abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62725284
Ik kan er maar niet over uit dat mijn vriendin andere jongens gehad heeft.

Ik ben 21 en heb sinds een paar maanden een vriendin. Dit is ook het eerste meisje waar ik seks mee heb gehad, zij is 19.

Zij is echter al vanaf haar 13e bezig met seks en ik ben ondertussen nummertje zoveel voor haar.

Ik stoor me hier zo verschrikkelijk aan. Ik ben altijd heel respectvol met meisjes omgegaan en heb ze nooit gezien als gebruiksvoorwerp e.d. omdat ik begreep dat meisjes dat helemaal niet leuk vinden (ondertussen gaan ze wel met zulke jongens...maar ok)

Maar dan heb ik nu een vriendin die zelf respectloos met zichzelf is omgegaan qua seks en ook wat one night stands heeft gehad.

Dit stoort me af en toe zo erg, er zijn momenten dat ik er helemaal niet aan denk maar toch komt het steeds terug. Ik voel me vooral kut over mezelf en ben in de war.

Ik heb het idee dat ik me hier kut over voel omdat ik zelf nooit zo met meisjes ben omgegaan zoals zij met jongens is omgegaan. Ik heb nu juist heel erg spijt er van en zou willen dat ik gewoon me had gedragen als een lompe zak en meisjes gewoon voor seks had gefixxed, blijkbaar vinden ze het niet erg op die leeftijd (13-18).

Ik voel me echt een sukkel in deze relatie op dat gebied. Dit is ook de reden dat ik hier post, ik zoek een oplossing.
Het is verder een prima relatie en heb het idee dat we best ver zouden kunnen komen (samenwonen etc). Alleen ik ben bang dat dit probleem me te dwars gaat zitten en dat ik uiteindelijk... vreemd zal gaan of toch interesse krijg naar andere meisjes om toch mijn gram te halen omdat ik dingen nooit heb meegemaakt die ik nu toch opeens belangrijk vind.

Ik lees heel veel reacties van meisjes op topics van soortgelijk onderwerp die neerkomen op het volgende:
Meisjes vinden het belachelijk dat jongens zeuren over meisjes die op bovengenoemde manier met seks omgaan omdat ze dan sletten zijn o.i.d. en dat jongens het gewoon zomaar kunnen doen. Ik weet niet waar ze dit vandaan halen maar ik vind het van een jongen net zo sletterig.

Mijn punt hiermee is dat ik het idee heb dat meisjes zich vooral sletterig gedragen om zich af te zetten tegen de jongens... en om hun macht hierover te bewijzen. (De meisjesbladen helpen ook niet echt mee die moedigen het zelfs aan...sla er maar eens 1 open). Hetzelfde idee heb ik nu bij mijn vriendin. Hierdoor heb ik het gevoel dat ze zich nu zo fijn voelt bij mij omdat ze met een aantal jongens heeft geslet.... er achter is gekomen dat dit toch nergens over gaat...ondertussen alle foute dingen op seksueel gebied heeft gedaan.. en zich nu wil settelen met een schijnbaar betrouwbare jongen die dat soort dingen nooit heeft gedaan.

Maar ik wilde die dingen ook doen, deed het alleen niet uit principe... Maar dat principe gaat wel het raam uit als me besef dat verder niemand zich eraan houdt en dus krijg ik behoefte om die foute dingen alsnog te gaan doen...

Even kort op een rijtje nog.

Ik post omdat het me te lang dwars zit nu en ik wil meningen horen... ik snap dat er misschien niet echt een oplossing is voor mijn probleem omdat het vooral gevoel is wat me dwars zit, misschien dat het onderwerp vanuit een ander perspectief bekijken helpt.

Mijn probleem:
Spijt hebben van mijn goede gedrag vroeger omdat ik geen meisje kan vinden die zelf ook zich goed gedragen heeft en nu me alsnog wil uitleven voor ik me settle alleen daarmee wel een goede relatie verpest, misschien vind ik het nooit meer. Als ik de relatie wil houden, hoe zorg ik er dan voor dat ik geen spijt meer heb van mijn verleden (ik leg de schuld bij mij dat ik iets niet gedaan heb, niet bij mijn vriendin dat zij wel iets heeft gedaan)

Neem het meisjes niet kwalijk dat ze soms zo zijn...ik zie nu alleen in dat het misschien wel een vereiste is om je zo gedragen te hebben omdat je anders er later last van krijgt (zoals ik nu).

Paar dingen die ik gewoon even ergens kwijt moest.. meer mensen die er zo over denken en zich storen aan tijdsgeest?
pi_62725357
leer je haar nu toch als een volwassen vrouw gedragen? prima opdracht!
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:10:18 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_62725366
- Heb je er weleens met haar over gepraat?
- Mensen veranderen.
pi_62725423
Herkenbaar.
pi_62725451
En wat is het probleem dan?
Als zij eerdere relaties heeft gehad is het logisch dat ze seks met anderen heeft gehad, maakt toch niet uit.
Je moet daar gewoon niet te lang over nadenken.
pi_62725470
Ja, heb er zeker over gepraat maar ze wordt heel snel boos omdat ze zich dan een slet voelt en denkt dat ik haar niet mag etc....

Ja mensen veranderen...ze is nu ook niet meer zo... maar veranderd het probleem niet...
pi_62725498
Voordeel:
Ze kan het je goed leren
Liefde en infectie
pi_62725505
Ik denk dat je in R&P meer lezers trekt..

Ik hoop voor je dat je "probleem" snel is opgelost.. Succes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62725541
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:13 schreef waal2163 het volgende:
En wat is het probleem dan?
Als zij eerdere relaties heeft gehad is het logisch dat ze seks met anderen heeft gehad, maakt toch niet uit.
Je moet daar gewoon niet te lang over nadenken.
Een gewone relatie kan ik ook prima begrijpen, zo is het niet. Gaat om het omgaan met seks van jonge meisjes op verkeerde manier omdat ze zich misschien gepushed voelen en mijn gevoel van....ja leegheid ofzo.. of gemiste dingen in mijn leven.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:16:06 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_62725549
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:13 schreef Goodblood het volgende:
Ja, heb er zeker over gepraat maar ze wordt heel snel boos omdat ze zich dan een slet voelt en denkt dat ik haar niet mag etc....

Ja mensen veranderen...ze is nu ook niet meer zo... maar veranderd het probleem niet...
Wat ís het probleem dan nog? Ze heeft er vroeger blijkbaar flink op los geleefd, nu is ze blij met jou en is haar karakter blijkbaar veranderd.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:18:20 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62725610
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Goodblood het volgende:
Maar dan heb ik nu een vriendin die zelf respectloos met zichzelf is omgegaan qua seks en ook wat one night stands heeft gehad.
Ho. Hoooo. Hoooooooo.

Respectloos? Kan, maar zeker niet per definitie. Dat heeft alles te maken met hoe ze zelf in die relaties stond.
Ik ga naar huis.
pi_62725621
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef TNA het volgende:

[..]

Wat ís het probleem dan nog? Ze heeft er vroeger blijkbaar flink op los geleefd, nu is ze blij met jou en is haar karakter blijkbaar veranderd.
Dat ik dat niet gedaan heb, maar nu spijt heb daarvan. Ik vind het moeilijk met iemand te zijn die wel dat gedaan heeft en ik niet, ik voel me dan altijd de sul.... de onervaren noob...

Pas na lang nadenken waarom ik me steeds aan haar verleden stoor kwam ik erachter dat het een gemis is bij mij en niet haar iets kwalijk neem... dat is het probleem...
pi_62725673
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ho. Hoooo. Hoooooooo.

Respectloos? Kan, maar zeker niet per definitie. Dat heeft alles te maken met hoe ze zelf in die relaties stond.
Ja ok misschien wat voorbarig getypt... laten we zeggen gewoon doen om het te ontdekken... iets waarvan ik nu denk....waarom heb ik dat niet gewoon gedaan en daarna pas principes maken...
pi_62725956
Ieder zijn ding Goodblood, dat jij meisjes altijd op jouw manier hebt behandeld lijkt me niets mee. En dat je chick er vroeger anders tegenover stond is haar goed recht. Overigens heeft haar verleden haar wel gevormd zoals ze nu is. Principes overigens gewoon lekker houden, anders had je er nooit aan moeten 'beginnen' ;-)
pi_62725964
quote:
Meisjes vinden het belachelijk dat jongens zeuren over meisjes die op bovengenoemde manier met seks omgaan omdat ze dan sletten zijn o.i.d. en dat jongens het gewoon zomaar kunnen doen. Ik weet niet waar ze dit vandaan halen maar ik vind het van een jongen net zo sletterig.
Eens.
pi_62726028
quote:
Mijn probleem:
Spijt hebben van mijn goede gedrag vroeger omdat ik geen meisje kan vinden die zelf ook zich goed gedragen heeft ...
Die zijn er wel, maar probeer maar eens een man te vinden die zich goed gedragen heeft en dat nog steeds doet.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:32:01 #17
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62726094
Herkenbaar.

@Goodblood; je typt dat jij nu ook de behoefte hebt om rond te 'sletten'. Waarom dan? Is je vriendin na haar sletperiode nu bij jou 'saai' in bed?
pi_62726104
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die zijn er wel, maar probeer maar eens een man te vinden die zich goed gedragen heeft en dat nog steeds doet.
meld
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62726139
quote:

[..]

Die zijn er ook hoor
pi_62726220
oke dus eigenlijk hoor je te zeggen: ik baal dat mijn vriendin meer ervaring heeft dan ik
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:39:23 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726455
Dus het probleem ligt niet bij haar, maar bij jouw spijt. Jij bent dom geweest vind jem want jij principes, blablabla.

Ik vind dat je niet zo'n slappe zak moet zijn en het of uit moet maken (principes blablabla) of gewoon enigszins de schijn op proberen te houden dat je een vent bent en dat je het kan handelen.

Waar hebben we het over hee...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62726465
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef sh4dow het volgende:
Herkenbaar.

@Goodblood; je typt dat jij nu ook de behoefte hebt om rond te 'sletten'. Waarom dan? Is je vriendin na haar sletperiode nu bij jou 'saai' in bed?
Nee dat niet. Ik heb die behoefte omdat ik nu een soort gevoel heb van gemis in mijn leven. Ik zou het heel raar vinden om maar 1 vrouw in mijn leven te hebben gehad die zelf wel meerdere mannen gehad heb. Als zij ook maar 1 had gehad was het een soort gedeelde onwetendheid geweest, nu niet.

Dit is tevens een reactie op de persoon hierboven die zei dat ik mijn principe moet houden en anders er niet aan had moeten beginnen.

Daar geef ik je gelijk in...en daar voel ik me dus ook rot over. Die principe is gevormd door een oudere zus en tv waarin ik altijd meisjes pijn gedaan zag worden en zo vorm ik dan het principe dat niet te willen doen.
Alleen ik wilde natuurlijk wel altijd heel graag seks en toen deed de kans zich voor na paar weken met mijn vriendin te zijn geweest en heb ik zonder terugkijken op mijn principes het gewoon gedaan omdat ik er zelf ook gek van werd. Toen wist ik uiteraard al van haar verleden. Ik voelde me gewoon alleen op de wereld met dat principe en ben mezelf dus gaan aanpassen aan de tijdsgeest....alleen dat had ik gewoon op mijn 13e moeten doen.... niet op een leeftijd waarin mensen zich gaan settelen met hoe ze zijn...heb het gevoel dat ik mezelf nog moet ontdekken...
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:40:10 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726493
quote:

[..]

'Goed gedragen'?

Als je niet vreemd gaat en niets strafbaars hebt gedaan, dan heb je je goed gedragen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62726543
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:35 schreef waal2163 het volgende:
oke dus eigenlijk hoor je te zeggen: ik baal dat mijn vriendin meer ervaring heeft dan ik
Eens.

En over slappe zak zijn.... Prima, maar zo promoot je eigenlijk de "niet bij nadenken gewoon doen" houding... Waar iedereen eigenlijk zo'n hekel aan heeft.

Laten we vooral niet nadenken over dingen dan hebben we er ook geen last van.
Ben ik het dan weer niet helemaal mee eens.
pi_62726650
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

'Goed gedragen'?

Als je niet vreemd gaat en niets strafbaars hebt gedaan, dan heb je je goed gedragen.
Vind ik wat kortzichtig, er zijn meer dingen die onder slecht gedrag vallen dan alleen vreemdgaan.

Maar ik wil verder geen zinnen uit mn verhaal analyseren. Ging me om mn probleem en hoe op te lossen. En misschien mensen die hetzelfde voelen dat ze wat laten horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')