we zijn er alleen niet kwart voor 8 want we gaan nog baap halen in amersfoort remember?quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ga je mee vanavonddan mag jij mijn joint roken
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraal
Moet je bij skaff-a wezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toe!
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En als ik er nou later ben naar welke plaats kan ik toe!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jas en een kop als een bak met wurmen.:@
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je kan ook kwart voor 7 op station amersfoort staan en op zoek gaan naar een een 2 meter lange gast met zwart haar en een zwarte jas die naast een gast staat met de omvang van een olifant
Ik ben geloof ik de enige die wiet lekkerder vindt dan hash...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Paramnesia het volgende:
Hasj is een lekkerde High dan wiet. Ben ook even van de wiet af.
Nee joh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die wiet lekkerder vindt dan hash...
Nee hoor,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
Ben ik de enige dame in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |