Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Als ik een relatie heb doe ik alles om er goed uit te zien.
Naar de gym,zonnenbank(ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee
),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit
dus poetsen tot die borstel bot word.
Wow,snel mannetje,ik was nog niet klaar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is juist dingen die ik zou doen als ik op zoek was.Niet andersom.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vind, ik hem automatisch knapper vind.
Je profiel zegt dat je man bent, maar deze post doet mij twijfelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:53 schreef dborhem het volgende:
Als ik een relatie heb doe ik alles om er goed uit te zien.
Naar de gym,zonnenbank(ja en hetero ook nog!),kleren aan die ZIJ leuk vind (kom je heel ver mee
),handen,nagels (onder en boven),oren alles extra schoon,en natuurlijk perfect wit gebit
dus poetsen tot die borstel bot word.
Voor de vrouw vind ik eigenlijk hetzelfde belangrijk;
Lekker ruiken (nee niet op afstand al de parfum opmerken),geen doodgeblondeerd haar (is haast niet uit te roeien
) en stijlvol voor de rest,dat spreekt voor zich.
![]()
Ben je ook degene die een baard laat staan en wss een dagje douchen overslaat en scheten laat in bed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?
Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
Inderdaad, als ik over straat loop kan ik ze zo allemaal voor je aanwijzen, van die typische koeien met korte geverfde haren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Dan is 't ook meteen een leuke vraag om te stellen of men 't met zijn/haar partner zou uitmaken als naarmate de relatie vordert die partner een stuk lelijker wordt dan "de mooie man/vrouw waar je op viel"?
Zo zie je b.v. vrouwen die nadat ze kinderen hebben gehad plots een stuk dikker worden, hun haar kort laten knippen en rood verven (fris, gewaagd, hip) en verder vrij weinig aan hun uiterlijke verzorging doen. Ik weet niet of dit zo is omdat ze dan toch het idee hebben dat ze de buit (hun man/getrouwd zijn) binnen hebben en geen moeite (mooi zijn) meer hoeven te doen.
Om het kort te houden: veel Nederlandse vrouwen voldoen hier aan en hebben zelf niet door dat dit uitermate en schandelijk lelijk is.
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
De meesten zul je echt niet horen zeggen (wellicht enkel mannen onder elkaar en met een humoristische ondertoon) dat hun vrouw enorm achteruit is gegaan qua uiterlijk. En velen zullen dit wel denken, maar daarnaast ook dat ze nu toch getrouwd zijn ermee, kinderen ermee hebben, van die persoon houden (als het goed is) en nu al ouder zijn. Dus dan stappen ze niet meer zomaar op, maar hebben ze er maar vrede mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat als je 20 jaar bij elkaar bent dat het uiterlijk dan nog vrij weinig boeit, als je naar de relatie in het algemeen kijkt.
Daarnaast verandert het beeld dat mensen hebben van de aantrekkingskracht van de andere sekse naarmate ze ouder worden. Het is in de jeugd doodnormaal om te kijken naar het schone seksuele, terwijl als je ouder wordt je partnerkeuze vooral gebaseerd is op de mentale rijpheid en relationele capaciteiten.
Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
zoals mijn vriend regelmatig zegt, sure jonge strakke geile wijven zijn leuk voor een neukertje, maar voor een relatie moet iemand veel meer in zn mars hebben, anders is het zo'n afknapper. Schoonheid vervaagt toch met de jaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
nou het schone seksuele bezorgt mij nog steeds een paal, die mentale rijpheid niet (wel respect maar das wat anders)
Zeer waar. Al liggen die twee (uiterlijk en aantrekkingskracht) over het algemeen dichter bij elkaar voor mannen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Escaflowne het volgende:
Knappe mensen zijn niet per definitie aantrekkelijk.
hangt eraf hoe oud je zelf bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij bent met je 32 lentes toch ook nog wel een klein beetje jong?
Dat had ik dus ook wel, was op zich wel wonderbaarlijke ervaringquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
Dus omdat ik niet lijkbleek ben,geen bierbuik,rouwranden,grafadem,kolenschoppen voor handen en een voorkeur voor schone (in ALLE opzichten) vrouwen heb ben ik geen man??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Meddo het volgende:
Je profiel zegt dat je man bent, maar deze post doet mij twijfelen
Oh jou vriendjes zijn meer een object om aan je vriendinnetjes te showen dan iemand waar je echt om geeft?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef MLI het volgende:
Ik heb wel eens een oerlelijk vriendje gehad, maar de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar behoorlijk mooie mannen. Uiteindelijk is het wel een pluspunt als je trots naast je vriend staat en je vriendinnen ziet denken 'waauw' maar het is geen vereiste. Maar om nou te zeggen dat het er echt toe doet? Mwah, ik moet wel geil worden van 'm en als dat niet meer zo is, dan hebben we toch wel een probleem.
Die persoon in je fotoboek met bril? Die ziet er erg goed uit!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vriend is vast volgens velen op het eerste gezicht niet mr.hotboy2008 ofzo ...
TS zegt niet dat haar gezicht lelijk is... hij heeft het over minder knap... dus een 6je ipv een mooie 10quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef waal2163 het volgende:
kom op zeg, iemand die je lelijk vind kan je echt niet verliefd op worden, en ik geloof niet dat je alleen op het innerlijk kan vallen, mensen die dat zeggen zijn zelf ook lelijk
Lees voor de grap nou nog eens wat ze zegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh jou vriendjes zijn meer een object om aan je vriendinnetjes te showen dan iemand waar je echt om geeft?
Lekker oppervlakkig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef MLI het volgende:
Ik heb wel eens een oerlelijk vriendje gehad, maar de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar behoorlijk mooie mannen. Uiteindelijk is het wel een pluspunt als je trots naast je vriend staat en je vriendinnen ziet denken 'waauw' maar het is geen vereiste. Maar om nou te zeggen dat het er echt toe doet? Mwah, ik moet wel geil worden van 'm en als dat niet meer zo is, dan hebben we toch wel een probleem.
22!quote:
Voor analfabeten zijn er tegenwoordig in Nederland heel wat subsidies, wist je dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh jou vriendjes zijn meer een object om aan je vriendinnetjes te showen dan iemand waar je echt om geeft?
Lekker oppervlakkig.
Allebeide niet lijkt me. Je kan prima een vriendschap beginnen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, maar zonder enige aantrekkingskracht een relatie aangaan is nogal onzinnig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:46 schreef tweedehands het volgende:
lieve monster of lege miss universe? rarara welke kies je?
Je moet juist tussen de regels door lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lees voor de grap nou nog eens wat ze zegt.
[..]
[..]
22!
Agreedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Tjah als je verliefd wordt, wat ik dus altijd wel moet zijn wil ik iemand leuk gaan vinden voor een relatie ja dan maakt niets nog uit.
Dan is diegene voor mij al leuk en het einde gewoon.
Ik heb ook geen sex tot ik iemand tegenkom waar ik verliefd op ben geworden.
Ouderwets ja misschien wel, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
Kan bv aan een foto zien of het wat kan worden zelfs, of niet. Ik moet erop vallen zo niet houdt het op, dan maar geen sex enzo..
interesseerd me ook niet zonder partner, mijn eerst eis is verliefdheid.
De rest volgt dan vanzelf wel, en knap is wat jij knap vindt, en niet wat een ander knap vindt, ieder heeft een eigen smaak nml.
Liefde maakt blind gaat hier wel op idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:14 schreef Metalen_Man het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook wel, was op zich wel wonderbaarlijke ervaring
Ik werd dus uiteindelijk verliefd op die meid met dat mindere mooie gezicht, en haar gezicht leek toch mooier geworden te zijn![]()
toen het uit was dacht ik: "Jezus, dat gezicht is minder knap dan ik dacht"
Blijkbaar bestaat de roze bril echt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Agreed![]()
En als ik verliefd ben maakt het echt geen ene hol meer uit hoe hij eruit ziet. In mijn ogen is hij gewoon perfect. Het gaat mij in de eerste plaats om persoonlijkheid en inhoud. Uiterlijk hecht ik ook wel waarde aan, maar tot op zekere hoogte. Denk maar aan de extreemste gevallen.
Ik heb nu wel een ongelofelijke knappe vrienddat is gewoon leuk meegenomen natuurlijk! Maar al zou hij niet half zo knap zijn zou ik even gelukkig met hem zijn, omdat hij gewoon hij is.
Al zou hij morgen (brr ik vind het altijd eng zulke dingen te typen) een ongeluk krijgen waardoor opeens half zijn gezicht weg zou zijn; care. Zou hij na verloop van tijd kaal worden, dik worden, mager worden; wat maakt dat nou uit? Het buitenkantje is helemaal niet belangrijk. Zolang hij maar gewoon zichzelf blijft, gelukkig is en mij gelukkig maakt kan het me allemaal geen ene flikker schelen
.
mee eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Agreed![]()
En als ik verliefd ben maakt het echt geen ene hol meer uit hoe hij eruit ziet. In mijn ogen is hij gewoon perfect. Het gaat mij in de eerste plaats om persoonlijkheid en inhoud. Uiterlijk hecht ik ook wel waarde aan, maar tot op zekere hoogte. Denk maar aan de extreemste gevallen.
Ik heb nu wel een ongelofelijke knappe vrienddat is gewoon leuk meegenomen natuurlijk! Maar al zou hij niet half zo knap zijn zou ik even gelukkig met hem zijn, omdat hij gewoon hij is.
Al zou hij morgen (brr ik vind het altijd eng zulke dingen te typen) een ongeluk krijgen waardoor opeens half zijn gezicht weg zou zijn; care. Zou hij na verloop van tijd kaal worden, dik worden, mager worden; wat maakt dat nou uit? Het buitenkantje is helemaal niet belangrijk. Zolang hij maar gewoon zichzelf blijft, gelukkig is en mij gelukkig maakt kan het me allemaal geen ene flikker schelen
.
Inderdaad, ook op oudere leeftijd kan iemand er goed of niet goed uitzien. En ook oudere mannen/vrouwen zullen een voorkeur hebben voor een charmant ogende leeftijdsgenoot. Er zijn inderdaad helaas mensen die dat gewoon verwaarlozen. Zoals inderdaad die kortgeknipte roodgespoelde mutsen. Ik snap echt het motief daarachter niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De meesten zul je echt niet horen zeggen (wellicht enkel mannen onder elkaar en met een humoristische ondertoon) dat hun vrouw enorm achteruit is gegaan qua uiterlijk. En velen zullen dit wel denken, maar daarnaast ook dat ze nu toch getrouwd zijn ermee, kinderen ermee hebben, van die persoon houden (als het goed is) en nu al ouder zijn. Dus dan stappen ze niet meer zomaar op, maar hebben ze er maar vrede mee.
Mannen kijken op hoge leeftijd nog steeds naar mooie, jonge vrouwen. Het is niet zo dat als ze ouder worden, ze lelijke vrouwen dan ook leuk vinden o.i.d.. Hetzelfde geldt voor oudere vrouwen.
Tuurlijk zal je houding en gevoel voor je partner wel enigszins veranderen met de jaren, maar dat neemt niet weg dat de meeste mannen en vrouwen gewoon nog een mooie partner zouden willen hebben.
Verder zie ik genoeg vrouwen die met 40 / 50 jaar er nog erg goed uit zien voor hun leeftijd. Iemand kan er prima goed uit blijven zien, maar er moet wel moeite voor worden gedaan. En dát is het probleem voor velen.
Neuh want ik ben niet op zn uiterlijk gevallen (behalve dan zn ogen, maar die worden denk ik niet lelijker).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef OldJeller het volgende:
Aldus een nagelstyliste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:16 schreef waal2163 het volgende:
kom op zeg, iemand die je lelijk vind kan je echt niet verliefd op worden, en ik geloof niet dat je alleen op het innerlijk kan vallen, mensen die dat zeggen zijn zelf ook lelijk
Mensen die cabaretiers quoten en hen zien als autoriteitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef Hexagon het volgende:
"Ge moet er wel mee over straat kunnen"
Theo Maassen
Maar hij heeft een punt nietwaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mensen die cabaretiers quoten en hen zien als autoriteiten.
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hij heeft een punt nietwaar?
Och hij mocht imo niet ontbreken hier. Verder past die uitspraak ook wel in mn visie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.
ja, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die persoon in je fotoboek met bril? Die ziet er erg goed uit!
Inderdaad, ik vind iemand ook automatisch knapper door mijn roze brilquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haar automatisch knapper vind. Hierin zal ik toch niet bijzonder zijn.
Dat is gewoon onzin en heeft vooral met jouw eigen zelfvertrouwen te maken. Ik vind de uitstraling van iemand veel belangrijker dan een smooth look. Iemand kan echt vreselijk aantrekkelijk zijn door zijn uitstraling, gedrag en humor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:11 schreef Walging het volgende:
Ik geloof er niets van dat je werkelijk gelukkig kunt zijn met iemand die je lelijk vindt, 'omdat hij zo'n mooi innerlijk heeft, en daar gaat het tenslotte om'.
Volgens mij was het Theo Maassen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Of dat wel of niet zo is, is persoonsgebonden, maar waar het mij om gaat is dat iemand zo'n cabaretier quote. Alsof zo iemand een autoriteit is. Je kunt zelf toch ook dat punt maken? Omdat onze Teeuwen het zegt, maakt het op mij echt niet meer indruk hoor.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:37 schreef MarMar het volgende:
als het goed is geeft je uiterlijk ook een stukje van wie jij bent weer.
Redeneer en beargumenteer eens, met je 'onzin'.quote:
Fuifduif? Dan moet je mij dus niet gaan quoten. Als je het dan toch tegen mij hebt, ik denk dat je niet heel goed weet wat wereldvreemd betekent. Ik heb voldoende kennis over en inzicht in het wezen der dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:01 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onzin. Maar jij bent dan ook nogal wereldvreemd, FuifDuif.
Hoe je je haren doet, wat voor een kleding je draagt, en hoe dun of dik je bent, zegt toch vaak al wat over je persoonlijkheid. Als je niet tevreden bent over je gezicht, kan je er nog altijd make-up op doen of het beter verzorgen met crèmes en weet ik wat allemaal. Uiteindelijk heb je ontzettend veel controle over je uiterlijk, en is dat wat je, uiteindelijk, niet kan wijzigen (bijv. een andere neus, alhoewel dat met veel geld wel kan) weinig relevant meer. Dit is ook 9 van de 10 van de keren niet meer iets waar je op zal worden uitgekozen als je alles goed verzorgd hebt. Je persoonlijke verzorging zegt veel over hoeveel je om je eigen lichaam geeft en hoeveel waarde je hecht aan hoe jij jezelf presenteert. Als je bij anderen in de smaak wilt vallen, moet je beter zijn dan anderen. We leven in een tijd waar iedereen boven elkaar uit probeert te steken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef servus_universitas het volgende:
Het is onzin als het gaat om het fysieke uiterlijk, je lichaam. Kleding en dergelijke zeggen natuurlijk wel weer wat over de persoon. Maar het fysieke uiterlijk zegt er niets over.
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Hoe je je haren doet, wat voor een kleding je draagt, en hoe dun of dik je bent, zegt toch vaak al wat over je persoonlijkheid. Als je niet tevreden bent over je gezicht, kan je er nog altijd make-up op doen of het beter verzorgen met crèmes en weet ik wat allemaal. Uiteindelijk heb je ontzettend veel controle over je uiterlijk, en is dat wat je, uiteindelijk, niet kan wijzigen (bijv. een andere neus, alhoewel dat met veel geld wel kan) weinig relevant meer. Dit is ook 9 van de 10 van de keren niet meer iets waar je op zal worden uitgekozen als je alles goed verzorgd hebt. Je persoonlijke verzorging zegt veel over hoeveel je om je eigen lichaam geeft en hoeveel waarde je eraan hecht aan hoe jij jezelf wil presenteren.
Dik en dun, littekens, eelt enz....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.
Je visuele perceptie is echter niet de enige prikkel voor de meeste mensen he. Je kan ook nog lekker ruiken, een zachte babyhuid hebben, zachte vingers ipv schuurpapierhanden, en zo nog wat dingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:27 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar als ik uiterlijk lees, dan vat ik dat eigenlijk altijd op als de vormvaste fysieke eigenschappen om het zo maar te noemen. De basisvorm, je neus, je ogen enzovoort. Daarnaast is er natuurlijk de uiterlijke verzorging en de stijl waar je wel volledige invloed op hebt.
Dat is wat anders dan uiterlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:56 schreef Goodblood het volgende:
Is geen onzin... Als je nou een Ajax shirtje aan hebt of een hakenkruisprint op je T-shirt....
Zegt toch genoeg...
Als je nou eens goed leest...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef servus_universitas het volgende:
Het is onzin als het gaat om het fysieke uiterlijk, je lichaam. Kleding en dergelijke zeggen natuurlijk wel weer wat over de persoon. Maar het fysieke uiterlijk zegt er niets over.
Goedzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:08 schreef servus_universitas het volgende:
MarMar, ik was er al achter gekomen dat ik je woorden verkeerd had geïnterpreteerd. Silly me! Ik ben het met je eens.
QFT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:58 schreef MichielPH het volgende:
Verder is het ook zo dat als ik iemand leuk vindt, ik haarhem automatisch knapper vind.
Mijn lover eet niet bepaald gezond, maar toch vind ik m geilquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin en heeft vooral met jouw eigen zelfvertrouwen te maken. Ik vind de uitstraling van iemand veel belangrijker dan een smooth look. Iemand kan echt vreselijk aantrekkelijk zijn door zijn uitstraling, gedrag en humor.
Natuurlijk zie ik wel het verschil tussen mooi en lelijk en ook zal ik er wat van zeggen als iemand zijn favo tokkie t-shirtje aan heeft en vraag of ik het mooi vind.
Wat ik wel belangrijk vind is of iemand voor zichzelf zorgt en met name goed voor zijn lichaam is, dus sport, gezond eet en zichzelf verzorgt... verslonsd,uitgezakt en smerig is niks voor mij, maar zoiets heeft ook met het karakter van iemand te maken oftewel je lichaam is de tempel van je ziel
Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Mijn lover eet niet bepaald gezond, maar toch vind ik m geil
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om dat jij per se hetzelfde moet vinden als BleuRay?
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ik val trouwens in eerste instantie eigenlijk alleen op trendy jongens, dus dat vind ik wel belangrijk.
ik dacht dat "erbij horen" alleen op je 16e belangrijk wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
In hemelsnaam, waarom?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef MLI het volgende:
Ach, uiteindelijk worden we ooit allemaal wel een keer volwassen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
ja dat krijg je ervan als je een woord als trendy noemt. Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Wat een reacties.
OK, trendy was onhandig gekozen. Hoe dan ook, zijn kleren moeten me aanstaan, iemand moet wel een toffe eigen stijl hebben. Dat kan wel heel erg uiteenlopen. Casual, sjiek, alternatief. Het is echt niet zo dat hij bepaalde merken moet dragen. Bovendien, er staat 'in eerste instantie'. Ik kijk daar bij heel veel mensen dwars doorheen. En in Brussel moet je wel, mensen hier vinden een opvallende kleur al gewaagd. Maar mijn oog gaat, in eerste instantie, zeker uit naar iemand die in mijn ogen een toffe eigen stijl heeft. Het is iets dat ik graag terug zou zien in een relatie, maar niet zaligmakend of zo.
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:08 schreef -Mellow- het volgende:
Trendy heeft namelijk niks te maken met een eigen stijl.
psst... "nehers"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Trendy.. wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen? Dat ze met trends meegaan?Dat lijkt me echt het allervaagste selectiecriterium.
Let maar op s_u, binnen afzienbare tijd zullen de reacties op jou ook zo fel gaan worden. Iets met postgeschiedenis opbouwen en mensen die zich daadwerkelijk druk maken om wat een ander post op fok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef servus_universitas het volgende:
Jeetje, wat een ophef over die ene post van MLI.
dat dus, eigenlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Je vind het belangrijk dat ze kleding dragen die de meerderheid van de mensen mooi vindt?
sorry, maar:
als je geen kuddedier bent, wil je er dus niet goed uitzien en dús ben je de moeite niet waard,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je van het één naar de ander komt, maar afijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |