Ik zit er in, ik zie het niet. En ik hoef geen flikker meer te doen in de auto. Soms gas geven totdat ie op cruise control kan. En spraakherkenning voor alle andere functies op dat dingquote:
Het bangbros appartementquote:
quote:
http://picasaweb.google.com/sjowhan/Appartement#quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel nog echt even aan je gedachtgoed man!
Weet je nou al hoe dicht ik bij je kom wonen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel nog echt even aan je gedachtgoed man!
Dat behang moet je houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
http://picasaweb.google.com/sjowhan/Appartement#
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nou al hoe dicht ik bij je kom wonen?
Vlak achter het station wordt een oude uitgebrande villa gesloopt. Daar komt een appartementencomplex met 6 units. Daar heb ik er 1 van.quote:
ah hipquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlak achter het station wordt een oude uitgebrande villa gesloopt. Daar komt een appartementencomplex met 6 units. Daar heb ik er 1 van.
Daar is een park met zwaantjes en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
ah hipik zit aan de andere kant van het station
Spraakherkenning als het goed werktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit er in, ik zie het niet. En ik hoef geen flikker meer te doen in de auto. Soms gas geven totdat ie op cruise control kan. En spraakherkenning voor alle andere functies op dat ding
En dat doet hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Spraakherkenning als het goed werkt
Nog veel belangrijker: daar lopen de kippen rondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is een park met zwaantjes en zoWoon je daar?
Zo, een KLB topic geopend. Ik moest. Dat mona toetje nieuws was de druppel.quote:
dat fucking aardbeientoetje waar er gelukkig pas een miljoen van warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, een KLB topic geopend. Ik moest. Dat mona toetje nieuws was de druppel.
Even kijken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik m nou al gemist of kijk ik er gewoon over heen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef TNA het volgende:
[..]
In KLB is de samenvatting de werkelijke klacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Niet in het geval van TS, dat zou maar saai zijn want dat doet iedereen.
Wheheh Hell Noquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat behang moet je houdenecht vet retro
![]()
Jullie helpen ook niet he? Dan niet. Dan maar een KLB topic over tettenposts op fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik m nou al gemist of kijk ik er gewoon over heen?
Ik heb de tv uit. Matige uitzendingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Fha het volgende:
Jottem. De nationale bijbeltest.
OMGquote:
Het lijkt erop dat je genegeerd wordt hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan KLB users altijd offtopic? Mag dat daar?
Dan gaan we vast weleens zwaaien en zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker: daar lopen de kippen rond![]()
Ik woon in het centrum, maar in de zomer hoor ik de pauwen vaak, het park zit achter mij
Oh dat heb ik met GC juist vaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
KLB komt op mij altijd over als een verlengstuk van ONZ....
Ik al met geheel fok, eigenlijk.quote:
Ja, standaard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je genegeerd wordt hier
Ken jij Anthony Bourdain?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef Muck het volgende:
oh, en senseo hot choco![]()
![]()
weer een extra padhouder en het is nog smerig ook
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
allemaal voor de buis fouten zoeken!
Briljante seriesquote:
heb je je EEE nu nog niet?quote:
Ja dat is goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaan we vast weleens zwaaien en zoOver anderhalf jaar
Schrijver en presentator. Ik ben verslaafd aan die gast. Dat cynismequote:
als het is wie ik denk dat het is, vind ik hem geweldigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schrijver en presentator. Ik ben verslaafd aan die gast. Dat cynisme
MPG is op hefturk-cursus, de rest weet ik niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen hier koffie aan het leuten of zo? Is er weer een meet ?
Join the clubquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
dan zijn ze mij vergeten het te vertellen
*schuift aspirientje naar fha toequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Fha het volgende:
Ik ben gigantische hoofdpijn aan het hebben
en mij en de pinguin ook slash madquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef cablegunmaster het volgende:
dan zijn ze mij vergeten het te vertellen
quote:
Dat istoch gewoon rijden met die bak? Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een cursus er voor gehad heb. En er is maar 1 pallet met emballage gevallen omdat er een sukkel geen touw omheen had gedaan. Plastic flessenregenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:16 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG is op hefturk-cursus, de rest weet ik niet...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
EEE ...
och, gebeurt hier ook weleens hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Alles goed hier?
En muck, mijn internet lag eruit.
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat istoch gewoon rijden met die bak? Tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit een cursus er voor gehad heb. En er is maar 1 pallet met emballage gevallen omdat er een sukkel geen touw omheen had gedaan. Plastic flessenregen.
Dankquote:
EEE is dan ook voor mensen die een echt OS willen hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
EEE wil niet echt met WinXP overweg trouwens
mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
EEE is dan ook voor mensen die een echt OS willen hebben.
Ok, even een nuancering. EEE is voor mensen die een echt OS willen hebben en niet al teveel geld willen uitgeven.quote:
Google.quote:
ik weet niet wat ik kijk, de televisie staat aan op discovery geloof ikquote:
Ik vond het een goede tip.quote:
Mijn entree zal voor Dv ook geen wonderen doen qua bijbelkennisquote:
Nee joh, de tijd voor koffie is alweer voorbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen hier koffie aan het leuten of zo? Is er weer een meet ?
Sla ze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh, de tijd voor koffie is alweer voorbij.
Zit in een discussie op een ander forum, heb er een teringhekel aan als mensen doen als of ik een debiele vijfjarige ben alleen omdat ik het niet met ze eens ben.
Dromenvanger?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn entree zal voor Dv ook geen wonderen doen qua bijbelkennis
Ik ben een debiele 38-jarige, dus berg je maarquote:
De kruipruimte ligt al vol, laat maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben een debiele 38-jarige, dus berg je maar.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kruipruimte ligt al vol, laat maar.
Zal wel meevallen denk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben een debiele 38-jarige, dus berg je maar.
Heerlijk lijkt me dat: tanken op kosten van de baasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
Zo, eindelijk mijn pincode binnen om te tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |