waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Hai.
Ik heb een mapje met 30 foto's van haar waar ze helemaal naakt gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef McFearless het volgende:
Heb je meer materiaal van dame B, Sackboy?
if it grows grass you can play ballquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Kan dat eerste mokkel al fietsen zonder zijwieltjes?
Ben ik weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat tijdstip...
The horror !
PM?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb een mapje met 30 foto's van haar waar ze helemaal naakt gaat
ik ben bezig met uploaden, al weet ik trouwens niet zeker of het haar wel isquote:
Wat ik zei.quote:
Maakt niks uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik ben bezig met uploaden, al weet ik trouwens niet zeker of het haar wel is
Alleen nog de achterkant:quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef McFearless het volgende:
Heb je meer materiaal van dame B, Sackboy?
whehe, die fapsel op haar buikquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef afcajos het volgende:
Nou, aanschouw deze dame. Hier heb ik mij toch vaak op gefapt
http://www.megaupload.com/?d=GPLY3BQM
quote:
Muhahahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:52 schreef Opperkwal het volgende:
WELKE HOER HEEFT HET HET IS PATAT PLAATJE WEER TERUG GEZET, IK HEB ECHT MOEITE IN DAT PLAATJE GESTOKEN!
dame a![]()
Boh, wat een lekkere billetjes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alleen nog de achterkant:
[ afbeelding ]
quote:
Via de PM, hij bedankte mij voor de foto'squote:
Gefeliciteerd, dit was dame C:quote:
We zullen zien wie er het laatst is met editten voor het nieuwe deelquote:
we shall seequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
We zullen zien wie er het laatst is met editten voor het nieuwe deel
remmie?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
^
|
|
|
Wie is die linker knakker eigenlijk?
Ja?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:09 schreef Opperkwal het volgende:
[ afbeelding ]
^
|
|
|
deze linker knakker?
de_ boswachter toch?quote:
Het komt er alleen niet zo uit, als iedereen moet vragen wie dat is.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Dat moest de_boswachter voorstellen volgens BobbyB.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef postmortum het volgende:
dit is remmie , de meest rechter in zijn hippe slipje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef postmortum het volgende:
dit is remmie , de meest rechter in zijn hippe slipje
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
aan het trainen voor joske?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef Sackboy het volgende:
Iemand enig idee wat dit mokkel aan het doen is?![]()
[ afbeelding ]
dit is een dilemma topicquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
TRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nee daar is ze niet goed genoeg voorquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
TRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Je kent d'r?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daar is ze niet goed genoeg voor
ik vond dat je niks verkeerd deed hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi gerssorry nog van gisteravond
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
psst, je post nog onder je kloon!
Zullen we niet doen hoor Florian_quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef EFG het volgende:
willen jullie aub de mods er niet bij halen, ik ben incognito met dit account
Shoarmaquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb mijn gefailde broodjes met shoarma op
Wut? Niet goed genoegquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee daar is ze niet goed genoeg voor
Nee, dat vind je niet...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef EFG het volgende:
zou t lullig vinden als hij nu extra geband wordt door mij.![]()
C dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit was dame C:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:11 schreef EFG het volgende:
willen jullie aub de mods er niet bij halen, ik ben incognito met dit account
Ik weet wie je bent.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef EFG het volgende:
[..]
ik ben niet florian. echt niet.
Dat worden dan 2 maandenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef EFG het volgende:
[..]
ik ben niet florian. echt niet.
Dame Cquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wut? Niet goed genoeg![]()
Welke dame zou dan wel goed genoeg zijn om in aanmerking te komen?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Sackboy het volgende:
Nu moet je wel je tieten posten als semi-nieuwkomer.
EDIT: Wait, laat maar.
Inderdaadquote:
I knew itquote:
Klasbakken lopen geen ban op.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb gewoon een hekel aan dat schijtwijf, alle klb-klasbakken worden in de ban gezet
klb-klasbakkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb gewoon een hekel aan dat schijtwijf, alle klb-klasbakken worden in de ban gezet
prima eigenlijkquote:
Hier wilde ik een opmerking neerzetten maar ik besefte me net op tijd dat ik dan de komende maanden iets anders moet gaan doenquote:
Maak daar maar een half jaar vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hier wilde ik een opmerking neerzetten maar ik besefte me net op tijd dat ik dan de komende maanden iets anders moet gaan doen
Hoezo dat opeens? Als je eerst een maand hebt gehad dan is de volgende toch gewoon 3 maanden? Je naait me wel vaker met bans zonder enige redenquote:
Paardenworstquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef gers het volgende:
heb een stukje paardenrookworst voor mezelf gepakt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:30 schreef gers het volgende:heb een stukje paardenrookworst voor mezelf gepakt
je had gelijkquote:
Wat dan? PM het anders evenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hier wilde ik een opmerking neerzetten maar ik besefte me net op tijd dat ik dan de komende maanden iets anders moet gaan doen
Ga gerust doorquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens? Als je eerst een maand hebt gehad dan is de volgende toch gewoon 3 maanden? Je naait me wel vaker met bans zonder enige reden
Wat doorgaan? Je hebt me gewoon al vaker genaaid met ''De_Ananas blijft nog langer gebanned'' zonder enige reden en dat soort dingenquote:
quote:
Gastquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat doorgaan? Je hebt me gewoon al vaker genaaid met ''De_Ananas blijft nog langer gebanned'' zonder enige reden en dat soort dingenBeschuldigingen van klonen zonder enig bewijs.
Pm het mequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef gers het volgende:
[..]
was al moeilijk voor me om het te zeggen
Zoals al eerder, stoppen met wat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
GastWeet je wel wanneer je moet stoppen?
dat ik fas een steeds toffere usert begin te vindenquote:
Whehe okequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:39 schreef gers het volgende:
[..]
dat ik fas een steeds toffere usert begin te vinden
Hoevaak heb ik je gebanned dan? Nou?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat doorgaan? Je hebt me gewoon al vaker genaaid met ''De_Ananas blijft nog langer gebanned'' zonder enige reden en dat soort dingenBeschuldigingen van klonen zonder enig bewijs.
Ik zal het wel opzoeken, jij je zin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik je gebanned dan? Nou?
Yo yo yo wtf biatch! Wat doe jij hier in de KLB territorium!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik je gebanned dan? Nou?
Uit je notes:quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal het wel opzoeken, jij je zin.
Edit: Kan geen zak vinden met die search maar het was een 48 uur + weekban die je langer liet duren zonder enige reden. PM's kan ik wel posten hier daarover maar dat mag niet.
![]()
psst, zij is deze reeks begonnen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo yo yo wtf biatch! Wat doe jij hier in de KLB territorium!Magst ge wel zoen admin wezen maar daar deinzen wij heul niet voor terug! Wij ownen deze sjabba
post ook even mijn notes scheelt me 4,50quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit je notes:
yvonne
09-06-2007 14:54
en:
yvonne
12-06-2008 09:09 kloont, ban is verlengd
Welgeteld twee keer
Het ging over die laatste volgens mij. Ik had ene 48 uur ban, ik kloonde en kreeg er een week erbij. Toen typte jij in dat topic opeens ''De_Ananas tot nadere order verlengd'' zonder enige reden. Op PM's reageerde je ook niet normaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit je notes:
yvonne
09-06-2007 14:54
en:
yvonne
12-06-2008 09:09 kloont, ban is verlengd
Welgeteld twee keer
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
psst, zij is deze reeks begonnen!![]()
Probeer jij bans te bespreken op het forum?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:53 schreef gers het volgende:
EEN VERZOEK NAMENS MIJ VOOR GRATIE VAN FOKKERS
ECHTE BAZEN HOREN HIER OOK
LAKITU
NOORSBLOED
DAGDAG
Bron?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Mag ik hier wel een verzoek doen uit naam van gebanden aan Yvonne?
Ooh hij vraagt het jou ook alquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:54 schreef RickoKun het volgende:
OH EN YVONNE!!!!!!!!11111111111111einricko!!!!!111111!!!exclamationmark
Ik moest vragen of je dagdag wel even wou unbannen
Ik kreeg dan namelijk dagdag spaarpunten![]()
eeuhm neequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer jij bans te bespreken op het forum?
Tssk, zij gaf alleen maar toestemming! Man, ik moet eigenlijk fappen, maar ik ga maar banaan eten!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je hier:quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het ging over die laatste volgens mij. Ik had ene 48 uur ban, ik kloonde en kreeg er een week erbij. Toen typte jij in dat topic opeens ''De_Ananas tot nadere order verlengd'' zonder enige reden. Op PM's reageerde je ook niet normaal
schromelijk overdreven hebtquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
wtf jongeuhhhhh jij altijd met je tieten in het voordeel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hij vraagt het jou ook al? Ik krijg dan 60 dagdagpunten, hoeveel jij?
quote:dan krijg je 30 dagdag spaarpunten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tssk, zij gaf alleen maar toestemming! Man, ik moet eigenlijk fappen, maar ik ga maar banaan eten!
Veel fijner, hè, iets groters in je hand.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tssk, zij gaf alleen maar toestemming! Man, ik moet eigenlijk fappen, maar ik ga maar banaan eten!
Quote van gebande.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf jongeuhhhhh jij altijd met je tieten in het voordeel!
Ik krijg maar:
[..]
quote:
Ja ik eerst ook, maar toen zei ik dat ik dat niet mocht en toen verhoogde hij zn bod naar 60quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf jongeuhhhhh jij altijd met je tieten in het voordeel!
Ik krijg maar:
[..]
Ik ben ook nog een keer 2 dagen te laat geunbanned zonder dat ik weet waarom, dat is gedeeltelijk jouw verantwoordelijkheid!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je hier:
[..]
schromelijk overdreven hebt
JE VERGEET 2 GROTERE BAZEN !!!!!!!!!!!!!111111quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:53 schreef gers het volgende:
EEN VERZOEK NAMENS MIJ VOOR GRATIE VAN FOKKERS
ECHTE BAZEN HOREN HIER OOK
LAKITU
NOORSBLOED
DAGDAG
quote:
Als jij je paints niet overdrijft heb je die zekerquote:
Daar zitten je hersenen in?quote:
How about... NOOOOO?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een keer 2 dagen te laat geunbanned zonder dat ik weet waarom, dat is gedeeltelijk jouw verantwoordelijkheid!
quote:Na de duur van de ban moet je zelf mailen met een verzoek voor een unban
BRON
Zoals het hoort in de SCquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef McFearless het volgende:
Bah, wat een ongezellige rotsfeer hier.
Past ie hierin denk je?quote:
quote:
Ik vind dat het na volgende week (tentamenweek) wel weer eensch tijd wordt om één van mijn baldadige avonturen te gaan delen met julliequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als jij je paints niet overdrijft heb je die zeker
Ja, probeerde je via een achterdeur van FOK! af te laten schoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt me ook nog eens vals beschuldigt van klonen!
Bij mij reageren ze ook pas na een paar uur hoor. Ik kreeg laatste keer pas de volgende dag een PM van Snakeyquote:
Je gooit alleen je eigen glazen in, één van de toonaangevende users van je eigen subforum.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, probeerde je via een achterdeur van FOK! af te laten schoppen.
OMG! They have a life!!!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij reageren ze ook pas na een paar uur hoor.
Nee, want je lult, zoals gewoonlijk, uit je nek, zie IQMquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een keer 2 dagen te laat geunbanned zonder dat ik weet waarom, dat is gedeeltelijk jouw verantwoordelijkheid!
Maar wil je er ook nog inhoudelijk op reageren of weet je al dat je fout zat?
Juup mag dan wel een lul zijn als moderator maar hij biedt tenminste wel z'n excuses aan als ie verkeerd zit met beschuldigingen
Ben ik gelukkig niet de enige die slachtoffer is van dat stelletje ongeregelt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij reageren ze ook pas na een paar uur hoor. Ik kreeg laatste keer pas de volgende dag een PM van SnakeyGelukkig was Remlof in de buurt die me nog kende.
De ban ervoor werd ik toen ik een unban aanvroeg verdacht van klonen waardoor ik een week extra kreeg, bleek ook na een discussie van anderhalf uur fout van Fok! te zijn.
Dus zo precies zijn ze niet bij de Fok!crew hoor
Zal ik even de PM's posten over het beschuldigen van klonenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want je lult, zoals gewoonlijk, uit je nek, zie IQM
Je doet maarquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik even de PM's posten over het beschuldigen van klonen?
krijg je een maandquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik even de PM's posten over het beschuldigen van klonen?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hee Yvon, anders haal je Snakey er even bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want je lult, zoals gewoonlijk, uit je nek, zie IQM
Hebben we wel minimaal 25 vaste usertsquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
Na vanavond is 96% van SC gebanned.
quote:
OP MIJN POSTS ZITTEN AUTEURSRECHT GAARNE 4,50 BETALENquote:
ferrie funniequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
Ik kijk echt te veel series. Ik ga zelfs grapjes maken in het Engels.
Neuh, we zitten op MSN te lachenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef behangplakker het volgende:
Hier de discussie (aantal mailtjes):
[ afbeelding ]
Yvon, wil je de mailtjes zelf ook nog lezen, vraag Snakey dan even.
Chaos overheerst het daar achter de schermen denk ik
Jullie hebben msnquote:
Hardquote:
Zal ik al mijn klonen opnoemen? Dan kan je gelijk ff de data kijken waar ik gepost heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je doet maar
Je kloonde wel degelijk
wat heeft ie gedaan, in zijn eigen mondje gecummed?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef gers het volgende:
heeft die gast nog trouwens zo;n fokshirt gewonnen vond het een zeer knappe prestatie
Je vergeet cipa16quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik al mijn klonen opnoemen? Dan kan je gelijk ff de data kijken waar ik gepost heb.
Even denken.
Le_Ananas
The_Pineapple
The_Apple (nog een mooi topic over fries gemaakt)
Verkleurlak
TakeruKobayashi
FrituurKoning
RICKOKUN WAT HEB JE GEDAANquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef RickoKun het volgende:
wat heeft ie gedaan, in zijn eigen mondje gecummed?
even eentje uit de archieven opzoeken
[ afbeelding ]
Die ook jaquote:
IK BEN EEN KLEIN GEEL VISJEquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
.
*
Zelfde voor Bio die zei dat ik met klonen KLB verneukte terwijl ik dat dus helemaal niet deed.
Ik snap het niet, het is toch niet zo moeilijk om ff een IP check te doen? Juup deed het ook en kwam erachter dat het niet mijn schuld was en excuseerde zich netjes.
Mwoach, als ik zo die rij klonen bekijk heeftie gelijkquote:Zelfde voor Bio die zei dat ik met klonen KLB verneukte terwijl ik dat dus helemaal niet deed
Sorry, maar Juup kan geen IP checks doenquote:Ik snap het niet, het is toch niet zo moeilijk om ff een IP check te doen? Juup deed het ook en kwam erachter dat het niet mijn schuld was en excuseerde zich netjes.
IN EEN ZEE VAN BLAUWquote:
Nee andersom, want 4EBE was er eerder dan ikquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MET SMEGMA ACHTER MIJN KIEUWTJES GESMEERD VAN BIOGARDE ZIJN EIKELRANDJEEEUHHH
Ja zo erg zeg, maar liefst 6 topics geopend in 4 jaar tijd met mijn klonenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Mwoach, als ik zo die rij klonen bekijk heeftie gelijk
[..]
Sorry, maar Juup kan geen IP checks doen
quote:Jordeeeh. Mail eind oktober, begin november maar eens.
RV kreeg een maandban omdat hij uit naam van gebande postquote:
ik krijg al 1000 dagdag puntenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
Mogen Lakitu en dagdag een unban? Dan krijg ik 160 dagdag spaarpunten
Jaaah Daddag en Noors moeten terug ~!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
Mogen Lakitu en dagdag een unban? Dan krijg ik 160 dagdag spaarpunten
Nee hoor, je kunt er electronica mee kopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef gers het volgende:
[..]
ik krijg al 1000 dagdag punten
en jewaids 100 dagdag punten = 10 minuten met jailbait spelen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt er electronica mee kopen
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb nog 30 dagdag spaarpunten liggen, wil iemand ze hebben? Ik doe er toch niks mee.
Zal ik jou een klein geheimpje verklappen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:26 schreef RickoKun het volgende:
4EBE is kloon van behangplakker
Spaar ze allemaal en vergaar unieke spellenquote:
Ik ben wel 1 van de 3 danquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik jou een klein geheimpje verklappen?
Er zijn maar 3 mensen online nu.
De rest zijn allemaal klonen
Ik ook.quote:
Ben jij een kloon ? Er zijn dus eigelijk 3 BT's ?quote:
Ik ben ook BTquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus er is nog maar 1 andere persoon
En diegene kan heeeel snel postenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus er is nog maar 1 andere persoon
Sssstquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En diegene kan heeeel snel posten![]()
OEE OEE IK WEET ER OOK NOG 1TJEquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV kreeg een maandban omdat hij uit naam van gebande post![]()
Hoezo een maand en geen week
ik heb 60 dagdag punten die mag je wel hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik MOET 300 dagdagpunten hebben! Dan kun je een cd met boswachter geluiden krijgen
Dankjewelquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb 60 dagdag punten die mag je wel hebben
Waar haal je die punten vandaan ? van Dagdag ? maar waar haalt hij ze dan ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb 60 dagdag punten die mag je wel hebben
ENTSCHULDIGINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef RickoKun het volgende:
KANKER HEB IK DAN ALDOOR OP EEN KEREL AAN MIJN KANKERLEKKERE PIK ZITTEN TREKKEN!?!?!
MIJN BRECHTJE, WAS MACHST ER!!!!!!!!!!
Maar ze willen hun fouten gewoon niet toegevenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OEE OEE IK WEET ER OOK NOG 1TJE![]()
Toen ik een maandban kreeg werd mijn kloon verkleurlak ook gebanned terwijl ik daar helemaal niet mee gepost had tijdens mijn banperiode. Aantal pm's op en neer naar Remlof en nog was het niet duidelijk voor hem. 1 klik op de geschiedenis van verkleurlak en je kan zien wanneer er mee gepost is maar dat was blijkbaar te moeilijk
. Dan moet ik wel ff zeggen dat ie nu weer unbanned is maar toch slaat het totaal nergens .
EINSCHULDIGINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:42 schreef BigKahuna het volgende:
Die laatste is geen jailbait, die is 30
Wat stellen jullie je allemaal aan zegquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ze willen hun fouten gewoon niet toegevenVandaar dat ze ook zeggen: We gaan niet in discussie over een ban. Dat staat er ook puur omdat ze zoveel fouten maken en er volgens mij keihard op klaarkomen als ze users naaien
Laat ze het dan op een goede manier doen, maar niet op zo'n manier dat ze in staat zijn users keihard te naaien. Want als iets onterecht is, hoe moet je dat dan aantonen als ze niet in discussie gaan? Ik had gewoon geluk dat Snakey op mijn mail antwoorddequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat stellen jullie je allemaal aan zeg!
Lijkt net of jullie vergeten dat moderators er zijn voor je eigen plezier, het is hun baan ook niet en ze zorgen er alleen maar voor dat het gezellig blijft hier.
Natuurlijk vind ik bans ook wel eens onterecht lang, maar uiteindelijk modden ze toch voor jullie
Mwoach en eik heb je die klonen niet nodig om KLB te verbaggeren, je doet met dit account ook al aardig je bestquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja zo erg zeg, maar liefst 6 topics geopend in 4 jaar tijd met mijn klonen. En toen die dat zei had ik al een jaar geen kloon gebruikt [ afbeelding ]
Dan heeft Juup het aan iemand gevraagt die het wel kan, blijkbaar niet aan jou want jij doet daar blijkbaar niet aan. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ofzo.
Heeft toch geen ene tyfus met de ban te maken? Je hebt echt het IQ van een Spa Citroen fles of niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach en eik heb je die klonen niet nodig om KLB te verbaggeren, je doet met dit account ook al aardig je best
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=de_ananas&urlkeyword=&subsel=KLB&resorder=rel&showall=&dateurl=&p=0
Wat hierboven staatquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef RickoKun het volgende:
OK GODVERDOMME WAT DOEN JULLIE HIER, GA GODVERDOMME EEN FUCKING SMEGMA GEVECHT HOUDEN MET DIE OPHOPINGEN VAN DAT DOMME GEBRAL VAN JULLIE MOTHERFUCKERS!!12!!!!!!!!!!!!!!!! TYFUS HEY WTF IS THIS SHIT HIERO WTF MANGZ EYZ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieverd, hierdoor heb je ook al een stadionverbod. Gedraag je hier voordat je ook een klb verbod krijgtquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef gers het volgende:
RELLUHHH KLB SC WILL NOT BE MOVED
KLB HOOOOOOOOOOOOOOOOOLIGANS
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat stellen jullie je allemaal aan zeg!
Lijkt net of jullie vergeten dat moderators er zijn voor je eigen plezier, het is hun baan ook niet en ze zorgen er alleen maar voor dat het gezellig blijft hier.
Natuurlijk vind ik bans ook wel eens onterecht lang, maar uiteindelijk modden ze toch voor jullie
Anderen kregen hier maximaal een week voor, waarom hij een maand eigenlijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV kreeg een maandban omdat hij uit naam van gebande post![]()
Hoezo een maand en geen week
ABER ICH MUSS DER EHRE FERDEGFINGNEN VON KLB SCquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, hierdoor heb je ook al een stadionverbod. Gedraag je hier voordat je ook een klb verbod krijgt!
Ik zeg alleen maar wijze dingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]!
Wat een boel wijze woorden... uit jouw mond!
Ohja, jij deed naast je leven op Fok! VWO hèquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wijze dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |