Nee, dat is way over je budget zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik heb het nooit over Van der Valk gehad
Je hebt nu iig je excuus al....quote:
Nee jij niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Manu82 het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik heb het nooit over Van der Valk gehad
Kun je aan een laaf gaan hangen. Geeft niet mee, kan ik vertellen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee jij niet...![]()
Je kan ook nog het efteling hotel doen....
Van der Valk Assen zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
Ja en dan nu je moeder in de paal laten bungelen!
Ja, shit. Ik kan die niet meer vinden maar ik weet zeker dat ik hem gezien heb.
Ik google nog even.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is way over je budget zeker.
Ik zie het gewoon voor me, de ouders van Manu zwierend aan Laven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun je aan een laaf gaan hangen. Geeft niet mee, kan ik vertellen.
OMGquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Driewerf dankjewel voor de persoon die ons behoed heeft voor de Dries film
![]()
Mijn zwager ontbijt eerste kerstdag altijd bij van der Valk. Omdat ie denkt dat dat de leefstijl is van rijke mensen![]()
Toch jammer dat ze die bowlingbaan daar niet meer hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van der Valk Assen zeker.Jum... dat moet wel de beste vakantie van je leven worden.
![]()
![]()
Eigenlijk zou het best lachen zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me, de ouders van Manu zwierend aan Laven.alsof 40 jaar getrouwd zijn niet erg genoeg is.
Ik zie geen paal hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef noekje het volgende:
Volgens mij zit die in de Hollywoodsuite.
[ afbeelding ]
In Emmen!
Jij, Sherlock jij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Noeks, Akersloot geloof ik....
-edit- ja de Hollywood suite in van der Valk Akersloot![]()
![]()
Nah, hij gaat naar Griekenland op vakantie en gaat dan op zo'n 9 holes baan golfen enzo. Want ja geen GVB natuurlijk. Ow het is zo erg... ik schaam me dood.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
En hij keek DGK en dacht dat dat ook de leefstijl van the rich and famous was?![]()
quote:
Was t maar een Blokker, dan had ie de golfbaan zo ongeveer in z'n achtertuin...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, hij gaat naar Griekenland op vakantie en gaat dan op zo'n 9 holes baan golfen enzo. Want ja geen GVB natuurlijk. Ow het is zo erg... ik schaam me dood.Als ie dat soort dingen nou deed omdat ie het leuk vind... maar nee, alleen om iets uit te stralen. Maar het is zo Blokker allemaal
![]()
Husb wilde zijn GVB halen maar ziet er nu maar van af.![]()
Of je nou wel of niet "all that" bent, je probeert je iig niet voor te doen als dat wat je niet bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en dan even niet dat ik denk dat ik all that ben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |