Nou, deze smaakt lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus die mixzak is gewoon synoniem voor gruis zeg maar?Ik heb wel 's via-via en in de shop dat soort shit gekocht, het is inderdaad veel goedkoper en je wordt er gewoon stoned van. Maar de smaak vond ik maar matig, en ik smoke nieteens zo erg voor de smaak
.
What you say?quote:
Dat is van Menace II Society heiden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]wat heeft dat nou weer met die jonko te maken gast!
Nog een nette prijs voor Amnesia, hier in Maastricht betaal je er 12-14 euro voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ze hebben hier nu ook Amnesia, 1 gram voor een tientje, 2 voor 19,50, best prijzig
Amnesia herken je altijd gelijk vind ik, die aparte lucht, de aparte smaakMaatje van me noemde het een wasmiddellucht, ik ben het met hem eens, soms ruikt het echt zo
En het hakt er in als een bom! Gegarandeerd genieten!
[ afbeelding ]
Moest je hoesten? Want dan niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook wel eens wiet gerookt. Ben ik nu ook stoer?
"Any of y'all want a hamburger?"quote:
Ik heb me in kunnen houden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Moest je hoesten? Want dan niet natuurlijk.
Knap. Lukte mij niet de eerste keerquote:
misschienquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gersjeeeee, wij gaan ook he, op de meeting
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef TheSorrow het volgende:
Gamen is stoned inderdaad echt geweldig
Je bedoeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit topic doet me aan Hans Teeuwen denken.
Dat zeggen, en dan wel hasj roken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
OHJAMENSEN DIE GRUIS KOPEN
WAAROM DENK JE VERDOMME DAT HET GOEDKOPER IS EN ER MEER IN ZIT!!!!!!!!!!
Hasj is niet echt goedkoper hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef Birra het volgende:
[..]
Dat zeggen, en dan wel hasj roken..
Tuurlijk is er een tijd en plaats bekend dan?quote:
Nee, maar betekend naar mijn mening dat je niet weet wat stoned zijn is.quote:
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een tijd en plaats bekend dan?
Hazes zijn vaak uppers.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef MLI het volgende:
Ik werd compleet depressief van die Amnesia Haze. Dat rook ik echt niet meer.
het klavertje in hoevelaken ¤5,- per gram gruis maar echt topkwaliteitquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
OHJAMENSEN DIE GRUIS KOPEN
WAAROM DENK JE VERDOMME DAT HET GOEDKOPER IS EN ER MEER IN ZIT!!!!!!!!!!
wij staat voor Noel en ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij zijn om kwart voor 8 op DH centraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |