Tja, lastig om te zeggen. In een normale markt lijkt me dat een veel te lage waardering voor het aandeel ING. Alleen is het geen normale markt en moeten we kijken/gokken wat er nog meer gaat komen. IMO zou ik helemaal geen financials meer kopen. Zals Aegon staat nu op -3%quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef star_gazer het volgende:
ING is toch een koopje op 5,95 of ben ik nu gek
Tsja, rationeel gedacht wel ja... Maarja, dat is niet de basis voor de hedendaagsche aandelenmarktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef star_gazer het volgende:
ING is toch een koopje op 5,95 of ben ik nu gek
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Naast dat deze bedrijven natuurlijk in zwaar weer zitten, is ook de manier waarop bijvoorbeeld de overheid een nationalisatie in gang zet geen basis voor vertrouwen in de financials. Voor je het weer zit je met een aandeel in een lege N.V.. Ik zou ver weg van ING, en alle andere bankaandelen blijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:34 schreef rvlaak_werk het volgende:
IMO zou ik helemaal geen financials meer kopen.
Top 10 dalers van beurs.nl (11:47):quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Naast dat deze bedrijven natuurlijk in zwaar weer zitten, is ook de manier waarop bijvoorbeeld de overheid een nationalisatie in gang zet geen basis voor vertrouwen in de financials. Voor je het weer zit je met een aandeel in een lege N.V.. Ik zou ver weg van ING, en alle andere bankaandelen blijven.
DAX is geen goede graadmeter zolang VW zo omhoog schietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef rvlaak_werk het volgende:
AEX omhoog, DAX omlaag... Schiet mij maar lek
AEX is momenteel ook niet echt betrouwbaar naar mijn idee. Geen goed nieuws, toch bijna 2% erbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAX is geen goede graadmeter zolang VW zo omhoog schiet.
Wall Street pre-market gaat ook omhoog...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
AEX is momenteel ook niet echt betrouwbaar naar mijn idee. Geen goed nieuws, toch bijna 2% erbij
En hard ook. Ben alleen erg benieuwd of 'we' dit kunnen volhouden. Vraagt bijna om een tik morgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wall Street pre-market gaat ook omhoog...
Dat maakte gister ook weinig uit. Daarbij is dat ook nergens op gebaseerd. Iets meer dan Azië hebben we momenteel niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wall Street pre-market gaat ook omhoog...
FED gaat de rente slashen, en GE heeft een noodlening gehad...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En hard ook. Ben alleen erg benieuwd of 'we' dit kunnen volhouden. Vraag tbijna om een correctie morgen.
We zitten al dagen op een correctie naar boven te wachtenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef star_gazer het volgende:
En hard ook. Ben alleen erg benieuwd of 'we' dit kunnen volhouden. Vraagt bijna om een tik morgen.
quote:De beurs van Venezuela is tot nu toe de best presterende beurs van 2008. Dit bleek vandaag uit een rapport van de internationale vermogensbeheerder Fidelity.
De beurs in de Venezolaanse hoofdstad Caracas staat nu in dollars uitgedrukt op een verlies van 4,3 procent, en is daarmee de enige beurs ter wereld die midden in de kredietcrisis uit de dubbele verliescijfers is gebleven. Op de tweede plaats staat de beurs van Sri Lanka met een verlies van ongeveer 23 procent.
De Europese aandelenmarkten doen het relatief slecht. In de top 10 komt geen Europese beurs voor. De Amerikaanse Dow-Jonesindex staat op de zesde plaats met een min van 38 procent. Ter vergelijking, de AEX-index is in dollars bijna 60 procent gedaald.
Het zal wel moeten, veel meer is er niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef pberends het volgende:
RTLZ-Analyse ING: is de 10 miljard wel genoeg?:
http://www.rtl.nl/compone(...)_beurs.avi_plain.xml
Die 10 miljard is maar een druppel op de balans van ING van 1340 miljard.
Daarom vraagt ie het ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:27 schreef pberends het volgende:
RTLZ-Analyse ING: is de 10 miljard wel genoeg?:
http://www.rtl.nl/compone(...)_beurs.avi_plain.xml
Die 10 miljard is maar een druppel op de balans van ING van 1340 miljard.
Ja ik wel, ben momenteel werkloos, dus een mooie dagbesteding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:29 schreef m0m0 het volgende:
Vraagje, doen jullie het allemaal vanuit huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |