Laten we schurken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard! En foto's. En dan doe ik er als bonus een foto van mijn pony bij!
Een heel verhaal over de Bermuda driehoek. Geen schrijffouten, dus ik vermoed Google.quote:
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef Leandra het volgende:
Cc gaat zo naar de paardenslager voor een onsje ponybiefstuk??
Google de text dan eens even... weet je gelijk of het een Copy(cat) en paste isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel verhaal over de Bermuda driehoek. Geen schrijffouten, dus ik vermoed Google.
En een hint naar een date. Tenminste, zo lees ik 'm.
Straks in mijn pauze maar eens uitgebreid op reageren en terug hinten.
Uit de ballenbak?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.
Oh en ikea ballen. Je wil niet weten wat daar allemaal in zit. Ik weet het ook echt niet.
Gewoon flink onderdompelen in de Lingonberry-saus, dan proef je er sowieso niets meer vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar toch hè? Ik kan geen paard eten maar ik eet wel balkenbrij en andere afvalvleesproducten.
Oh en ikea ballen. Je wil niet weten wat daar allemaal in zit. Ik weet het ook echt niet.
Oh maar ik ben fan hoor! Een hele grote zelfs.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon flink onderdompelen in de Lingonberry-saus, dan proef je er sowieso niets meer van
Dat zal wel niet. Chuck is niet zo scheutig met approven.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Chuck is niet zo scheutig met approven.
Geen flauw idee of ik balkenbrij lust, volgens mij heb ik het nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben fan hoor! Een hele grote zelfs.
Lust je balkenbrij? Ik noem het dan wel balkenbrats maar ik vind het heurlijk!
En je woont nog wel in een durp! Een beetje boerenslager maakt het. Dat bak je, doe je op wit brood en dan stroop over de oogjes, staarten, koppen en ingewanden. Yum yum!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee of ik balkenbrij lust, volgens mij heb ik het nog nooit gegeten
Volgens mij wil hij daar die date met Cc.... een Bermuda driehoek verhaal en een hint naar een date is volgens mij een hele zwoele vakantie. En dan nooit meer terugkomen....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar wat was er met de Bermuda driehoek?
We hadden het over mysteries en dat ik het altijd leuk vind om zaken op te lossen (nu had ik het eigenlijk vooral over cryptogrammen, maar soit) en toen wilde hij van mij een verklaring over de Bermuda Driehoek. Die moest ik hem schuldig blijven, want ik weet van heel veel een klein beetje en nu kreeg ik dus zijn verklaring. Of die van Google. Helemaal niet boeiend, maar het houdt je aan de meelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Oh.![]()
Maar wat was er met de Bermuda driehoek?
Ja, maar ik ben een ramp in de keuken, dus bij de slager en de supermarkt blijf ik heel erg bij wat ik wel (her)ken enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
En je woont nog wel in een durp! Een beetje boerenslager maakt het. Dat bak je, doe je op wit brood en dan stroop over de oogjes, staarten, koppen en ingewanden. Yum yum!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hadden het over mysteries en dat ik het altijd leuk vind om zaken op te lossen (nu had ik het eigenlijk vooral over cryptogrammen, maar soit) en toen wilde hij van mij een verklaring over de Bermuda Driehoek. Die moest ik hem schuldig blijven, want ik weet van heel veel een klein beetje en nu kreeg ik dus zijn verklaring. Of die van Google. Helemaal niet boeiend, maar het houdt je aan de meel.
Ik had een hele andere associatie bij die Bermuda driehoekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:16 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wil hij daar die date met Cc.... een Bermuda driehoek verhaal en een hint naar een date is volgens mij een hele zwoele vakantie. En dan nooit meer terugkomen....![]()
Hmmz.... Cc, hij date je maar op een ander zwoel eiland wat niet in de Bermuda driehoek ligt, we willen natuurlijk wel alle smeuïge details horen, dus je moet terugkomen
Oh wacht...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een hele andere associatie bij die Bermuda driehoek.
Ieuw en ieuw... ik lust bijna alles, maar dat vind ik echt niet te eten... De geur alleen al van Balkenbrij, zo'n indringende geur moet je er toch al van overtuigen dat het niet goed voor je is om op te eten...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd zo, als je maar een hoop zwamt dan zijn er altijd wel dingen die ooit wel gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Wat is eigenlijk het allergrootste mysterie aller tijden?
Ik zag laatst een docu over Nostradamus maar die zwamde ook best wel hoor.
Oh, de geur. Die grijzige massa. Die knipoog die het soms nog geeft. Love it!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ieuw en ieuw... ik lust bijna alles, maar dat vind ik echt niet te eten... De geur alleen al van Balkenbrij, zo'n indringende geur moet je er toch al van overtuigen dat het niet goed voor je is om op te eten...
Balkenbrij en zure zult zijn mijn grootste trauma's uit mijn kindertijd. Als dat op mijn brood zat met overblijven at ik gewoon niet. Mijn moeder vond het lekker zei ze en had het idee dat wij als kinderen dat dan ook lekker moesten vinden. Mijn vader lustte het ook niet maar die hield de schijn op tegenover ons. Jaren later kwamen wij erachter dat wij dat op brood kregen als het geld bijna op was. Dit konden ze dan nog betalen als beleg. Hadden ze het ons maar uitgelegd vroeger hadden wij als kinderen heel wat brood trauma's minder gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |