Nou, deze smaakt lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus die mixzak is gewoon synoniem voor gruis zeg maar?Ik heb wel 's via-via en in de shop dat soort shit gekocht, het is inderdaad veel goedkoper en je wordt er gewoon stoned van. Maar de smaak vond ik maar matig, en ik smoke nieteens zo erg voor de smaak
.
What you say?quote:
Dat is van Menace II Society heiden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]wat heeft dat nou weer met die jonko te maken gast!
Nog een nette prijs voor Amnesia, hier in Maastricht betaal je er 12-14 euro voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ze hebben hier nu ook Amnesia, 1 gram voor een tientje, 2 voor 19,50, best prijzig
Amnesia herken je altijd gelijk vind ik, die aparte lucht, de aparte smaakMaatje van me noemde het een wasmiddellucht, ik ben het met hem eens, soms ruikt het echt zo
En het hakt er in als een bom! Gegarandeerd genieten!
[ afbeelding ]
Moest je hoesten? Want dan niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook wel eens wiet gerookt. Ben ik nu ook stoer?
"Any of y'all want a hamburger?"quote:
Ik heb me in kunnen houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Moest je hoesten? Want dan niet natuurlijk.
Knap. Lukte mij niet de eerste keerquote:
misschienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gersjeeeee, wij gaan ook he, op de meeting
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef TheSorrow het volgende:
Gamen is stoned inderdaad echt geweldig
Je bedoeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit topic doet me aan Hans Teeuwen denken.
Dat zeggen, en dan wel hasj roken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
OHJAMENSEN DIE GRUIS KOPEN
WAAROM DENK JE VERDOMME DAT HET GOEDKOPER IS EN ER MEER IN ZIT!!!!!!!!!!
Hasj is niet echt goedkoper hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef Birra het volgende:
[..]
Dat zeggen, en dan wel hasj roken..
Tuurlijk is er een tijd en plaats bekend dan?quote:
Nee, maar betekend naar mijn mening dat je niet weet wat stoned zijn is.quote:
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een tijd en plaats bekend dan?
Hazes zijn vaak uppers.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
Ik werd compleet depressief van die Amnesia Haze. Dat rook ik echt niet meer.
het klavertje in hoevelaken ¤5,- per gram gruis maar echt topkwaliteitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
OHJAMENSEN DIE GRUIS KOPEN
WAAROM DENK JE VERDOMME DAT HET GOEDKOPER IS EN ER MEER IN ZIT!!!!!!!!!!
wij staat voor Noel en ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraal
we zijn er alleen niet kwart voor 8 want we gaan nog baap halen in amersfoort remember?quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ga je mee vanavonddan mag jij mijn joint roken
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraal
Moet je bij skaff-a wezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toe!
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toe!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jas en een kop als een bak met wurmen.:@
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jas die naast een gast staat met de omvang van een olifant
Ik ben geloof ik de enige die wiet lekkerder vindt dan hash...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Paramnesia het volgende:
Hasj is een lekkerde High dan wiet. Ben ook even van de wiet af.
Nee joh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die wiet lekkerder vindt dan hash...
Nee hoor,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
Ben ik de enige dame in dit topic?
Junkiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:24 schreef gers het volgende:
morgen ben ik dus in de shop meuk halen
heb de laatste 4 jaar niet meer geblowed enzoquote:
Waarom nu wel weer danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
heb de laaste 4 jaar niet meer geblowed enzo
eeuhm geen ideequote:
Waar zijn de pics van de blunts, shotguns, L-etjes, enz. etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
Dame en heren het was een enerverende meet. Ik, NoelGallenger en Skaff-a hebben genoten in den Haag van een paar leuke soorten. Ik ben heerlijke high van de hash en ga zo slapen. Zij trekken nog ff door in de stad (lees: langs de geleenstraat).
Het was top, alleen jammer dat wij de enigen waren.
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm geen idee
was vroegah wel chill enzo maar ik vond het voor vieze stinkhippies
Hij staat nu toch al in je MyATquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe.
Maar nu ga ik niet meer in dit topic posten. Straks leest m'n mama nog mee zeg.
D'as waar. Ik verwijder zometeen gewoon al m'n reactiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij staat nu toch al in je MyAT.
Ik ben ook echt nu pas thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
Dame en heren het was een enerverende meet. Ik, NoelGallenger en Skaff-a hebben genoten in den Haag van een paar leuke soorten. Ik ben heerlijke high van de hash en ga zo slapen. Zij trekken nog ff door in de stad (lees: langs de geleenstraat).
Het was top, alleen jammer dat wij de enigen waren.
Dat is dus raar bij mij. Ik kan er juist niet van slapenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
D'as waar. Ik verwijder zometeen gewoon al m'n reacties. Maarja, 1 ding is zeker.. ik slaap zometeen weer heerlijk
.
The answer my friend, is blowing in the wind.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo goed de laatste week, het is wel weer helemaal mis.
Dat heb ik ook wel eens hoor. Maar als ik daarna echt meteen ga slapen is 't super fijn. Wanneer je het bijv. midden op de dag doet dan kan ik 's avonds ook niet slapen, en word ik echt helemaal para en nerveusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Dat is dus raar bij mij. Ik kan er juist niet van slapen
Kan je zoveel halen in een shop dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Gisteren 7 gram gehaald, gigantische zak wiet is dat zeg![]()
Vanmiddag spacecakeje bouwen
Ik kan de laatste 5 dagen niet meer slapen zonder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:30 schreef Birra het volgende:
[..]
Kan je zoveel halen in een shop dan?
Ik slaap trouwens heerlijk als ik heb gesmoked 's avonds.
5 gram per persoon, ik 5, maat van me 2 dus samen 7quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:30 schreef Birra het volgende:
[..]
Kan je zoveel halen in een shop dan?
Ik slaap trouwens heerlijk als ik heb gesmoked 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |