Ik zit er in, ik zie het niet. En ik hoef geen flikker meer te doen in de auto. Soms gas geven totdat ie op cruise control kan. En spraakherkenning voor alle andere functies op dat dingquote:
Het bangbros appartementquote:
quote:
http://picasaweb.google.com/sjowhan/Appartement#quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel nog echt even aan je gedachtgoed man!
Weet je nou al hoe dicht ik bij je kom wonen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel nog echt even aan je gedachtgoed man!
Dat behang moet je houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
http://picasaweb.google.com/sjowhan/Appartement#
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nou al hoe dicht ik bij je kom wonen?
Vlak achter het station wordt een oude uitgebrande villa gesloopt. Daar komt een appartementencomplex met 6 units. Daar heb ik er 1 van.quote:
ah hipquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlak achter het station wordt een oude uitgebrande villa gesloopt. Daar komt een appartementencomplex met 6 units. Daar heb ik er 1 van.
Daar is een park met zwaantjes en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
ah hipik zit aan de andere kant van het station
Spraakherkenning als het goed werktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit er in, ik zie het niet. En ik hoef geen flikker meer te doen in de auto. Soms gas geven totdat ie op cruise control kan. En spraakherkenning voor alle andere functies op dat ding
En dat doet hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Spraakherkenning als het goed werkt
Nog veel belangrijker: daar lopen de kippen rondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is een park met zwaantjes en zoWoon je daar?
Zo, een KLB topic geopend. Ik moest. Dat mona toetje nieuws was de druppel.quote:
dat fucking aardbeientoetje waar er gelukkig pas een miljoen van warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, een KLB topic geopend. Ik moest. Dat mona toetje nieuws was de druppel.
Even kijken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik m nou al gemist of kijk ik er gewoon over heen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef TNA het volgende:
[..]
In KLB is de samenvatting de werkelijke klacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Niet in het geval van TS, dat zou maar saai zijn want dat doet iedereen.
Wheheh Hell Noquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat behang moet je houdenecht vet retro
![]()
Jullie helpen ook niet he? Dan niet. Dan maar een KLB topic over tettenposts op fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik m nou al gemist of kijk ik er gewoon over heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |