Maar hij heeft een punt nietwaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mensen die cabaretiers quoten en hen zien als autoriteiten.
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hij heeft een punt nietwaar?
Och hij mocht imo niet ontbreken hier. Verder past die uitspraak ook wel in mn visie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.
ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die persoon in je fotoboek met bril? Die ziet er erg goed uit!
Inderdaad, ik vind iemand ook automatisch knapper door mijn roze brilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
Dat is gewoon onzin en heeft vooral met jouw eigen zelfvertrouwen te maken. Ik vind de uitstraling van iemand veel belangrijker dan een smooth look. Iemand kan echt vreselijk aantrekkelijk zijn door zijn uitstraling, gedrag en humor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef Walging het volgende:
Ik geloof er niets van dat je werkelijk gelukkig kunt zijn met iemand die je lelijk vindt, 'omdat hij zo'n mooi innerlijk heeft, en daar gaat het tenslotte om'.
Volgens mij was het Theo Maassen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:37 schreef MarMar het volgende:
als het goed is geeft je uiterlijk ook een stukje van wie jij bent weer.
Redeneer en beargumenteer eens, met je 'onzin'.quote:
Fuifduif? Dan moet je mij dus niet gaan quoten. Als je het dan toch tegen mij hebt, ik denk dat je niet heel goed weet wat wereldvreemd betekent. Ik heb voldoende kennis over en inzicht in het wezen der dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onzin. Maar jij bent dan ook nogal wereldvreemd, FuifDuif.
Hoe je je haren doet, wat voor een kleding je draagt, en hoe dun of dik je bent, zegt toch vaak al wat over je persoonlijkheid. Als je niet tevreden bent over je gezicht, kan je er nog altijd make-up op doen of het beter verzorgen met crèmes en weet ik wat allemaal. Uiteindelijk heb je ontzettend veel controle over je uiterlijk, en is dat wat je, uiteindelijk, niet kan wijzigen (bijv. een andere neus, alhoewel dat met veel geld wel kan) weinig relevant meer. Dit is ook 9 van de 10 van de keren niet meer iets waar je op zal worden uitgekozen als je alles goed verzorgd hebt. Je persoonlijke verzorging zegt veel over hoeveel je om je eigen lichaam geeft en hoeveel waarde je hecht aan hoe jij jezelf presenteert. Als je bij anderen in de smaak wilt vallen, moet je beter zijn dan anderen. We leven in een tijd waar iedereen boven elkaar uit probeert te steken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef servus_universitas het volgende:
Het is onzin als het gaat om het fysieke uiterlijk, je lichaam. Kleding en dergelijke zeggen natuurlijk wel weer wat over de persoon. Maar het fysieke uiterlijk zegt er niets over.
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Hoe je je haren doet, wat voor een kleding je draagt, en hoe dun of dik je bent, zegt toch vaak al wat over je persoonlijkheid. Als je niet tevreden bent over je gezicht, kan je er nog altijd make-up op doen of het beter verzorgen met crèmes en weet ik wat allemaal. Uiteindelijk heb je ontzettend veel controle over je uiterlijk, en is dat wat je, uiteindelijk, niet kan wijzigen (bijv. een andere neus, alhoewel dat met veel geld wel kan) weinig relevant meer. Dit is ook 9 van de 10 van de keren niet meer iets waar je op zal worden uitgekozen als je alles goed verzorgd hebt. Je persoonlijke verzorging zegt veel over hoeveel je om je eigen lichaam geeft en hoeveel waarde je eraan hecht aan hoe jij jezelf wil presenteren.
Dik en dun, littekens, eelt enz....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.
Je visuele perceptie is echter niet de enige prikkel voor de meeste mensen he. Je kan ook nog lekker ruiken, een zachte babyhuid hebben, zachte vingers ipv schuurpapierhanden, en zo nog wat dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.
Dat is wat anders dan uiterlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:56 schreef Goodblood het volgende:
Is geen onzin... Als je nou een Ajax shirtje aan hebt of een hakenkruisprint op je T-shirt....
Zegt toch genoeg...
Als je nou eens goed leest...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef servus_universitas het volgende:
Het is onzin als het gaat om het fysieke uiterlijk, je lichaam. Kleding en dergelijke zeggen natuurlijk wel weer wat over de persoon. Maar het fysieke uiterlijk zegt er niets over.
Goedzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:08 schreef servus_universitas het volgende:
MarMar, ik was er al achter gekomen dat ik je woorden verkeerd had geïnterpreteerd. Silly me! Ik ben het met je eens.
QFT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haarhem automatisch knapper vind.
Mijn lover eet niet bepaald gezond, maar toch vind ik m geilquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin en heeft vooral met jouw eigen zelfvertrouwen te maken. Ik vind de uitstraling van iemand veel belangrijker dan een smooth look. Iemand kan echt vreselijk aantrekkelijk zijn door zijn uitstraling, gedrag en humor.
Natuurlijk zie ik wel het verschil tussen mooi en lelijk en ook zal ik er wat van zeggen als iemand zijn favo tokkie t-shirtje aan heeft en vraag of ik het mooi vind.
Wat ik wel belangrijk vind is of iemand voor zichzelf zorgt en met name goed voor zijn lichaam is, dus sport, gezond eet en zichzelf verzorgt... verslonsd,uitgezakt en smerig is niks voor mij, maar zoiets heeft ook met het karakter van iemand te maken oftewel je lichaam is de tempel van je ziel
Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Mijn lover eet niet bepaald gezond, maar toch vind ik m geil
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
ik dacht dat "erbij horen" alleen op je 16e belangrijk wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
In hemelsnaam, waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ach, uiteindelijk worden we ooit allemaal wel een keer volwassen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
ja dat krijg je ervan als je een woord als trendy noemt. Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef -Mellow- het volgende:
Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.
psst... "nehers"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?Dat lijkt me echt het allervaagste selectiecriterium.
Let maar op s_u, binnen afzienbare tijd zullen de reacties op jou ook zo fel gaan worden. Iets met postgeschiedenis opbouwen en mensen die zich daadwerkelijk druk maken om wat een ander post op fok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef servus_universitas het volgende:
Jeetje, wat een ophef over die ene post van MLI.
dat dus, eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?
sorry, maar:
als je geen kuddedier bent, wil je er dus niet goed uitzien en dús ben je de moeite niet waard,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |