Terwijl de moffen bijna +5% staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
Belgie en Frankrijk spelen nu ook leuk mee in't rood
Dat zal met de info in m'n vorige post te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terwijl de moffen bijna +5% staan.
Hoeveel procent is dat erbij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal met de info in m'n vorige post te maken hebben.
VW +25% en die weegt zwaar in de DAX30. Weet niet de exacte wegingsfactor, maar 't vertekent natuurlijk wel het algehele beeldquote:
Ja dat zie ik net ook, wat is dat voor iets raars?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
en duitsland bijna +10%, gaan de beleggers in Europa zich daar nou niets van aantrekken?
Komt echt alleen maar door VW. WEER 75% omhoogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
en duitsland bijna +10%, gaan de beleggers in Europa zich daar nou niets van aantrekken?
Dat is geen big surprise en een duidelijk teken aan de wand dat de schokgolf het MKB gaat raken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook een belangrijke graadmeter:
ABU: NL uitzendvolume -8%, uitzendomzet -6% periode 10 2008
Goedkoopste uitzendkrachten worden dus als eerste eruit gegooid...
Ben alleen benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we daadwerkelijk effecten gaan zien in de "echte" economiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Dat is geen big surprise en een duidelijk teken aan de wand dat de schokgolf het MKB gaat raken.
De uitzendbranche en bedrijven zoals ASML hebben toch al wat negatieve indicaties gegeven... Dat ís de echte economiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we daadwerkelijk effecten gaan zien in de "echte" economie
allemaal leuk en aardig, maar dat heeft pas echt effect na een tijdje. De cijfers, volgens wat ik op RTLZ hoor, slaan meer op nieuwe orders en uitzendkrachten. Met andere woorden, het aantal uitzendkrachten op dit moment is nog niet gedaald er komen alleen geen nieuwe bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De uitzendbranche en bedrijven zoals ASML hebben toch al wat negatieve indicaties gegeven... Dat ís de echte economie. Die voelen de klappen 't eerste.
Hierboven staat toch dat zowel het uitzendvolume (lees: aantal) als de uitzendomzet gedaald zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar dat heeft pas echt effect na een tijdje. De cijfers, volgens wat ik op RTLZ hoor, slaan meer op nieuwe orders en uitzendkrachten. Met andere woorden, het aantal uitzendkrachten op dit moment is nog niet gedaald er komen alleen geen nieuwe bij.
Tenminste, zo had ik het begrepen
oeps, niet goed gekekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hierboven staat toch dat zowel het uitzendvolume (lees: aantal) als de uitzendomzet gedaald zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |