quote:Ook vertraging bij rentree Sulejmani
Waar vorige week Sulejmani’s zaakwaarnemer Jovica Radonjic meldde dat Miralem zich zou richten op het duel FC Twente-Ajax van aanstaande zaterdag, blijkt nu dat dat veel te opportunistisch gesteld was.
Sulejmani zal waarschijnlijk pas over twee weken met de selectie mee gaan trainen, waar hij vervolgens eerst ritme moet opdoen alvorens hij ‘wedstrijdfit’ is. De duurste aankoop in de geschiedenis van de Amsterdamse club revalideert nog steeds van een hamstringblessure, waaraan de andere miljoenenaankoop Dario Cvitanich inmiddels ook last heeft.
Naar verwachting zal Sulejmani zich omstreeks 9 november weer op de Amsterdamse trainingsvelden begeven.
bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67853quote:Scheur in hamstring Cvitanich
Amsterdam, 28 okt 2008
Dario Cvitanich heeft zondag in de wedstrijd tegen NEC een scheur in zijn hamstring (rechts) opgelopen. Dat heeft een MRI-scan dinsdag uitgewezen. De Argentijnse aanvaller is zes tot acht weken uitgeschakeld.
Ook Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67853
6 tot 8 weken
Denk dat het door het veld komt en misschien traint Van Basten wel te hard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil iemand heel hard pijnigen ivm al die blessures. Maar wie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/180(...)eun_%28video%29.htmlquote:Aegon krijgt miljardensteun
AMSTERDAM - Verzekeraar Aegon krijgt drie miljard euro uit het steunfonds voor de financiële sector dat is ingesteld door de Nederlandse overheid.
Dat hebben het bedrijf en het ministerie van Financiën dinsdagochtend bekendgemaakt. Het bedrag is bedoeld om Aegons positie te versterken in de 'huidige periode van onzekerheid', zo licht de bank en verzekeraar dinsdag toe. De overheid benoemt twee commissarissen bij Aegon.
Onzin dat het aan de training zou liggen, je kan mij niet dat 3 trainers (Blind/Ten Cate/Van Basten) allemaal te hard trainde. Dit probleem zit ergens anders, maar het moet echt aangepakt worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Denk dat het door het veld komt en misschien traint Van Basten wel te hard.
Jezus, maar die zul je wel niet bedoelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef versteegrob het volgende:
Wie komen er op korte termijn terug?
Even voor de duidelijkheid, met "korte termijn" bedoelt onze beste Rob natuurlijk over 6 weken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef versteegrob het volgende:
Wie komen er op korte termijn terug?
En we krijgen dat geld van de minister van Financiën Wouter Bos.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef _Mike_ het volgende:
Mooi, nu betalen die Feyenoorders ook belasting voor Ajax
Als je geen baan hebt hoef je geen belasting te betalen he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef _Mike_ het volgende:
Mooi, nu betalen die Feyenoorders ook belasting voor Ajax
Query overflowquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Zoekmachine op Ajax.nl is iedere keer overbelast als ik op blessure zoek.
Oud nieuws trouwens, was al vorige week bekend dat die zaakwaarnemer aan het jokken wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ik weet niet wat ik hier nog op kan zeggen
.
Er zijn vast wel wat FOK!kers die willen voetballen voor Ajax. Ik doe het gratis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Met dit tempo hebben we over 2 weken niet genoeg spelers meer om op te stellen
Dan zal die de komende jaren ook weer een rode draad zijn in de transfergeruchten omtrent Ajaxquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze noemen hem in Belgie soms ook wel de nieuwe Wilhelmsson.
Dat was toch alleen Montanaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zal die de komende jaren ook weer een rode draad zijn in de transfergeruchten omtrent Ajax
Heb pas gezaalvoetbald tegen een jongen uit de A1 van Ajax, die ook weleens meedoet met Jong Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien komen ze wel scouten op het 410-zaalvoetbaltoernooi
Schrikbarend hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb pas gezaalvoetbald tegen een jongen uit de A1 van Ajax, die ook weleens meedoet met Jong Ajax.
Niet normaal hoe goed die gast was.
Pff?quote:Gabri morgen niet in basis
dinsdag 28 oktober, door DoubkeVilla, Amsterdam, 13:59u, ajax
Wanneer we afgaan op de opstelling vandaag op de training zal er morgen geen plekje bij de eerste elf inzitten voor Gabri. Gabri speelde de gehele partij met hesje, bij de wissels. De voorkeur wordt gegeven aan Siem De Jong, die het niet slecht deed afgelopen zondag tegen NEC Nijmegen. Leonardo lijkt de plaats in te nemen van de geblesseerde Dario Cvitanich.
Vermoedelijke opstelling ajax:
Vermeer, Van Der wiel, Olequer, Vermealen, Emanuelson, Lindgren, Vertonghen, De Jong, Leonardo, Huntelaar en Suarez
Morgen speelt ajax uit bij Heracles Almelo. De wedstrijd staat om 20.00 u gepland.
"Het had net zo goed Lindgren kunnen zijn."quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef MCH het volgende:
v. Basten heeft er vast een verklaring voor
Hij heeft Lindgren vast hoger zitten dan Gabri.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef MCH het volgende:
v. Basten heeft er vast een verklaring voor
In het begin stond Lindgren er anders steevast naast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef toma het volgende:
[..]
Hij heeft Lindgren vast hoger zitten dan Gabri.
Vertonghen ging m toch anders vrij aardig af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
Maar hoe serieus moeten we een bericht nemen dat Oleguer en Vermaelen niet eens goed weet te schrijven.
Best knap. Zelfs Teletekst schrijft Vertonghen soms fout.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef toma het volgende:
[..]
Vertonghen ging m toch anders vrij aardig af.
Dan komt het waarschijnlijk van een kakkerlakken site.quote:
Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprintquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
Straks komt het weer door het kunstgras, ik voel hem alweer aankomen
Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
En wij missen Rommedahlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint!
Willie maakt al zijn acties bijna met de kont naar de goal. Met zijn snelheid zou hij beter proberen zijn acties richting de goal van de tegenstander te maken. Met een steekpass kan hij inderdaad wel iedereen eruit sprinten, maar bang voor zijn acties hoef je echt niet te zijn als verdediger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint!
kunstgrasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:
Straks komt het weer door het kunstgras, ik voel hem alweer aankomen
Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
quote:Sarpong voorlopig aan de kant
Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
Precies, hij gaf vorig jaar de voorzet waaruit Klaas scoordequote:
Er is niks aan de hand lijkt me, hij speelt gewoon morgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
Van welke paupersite komt dat Gabri bericht vandaan? Op Ajax netwerk kan ik er helemaal niets over vinden
Nog niet eens bij nagedacht. Krijg een slecht voorgevoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef finsdefis het volgende:
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo![]()
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
Zeg dat tegen Wiekens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
Dat is dan okok wel een extreem voorbeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Wiekens.![]()
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Scherpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Ik zou het niet principieel willen tegenhouden. Als nieuwere versies dezelfde eigenschappen hebben als natuurgras lijkt het me geen verkeerde optie. Beter dan ieder seizoen 5 nieuwe grasmatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Zal dus ook wel deels gewenning van de spieren zijn.quote:De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."
Als we er beter door gaan voetballen en zodoende meer punten pakken juich ik het alleen maar toe. Het was weer schrijnend om te zien hoeveel spelers er uitgleden zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.
Wel nee joh gek. We hebben toch Sno? Die zal het Snotastic in de spits doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Ben echt als de doods dat Huntelaar of Suarez geblesseerd raakt
Sno in de spits!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Dat ding overleeft nog een atoomoorlogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Jij kijkt niet vaak wedstrijden van Ajax. Zoveel is wel duidelijk hieruit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |