TL van 330... Dan heb je toch wel zweet in je bilnaad gehad @ 12 uurquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die is mij overigens ook niet gelukt. Mn internet is zo rete traag op dit moment, Het enige wat ik op dit moment nog in mijn portefeuille heb is TL op de AEX, ja die van 230 ja, naja. fingers crossed, echt een poephekel aan dat internet zo traag is, ( speedtest geeft aan ong 15k/s ) en je zo niet kunt reageren op dingen in het laatste half uur
Afgelopen week hebben ze dat ook niet gedaan hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef star_gazer het volgende:
Long gaan op de Nikkei is volgens mij ook niet eens zo'n slecht plan nu. Die zullen morgen wel flink stuiteren op het meevallende westen.
Je weet dat ze morgen met cijfers komen, die waarschijnlijk niet erg tot de verbeelding spreken?! Ik durf het niet aan op TomTom wat in te zetten...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet gelukt![]()
Maar ja misschien ben ik er morgenochtend blij mee. (al denk ik nu toch van niet)
Natuurlijk... maar wil je zeggen dat er nog geen slecht nieuws zit ingeprijsd op een koers van 5,70?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je weet dat ze morgen met cijfers komen, die waarschijnlijk niet erg tot de verbeelding spreken?! Ik durf het niet aan op TomTom wat in te zetten...
Als de cijfers slecht zijn, gaat de koers echt niet zomaar omhoog hoor...quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk... maar wil je zeggen dat er nog geen slecht nieuws zit ingeprijsd op een koers van 5,70?
Wat de markt verwacht zit al in de koers. Ik denk dus dat TomTom met vooruitzichten zal komen die boven verwachting zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Als de cijfers slecht zijn, gaat de koers echt niet zomaar omhoog hoor...
Ik betwijfel t eerlijk gezegd, maar goed, k ben ook maar n ramptoeristquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat de markt verwacht zit al in de koers. Ik denk dus dat TomTom met vooruitzichten zal komen die boven verwachting zijn.
nou dan breekt mijn klomp in dit eco klimaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat de markt verwacht zit al in de koers. Ik denk dus dat TomTom met vooruitzichten zal komen die boven verwachting zijn.
Plunge Promotion Team doet zijn werk. Het Protection Team is weer door zijn geld heen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef star_gazer het volgende:
We gaan ineens heel hard naar beneden.
Ja dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:59 schreef RvLaak het volgende:
gaan we in de laatste minuut de 8200 nog doorbreken?
Je zal ze wel proberen te schrijven (dan heb je marginverplichting). Het verschil tussen openingskoop, openingsverkoop, etc. Bij het schrijven loop je ongelimiteerd risico, kijk dus uit wat je doetquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef ryan_atwood het volgende:
Als ik AEX putopties wil kopen bij Binck.nl krijg ik de mededeling dat mijn bestedingsruimte niet toereikend is. Toch heb ik wel voldoende geld op mijn geldrekening staan. Wie weet hoe dit kan?
Je weet dat je opties maal 100 gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef ryan_atwood het volgende:
Als ik AEX putopties wil kopen bij Binck.nl krijg ik de mededeling dat mijn bestedingsruimte niet toereikend is. Toch heb ik wel voldoende geld op mijn geldrekening staan. Wie weet hoe dit kan?
bij openingskoop krijg ik die melding. Het lijkt me toch dat openingsverkoop schrijven is, of zit ik fout?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zal ze wel proberen te schrijven (dan heb je marginverplichting). Het verschil tussen openingskoop, openingsverkoop, etc. Bij het schrijven loop je ongelimiteerd risico, kijk dus uit wat je doet.
Yep, klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:23 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
bij openingskoop krijg ik die melding. Het lijkt me toch dat openingsverkoop schrijven is, of zit ik fout?
ah, okquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je weet dat je opties maal 100 gaan?
Dus als een optie 5 euro noteert, dan kost één optie 500 euro.
Fair value is handig om de opening te voorspellen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er met Fair Value wordt bedoeld? Vind het nl een vreemde uitdrukking.
Nabeurs hequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:54 schreef rednajt het volgende:
Dow Jones 8175,7700 -2,42%
real time....
ik dacht net al, wat blijft dat getal zo lang daar staan......in binck....quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Wintertijd gaat in de VS pas volgende week in.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef rednajt het volgende:
[..]
ik dacht net al, wat blijft dat getal zo lang daar staan......in binck....
Moet toch te vinden zijn ? Iemand ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:34 schreef RvLaak het volgende:
Is er trouwens een stream van een camera op de DJ met het puntenbord?
Is de beurs in Indonesie niet inmiddels al in de min? Gaat echt alleen maar omlaag daar lijkt het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
De Hang Seng gaat als een raket: +5.6%
Jakarta doet het tegenovergestelde: -5.%
Yaoiks, das wel een serieuze waardedaling geweestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, emerging market en aangezien investeerders dollars/euro's moeten hebben om hun miljardengaten te dichten verkopen ze aandelen en Rupiah's om dollars/euro's te verkrijgen. Jammer voor Indonesie.
Huidig: 1,091.00
52wk Range: 1,157.2 - 2,838.48
Laagste punt in bijna drie jaar (dat valt nog wel mee dus)
quote:Hatsikidee en welkom op deze nieuwe Maandag, Dumpdag. De Europese beurzen staan op forse verliezen door een lawine aan slecht nieuws. Leest u even mee. De kans is groot dat Aegon zijn hand gaat ophouden in Den Haag. Chrysler en Opel gaan de lopende banden een maand stilleggen. DSM gooit eveneens tijdelijk 4 á 5 fabrieken dicht om de voorraden af te bouwen. De Aziatische beurzen sloten eerder vandaag op standen die niet meer sinds de jaren 80 waren gezien. En zelfs in Koeweit is de rielekstheid voorbij; de politie moest gisteren optreden tegen enkele boze jurken volgens wie de beurs in een vlooienmarkt is veranderd. Godzijdank ziet analist Cees Smit een inverted hammer in het koersverloop van de AEX. Dat is goed nieuws, maar u moet wel eerst ff de candle afwachten. Bent u daar nog? Hallo...
Erg duidelijk, dank je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Fair value is handig om de opening te voorspellen.
S&P-futures en Nasdaq-futures (Dow-futures zijn minder belangrijk) worden de hele dag verhandeld. Ze kosten ongeveer evenveel als wanneer je alle aandelen in de index zou kopen. Maar niet precies (dit heeft te maken met rentekosten en dividendopbrengsten bij het kopen van aandelen). Er zijn vier futurecontracten per jaar, elk kwartaal loopt er één af (expiratie). Over het algemeen: hoe dichter de future bij expiratie zit, hoe dichter de koers bij de stand van de onderliggende index ligt.
Maar goed, het ging om fair value: als je de future omrekent naar fair value, dan kun je 'm vergelijken met het indexslot. Dat kunnen we zelf niet berekenen, want dat is veel te ingewikkeld, maar banken doen dat wel.
Bijvoorbeeld, als de S&P future op een bepaald moment (nabeurs/voorbeurs) 910 noteert, met een fair value van 900, en het slot van de S&P de vorige dag was 891, dan is de verwachting dat de S&P index 9 punten hoger opent (900-891), 1 procent dus.
Wat de DOW gisteren kon, kan Azië vandaag ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 03:39 schreef indahnesia.com het volgende:
De Hang Seng gaat als een raket: +5.6%
Jakarta doet het tegenovergestelde: -5.%
Kijken of ze aan het einde van de dag ook zo'n flinke val meemakenquote:
Waar o waar komt al dat geld vandaan????quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
3 miljard steun voor Aegon dus.
Ik dacht , laat ik eens lief doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef Demophon het volgende:
[..]
Waar o waar komt al dat geld vandaan????
Uitgifte van staatsleningen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:13 schreef Demophon het volgende:
[..]
Waar o waar komt al dat geld vandaan????
Al gevonden. http://finance.yahoo.com/intlindices?e=asiaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:02 schreef nibbieworld het volgende:
Heeft iemand misschien een overzicht van de beurzen in Azie. Thanks
Is dat de reden waarom ie niet wil laden hierzo...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, @ http://www.telegraaf.nl/ hebben ze de dramatische witte letters op zwarte achtergrond weer es uit de kast gehaald.
+6,21% @ 3,59quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand RT-koers van Aegon bij de hand
Hmmm vage shit, nu is 't weer normaalquote:Wat betekent MKT in het koersenscherm?
De term MKT staat voor Market. Het is het Engelse woord voor een bestens order. Een bestens order is een order om een fonds te kopen of te verkopen zonder limiet, dus zonder maximumprijs voor een kooporder of zonder minimumprijs voor een verkooporder. Ook wel marktorder genoemd. Een bestens order kan in principe altijd worden uitgevoerd.
Was gevonden, inmiddels alweer roodquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thnx. De weg omhoog weer gevonden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |