaf een pan een op t vuur. echt, ik ben zo'n holander, na 19 uur s avonds hoef ik eigenlijk mn eten niet meer...
Het ging om kinderfoto's CL.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
Esse: Het is eigenlijk wel vervelend al dat editten! Misschien kan je van te voren bedenken of je iets wil laten staan en het dan posten? Het leest heel vervelend, als je niet weet waarom het gaat, omdat iets al geëdit is.
Oeh, quel dramaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef kwakveense het volgende:
@ CF: een bordje vlkorenpasta met rode saus uit een pakjede enige pastasaus die ik lust....
t is nu klaar. nu ik aan t koken was kwam de honger toch wel. maar ik zou t e3cht niet elke dag kunnen, zo laat eten zeg, getver...
Stoven of grillen. Ik heb een keer ergens een recept gepost voor auberginestoof, zal 's opzoeken. En ik vind plakjes gegrillde aubergine echt helemaal heerlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
Hoe maak je een aubergine nou echt lekker trouwens? Ik vind ze het altijd afleggen tegen de courgette, hoe je ze ook bereidt. En dan bedoel ik niet met veel vulling erin dat je dus de aubergine niet meer proeft he.
Maakt niet dat het editten heel vervelend is als je een topic bijleest. Plaats liever geen dingen waarvan je weet dat je ze later weg gaat halen, stuur dan idd een PM naar geinteresseerdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Het ging om kinderfoto's CL.
In mijn beleving heeft 'Esse" nog niets over een ex gepost behalve dat ze er een relatiegeschenk van heeft gekregen. Bedankt voor je advies, CF!
Dank je welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maria ik hoop dat je zus snel weer thuis is!
Ok. Sorry!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maakt niet dat het editten heel vervelend is als je een topic bijleest. Plaats liever geen dingen waarvan je weet dat je ze later weg gaat halen, stuur dan idd een PM naar geinteresseerden. Sorry, ben het met Conleche en CF eens.
Hoe lang is ze weg geweest?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank je welIk hoop het ook. Mn mams en ik voelden ons helemaal machteloos met zo'n zielig hoopje zus aan de telefoon die aan de andere kant van de wereld is en voor wie we niet snel iets kunnen regelen
Vrijdag is ze weer thuis en dan ga ik heel blij zijn
Edit: en DaD ook bedankt! Ja stiekem voelde ik mezelf ook wel een tough cookie, al leek het wel of ik onderweg naar het ziekenhuis steeds langzamer liep![]()
Laat ik maar niet beginnen over mijn relatie met mijn zusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah Maria&c. 't Zit allemaal even niet mee hè? Ik vind het wel heel knap dat je nog naar je vader bent gegaan! Ik hoop dat je zus snel thuiskomt.
Ik heb eigenlijk pas een echt goede band met m'n zus gekregen sinds ze is bevallen van d'r eerste dochtertje. Sindsdien kwam ik er veel vaker, en we bellen nu ook regelmatig (ze woont een uur bij me vandaan). Bij d'r tweede verwachting was ik de allereerste die het wist, direct na de test. Dat vond ik wel heel speciaal..
Niet eens zo lang dit keer! 10 dagen maar, in een soort opwelling. Maar ze heeft een heleboel pech gehad gedurende die tijd, en nu dat gedoe met onze pa zorgde dat het allemaal teveel werd denk ik. Dus daarom: ik zal blij zijn als ze terug is!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe lang is ze weg geweest?
Jij samen met boogschutteerrrr? Ik ben dus ook tweeling en Ollie is ook boogschutter, maar mij is altijd verteld dat die combi hopeloos is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
* leest weer stukje bij* Ik zit nu bij de PMrel. Mèn![]()
Maar die sterrenbeelden van iedereen vind ik dan wel weer leuk! Voel ik me toch weer superieur als tweeling, dan kan je het met iedereen vinden. Alleen ben je zo'n oppervlakkig snel verveeld vluchtig wezen. En die twee gezichten, jaja, tis wat.
Mijn man (boogschutter) en kind(dubbel maagdje) zijn allebei draken. Ze klapwieken de hele dag door het huis en spuwen vuur bij aangebrande vleesjes of vieze aubergines.
Hoe maak je een aubergine nou echt lekker trouwens? Ik vind ze het altijd afleggen tegen de courgette, hoe je ze ook bereidt. En dan bedoel ik niet met veel vulling erin dat je dus de aubergine niet meer proeft he.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go MotorbloempjeeeeStoerheid! Blijkbaar had je een schema nodig als houvast en nu ga je kont schoppen
Thank you! Ja achteraf hadden jullie gelijk en zat ik er gewoon als een idioot tegenaan te hikkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
@ Maria , sterkte vrouwtje. En goed dat je gegaan bent; is belangrijk!
Heheh Esse zet een trendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
en nog heel snel even een extra hart onder de riem voor Mariaenzovoorts![]()
Goed dat je bent gegaan ja, al had je er géén spijt van gehad, nu weet je iig zeker dat je dat niet zult hebben omdat je tóch even gegaan bent...
sterkteik kan het me gelukkig niet voorstellen, dat wil ik graag zo houden, maar het lijkt me alles behalve prettig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah, het goede karma stroomt onze kant op! Ik zie net een mail dat ik in principe (nog wel kennismaken en afspraken maken en zo, natuurlijk) een stageplek heb bij dé droomwerkgever in mijn vakgebied!.
Schimmel?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heheh Esse zet een trend![]()
Fenk joe toeJa ik kan iig geen spijt meer krijgen!
*topic geeft warm pluizig gevoel van binnen dat niets te maken heeft met schimmel*
Geen schimmel dus he!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Schimmel?![]()
Vreemde associaties heb jij
Ik heb zelf het gevoel dat iedere combinatie voor mij altijd vrij hopeloos is of wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij samen met boogschutteerrrr? Ik ben dus ook tweeling en Ollie is ook boogschutter, maar mij is altijd verteld dat die combi hopeloos is.
En wij zijn ook absolute tegenpolen eigenlijk. Hoe is dat bij jullie?
Dat zeg ik leuke associatiesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen schimmel dus he!En ja, ik ben niet echt wakker meer dus om de 1 of andere reden gaf het woord pluizig me een beeld in mn hoofd van groene pluizige rennende broodjes pindakaas
Vandaar schimmel.
Volgens mij moet ik zo maar gaan slapen
Sluit me daarbij aan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:14 schreef Mini_rulez het volgende:
DaD: jeej!Een beetje goed karma konden jullie wel gebruiken hè. Nu je vriendje nog. Morgen, toch?
MariaEtcetera: dapper dat je toch gegaan bent. Hopelijk kun je vannacht beter slapen.
En bedankt he.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
....
Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf
Sorry, daar moet ik meteen aan denken
(daar komt mijn "small fluffy and green" onderschift vandaan! combi van klein pluizig en blauw/ it's not easy being green)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
en bij het Pluizige van Maria moet ik denken aan een liedje van sesamstraat: "pluizig en blauw"..
ZO herkenbaar!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik heb zelf het gevoel dat iedere combinatie voor mij altijd vrij hopeloos is of wasdus wat dat betreft vind ik het nu wel meevallen. Wel veel meningsverschillen (zelfs over het waarom ervan
, hij vind ons bijvoorbeeld helemáál niet zo verschillen, en ik juist wel, enzovoorts), zowel kleine als zware, maar daarin zijn we ook behoorlijk aan elkaar gewaagd. De beste methode voor mij om daarmee om te gaan bleek ook juist direct fel ertegenin te gaan, ipv vermijdend gedrag. Dat is wel prettig, daardoor voelt deze verhouding voor de verandering eens niet zo ongelijk. En eigenlijk geloof ik ook niet zo in relaties waar mensen helemaal nooit ruzie hebben
Ik schijn met eten ook altijd overal commentaar op te hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Laureline het volgende:
* leest weer stukje bij* Ik zit nu bij de PMrel. Mèn![]()
Maar die sterrenbeelden van iedereen vind ik dan wel weer leuk! Voel ik me toch weer superieur als tweeling, dan kan je het met iedereen vinden. Alleen ben je zo'n oppervlakkig snel verveeld vluchtig wezen. En die twee gezichten, jaja, tis wat.
Mijn man (boogschutter) en kind(dubbel maagdje) zijn allebei draken. Ze klapwieken de hele dag door het huis en spuwen vuur bij aangebrande vleesjes of vieze aubergines.
Nu moet ik mij er alleen nog aan houdenquote:
vroeger zo vaak gezongen! Ja ik ben pluizig en blauw.....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
(daar komt mijn "small fluffy and green" onderschift vandaan! combi van klein pluizig en blauw/ it's not easy being green)
ik moet ook maar naar bed. de huishoud plannen van vanavond gaan maar weer even in de kast. morgen weer een kans. heb echt overal spierpijn van t schilderen
Mijn schema begint pas 3 novemberquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb als lunch een half stokbrood op en daarnet de halve taartbodem + vulling opgesnoept tijdens het bakken van een appeltaart. Ik twijfel er niet aan of ik wel genoeg binnen heb gekregen.
@PF: heb je je genoeg aan je schema gehouden om tevreden te zijn?Want daar gaat het om he, niet of je het schema kan houden, maar of je er mee kan leven zoals je het gedaan hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:34 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!!!!een 6,5 voor mijn SQL-toets herkansing!! Eerste poging was een 2
Serieus studeren loont
(dat wist ik eigenlijk wel, maar soms is bevestiging nodig
![]()
maar,
Jeetje wat dubbel allemaal zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeej, good for you MoBlo!
Spannende dag hier vandaag: 2 solli's van m'n vriend, ik ga contact opnemen met die stage, en we gaan naar het zuiden om de moeder van m'n vriend te steunen. Z'n broer was er gister en vandaag.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
en alsof het nog niet genoeg was
zie mijn update in het lijstje
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben jullie gisteren ook zo genoten van Alex in superdik-superdun? Hij was echt een cutie..
Mjah, ze houdt zich groot, maar toen we gister belden merkten we wel dat ze 't wel heel moeilijk had natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jeetje wat dubbel allemaal zeg.
Hoe is het met de moeder van je vriend?
Sterkte voor jullie!
quote:
Tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ze houdt zich groot, maar toen we gister belden merkten we wel dat ze 't wel heel moeilijk had natuurlijk.
Baan 1 is in the pocket..
Dank je! Hij werkte in Breda al jaren als conciërge van een grote bank, dus we hadden besloten om het werk in zoiets te zoeken, en hij komt nu bij de uni te werken, hehe. In het gebouw tegenover me. Vanmiddag heeft 'ie nog een gesprek bij een scholengemeenschap.quote:
quote:
Sinds maandag.... je bent echt verliefd hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:04 schreef AKnynke het volgende:for D&D!
Zo. Heerlijk uitgeslapen, was in de machine, en terwijl die bezig is ben ik nog even m'n bed ingekropen. Goddelijk, het feit dat het al weekend is terwjl het nog maar donderdag is.
En vanavond zie ik de Duitser weer! Heb ik sinds maandag niet meer gezien!![]()
![]()
Gefeli!quote:
Deze meneer noemde ons gister een stelletje wijven. Snappen jullie dat nou, dames?quote:
Nee, afgestudeerd zijn is iets anders, m'n tentamens en onderzoek zijn allemaal af, met co-ass. zijn moet ik eigenlijk nog zo'n beetje beginnen. Drs. dus, maar dat is eigenlijk pas als de uitreiking geweest is vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Wat fijn DaD!!![]()
En MoBlo!! 67,2!! Wow!Ben trots op u.
Mevrouw Pufmans! Dat zeg je achteloos: volgens mij ben ik nu afgestudeerd... dat is toch haske goed man! We hebben nu een echte dokter in ons midden! Gefelicteerd![]()
![]()
![]()
Waarom werd je genegeerd? Expres, of zijn ze gewoon luidruchtig en kwam je er moeilijk tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het een eng getal..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
En MoBlo!! 67,2!! Wow!Ben trots op u.
Het is echt wel te zien hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het een eng getal..![]()
vooral omdat ik het nog niet in de spiegel zieen ik echt in geen 8 jaar ofzo zo weinig op de weegschaal heb zien staan
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sinds maandag.... je bent echt verliefd he![]()
En bedankt voor de tip MoBlo....ookal kan ik het niet vinden
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, afgestudeerd zijn is iets anders, m'n tentamens en onderzoek zijn allemaal af, met co-ass. zijn moet ik eigenlijk nog zo'n beetje beginnen. Drs. dus, maar dat is eigenlijk pas als de uitreiking geweest is vind ik.
Van dat negeren, niet bepaald hartelijke mensen ofzo. Een handje en verder niets zeggen.GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar je wordt geen drs (helaas) maar MSc.
Niet meer actief op Fok!
Die heeft ie gekregen dus! 4!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
@ Miss_S:
Kruidvat stunt met hotelkamers
en nu ga ik snel naar mn tentamen![]()
Ohhh, zo'n actie, daar zou ik echt voor passen. Als je al hoorde wat voor onbeschofte hoeveelheden sommige mensen kochten... Whiii. Zit je daar lekker naast in je hotel. Reken maar dat die zich bij het ontbijtbuffet hetzelfde gedragenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
@ Miss_S:
euh in Leiden is geneeskunde i.e.g. de enige waar je nog drs. wrdt... geen ba ma in de geneeskunde hier.. in groningen wel???quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli.
Maar je wordt geen drs (helaas) maar MSc.
Dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
@ Miss_S:
Ik sta op 12 voor 2 woningen. Dus dan hoeven er ook maar 9 af te zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef Merel het volgende:
Ik sta op plek 9 voor een betaalbare huurwoning
Nou heb ik weinig hoop, want één van de andere 8 zal de woning wel willen, maar toch...
Duimen jullie voor me?
Dan ben je dus in 2002 al begonnen met je studie? (aangezien in 2003 de Ba-Mastructuur werd ingevoerd, als ik het me tenminste goed herinner was ik iig van de eerste lichting).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Viking: ik val nog onder het oude systeem, dus wel drs. En mocht ik de nieuwe titel willen gebruiken, dan zou hetMa
zijn
![]()
Disclaimer: Ma isdoor mijn studie. Bij veel andere studies had ik het heel normaal gevonden geen Msc titel te krijgen
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik ga me voor iemand anders dan René écht niet uitkleden hoor![]()
Nee 2004, de inrichting moest helemaal omgegooid worden door het nieuwe systeem en daardoor werd het later ingevoerd (eerste lichting van BaMa is hier pas dit jaar begonnen nl. )quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je dus in 2002 al begonnen met je studie? (aangezien in 2003 de Ba-Mastructuur werd ingevoerd, als ik het me tenminste goed herinner was ik iig van de eerste lichting).
Wat idioot dat afgestudeerden geneeskunde ook MA zijn. -->
![]()
Schop! Ga jij eens een beetje voor jezelf zorgen. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken als ik zie wat je de laatste tijd aan het doen bent, maar het wordt tijd om je hoofd uit het zand te halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
Oh ja, eetlijstjes![]()
O: niks
T: niks
L: niks![]()
T: joghurt
D: whopperen salade
Morgen ga ik het franse kippetje bestoven
Gefeli!!!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar volgens mij ben ik wel afgestudeerd nuMoet alleen nog de ceremonie bijwonen eigenlijk.
omdat je spieren krijgt! en das zwaarder dan vet. serieus!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:19 schreef Merel het volgende:
Wat een leuke foto's AKnynke! Vooral die met die standbeelden
Ik word zwaarder in plaats van lichter, ik snap er geen bal van
arme stakker! (echt, dat meen ik!)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben de hele week al te laat, kwak. Maar goed dat ik iedere dag tot 11 uur doorwerk
thnxquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Schop! Ga jij eens een beetje voor jezelf zorgen. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken als ik zie wat je de laatste tijd aan het doen bent, maar het wordt tijd om je hoofd uit het zand te halen.
veel te veel suikers...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, eetlijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: smoothie yoghurt/blauwe bes
L: flinke salade met rode ui, appel, walnoten, pancetta, parmezaan en frambozendressing (plus de halve appel)
T: handje rijstcrackers
T: dikke volkorenboterham met pindakaas en chilisaus
T: appel (misschien wel twee, mocht ik echt honger hebben)
Zwemmen
D: grote kom zoete-aardappel/kikkererwtensoep met spinazie en koriander.
D wordt laat, pas na negenen, denk ik. Nu ik het zo post, lijkt het wel erg veelMisschien toch eens kcals gaan tellen
Maar wel gezond en evenwichtig verder, toch?
Welkom!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef zwahiel het volgende:
bah moet nu toch echt weer beginnen zeg. Steeds uitstel uitstel. Gedoe met mijn verhuizing naar België dus van een echt trainingsschema was geen sprake. Behalve squash nog maar eens per week en soms ook niet totaal niets meer
Boehoe, buik is back with a revenge... Gelukkig niet extreem, maar d'r moet wel wat aan gebeuren. Dus vanaf komende week gaan we weer aan de gangDoel staat voor begin januari BMI >20 en gewicht (zonder vet/spieren) >75. D'r moet dus weer 8 kg af momenteel. Boehoe.
Gelukkig is mijn voet inmiddels wel praktisch volledig genezen. Fietsen, lang lopen en sporten mag dus vanaf afgelopen vrijdag weer. Ook al was ik stiekem aan squashen...
Avondeten, of in het fruit?quote:
Hmm, ik kan die appel in de salade wel weglaten. En de rijstcrackers evt ook wel...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef kwakveense het volgende:
ik denk in de appel in je sla en de 1 of 2 appels los, en dan nog zoete aardappel en kikker erwtensoep, ook allemaal zetmeel, rijstcrackers is ook zetmeel, etc...
ik vind t zelf nooit zo erg om hoog in de suikers te zitten (val daarmee ook af namelijk) maar weet niet of je SHE't
Ik had net voor zondag weer zo'n sessie taartdecoratie geplandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
daarom, beter veel eten dan te weinig...en over het algemeen eet jij vrij 'schoon' ..tenminste, als je niet weer een bak manie hebt
thanksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Candygirl: veel water drinken is een beetje overhyped. Je hebt in totaal twee liter water per dag nodig, maar dat mag ook uit je voeding komen. groente en fruit bevatten ook veel water. En koffie en thee en frisdrank tellen ook als water. Kijk wel uit met frisdrank, trouwens!
Geen idee wanneer precies, maar na 8 weken zakkies vreten en daarna in stappen weer meer gaan eten heeft hier nog geen problemen opgeleverd. En ik eet nu echt wel meer dan 1250kcal, en die zakkies waren echt wel minder dan 1250kcalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil eigenlijk een tijdje op 1250 kcals gaan zitten, totdat ik een kilootje of 2 ben afgevallen. Maar ik ben bang dat mijn lijf zich aanpast en ik daarna dus niet meer kan eten dan 1250 kcal zonder aan te komen. Na welke periode treedt het jojo-effect eigenlijk in?!
Het hangt van zoveel factoren af, lijkt mij: je lijngeschiedenis, je activiteitsniveau... Het ene lijf is het andere niet. de een gaat veel sneller jojo'en dan de ander.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen idee wanneer precies, maar na 8 weken zakkies vreten en daarna in stappen weer meer gaan eten heeft hier nog geen problemen opgeleverd. En ik eet nu echt wel meer dan 1250kcal, en die zakkies waren echt wel minder dan 1250kcal.
zelf probeer ik in elk geval te blijven afwisselen. een dag wat meer andere dag wat minder. gemiddeld genoeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil eigenlijk een tijdje op 1250 kcals gaan zitten, totdat ik een kilootje of 2 ben afgevallen. Maar ik ben bang dat mijn lijf zich aanpast en ik daarna dus niet meer kan eten dan 1250 kcal zonder aan te komen. Na welke periode treedt het jojo-effect eigenlijk in?!
Daarom had ik het ook over mezelfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het hangt van zoveel factoren af, lijkt mij: je lijngeschiedenis, je activiteitsniveau... Het ene lijf is het andere niet. de een gaat veel sneller jojo'en dan de ander.
True. Maar ik denk wel dat jij een van de gelukkigen bent die weer op kunnen bouwen tot een acceptabel hoge calorie-inname zonder aan te komen (mits je geen pakjes stroopkoeken eet, natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook over mezelf. Maar ik kan me voorstellen dat als je langzaam weer meer gaat eten je ook sneller ziet of je teveel eet waardoor je weer aankomt.
ook welkomquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb me hier ook maar aangemeld.. Zat al even mee te lezen, maar moet er nu maar aan geloven dat ik ook daadwerkelijk wil afvallen. Weeg nu ruim 68 kilo en wil terug naar de 64. Niet al te veel dus, maar wel duidelijk zichtbaar in mijn gezicht en buik. Vooral de laatste wil ik dan ook weer wat kleiner maken!
Ben bezig met sporten (hardlopen, squash en binnenkort misschien een andere sport) en probeer in elk geval op m'n eten te gaan letten. Ik wil afvallen door te sporten en meer evenwichtig te eten, maar ben niet van plan op dieet te gaan.
1,75. Hetzelfde gewicht en lengte als een andere user hier, maar bij mij ziet het er allemaal wat dikker en flubberiger uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook welkom
hoe lang ben je eik?
Bedoel je PF?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
1,75. Hetzelfde gewicht en lengte als een andere user hier, maar bij mij ziet het er allemaal wat dikker en flubberiger uit.
Wat is een Franse tosti?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:38 schreef Miss_S het volgende:
Net terug uit de stad waar ik een chocolade melk met slagroom en franse tosti op hebja het gaat lekker hier
jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was dat in reactie op mij?'
Ik was namelijk in Oss
Ik woon niet in Ossquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaen dat je daar woont weet ik, maar wie weet was je hier de stad in na college
Wel in de buurt van Oss inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
je woonde toch ergens in de buurt van Oss dan?
of Tiel? Zoiets?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaen dat je daar woont weet ik, maar wie weet was je hier de stad in na college
Sorry, maar dit was grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |