abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62829816
@ motorbloempje: _!
pi_62829838
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:06 schreef MLI het volgende:
@ motorbloempje: _!
je gaat je toch niets aantrekken van wat iemand op Fok! over je zegt? Toch? : ?
Ja doei.
pi_62829879
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je gaat je toch niets aantrekken van wat iemand op Fok! over je zegt? Toch? : ?
Nee, maar ik ben nooit te beroerd om iemand erop te wijzen dat ze moet leren lezen. Bovendien, gezien het feit dat je wel vaker dit soort 'steken' geeft, lijk jij je harder te irriteren aan mij dan andersom.
pi_62829893
iets irriteert je, of je ergert je ergens aan

maar jézus, wat ben jij toch aardig dat jij mensen op dit soort dingen wijst onmisbaar

mens, je postgedrag lokt dit soort 'steken' uit op Fok! die slechts ter leed ende vermaeck zijn hoor
tegen de tijd dat ik me erger aan totaal onbekenden op Fok! open ik een krastopic hier in R&P
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:14:39 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62829969
al die arme lelijke mensen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:15:49 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62829997

Ff alles lezen heur .
Niet meer actief op Fok!
pi_62830028
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:14 schreef pinquit het volgende:
al die arme lelijke mensen
en als ze dan ook nog eens niet trendy zijn

ruimen die mensen uit zelfbescherming, uiteraard
Ja doei.
pi_62830031
Edit: laat maar gewoon.
pi_62830059
kleding enzo boeit me eigenlijk geen moer

ik heb zelf het modebewustzijn van een dennenappel, en mijn vriend draagt ook gewoon 'broeken met een t-shirt erop' en dat zijn dan ook wel eens van die jubileum t-shirts enzo

ach, ik kan me er niet druk om maken
Ja doei.
pi_62830086
En waag het niet iets anders te posten! Men zou er op fok eens over vallen!
pi_62830109
que?
Ja doei.
pi_62830117
Maar MLI en MoBlo jullie hebben allebei ook een hele andere kledingstijl dus niet raar dat je van je vriend ook iets anders verwacht

Ik vind best dat je eisen aan uiterlijk van je vriend mag stellen, maar wat mooi is is voor iedereen natuurlijk anders
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:22:44 #113
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62830124
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik kan me er niet druk om maken
je hoeveelste post in dit topic is dit?

en wel of geen modebewustzijn heeft niets van doen met het feit dat iedereen een eigen smaak heeft, en dat je daar wel degelijk op let...of het nou een goede smaak is of niet, is daar niet relevant voor...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:22:44 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62830125
Even een reactie tussendoor:

Ik vind uiterlijk redelijk belangrijk. Ge moet ermee over straat kunnen. Maar ik merk wel dat ik opleidingsniveau minstens zo belangrijk vind. Als het op intellectueel niveau niet klikt met iemand, dan wordt het sowieso niets, hoe knap die ander ook is. Ook kan ik me voorstellen dat opleidingsniveau kan compenseren voor een iets minder denderend uiterlijk, maar dan nog steeds: ge moet ermee over straat kunnen .

Oh ja, de mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet en dat het het innerlijk is wat telt zijn zelf meestal niet bijster aantrekkelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_62830158
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je hoeveelste post in dit topic is dit?
hoe bedoel je dat? De vraag is hoe belangrijk uiterlijk is

en dan mag ik hierin zo vaak als ik wil vertellen dat bepaalde aspecten die men hier wel of niet onder uiterlijk schaart mij niet zoveel kunnen boeien
Ja doei.
pi_62830211
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:
Even een reactie tussendoor:

Ik vind uiterlijk redelijk belangrijk. Ge moet ermee over straat kunnen. Maar ik merk wel dat ik opleidingsniveau minstens zo belangrijk vind. Als het op intellectueel niveau niet klikt met iemand, dan wordt het sowieso niets, hoe knap die ander ook is. Ook kan ik me voorstellen dat opleidingsniveau kan compenseren voor een iets minder denderend uiterlijk, maar dan nog steeds: ge moet ermee over straat kunnen .

Oh ja, de mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet en dat het het innerlijk is wat telt zijn zelf meestal niet bijster aantrekkelijk .
Even een andere reactie tussendoor. Ik ken mensen met een hoog intellectueel niveau zonder opleiding. En ik ken mensen met een hoge opleiding zonder enig intellectueel niveau. En dan?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:30:56 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62830282
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef djenneke het volgende:

[..]

Even een andere reactie tussendoor. Ik ken mensen met een hoog intellectueel niveau zonder opleiding. En ik ken mensen met een hoge opleiding zonder enig intellectueel niveau. En dan?
...om er nog maar eens een politiek correcte cliché-discussie tussendoor te gooien

het gaat om het innerlijk, en opleiding zegt niks over intelligentie, en vlindertjes en regenbogen en lieve, witte konijntjes en vrede op aarde...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62830292
quote:

[..]

Hoog intellectueel niveau vind ik niet zo nodig persoonlijk, ik kan niet zeggen dat ik zelf een hoog intellectueel niveau heb. Iemands intelligentie moet ongeveer overeenkomen met de mijne, hij moet een toffe eigen stijl hebben (en dus zeker niet te verwarren met trendy), we moeten veel kunnen lachen en onze levensinstelling moet redelijk gelijk zijn.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:35:14 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62830367
quote:

[..]

Lastig. Je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik date zelf over het algemeen via het internet en dan vink ik toch alleen de vakjes HBO / uni aan . Omdat een hoge opleiding en een hoog intellectueel niveau over het algemeen wel hand in hand gaan. Maar goed, het zou heel ironisch zijn als ik nog eens iets zou krijgen met iemand die alleen maar de middelbare school heeft afgerond . Mijn broer stelde ook hoge eisen aan opleidingsniveau en nu heeft 'ie een relatie met een vrouw die niet verder is gekomen dan de mavo. Maar het is wel een ontzettend leuke en intelligente vrouw. Maar ik denk dat dat toch een uitzondering is .
Niet meer actief op Fok!
pi_62830403
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en vlindertjes en regenbogen en lieve, witte konijntjes en vrede op aarde...
oei

nah, feit is: je moet je lichamelijk tot iemand aangetrokken voelen om er een liefdesrelatie mee kunnen aan te gaan maar wat voor de een wel aantrekkelijk is, is voor de ander totaal niet aantrekkelijk, dus kun je lang discussieren of uiterlijk belangrijk is of niet, maar je komt er niet uit:

als ik iemand zie lopen die ik echt gewoon lelijk vind, dan kan ik denken: degene die een liefdesrelatie begint met deze persoon, is niet echt kritisch als het om uiterlijk gaat, terwijl de vriend/vriendin van deze persoon hem/haar ontzettend mooi een aantrekkelijk vindt.

Het is zo relatief
Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:38:51 #121
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62830436
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

oei
quote:
nah, feit is: je moet je lichamelijk tot iemand aangetrokken voelen om er een liefdesrelatie mee kunnen aan te gaan maar wat voor de een wel aantrekkelijk is, is voor de ander totaal niet aantrekkelijk, dus kun je lang discussieren of uiterlijk belangrijk is of niet, maar je komt er niet uit:

als ik iemand zie lopen die ik echt gewoon lelijk vind, dan kan ik denken: degene die een liefdesrelatie begint met deze persoon, is niet echt kritisch als het om uiterlijk gaat, terwijl de vriend/vriendin van deze persoon hem/haar ontzettend mooi een aantrekkelijk vindt.

Het is zo relatief
valt wel mee...het belang van uiterlijk is niet relatief...wat wel relatief is, zijn de criteria waar dat uiterlijk dan vervolgens aan moet voldoen...
pi_62830487
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...om er nog maar eens een politiek correcte cliché-discussie tussendoor te gooien

het gaat om het innerlijk, en opleiding zegt niks over intelligentie, en vlindertjes en regenbogen en lieve, witte konijntjes en vrede op aarde...
Ik kom uit een gezin waar ikzelf de minst intellectuele persoon ben, maar waar ik tegelijkertijd wel de persoon ben met de hoogste opleiding. Mijn vriend heeft niet verder geleerd na zijn mavo-diploma, maar is alles behalve dom te noemen (edit: overigens kan wil ik hiermee niet beweren dat hij intellectueel is, wel dat hij intelligent is). Ik kan dus niet anders dan op dit vlak buitengewoon politiek correct zijn.

Verder interesseert uiterlijk me inderdaad niet zo veel, maar ook ik heb grenzen. En toevallig, of misschien dan toch niet, om jouw wereldbeeld weer kloppend te krijgen, vind ik mijn vriend wel erg aantrekkelijk ja.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:51:11 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62830713
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:41 schreef djenneke het volgende:
Ik kom uit een gezin waar ikzelf de minst intellectuele persoon ben, maar waar ik tegelijkertijd wel de persoon ben met de hoogste opleiding. Mijn vriend heeft niet verder geleerd na zijn mavo-diploma, maar is alles behalve dom te noemen (edit: overigens kan wil ik hiermee niet beweren dat hij intellectueel is, wel dat hij intelligent is). Ik kan dus niet anders dan op dit vlak buitengewoon politiek correct zijn.
er is een verschil tussen intelligent zijn of intellectueel zijn, inderdaad...en opleidingsniveau zegt niet zoveel over interesses en open staan voor andere meningen...hoewel er over het algemeen wel een sterke samenhang is tussen die twee, zijn er vanzelfsprekend meer dan genoeg uitzonderingen...dus ondanks het feit dat ik een lichte jeuk krijg van al te sociaal wenselijk gedrag, kan ik het niet ontkennen
quote:
Verder interesseert uiterlijk me inderdaad niet zo veel, maar ook ik heb grenzen. En toevallig, of misschien dan toch niet, om jouw wereldbeeld weer kloppend te krijgen, vind ik mijn vriend wel erg aantrekkelijk ja.
...en natuurlijk klopt mijn wereldbeeld...daar is toch nooit aan getwijfeld?

geen interesse in uiterlijk...tja...dat geloof ik dan weer niet zo...al kan ik me wel voorstellen dat een groot deel van de selectieprocedure onderbewust plaatsvindt...
pi_62831110
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:22 schreef Viking84 het volgende:

Met de nadruk op meestal, want het heeft ook met je eigen zelfvertrouwen te maken, want echt "who the hell cares" wat een ander van jouw liefde denkt, hij is toch van jou en jij geniet van die man dus nogmaals who cares?

Selecteer jij gewone vrienden ook op uiterlijk? Ik niet ( en nee je hoeft geen vlag over mijn hoofd te trekken en dan maar gaan voor het vaderland )

Het enige waar ik op let bij iemand's uiterlijk is of hij trots is op zichzelf en goed voor zichzelf zorgt, dus geen slonsig, ranzig exemplaar dat ook meteen buiten adem is als hij een keer zelf naar de koelkast moet lopen voor zijn bier.
Een man kan echt geweldig aantrekkelijk zijn door dat hij zeker is van zichzelf en charisma uitstraalt.

Trouwens in uiterste noodgevallen kan 1 van de 2 nog mooi zijn voor 2, kijk naar JLo en haar undead-hubbie (die ik trouwens zelf geen uitstraling vind hebben...ril...brrrr).
pi_62831120
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Abbadon het volgende:

[..]

er is een verschil tussen intelligent zijn of intellectueel zijn, inderdaad...en opleidingsniveau zegt niet zoveel over interesses en open staan voor andere meningen...hoewel er over het algemeen wel een sterke samenhang is tussen die twee, zijn er vanzelfsprekend meer dan genoeg uitzonderingen...dus ondanks het feit dat ik een lichte jeuk krijg van al te sociaal wenselijk gedrag, kan ik het niet ontkennen
[..]

...en natuurlijk klopt mijn wereldbeeld...daar is toch nooit aan getwijfeld?

geen interesse in uiterlijk...tja...dat geloof ik dan weer niet zo...al kan ik me wel voorstellen dat een groot deel van de selectieprocedure onderbewust plaatsvindt...
Ik ben het helemaal met je eens

Trouwens, ik beweer niet dat ik geen interesse in uiterlijk heb. Ook ik kan genieten van mooie mensen. Alleen is het voor mij geen belangrijk selectiecriterium als het gaat om een langdurige relatie. Maar zoals gezegd, heb ik ook echt wel een bepaalde grens. En zoals jij zegt, kan er een heleboel nog wel onbewust plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')