Junkiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:24 schreef gers het volgende:
morgen ben ik dus in de shop meuk halen
heb de laatste 4 jaar niet meer geblowed enzoquote:
Waarom nu wel weer danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
heb de laaste 4 jaar niet meer geblowed enzo
eeuhm geen ideequote:
Waar zijn de pics van de blunts, shotguns, L-etjes, enz. etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
Dame en heren het was een enerverende meet. Ik, NoelGallenger en Skaff-a hebben genoten in den Haag van een paar leuke soorten. Ik ben heerlijke high van de hash en ga zo slapen. Zij trekken nog ff door in de stad (lees: langs de geleenstraat).
Het was top, alleen jammer dat wij de enigen waren.
Hehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm geen idee
was vroegah wel chill enzo maar ik vond het voor vieze stinkhippies
Hij staat nu toch al in je MyATquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe.
Maar nu ga ik niet meer in dit topic posten. Straks leest m'n mama nog mee zeg.
D'as waar. Ik verwijder zometeen gewoon al m'n reactiesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij staat nu toch al in je MyAT.
Ik ben ook echt nu pas thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
Dame en heren het was een enerverende meet. Ik, NoelGallenger en Skaff-a hebben genoten in den Haag van een paar leuke soorten. Ik ben heerlijke high van de hash en ga zo slapen. Zij trekken nog ff door in de stad (lees: langs de geleenstraat).
Het was top, alleen jammer dat wij de enigen waren.
Dat is dus raar bij mij. Ik kan er juist niet van slapenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
D'as waar. Ik verwijder zometeen gewoon al m'n reacties. Maarja, 1 ding is zeker.. ik slaap zometeen weer heerlijk
.
The answer my friend, is blowing in the wind.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo goed de laatste week, het is wel weer helemaal mis.
Dat heb ik ook wel eens hoor. Maar als ik daarna echt meteen ga slapen is 't super fijn. Wanneer je het bijv. midden op de dag doet dan kan ik 's avonds ook niet slapen, en word ik echt helemaal para en nerveusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Dat is dus raar bij mij. Ik kan er juist niet van slapen
Kan je zoveel halen in een shop dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Gisteren 7 gram gehaald, gigantische zak wiet is dat zeg![]()
Vanmiddag spacecakeje bouwen
Ik kan de laatste 5 dagen niet meer slapen zonder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:30 schreef Birra het volgende:
[..]
Kan je zoveel halen in een shop dan?
Ik slaap trouwens heerlijk als ik heb gesmoked 's avonds.
5 gram per persoon, ik 5, maat van me 2 dus samen 7quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:30 schreef Birra het volgende:
[..]
Kan je zoveel halen in een shop dan?
Ik slaap trouwens heerlijk als ik heb gesmoked 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |