Wat een leuk scheldwoord voor een vervelende buur. Hondekopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Aan breien doe ik niet maar ben me net wel rot geschrokken, kattenluik klepperde en klepperde maar geen kat kwam binnen dus ff checken, steekt de hondekop van de buren erdoor!
Was gister vroeg gaan slapen en moest vanmorgen nog even langs Kruidvatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:42 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen.
dat is wel erg vroeg, Manu.
of inmiddels je bed alweer ingegaan.
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, best een aanrader ofzo; bij het Kruidvat kun je bonnen kopen voor een hotelovernachting voor ¤10 pppn
Bij Fletcher hotels ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?
Niet dat er iets mis is met de Mc Donalds. Au contraire maar voor een weekendje weg is het niet zo leuk.
quote:Prijs geldig per persoon per nacht.
De boeking dient te geschieden op basis van een 2-persoonskamer, derhalve 2 hotelvouchers per kamer (kinderen tot 3 jaar zijn gratis).
De hotelvouchers zijn vanaf 28 oktober 2008 t/m 9 november 2008 in alle Kruidvatfi lialen te koop.
Geen verplichting van gebruik ontbijt/diner.
De hotelvouchers zijn geldig voor overnachtingen gedurende de periode van 27 oktober 2008 tot en met 30 april 2009 (uitgezonderd de nationale feestdagen).
Na 30 april zijn de hotelvouchers niet meer geldig.
De hotelvoucher geldt voor boekingen op alle dagen van de week op basis van actie beschikbaarheid.
Per boeking dient aan het hotel eenmalig 5,- te worden voldaan voor administratie en toeristenbelasting.
Klik hier om uw Fletcher hotel te boeken als u een voucher in de winkel heeft gekocht.
Maximaal 4 kaarten per persoon
Op=OP
Soms wel, de Mac zonder de kinderen is net vreemdgaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je dan je eigen boterhammen meenemen en geniet je een 3 gangen diner bij de Mc Donalds?
Niet dat er iets mis is met de Mc Donalds. Au contraire maar voor een weekendje weg is het niet zo leuk.
Toch een beetje voor paupers, de Mac.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, de Mac zonder de kinderen is net vreemdgaan
* Leandra doet dat wel eens met een dinnetje voor het stappen... ff samen kinderloos naar de Mac![]()
Vertel, hoe, wie, wat, waar en waarom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Toch een beetje voor paupers, de Mac.Doe mij maar een whoppert.
![]()
En koffie!!![]()
morning all. heb gister ruzie gemaakt met tachtig VMBO'ers in Rotterdam. Ben er nóg moe van...
Hier vlakbij ook eentje. Misschien vanmiddag eens gaan voor een ordinaire vette lunchhap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
Heb hier een BK op loopafstand
Whoppers ftw
Ik weet nog helemaal niet wat ik vanavond ga eten. Wel dat ik echt ga koken en niet voor convenience ga.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Mooi, iedereen heeft het recept voor vandaag al!
Whoppers maar ik ga voor de Mc kroket.
Lijkt me simpel:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
Oh en Bart, waarom zitten die pubers je te plagen?
Oeh, dan moet je nog wel het recept posten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet nog helemaal niet wat ik vanavond ga eten. Wel dat ik echt ga koken en niet voor convenience ga.
Uiteraard! En foto's. En dan doe ik er als bonus een foto van mijn pony bij!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Oeh, dan moet je nog wel het recept posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |