Wat een leuk scheldwoord voor een vervelende buur. Hondekopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Aan breien doe ik niet maar ben me net wel rot geschrokken, kattenluik klepperde en klepperde maar geen kat kwam binnen dus ff checken, steekt de hondekop van de buren erdoor!
Was gister vroeg gaan slapen en moest vanmorgen nog even langs Kruidvatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
dat is wel erg vroeg, Manu.
of inmiddels je bed alweer ingegaan.
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, best een aanrader ofzo; bij het Kruidvat kun je bonnen kopen voor een hotelovernachting voor ¤10 pppn
Bij Fletcher hotels ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?
Niet dat er iets mis is met de Mc Donalds. Au contraire maar voor een weekendje weg is het niet zo leuk.
quote:Prijs geldig per persoon per nacht.
De boeking dient te geschieden op basis van een 2-persoonskamer, derhalve 2 hotelvouchers per kamer (kinderen tot 3 jaar zijn gratis).
De hotelvouchers zijn vanaf 28 oktober 2008 t/m 9 november 2008 in alle Kruidvatfi lialen te koop.
Geen verplichting van gebruik ontbijt/diner.
De hotelvouchers zijn geldig voor overnachtingen gedurende de periode van 27 oktober 2008 tot en met 30 april 2009 (uitgezonderd de nationale feestdagen).
Na 30 april zijn de hotelvouchers niet meer geldig.
De hotelvoucher geldt voor boekingen op alle dagen van de week op basis van actie beschikbaarheid.
Per boeking dient aan het hotel eenmalig 5,- te worden voldaan voor administratie en toeristenbelasting.
Klik hier om uw Fletcher hotel te boeken als u een voucher in de winkel heeft gekocht.
Maximaal 4 kaarten per persoon
Op=OP
Soms wel, de Mac zonder de kinderen is net vreemdgaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?
Niet dat er iets mis is met de Mc Donalds. Au contraire maar voor een weekendje weg is het niet zo leuk.
Toch een beetje voor paupers, de Mac.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, de Mac zonder de kinderen is net vreemdgaan
* Leandra doet dat wel eens met een dinnetje voor het stappen... ff samen kinderloos naar de Mac![]()
Vertel, hoe, wie, wat, waar en waarom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Toch een beetje voor paupers, de Mac.Doe mij maar een whoppert.
![]()
En koffie!!![]()
morning all. heb gister ruzie gemaakt met tachtig VMBO'ers in Rotterdam. Ben er nóg moe van...
Hier vlakbij ook eentje. Misschien vanmiddag eens gaan voor een ordinaire vette lunchhap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
Heb hier een BK op loopafstand
Whoppers ftw
Ik weet nog helemaal niet wat ik vanavond ga eten. Wel dat ik echt ga koken en niet voor convenience ga.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Mooi, iedereen heeft het recept voor vandaag al!
Whoppers maar ik ga voor de Mc kroket.
Lijkt me simpel:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
Oh en Bart, waarom zitten die pubers je te plagen?
Oeh, dan moet je nog wel het recept posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet nog helemaal niet wat ik vanavond ga eten. Wel dat ik echt ga koken en niet voor convenience ga.
Uiteraard! En foto's. En dan doe ik er als bonus een foto van mijn pony bij!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Oeh, dan moet je nog wel het recept posten.
Laten we schurken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard! En foto's. En dan doe ik er als bonus een foto van mijn pony bij!
Een heel verhaal over de Bermuda driehoek. Geen schrijffouten, dus ik vermoed Google.quote:
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef Leandra het volgende:
Cc gaat zo naar de paardenslager voor een onsje ponybiefstuk??
Google de text dan eens even... weet je gelijk of het een Copy(cat) en paste isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel verhaal over de Bermuda driehoek. Geen schrijffouten, dus ik vermoed Google.
En een hint naar een date. Tenminste, zo lees ik 'm.
Straks in mijn pauze maar eens uitgebreid op reageren en terug hinten.
Uit de ballenbak?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.
Oh en ikea ballen. Je wil niet weten wat daar allemaal in zit. Ik weet het ook echt niet.
Gewoon flink onderdompelen in de Lingonberry-saus, dan proef je er sowieso niets meer vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.
Oh en ikea ballen. Je wil niet weten wat daar allemaal in zit. Ik weet het ook echt niet.
Oh maar ik ben fan hoor! Een hele grote zelfs.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon flink onderdompelen in de Lingonberry-saus, dan proef je er sowieso niets meer van
Dat zal wel niet. Chuck is niet zo scheutig met approven.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Chuck is niet zo scheutig met approven.
Geen flauw idee of ik balkenbrij lust, volgens mij heb ik het nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben fan hoor! Een hele grote zelfs.
Lust je balkenbrij? Ik noem het dan wel balkenbrats maar ik vind het heurlijk!
En je woont nog wel in een durp! Een beetje boerenslager maakt het. Dat bak je, doe je op wit brood en dan stroop over de oogjes, staarten, koppen en ingewanden. Yum yum!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee of ik balkenbrij lust, volgens mij heb ik het nog nooit gegeten
Volgens mij wil hij daar die date met Cc.... een Bermuda driehoek verhaal en een hint naar een date is volgens mij een hele zwoele vakantie. En dan nooit meer terugkomen....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar wat was er met de Bermuda driehoek?
We hadden het over mysteries en dat ik het altijd leuk vind om zaken op te lossen (nu had ik het eigenlijk vooral over cryptogrammen, maar soit) en toen wilde hij van mij een verklaring over de Bermuda Driehoek. Die moest ik hem schuldig blijven, want ik weet van heel veel een klein beetje en nu kreeg ik dus zijn verklaring. Of die van Google. Helemaal niet boeiend, maar het houdt je aan de meelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Oh.![]()
Maar wat was er met de Bermuda driehoek?
Ja, maar ik ben een ramp in de keuken, dus bij de slager en de supermarkt blijf ik heel erg bij wat ik wel (her)ken enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
En je woont nog wel in een durp! Een beetje boerenslager maakt het. Dat bak je, doe je op wit brood en dan stroop over de oogjes, staarten, koppen en ingewanden. Yum yum!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hadden het over mysteries en dat ik het altijd leuk vind om zaken op te lossen (nu had ik het eigenlijk vooral over cryptogrammen, maar soit) en toen wilde hij van mij een verklaring over de Bermuda Driehoek. Die moest ik hem schuldig blijven, want ik weet van heel veel een klein beetje en nu kreeg ik dus zijn verklaring. Of die van Google. Helemaal niet boeiend, maar het houdt je aan de meel.
Ik had een hele andere associatie bij die Bermuda driehoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wil hij daar die date met Cc.... een Bermuda driehoek verhaal en een hint naar een date is volgens mij een hele zwoele vakantie. En dan nooit meer terugkomen....![]()
Hmmz.... Cc, hij date je maar op een ander zwoel eiland wat niet in de Bermuda driehoek ligt, we willen natuurlijk wel alle smeuïge details horen, dus je moet terugkomen
Oh wacht...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een hele andere associatie bij die Bermuda driehoek.
Ieuw en ieuw... ik lust bijna alles, maar dat vind ik echt niet te eten... De geur alleen al van Balkenbrij, zo'n indringende geur moet je er toch al van overtuigen dat het niet goed voor je is om op te eten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd zo, als je maar een hoop zwamt dan zijn er altijd wel dingen die ooit wel gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Wat is eigenlijk het allergrootste mysterie aller tijden?
Ik zag laatst een docu over Nostradamus maar die zwamde ook best wel hoor.
Oh, de geur. Die grijzige massa. Die knipoog die het soms nog geeft. Love it!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ieuw en ieuw... ik lust bijna alles, maar dat vind ik echt niet te eten... De geur alleen al van Balkenbrij, zo'n indringende geur moet je er toch al van overtuigen dat het niet goed voor je is om op te eten...
Balkenbrij en zure zult zijn mijn grootste trauma's uit mijn kindertijd. Als dat op mijn brood zat met overblijven at ik gewoon niet. Mijn moeder vond het lekker zei ze en had het idee dat wij als kinderen dat dan ook lekker moesten vinden. Mijn vader lustte het ook niet maar die hield de schijn op tegenover ons. Jaren later kwamen wij erachter dat wij dat op brood kregen als het geld bijna op was. Dit konden ze dan nog betalen als beleg. Hadden ze het ons maar uitgelegd vroeger hadden wij als kinderen heel wat brood trauma's minder gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Zure zult is ranzig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Balkenbrij en zure zult zijn mijn grootste trauma's uit mijn kindertijd. Als dat op mijn brood zat met overblijven at ik gewoon niet. Mijn moeder vond het lekker zei ze en had het idee dat wij als kinderen dat dan ook lekker moesten vinden. Mijn vader lustte het ook niet maar die hield de schijn op tegenover ons. Jaren later kwamen wij erachter dat wij dat op brood kregen als het geld bijna op was. Dit konden ze dan nog betalen als beleg. Hadden ze het ons maar uitgelegd vroeger hadden wij als kinderen heel wat brood trauma's minder gehad.
Ja, dat zei ik ook al. Er is daar relatief veel vlieg- en vaarverkeer en dus ook een hogere kans op averij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Het mysterie rondom de Bermuda driehoek is schromelijk overdreven. Een beetje onderzoeker weet dat binnen een dag.![]()
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:37 schreef dieenebart het volgende:
Voor de goede orde: dit is wat ik doe:
(en naast het feit dat ik het bijzonder leuk vind om te doen, schijn ik er volgens de baas ook érg goed in te zijn)
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Maar tegelijkertijd snappen de pappaas en de mammaas niet dat hun kinderen in het weekend dronken op de fiets zitten. Een taxi betalen hebben ze nog nooit van gehoord. Wél de boetes - niet de taxi. Prutsers.![]()
Ik zou in plaats van 80 - 100 vmbo'ers in m'n klas weleens de ouders willen zien. Kijken of die nét zo eigenwijs en hardnekkig dom zijn als de kinderen die ze zonder diploma bij elkaar hebben geneukt.
Leuk filmpjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.
Ja Bart, practice what you preach enzo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het.... je hebt het expres gedaan, zodat je meer materiaal hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Daar had dan eigenljk ook een filmpje van moeten zijn, Bart die valt op zijn smoeltje, Bart die nog een keer valt (t was toch twee keer?), Bart op de EH, Bart die verdovingsspuiten en hechtingen krijgt en daarna nog, zo zag Bart er na een dag uit, zo na dag twee...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Ja, zoiets dacht ik ook al. Maar dat moet dan subtiel ... en ik ben niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef Leandra het volgende:
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaalt
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Nee. Tenminste. Nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Tenminste. Nog niet.
Het gaat over iemand die ik zaterdag heb ontmoet tijdens een etentje en waar ik het goed mee kon vinden en waarmee ik nu een beetje aan het mailen ben. Onder meer over de Bermuda driehoek, dus.
Hij maakte gisteren dus een stomme spelfout in een mail. Maar dat doen er meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef dieenebart het volgende:
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |