Ja dat zie ik net ook, wat is dat voor iets raars?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
en duitsland bijna +10%, gaan de beleggers in Europa zich daar nou niets van aantrekken?
Komt echt alleen maar door VW. WEER 75% omhoogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
en duitsland bijna +10%, gaan de beleggers in Europa zich daar nou niets van aantrekken?
Dat is geen big surprise en een duidelijk teken aan de wand dat de schokgolf het MKB gaat raken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook een belangrijke graadmeter:
ABU: NL uitzendvolume -8%, uitzendomzet -6% periode 10 2008
Goedkoopste uitzendkrachten worden dus als eerste eruit gegooid...
Ben alleen benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we daadwerkelijk effecten gaan zien in de "echte" economiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Dat is geen big surprise en een duidelijk teken aan de wand dat de schokgolf het MKB gaat raken.
De uitzendbranche en bedrijven zoals ASML hebben toch al wat negatieve indicaties gegeven... Dat ís de echte economiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we daadwerkelijk effecten gaan zien in de "echte" economie
allemaal leuk en aardig, maar dat heeft pas echt effect na een tijdje. De cijfers, volgens wat ik op RTLZ hoor, slaan meer op nieuwe orders en uitzendkrachten. Met andere woorden, het aantal uitzendkrachten op dit moment is nog niet gedaald er komen alleen geen nieuwe bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De uitzendbranche en bedrijven zoals ASML hebben toch al wat negatieve indicaties gegeven... Dat ís de echte economie. Die voelen de klappen 't eerste.
Hierboven staat toch dat zowel het uitzendvolume (lees: aantal) als de uitzendomzet gedaald zijn...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar dat heeft pas echt effect na een tijdje. De cijfers, volgens wat ik op RTLZ hoor, slaan meer op nieuwe orders en uitzendkrachten. Met andere woorden, het aantal uitzendkrachten op dit moment is nog niet gedaald er komen alleen geen nieuwe bij.
Tenminste, zo had ik het begrepen
oeps, niet goed gekekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hierboven staat toch dat zowel het uitzendvolume (lees: aantal) als de uitzendomzet gedaald zijn...
Tja, lastig om te zeggen. In een normale markt lijkt me dat een veel te lage waardering voor het aandeel ING. Alleen is het geen normale markt en moeten we kijken/gokken wat er nog meer gaat komen. IMO zou ik helemaal geen financials meer kopen. Zals Aegon staat nu op -3%quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef star_gazer het volgende:
ING is toch een koopje op 5,95 of ben ik nu gek
Tsja, rationeel gedacht wel ja... Maarja, dat is niet de basis voor de hedendaagsche aandelenmarktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef star_gazer het volgende:
ING is toch een koopje op 5,95 of ben ik nu gek
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Naast dat deze bedrijven natuurlijk in zwaar weer zitten, is ook de manier waarop bijvoorbeeld de overheid een nationalisatie in gang zet geen basis voor vertrouwen in de financials. Voor je het weer zit je met een aandeel in een lege N.V.. Ik zou ver weg van ING, en alle andere bankaandelen blijven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:34 schreef rvlaak_werk het volgende:
IMO zou ik helemaal geen financials meer kopen.
Top 10 dalers van beurs.nl (11:47):quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Naast dat deze bedrijven natuurlijk in zwaar weer zitten, is ook de manier waarop bijvoorbeeld de overheid een nationalisatie in gang zet geen basis voor vertrouwen in de financials. Voor je het weer zit je met een aandeel in een lege N.V.. Ik zou ver weg van ING, en alle andere bankaandelen blijven.
DAX is geen goede graadmeter zolang VW zo omhoog schietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef rvlaak_werk het volgende:
AEX omhoog, DAX omlaag... Schiet mij maar lek
AEX is momenteel ook niet echt betrouwbaar naar mijn idee. Geen goed nieuws, toch bijna 2% erbijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAX is geen goede graadmeter zolang VW zo omhoog schiet.
Wall Street pre-market gaat ook omhoog...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
AEX is momenteel ook niet echt betrouwbaar naar mijn idee. Geen goed nieuws, toch bijna 2% erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |