Eigenlijk valt het ook best wel mee ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hyves? Msn?
En 3 per jaar vind ik ook niet zoveel
Vanaf je 14e?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hyves? Msn?
En 3 per jaar vind ik ook niet zoveel
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het ook best wel mee ja.Als ze het toch al vanaf haar veertiende deed.
Pics!!
Ik kan alleen maar zeggen dat meer meiden zo'n instelling moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef willemvandongen het volgende:
Haha hyves, msn en foto's ga ik natuurlijk niet geven. Anders kan ik volgende maand waarschijnlijk een zelfde topic openen maar dan staat de teller op 20... Stel nou eens dat ze voorlopig zo door gaat, dan staat ze voor bij dr 20e verjaardag op ongeveer 20 jongens/mannen. Vind het nog steeds erg schokkend.
Kijk dat is ook ongeveer mijn idee. Is dit een soort generatie die alles neukt wat los en vast zit ofzo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Ik vind het ook niet normaal, maar kijk er niet meer van op. Vriend van me (25) heeft een vriendinnetje van 16, al twee jaar. En zei zij ook doodleuk dat hij dus op haar 14e al haar vierde jongen was met wie ze naar bed ging. En al doende ontmoet je af en toe wat vriendinnetjes van d'r en het is 'heel normaal' in die generatie kennelijk.
Een 23-jarige die een 14-jarige neukt heeft wel lef dat hij commentaar durft te leveren op HAAR sexleven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Ik vind het ook niet normaal, maar kijk er niet meer van op. Vriend van me (25) heeft een vriendinnetje van 16, al twee jaar. En zei zij ook doodleuk dat hij dus op haar 14e al haar vierde jongen was met wie ze naar bed ging. En al doende ontmoet je af en toe wat vriendinnetjes van d'r en het is 'heel normaal' in die generatie kennelijk.
Ja en daar maken we goed gebruik van!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Kijk dat is ook ongeveer mijn idee. Is dit een soort generatie die alles neukt wat los en vast zit ofzo?
Nou dat is dus het vreemde eraan, er zat maar 1 relatie tussen van een half jaar ofzo. De rest is nooit aan de ontbijttafel geweest. Ik heb ook al wat van die verhalen over feestjes bij mensen thuis gehoord ja. Daar schijnen mensen nogal eens even naar buiten of naar boven te verdwijnen om te neuken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef Karammel het volgende:
Ach, zo is ieder meisje wel weer anders, maar ik sta er zeker niet meer van te kijken. Op mijn middelbare school had je ook meisjes waar de halve school al overheen was geweest. Elk feestje was het weer raak en hadden ze weer een ander. Die konden de dag erna niet eens meer vertellen wat de naam ook alweer was. Als zij daar gelukkig mee zijn heb ik er geen problemen mee.
Je zusje heeft seks gehad met 10 jongens in een periode van 2 tot 3 jaar. Die meisjes lopen er natuurlijk ook altijd rond. Meisjes die altijd een vriendje hebben. Onder de jongens erg geliefd en kunnen niet langer dan een week vrijgezel zijn. Ze hebben die aandacht van jongens nou eenmaal nodig. Daar komt seks natuurlijk ook bij kijken. Op die manier is 10 wel te realiseren in zo'n 3 jaar tijd. Relaties duren op die leeftijd meestal niet bijster lang.
Ik kan me je verontwaardiging wel voorstellen, maar uiteindelijk doet ze toch waar ze zelf zin in heeft. Kan je weinig aan veranderen. Ze zal zelf wel goed weten waar ze mee bezig is.
Zij zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wie was er zo snugger dit voor je zusje bij te houden?????
Waarom het mij intereseert? Nou omdat ik het geen normaal gedrag vindt. Net zoals ik haar op andere gedragingen aan zou spreken als ik die niet normaal zou vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:20 schreef timmmmm het volgende:
Jezus, waarom interesseert het seksleven van jouw zusje jou? Dat gaat jou geen reet aan.
Er zijn genoeg dames van zestien die zich al herhaaldelijk hebben laten doorsmeren, jouw zusje is een slet, wen er maar aan
Van sommige meisjes weet je inderdaad wel dat ze er zijn, maar die zie je de hele avond niet. Die staan de hele avond op het balkon om afgewerkt te worden door verschillende jongens of zijn druk bezig op een slaapkamer. Anderen doen het wat rustiger aan en doen hooguit één uitstapje naar een slaapkamer op een avond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef willemvandongen het volgende:
[..]
Nou dat is dus het vreemde eraan, er zat maar 1 relatie tussen van een half jaar ofzo. De rest is nooit aan de ontbijttafel geweest. Ik heb ook al wat van die verhalen over feestjes bij mensen thuis gehoord ja. Daar schijnen mensen nogal eens even naar buiten of naar boven te verdwijnen om te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |