Zure zult is ranzig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Balkenbrij en zure zult zijn mijn grootste trauma's uit mijn kindertijd. Als dat op mijn brood zat met overblijven at ik gewoon niet. Mijn moeder vond het lekker zei ze en had het idee dat wij als kinderen dat dan ook lekker moesten vinden. Mijn vader lustte het ook niet maar die hield de schijn op tegenover ons. Jaren later kwamen wij erachter dat wij dat op brood kregen als het geld bijna op was. Dit konden ze dan nog betalen als beleg. Hadden ze het ons maar uitgelegd vroeger hadden wij als kinderen heel wat brood trauma's minder gehad.
Ja, dat zei ik ook al. Er is daar relatief veel vlieg- en vaarverkeer en dus ook een hogere kans op averij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Het mysterie rondom de Bermuda driehoek is schromelijk overdreven. Een beetje onderzoeker weet dat binnen een dag.![]()
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:37 schreef dieenebart het volgende:
Voor de goede orde: dit is wat ik doe:
(en naast het feit dat ik het bijzonder leuk vind om te doen, schijn ik er volgens de baas ook érg goed in te zijn)
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een tof werk doe jij, mooi filmpje ook.
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef dieenebart het volgende:
Maar tegelijkertijd snappen de pappaas en de mammaas niet dat hun kinderen in het weekend dronken op de fiets zitten. Een taxi betalen hebben ze nog nooit van gehoord. Wél de boetes - niet de taxi. Prutsers.![]()
Ik zou in plaats van 80 - 100 vmbo'ers in m'n klas weleens de ouders willen zien. Kijken of die nét zo eigenwijs en hardnekkig dom zijn als de kinderen die ze zonder diploma bij elkaar hebben geneukt.
Leuk filmpjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Filmpje ook zelf gemaakt. Tenminste - Bram heeft het filmpje gemaakt en ik doe dan de voice-overs. erg leuk.
Ja Bart, practice what you preach enzo!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... toen jij asfalt ging happen was je lopend??
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het.... je hebt het expres gedaan, zodat je meer materiaal hadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Daar had dan eigenljk ook een filmpje van moeten zijn, Bart die valt op zijn smoeltje, Bart die nog een keer valt (t was toch twee keer?), Bart op de EH, Bart die verdovingsspuiten en hechtingen krijgt en daarna nog, zo zag Bart er na een dag uit, zo na dag twee...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De foto's gaan iedere week mee! Soort van rotten.com, zeg maar.Lekker afschrikwekkend.
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaaltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Ja, zoiets dacht ik ook al. Maar dat moet dan subtiel ... en ik ben niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef Leandra het volgende:
Zo hinten dat jij bepaalt maar hij denkt dat hij bepaalt
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Copycat het volgende:
What to do, what to do... afwachtend zijn of het heft in eigen handen nemen. Ik haat afwachten.
Nee. Tenminste. Nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik. gaat het over sex?
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Tenminste. Nog niet.
Het gaat over iemand die ik zaterdag heb ontmoet tijdens een etentje en waar ik het goed mee kon vinden en waarmee ik nu een beetje aan het mailen ben. Onder meer over de Bermuda driehoek, dus.
Hij maakte gisteren dus een stomme spelfout in een mail. Maar dat doen er meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef dieenebart het volgende:
Oh. Nix aan de hand. Maar, maar, maar, issie slim genoeg???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |