Ja goed, punt en zo natuurlijk, maar ze willen het niet hier. Nou ja, dan niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef JortK het volgende:
Ik begrijp er echt niets van, mensen willen wel fokken op het werk, maar zijn dan beledigd als er een keer een paar borsten voorbijkomen, die vaak nog niet eens bloot zijn
quote:
Ik ga er ook verder niet op in, vind het alleen in en in triestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed, punt en zo natuurlijk, maar ze willen het niet hier. Nou ja, dan niet.
tuurlijk wel, sinterklaas komt elk jaar hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb gewoon al drie jaar niets te vieren gehad
of hij is minder jarigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
tuurlijk wel, sinterklaas komt elk jaar hooren je bent ook elk jaar jarig.
Is dat een kruising tussen Pheno en Fha?quote:
Hm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet waar het over gaat
Je bent toch gewoon jarig elk jaar neem ik aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas een jaar hier, maar heb gewoon drie jaar lang geen gelegenheden meegemaakt waarop mensen mij een kadootje zouden moeten geven
Vertel dat ook ff aan mijn kinderenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
sinterklaas is ook onzin. Wegwezen met die onzin
Daar komen ze vanzelf achterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Vertel dat ook ff aan mijn kinderen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef Fha het volgende:
Een vrouw bij dr phil is allergisch voor sperma
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk met tieten posten te maken
Nee dan zit je Jerry Springer te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Maar wel hypervruchtbaar natuurlijk?
Enquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef Fha het volgende:
Jerry Eisprong?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee dan zit je Jerry Springer te kijken
Vrouwen die smoesjes gebruiken om niet te slikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef Fha het volgende:
Zeg 's wanneer, mijn jongsten zijn 8 en 9 en die geloven nog steeds... Zelfs grote zus erop uitsturen om ze uit te horen over de geloofwaardigheid van de sint heeft geen nut gehad (kan me voorstellen dat ze tegenover mij niks zeggen uit angst niets meer te krijgenquote:
Ik denk eerder dat haar endeldarm er raar op reageerde?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen die smoesjes gebruiken om niet te slikken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:16 schreef es70 het volgende:
Zelfs grote zus erop uitsturen om ze uit te horen over de geloofwaardigheid van de sint heeft geen nut gehad
Volgens mij raak je niet eens aan de race van een vingerhoedje wonderolie, en dan zou dat wel gebeuren met spermaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat haar endeldarm er raar op reageerde?
Eén van de oudste twee zei wel vorige week dat het met het oog op de sint goedkoper was geweest om maar één kind te hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jij durftGewoon een lineup organiseren: "Dudes? Het is onzin. We kopen die kadootjes allemaal zelf voor jullie. En guess what? Volgend jaar betalen jullie vrolijk mee. Ja, van je 35 cent per week zakgeld ja."
Race is een optie. Rood, branderig, jeuk, vlekken, bloed, van alles mogelijk hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij raak je niet eens aan de race van een vingerhoedje wonderolie, en dan zou dat wel gebeuren met sperma.
nee ze kreeg hartkloppingen en weet ik veel wat allemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat haar endeldarm er raar op reageerde?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:21 schreef es70 het volgende:
Eén van de oudste twee zei wel vorige week dat het met het oog op de sint goedkoper was geweest om maar één kind te hebben.
You should have seen their facesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jij durftGewoon een lineup organiseren: "Dudes? Het is onzin. We kopen die kadootjes allemaal zelf voor jullie. En guess what? Volgend jaar betalen jullie vrolijk mee. Ja, van je 35 cent per week zakgeld ja."
Ik zou er zelf ook niet helemaal blij van worden trouwens, bedenk ik netquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
nee ze kreeg hartkloppingen en weet ik veel wat allemaal
Ik wil er niet eens over denkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet helemaal blij van worden trouwens, bedenk ik netIs dat raar?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zo, kijk dat ineens hard waaien joh
Het lijkt wel...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Pheno en Fha?
Verjaardagen zijn voor mensen met een sociaal levenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
tuurlijk wel, sinterklaas komt elk jaar hooren je bent ook elk jaar jarig.
Nee. TENZIJ ze een bepaalde landelijke drogisterijketen bedoelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Waarom schrijven ze bij RTL whatever Kruidvat met een T? Zijn ze echt achterlijk?
Ik vraag me ook af waar die wijsheid van allergiereacties vandaan komtquote:
Ik schreef het met een hoofdletter, de naam van de welbekende keten bedoelende.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. TENZIJ ze een bepaalde landelijke drogisterijketen bedoelen.
Pragmatisch denken, dat MOET de man van de twee zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef es70 het volgende:
Hoe weet je dat
. Ik wist het zelf niet meer
, maar die was 't inderdaad
. Heb 't ff nagevraagd
.
Shut upquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar die wijsheid van allergiereacties vandaan komt
Truequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verjaardagen zijn voor mensen met een sociaal levendie vier ik al niet meer sinds ik 12 was
flash + es70quote:
Ik ken wel meer mensen die hun verjaardag niet vieren, die krijgen evengoed een kadootje van mequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn voor mensen met een sociaal levendie vier ik al niet meer sinds ik 12 was
"kijk mij een zoensmiley gekregen hebben van iemand van Sugababes op MSN"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:27 schreef JortK het volgende:
Me vriendin wil dat ik me verjaardag vier
Ben benieuwd, schrijf 17 maart maar in je agendaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die hun verjaardag niet vieren, die krijgen evengoed een kadootje van me.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pragmatisch denken, dat MOET de man van de twee zijn
quote:
Dan ben ik net niet richting Japan. Sorry, ik kan niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben benieuwd, schrijf 17 maart maar in je agenda![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik net niet richting Japan. Sorry, ik kan niet.
Wat zwets je nou? Bij de BBQ was hij er toch?quote:
Wat alweer?quote:
Opgeschrevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben benieuwd, schrijf 17 maart maar in je agenda![]()
20 februari dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik net niet richting Japan. Sorry, ik kan niet.
Hoiquote:
Mijn overgrootmoeder was ook op 20 februari jarig. Die zou volgend jaar 110 geworden zijnquote:
Ik ben hier tot en met april, dus jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Opgeschreven. Ben je daar nog tegen die tijd
.
Dat moet wel lukken.quote:
Bij ons komen er nu tegelijk 3 van de 5 kamers vrij van lui die naar CC doorschuiven. fucking kansloos om dat vol te hospiteren natuurlijk, dus we krijgen geplaatst, en dat zijn per definitie mongolenquote:
Dat klinkt al feestelijk.quote:
Okay danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben hier tot en met april, dus ja
dat zie je niet als je erin zitquote:
nee het zijn zelfstandige appartementjes voor het grootste deelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
inmiddels is het echt klaar en ziet het er echt zo uit. Alleen daar zijn de kamers / woningen veel groter en bovendien goedkoper schijnbaar. Fuckers. Iedereen wil daarheen.
Hee, da's zo'n kunststof mandje op z'n kopquote:
Geen slaapkamerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee het zijn zelfstandige appartementjes voor het grootste deel
1kamer appartementjes, dus woon/slaapkamer in 1 maar wel je eigen badkamer met vloerverwarmingquote:
wehehheequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee, da's zo'n kunststof mandje op z'n kop.
[ afbeelding ]
Ah, een soort Zandvoort dus als iedereen tegelijk gaat SOGgen met mooi weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
het hele dak is trouwens een dakterras
Blote tieten op google earthquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, een soort Zandvoort dus als iedereen tegelijk gaat SOGgen met mooi weer.
Jij bent dan ook geen student meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een jaar in dit varkenshok, dan zit ik ECHT wel beter. Grmbl.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
/care hoe het er buiten uit ziet. Als ik zelf dara op zou letten had ik ook geen prius geleased
/care hoe het er buiten uit ziet. Als ik zelf dara op zou letten had ik ook geen prius geleased
Die pillendozen worden ook weer afgebroken hoop ik?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr blij meeeind dec/begin jan verhuiozen naar de 13e etage
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die pillendozen worden ook weer afgebroken hoop ik?
Ik heb wel nog echt even aan je gedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |