Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Mijn lover eet niet bepaald gezond, maar toch vind ik m geil
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
ik dacht dat "erbij horen" alleen op je 16e belangrijk wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
In hemelsnaam, waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ach, uiteindelijk worden we ooit allemaal wel een keer volwassen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
ja dat krijg je ervan als je een woord als trendy noemt. Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef -Mellow- het volgende:
Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.
psst... "nehers"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?Dat lijkt me echt het allervaagste selectiecriterium.
Let maar op s_u, binnen afzienbare tijd zullen de reacties op jou ook zo fel gaan worden. Iets met postgeschiedenis opbouwen en mensen die zich daadwerkelijk druk maken om wat een ander post op fok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef servus_universitas het volgende:
Jeetje, wat een ophef over die ene post van MLI.
dat dus, eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?
sorry, maar:
als je geen kuddedier bent, wil je er dus niet goed uitzien en dús ben je de moeite niet waard,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.
Nee, maar ik ben nooit te beroerd om iemand erop te wijzen dat ze moet leren lezen. Bovendien, gezien het feit dat je wel vaker dit soort 'steken'quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je gaat je toch niets aantrekken van wat iemand op Fok! over je zegt? Toch? : ?
en als ze dan ook nog eens niet trendy zijnquote:
je hoeveelste post in dit topic is dit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik kan me er niet druk om maken
hoe bedoel je dat? De vraag is hoe belangrijk uiterlijk isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je hoeveelste post in dit topic is dit?
Even een andere reactie tussendoor. Ik ken mensen met een hoog intellectueel niveau zonder opleiding. En ik ken mensen met een hoge opleiding zonder enig intellectueel niveau. En dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Even een reactie tussendoor:
Ik vind uiterlijk redelijk belangrijk. Ge moet ermee over straat kunnen. Maar ik merk wel dat ik opleidingsniveau minstens zo belangrijk vind. Als het op intellectueel niveau niet klikt met iemand, dan wordt het sowieso niets, hoe knap die ander ook is. Ook kan ik me voorstellen dat opleidingsniveau kan compenseren voor een iets minder denderend uiterlijk, maar dan nog steeds: ge moet ermee over straat kunnen.
Oh ja, de mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet en dat het het innerlijk is wat telt zijn zelf meestal niet bijster aantrekkelijk.
...om er nog maar eens een politiek correcte cliché-discussie tussendoor te gooienquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Even een andere reactie tussendoor. Ik ken mensen met een hoog intellectueel niveau zonder opleiding. En ik ken mensen met een hoge opleiding zonder enig intellectueel niveau. En dan?
Hoog intellectueel niveau vind ik niet zo nodig persoonlijk, ik kan niet zeggen dat ik zelf een hoog intellectueel niveau heb. Iemands intelligentie moet ongeveer overeenkomen met de mijne, hij moet een toffe eigen stijl hebben (en dus zeker niet te verwarren met trendy), we moeten veel kunnen lachen en onze levensinstelling moet redelijk gelijk zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Even een andere reactie tussendoor. Ik ken mensen met een hoog intellectueel niveau zonder opleiding. En ik ken mensen met een hoge opleiding zonder enig intellectueel niveau. En dan?
Lastig. Je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik date zelf over het algemeen via het internet en dan vink ik toch alleen de vakjes HBO / uni aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
oeiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en vlindertjes en regenbogen en lieve, witte konijntjes en vrede op aarde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |