Ja, dat zei ik ook al. Er is daar relatief veel vlieg- en vaarverkeer en dus ook een hogere kans op averij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Het mysterie rondom de Bermuda driehoek is schromelijk overdreven. Een beetje onderzoeker weet dat binnen een dag.![]()
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:37 schreef dieenebart het volgende:
Voor de goede orde: dit is wat ik doe:
(en naast het feit dat ik het bijzonder leuk vind om te doen, schijn ik er volgens de baas ook érg goed in te zijn)
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Maar tegelijkertijd snappen de pappaas en de mammaas niet dat hun kinderen in het weekend dronken op de fiets zitten. Een taxi betalen hebben ze nog nooit van gehoord. Wél de boetes - niet de taxi. Prutsers.![]()
Ik zou in plaats van 80 - 100 vmbo'ers in m'n klas weleens de ouders willen zien. Kijken of die nét zo eigenwijs en hardnekkig dom zijn als de kinderen die ze zonder diploma bij elkaar hebben geneukt.
Leuk filmpjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.
Ja Bart, practice what you preach enzo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het.... je hebt het expres gedaan, zodat je meer materiaal hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Daar had dan eigenljk ook een filmpje van moeten zijn, Bart die valt op zijn smoeltje, Bart die nog een keer valt (t was toch twee keer?), Bart op de EH, Bart die verdovingsspuiten en hechtingen krijgt en daarna nog, zo zag Bart er na een dag uit, zo na dag twee...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Ja, zoiets dacht ik ook al. Maar dat moet dan subtiel ... en ik ben niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef Leandra het volgende:
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaalt
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Nee. Tenminste. Nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Tenminste. Nog niet.
Het gaat over iemand die ik zaterdag heb ontmoet tijdens een etentje en waar ik het goed mee kon vinden en waarmee ik nu een beetje aan het mailen ben. Onder meer over de Bermuda driehoek, dus.
Hij maakte gisteren dus een stomme spelfout in een mail. Maar dat doen er meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef dieenebart het volgende:
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???
Ja wat?! Veel beter dan Kempi, Lange Frans en Brainpower bij elkaar. Rockende rap, me like.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Die bruid die hij genaaid heeft in de kleedkamer.
Ziek man!
Ondanks Sophie ga ik dit niét aanklikken.quote:
Of zo anti dat je de mensheid tegen vertoning wilt beschermen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:53 schreef Leandra het volgende:
OMG... zo erg Dries-fan zijn dat je de originele film wilt hebben
Volgens mij heeft Dries t gewoon zelf gedaan.... publiciteit enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zo anti dat je de mensheid tegen vertoning wilt beschermen.
Laat me raden: het was één van de viersterrenhotels die er tussen zaten? Die worden natuurlijk als eerste volgeboekt door de horde voucher-paupers..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:53 schreef Manu82 het volgende:
Koop ik vanochtend gewoon die vouchers, zit dat kuthotel al vol op de dag dat ik wil
Wat wil je dan ook voor 10 euro, voor die actie hebben ze vast een kamer beschikbaar en die zit vervolgens altijd volgeboekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:53 schreef Manu82 het volgende:
Koop ik vanochtend gewoon die vouchers, zit dat kuthotel al vol op de dag dat ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Hij spéélt dat hij Dries is!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:00 schreef Juud79 het volgende:
En voor u allen, die promo trailert van Driesss...![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden: het was één van de viersterrenhotels die er tussen zaten? Die worden natuurlijk als eerste volgeboekt door de horde voucher-paupers..
Ik dacht dat het zo'n film was over het leven van..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, het is niet echt..... het is gewoon net als Sinterklaas
Hahaha dus je wilde nog p/impen óók, met een zogenaamd duur kado.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]gaat alleen niet om mij, moet ook nog als cadeau voor een aantal mensen boeken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha dus je wilde nog p/impen óók, met een zogenaamd duur kado.
Oh lekker! Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef Gert het volgende:
En ik heb ook geboekt en ga volgende maand m'n verjaardag lekker in de zon vieren, op een kanarie-weiland.![]()
Al had ik misschien beter Benidorm kunnen doen, want die is door een Franse hoogleraar voorgedragen voor de UNESCO Werelderfgoedlijst.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet ze dan in een thema suite bij van der Valk, krent!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]vind ¤ 20 pp eigenlijk wel genoeg voor m'n ouders en dan zijn ze ook weer 2 dagen weg
Vrek!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef Manu82 het volgende:
vind ¤ 20 pp eigenlijk wel genoeg voor m'n ouders en dan zijn ze ook weer 2 dagen weg
Ik gok dat SBS 6 het komend voorjaar uitzendt, zul je net zien dat al je andere zenders het dan niet doen, en je dus geen mogelijkheid hebt iets anders te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n film was over het leven van..
Zoiets als, jij gelooft in mij maar nee, hij doet een K3-tje!![]()
Hopelijk hoef ik het nooit te zien maar aangezien ik ook Arne en Koos heb gezien durf ik er mijn geld niet op in te zetten. Ik schaam me dood!
Dat probleem hebben we al met andere verjaardagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet ze dan in een thema suite bij van der Valk, krent!
Leandra!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat SBS 6 het komend voorjaar uitzendt, zul je net zien dat al je andere zenders het dan niet doen, en je dus geen mogelijkheid hebt iets anders te kijken![]()
En oh ja, je DVD-speler is dan ook net kapot, en de kids hebben de Wii in gebruik![]()
quote:
Ooooh, want die zet je wél in een thema suite maar je ouders niet??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we al met andere verjaardagen
Ja Salou is enorm "waardig".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh lekker! Wanneer ga je?
Benidorm!Toen ik nog heen en weer pendelde tussen Spanje en Nederland, weigerde ik naar Benidorm te gaan. In de bezoedeling van mijn geest wilde ik toch nog een stukje waardigheid behouden. Tot Salou en niet verder!
Mijn geest is nog aan het revalideren.
Jij met je thema suites!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh, want die zet je wél in een thema suite maar je ouders niet??
Maar die zijn er dus écht!quote:
Het gaat uiteindelijk of het kado leuk voor ze is natuurlijk, en niet hoeveel het kost.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet die hele fokfabriek van m'n broer en zussen ook nog tevreden houden, kost handen vol geld en al helemaal voor een arme student
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die zijn er dus écht!Iemand vertelde me laatst dat ze daarheen ging want dat was echt wel luxe. Bij een van der Valk zeker, vroeg ik? Was écht waar zei ze. Nou, toen ging ik googlen en toen zag ik die suites en ik hou er niet van maar het is wel goedkoop. Alleen die met een paal lijkt me wel geinig. Die is écht nasty en dat is dan wel weer goed. Doe het dan maar goed.
Met een paal? Nachtclub-thema of zo? Doe es een linkje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die zijn er dus écht!Iemand vertelde me laatst dat ze daarheen ging want dat was echt wel luxe. Bij een van der Valk zeker, vroeg ik? Was écht waar zei ze. Nou, toen ging ik googlen en toen zag ik die suites en ik hou er niet van maar het is wel goedkoop. Alleen die met een paal lijkt me wel geinig. Die is écht nasty en dat is dan wel weer goed. Doe het dan maar goed.
Uiteindelijk zijn ze blij met elk klein gebaar, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk of het kado leuk voor ze is natuurlijk, en niet hoeveel het kost.
Maar... was je wél van plan om het te vertéllen, dat je dit bij een winkel voor islamitische terroristen die niet kunnen spellen hebt geritseld?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:Driewerf dankjewel voor de persoon die ons behoed heeft voor de Dries film
![]()
Mijn zwager ontbijt eerste kerstdag altijd bij van der Valk. Omdat ie denkt dat dat de leefstijl is van rijke mensen![]()
Geen Paal te zien, maar je krijgt een idee.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een paal? Nachtclub-thema of zo? Doe es een linkje?![]()
Of krijg je dan Amanda er bij?
Aiaiai brother, je bent lelijk door de mand gezakt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, dat is way over je budget zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik heb het nooit over Van der Valk gehad
Je hebt nu iig je excuus al....quote:
Nee jij niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik heb het nooit over Van der Valk gehad
Kun je aan een laaf gaan hangen. Geeft niet mee, kan ik vertellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee jij niet...![]()
Je kan ook nog het efteling hotel doen....
Van der Valk Assen zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
Ja en dan nu je moeder in de paal laten bungelen!
Ja, shit. Ik kan die niet meer vinden maar ik weet zeker dat ik hem gezien heb.
Ik google nog even.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is way over je budget zeker.
Ik zie het gewoon voor me, de ouders van Manu zwierend aan Laven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je aan een laaf gaan hangen. Geeft niet mee, kan ik vertellen.
OMGquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Driewerf dankjewel voor de persoon die ons behoed heeft voor de Dries film
![]()
Mijn zwager ontbijt eerste kerstdag altijd bij van der Valk. Omdat ie denkt dat dat de leefstijl is van rijke mensen![]()
Toch jammer dat ze die bowlingbaan daar niet meer hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van der Valk Assen zeker.Jum... dat moet wel de beste vakantie van je leven worden.
![]()
![]()
Eigenlijk zou het best lachen zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me, de ouders van Manu zwierend aan Laven.alsof 40 jaar getrouwd zijn niet erg genoeg is.
Ik zie geen paal hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef noekje het volgende:
Volgens mij zit die in de Hollywoodsuite.
[ afbeelding ]
In Emmen!
Jij, Sherlock jij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Noeks, Akersloot geloof ik....
-edit- ja de Hollywood suite in van der Valk Akersloot![]()
![]()
Nah, hij gaat naar Griekenland op vakantie en gaat dan op zo'n 9 holes baan golfen enzo. Want ja geen GVB natuurlijk. Ow het is zo erg... ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
En hij keek DGK en dacht dat dat ook de leefstijl van the rich and famous was?![]()
quote:
Was t maar een Blokker, dan had ie de golfbaan zo ongeveer in z'n achtertuin...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, hij gaat naar Griekenland op vakantie en gaat dan op zo'n 9 holes baan golfen enzo. Want ja geen GVB natuurlijk. Ow het is zo erg... ik schaam me dood.Als ie dat soort dingen nou deed omdat ie het leuk vind... maar nee, alleen om iets uit te stralen. Maar het is zo Blokker allemaal
![]()
Husb wilde zijn GVB halen maar ziet er nu maar van af.![]()
Of je nou wel of niet "all that" bent, je probeert je iig niet voor te doen als dat wat je niet bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en dan even niet dat ik denk dat ik all that ben hoor.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
*plof!*
* Dementor draait zich om en ziet een pakketje op de mat ploffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |