Eigenlijk valt het ook best wel mee ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hyves? Msn?
En 3 per jaar vind ik ook niet zoveel
Vanaf je 14e?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hyves? Msn?
En 3 per jaar vind ik ook niet zoveel
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het ook best wel mee ja.Als ze het toch al vanaf haar veertiende deed.
Pics!!
Ik kan alleen maar zeggen dat meer meiden zo'n instelling moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef willemvandongen het volgende:
Haha hyves, msn en foto's ga ik natuurlijk niet geven. Anders kan ik volgende maand waarschijnlijk een zelfde topic openen maar dan staat de teller op 20... Stel nou eens dat ze voorlopig zo door gaat, dan staat ze voor bij dr 20e verjaardag op ongeveer 20 jongens/mannen. Vind het nog steeds erg schokkend.
Kijk dat is ook ongeveer mijn idee. Is dit een soort generatie die alles neukt wat los en vast zit ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Ik vind het ook niet normaal, maar kijk er niet meer van op. Vriend van me (25) heeft een vriendinnetje van 16, al twee jaar. En zei zij ook doodleuk dat hij dus op haar 14e al haar vierde jongen was met wie ze naar bed ging. En al doende ontmoet je af en toe wat vriendinnetjes van d'r en het is 'heel normaal' in die generatie kennelijk.
Een 23-jarige die een 14-jarige neukt heeft wel lef dat hij commentaar durft te leveren op HAAR sexleven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Ik vind het ook niet normaal, maar kijk er niet meer van op. Vriend van me (25) heeft een vriendinnetje van 16, al twee jaar. En zei zij ook doodleuk dat hij dus op haar 14e al haar vierde jongen was met wie ze naar bed ging. En al doende ontmoet je af en toe wat vriendinnetjes van d'r en het is 'heel normaal' in die generatie kennelijk.
Ja en daar maken we goed gebruik van!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Kijk dat is ook ongeveer mijn idee. Is dit een soort generatie die alles neukt wat los en vast zit ofzo?
Nou dat is dus het vreemde eraan, er zat maar 1 relatie tussen van een half jaar ofzo. De rest is nooit aan de ontbijttafel geweest. Ik heb ook al wat van die verhalen over feestjes bij mensen thuis gehoord ja. Daar schijnen mensen nogal eens even naar buiten of naar boven te verdwijnen om te neuken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Karammel het volgende:
Ach, zo is ieder meisje wel weer anders, maar ik sta er zeker niet meer van te kijken. Op mijn middelbare school had je ook meisjes waar de halve school al overheen was geweest. Elk feestje was het weer raak en hadden ze weer een ander. Die konden de dag erna niet eens meer vertellen wat de naam ook alweer was. Als zij daar gelukkig mee zijn heb ik er geen problemen mee.
Je zusje heeft seks gehad met 10 jongens in een periode van 2 tot 3 jaar. Die meisjes lopen er natuurlijk ook altijd rond. Meisjes die altijd een vriendje hebben. Onder de jongens erg geliefd en kunnen niet langer dan een week vrijgezel zijn. Ze hebben die aandacht van jongens nou eenmaal nodig. Daar komt seks natuurlijk ook bij kijken. Op die manier is 10 wel te realiseren in zo'n 3 jaar tijd. Relaties duren op die leeftijd meestal niet bijster lang.
Ik kan me je verontwaardiging wel voorstellen, maar uiteindelijk doet ze toch waar ze zelf zin in heeft. Kan je weinig aan veranderen. Ze zal zelf wel goed weten waar ze mee bezig is.
Zij zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wie was er zo snugger dit voor je zusje bij te houden?????
Waarom het mij intereseert? Nou omdat ik het geen normaal gedrag vindt. Net zoals ik haar op andere gedragingen aan zou spreken als ik die niet normaal zou vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, waarom interesseert het seksleven van jouw zusje jou? Dat gaat jou geen reet aan.
Er zijn genoeg dames van zestien die zich al herhaaldelijk hebben laten doorsmeren, jouw zusje is een slet, wen er maar aan
Van sommige meisjes weet je inderdaad wel dat ze er zijn, maar die zie je de hele avond niet. Die staan de hele avond op het balkon om afgewerkt te worden door verschillende jongens of zijn druk bezig op een slaapkamer. Anderen doen het wat rustiger aan en doen hooguit één uitstapje naar een slaapkamer op een avond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Nou dat is dus het vreemde eraan, er zat maar 1 relatie tussen van een half jaar ofzo. De rest is nooit aan de ontbijttafel geweest. Ik heb ook al wat van die verhalen over feestjes bij mensen thuis gehoord ja. Daar schijnen mensen nogal eens even naar buiten of naar boven te verdwijnen om te neuken.
Zoals ik al zei, naam is pseudoniem, ik ben niet zo dom om mijn echte naam voor zo een topic te gebruiken. Dan kan mn zusje wel direct aangifte doen van stalking.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef Oksel het volgende:
Lekker slim om dit met je voor+achternaam te posten..
Anyway; nee, ik vind het normaal.
Waarom nou? Als dat kind wil neuken, laat haar lekker! Die gasten mogen het wel, maar wanneer het je zusje betreft ineens niet, waarom deze discrepantie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, naam is pseudoniem, ik ben niet zo dom om mijn echte naam voor zo een topic te gebruiken. Dan kan mn zusje wel direct aangifte doen van stalking.
En hoe mijn ouders er tegenover staan... Ja die weten wel dat ze niet meer maagd is en ze is ook aan de pil en ze zegt dat ze condooms gebruikt. Maar ik heb niet het idee dat ze dit weten. Kijk, het is tegenwoordig allemaal zo snel regelt, iedereen heeft msn, mobiele telefoons etc. Als zo'n meisje laat blijken dat ze sex wil staat er bij wijze van spreken een kwartier later een jongen voor de deur die dr wel even wil neuken. Kijk, ik geef die gasten niet eens ongelijk, maar ik vind dat je als meisje toch iets meer waardigheid moet tonen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, naam is pseudoniem, ik ben niet zo dom om mijn echte naam voor zo een topic te gebruiken. Dan kan mn zusje wel direct aangifte doen van stalking.
En hoe mijn ouders er tegenover staan... Ja die weten wel dat ze niet meer maagd is en ze is ook aan de pil en ze zegt dat ze condooms gebruikt. Maar ik heb niet het idee dat ze dit weten. Kijk, het is tegenwoordig allemaal zo snel regelt, iedereen heeft msn, mobiele telefoons etc. Als zo'n meisje laat blijken dat ze sex wil staat er bij wijze van spreken een kwartier later een jongen voor de deur die dr wel even wil neuken. Kijk, ik geef die gasten niet eens ongelijk, maar ik vind dat je als meisje toch iets meer waardigheid moet tonen.
Nou die discrepantie komt voort uit het feit dat de vrouw meestal bepaald of het de man wordt toegestaan om sex te hebben met haar. Mannen zijn in principe wezens die er biologisch gezien op uit zijn hun genen te verspreiden en zullen dit dan vaak ook doen als ze dat kunnen. De vrouw kiest vervolgens met welk mannetje zij wel of niet wil. Stapt een vrouw op een willekeurige man af in een kroeg met de vraag of hij sex wil is de kans veel groter dat hij ja zegt dan andersom. Snap je enigszins wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom nou? Als dat kind wil neuken, laat haar lekker! Die gasten mogen het wel, maar wanneer het je zusje betreft ineens niet, waarom deze discrepantie?
Je zusje houdt gewoon van sex, daar is niets mis mee!
ja, maar wat heeft dit met je zusje te maken? Zij is dus dat meisje dat op (elke) willekeurig man af stapt en zich laat doorsmeren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Nou die discrepantie komt voort uit het feit dat de vrouw meestal bepaald of het de man wordt toegestaan om sex te hebben met haar. Mannen zijn in principe wezens die er biologisch gezien op uit zijn hun genen te verspreiden en zullen dit dan vaak ook doen als ze dat kunnen. De vrouw kiest vervolgens met welk mannetje zij wel of niet wil. Stapt een vrouw op een willekeurige man af in een kroeg met de vraag of hij sex wil is de kans veel groter dat hij ja zegt dan andersom. Snap je enigszins wat ik bedoel?
Dus, volgens jouw logica, mogen mannen wel, omdat je zusje kiest, maar je zusje niet? Volgens deze logica kiest je zusje er gewoon voor haar doos eens lekker te laten verwennen, maar wat ik van jouw verhaal doorkrijg, is dat helemaal niet verbonden met gevoelens ofzo. Als het nog zo zou zijn dat ze telkens door mannen wordt overgehaald, die haar daarna keihard dumpen is het nog wat anders, maar dit is gewoon een bewuste keuze. Je zusje houdt van neuken, Deal with itquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Nou die discrepantie komt voort uit het feit dat de vrouw meestal bepaald of het de man wordt toegestaan om sex te hebben met haar. Mannen zijn in principe wezens die er biologisch gezien op uit zijn hun genen te verspreiden en zullen dit dan vaak ook doen als ze dat kunnen. De vrouw kiest vervolgens met welk mannetje zij wel of niet wil. Stapt een vrouw op een willekeurige man af in een kroeg met de vraag of hij sex wil is de kans veel groter dat hij ja zegt dan andersom. Snap je enigszins wat ik bedoel?
Dus je hoort alleen wat je wil horen? 1 op de 10 reacties zeggen dat het niet normaal is, en de rest van wel, en dan geloof je nog de 10 %?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:51 schreef willemvandongen het volgende:
Maar goed, t gaat nu al de kant op dat ik nog maagd ben, mn zusje wil neuken, homo ben, jaloers ben enz. Gelukkig kan ik bij sommige reacties nog wel lezen dat het niet helemaal normaal is. En dat is tenslotte wat ik wilde weten.
Jij bent toch niet haar vader? Waarom zou jij je zus aanspreken op iets dat jij niet normaal vindt? Daar zijn je ouders voor, jij als broer hebt er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:24 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Waarom het mij intereseert? Nou omdat ik het geen normaal gedrag vindt. Net zoals ik haar op andere gedragingen aan zou spreken als ik die niet normaal zou vinden.
Mwah, hij kan haar erop aanspreken, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent toch niet haar vader? Waarom zou jij je zus aanspreken op iets dat jij niet normaal vindt? Daar zijn je ouders voor, jij als broer hebt er niets mee te maken.
Ehhh....waar staat dat hij commentaar heeft geleverd? Hij is er zelf helemaal verliefd op, ik heb commentaar ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Een 23-jarige die een 14-jarige neukt heeft wel lef dat hij commentaar durft te leveren op HAAR sexleven.
Voor een 'vwo meisje'quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:29 schreef wmihnm het volgende:
Hahaha, dat is echt niet normaal hoor voor een vwo meisje. Hoe staan je ouders er tegenover?
Eerwraak plegen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Waar is TS heen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Nou dat is dus het vreemde eraan, er zat maar 1 relatie tussen van een half jaar ofzo. De rest is nooit aan de ontbijttafel geweest. Ik heb ook al wat van die verhalen over feestjes bij mensen thuis gehoord ja. Daar schijnen mensen nogal eens even naar buiten of naar boven te verdwijnen om te neuken.
Het is een beetje onbeheerst gedrag, en dat is weinig aantrekkelijk in een vrouw... Ik snap best dat je dat als broer liever niet ziet, het blijft toch je zusje voor wie je het beste wilt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom nou? Als dat kind wil neuken, laat haar lekker! Die gasten mogen het wel, maar wanneer het je zusje betreft ineens niet, waarom deze discrepantie?
Je was me net voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Een 23-jarige die een 14-jarige neukt heeft wel lef dat hij commentaar durft te leveren op HAAR sexleven.
Wat een onzin...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:41 schreef stbabylon het volgende:
Of het nou normaal of niet normaal is, je kunt of mag er niks mee. Je houdt het toch niet tegen.
En meisjes van 14 horen nog met poppen te spelen!
Meisjes van 14 zijn al jaren, net als jongetjes van 14, bezig met de bloemetjes en de bijtjes, en nou niet zeggen dat dat helemaal niet zo hoort, want vroeger was dat niet zo (en dan praten we echt over 30/40 jaar geleden, daarna was het ook al zo) want vroeger is niet altijd beter, want vroeger is een relatief begrip, ik vind het niet beter dat jongetjes op hun 14de getrouwd zijn, en meestal ook al vader, maar dat was vroeger ook zo (nog geen 200 jaar geleden) Tijden veranderen, en dan kan je er hier op dit topic wel over gaan huilen, maar je doet er niets aan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:41 schreef stbabylon het volgende:
Of het nou normaal of niet normaal is, je kunt of mag er niks mee. Je houdt het toch niet tegen.
En meisjes van 14 horen nog met poppen te spelen!
Of hij is jaloers omdat hij níet heeft rondgeneukt en zijn zusje welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:21 schreef Godshand het volgende:
de TS heeft zelf inmiddels natuurlijk ook rondgeneukt, maar dat kan natuurlijk allemaal wel, als man zijnde
Volgens mij niet hoor, dat zal je mij nooit horen zeggen! en als je dat denkt, stel ik voor dat je nooit in de KLB slowchat gaat kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Alles leuk en aardig dat 14 jarige meisjes hier van jullie mogen neuken. Maar als hier iemand een foto neer zet van een 16 jarige met de opmerking dat het een lekker wijf is, is het meteen een pedo.
1 Ts is jaloers op zijn zusje, en weigert in te zien dat zijn zusje dit zelf mag beslissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef Misanthroopia het volgende:
1. TS kan er niet mee omgaan
2. Onterechte klacht, iedereen moet doen waar die zin in heeft
3. *Zich afvraagt of het een ontwikkeling is en of er over 20 jaar een topic wordt geopend over uitgewoonde meisjes van 8.
Ik denk dat sex vanaf 14 met 10 jongens tot haar 16e nog het minst schokkende is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef willemvandongen het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje. Mijn zusje is een paar jaar jonger dan ik, ze is nu 16 (over een twee maanden wordt ze 17). Nou had ik al wel een tijdje het idee dat ze een redelijk losbandig sexueel even leidt, maar pas geleden schrok ik toch wel heel erg.
Via via kreeg ik te horen met hoeveel mensen ze al sex heeft gehad en toen bleek dat ze op haar 14e ontmaagd is en al met 10 verschillende jongens sex heeft gehad (en in totaal met 35 jongens gezoend). Omdat ik dat toch wel erg veel vond besloot ik het haar zelf eens te vragen en tot mijn ontzetting bleek het nog waar te zijn ook.
Ik had gedacht dat ik het aantal wel door drie zou kunnen delen, zoals vaak met dat soort sterke verhalen. Dat bleek echter niet het geval en ze noemde zo de namen op van alle jongens waarmee ze sex heeft gehad. Ze zei er zelfs nog bij: "Maar zo veel is dat toch niet? Dat zijn er maar iets meer dan 3 verschillende per jaar"![]()
Sta ik nou zo ver van de realiteit af en is dit tegenwoordig normaal of sta ik nog enigszins in de realiteit en is dit gewoon verre van normaal? Het is niet zo dat mn zusje een of ander dom naïef meisje is, ze doet met redelijk gemak het VWO en is verder naar mijn idee redelijk normaal in haar gedrag. Jullie mening graag.
Als ik een broertje van 14 had die er op los neukte tijdens feestjes met allemaal andere meisjes, had ik dat ook niet echt tof gevonden hoor. Het is gewoon geen gezonde manier om seks te ontdekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:57 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ach maak er niet zo'n probleem van, al die heisa over sex tegenwoordig, als het je broer(tje) was had je hem zeker een hele kerel gevonden,
sex is lekker voor man en vrouw, laat je zusje dus gewoon genieten en val d'r niet lastig met 'wat normaal' is blablabla...
Om gek van te worden zolangzamerhand.
100% mee eens. Tegenwoordig snap ik er niks meer van. Elke jongen wilt sex zowat, en maken je helemaal gek als meisje zijne, maar dan moet je als meisje zijne maar 'nee' zeggen enkel om je waardigheid te behouden. Dat is toch gewoon lichamelijke marteling voor meisjes... meisjes houden ook van SEX!...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn met 14 wél toe aan seks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Maar lieve VrouwelijkICE, voor sommige mensen is 14 jaar gewoon echt niet normaal.
Voor een jongen niet, en voor een meisje niet.
Zoenen en een beetje voelen.
Hou sex een beetje bijzonder.
Aaah nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon zelf een sletje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:04 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
100% mee eens. Tegenwoordig snap ik er niks meer van. Elke jongen wilt sex zowat, en maken je helemaal gek als meisje zijne, maar dan moet je als meisje zijne maar 'nee' zeggen enkel om je waardigheid te behouden. Dat is toch gewoon lichamelijke marteling voor meisjes... meisjes houden ook van SEX!...
![]()
Sommige mensen denken ook dat ze toe zijn aan een verantwoordelijke baanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn met 14 wél toe aan seks.
Geloof het of niet.
Idd. Moet er niet aan denken dat mijn dochter zo jong zo sexueel actief isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Maar lieve VrouwelijkICE, voor sommige mensen is 14 jaar gewoon echt niet normaal.
Maar goed, dat heb je ook nog als ze 25 isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Idd. Moet er niet aan denken dat mijn dochter zo jong zo sexueel actief is.
Brr.
Of mischien kunnen we iets leren van de wijze aloude Koran? Je kunt vooraf zeggen dat iets fout is. Maar als je het klokje rondgelopen bent en je meer inzicht hebt verschaft, is wat je eerst uitmaakte voor rotzooi ms zo gek nog nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:56 schreef Emimich het volgende:
Eens met TS, ik heb zelf ook last van zo'n losbandig zusje. Wellicht zouden we onze zusjes eens uit moeten wisselen aan elkaar om ze het voor eens en voor altijd af te leren!
Ech wel! Een jongere vriendin met ervaring is kinkyquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:47 schreef Frasier het volgende:
Prima dat je zo loopt te hoeren en sloeren op die leeftijd. Maar verwacht niet dat een kerel je op latere leeftijd nog wil als hij hoort van je seksuele verleden.
Sex IS niet bijzonder. Sex is het meest normale van het hele menselijke bestaan. Je kan er hele verheven romantische ideeën over hebben, maar die mag je voor jezelf houden.quote:
Dat heb je helemaal zelf in de hand.quote:Op zondag 2 november 2008 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex IS niet bijzonder. Sex is het meest normale van het hele menselijke bestaan. Je kan er hele verheven romantische ideeën over hebben, maar die mag je voor jezelf houden.
Schat, ik hou van jequote:Op zaterdag 1 november 2008 23:47 schreef Frasier het volgende:
Prima dat je zo loopt te hoeren en sloeren op die leeftijd. Maar verwacht niet dat een kerel je op latere leeftijd nog wil als hij hoort van je seksuele verleden.
Nee, je hebt helemaal gelijk, sex is de normaalste zaak van de wereld. Niks niet bijzonder. Eigenlijk zou je net zo goed geen sex kunnen hebben. Zo gewoontjes....quote:Op zondag 2 november 2008 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex IS niet bijzonder. Sex is het meest normale van het hele menselijke bestaan. Je kan er hele verheven romantische ideeën over hebben, maar die mag je voor jezelf houden.
Dat, en wachten met sex tot jij iemand oud genoeg vind, hebben niets met elkaar te maken.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef stbabylon het volgende:
of je nou sarcastisch bent of niet, jouw hele redenaties slaat natuurlijk nergens op,quote:Op zondag 2 november 2008 03:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk, sex is de normaalste zaak van de wereld. Niks niet bijzonder. Eigenlijk zou je net zo goed geen sex kunnen hebben. Zo gewoontjes....
(hint: ik ben sarcastisch)
Maar goed, als jij meiden kunt vinden die gewoon heel normaal (en saai dus) sex met je willen hebben. Leef je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |