abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:42:46 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62748021
Ze moeten de variabele "blessuregevoeligheid" ook eens meenemen in de zoekopties .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:43:02 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62748032
Handig voor als de een geblesseerd is
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:50:48 #203
51286 w00h00
Digital man!
pi_62748257
Aissati nog zes weken revalideren, wtf.
pi_62748454
quote:
Ook vertraging bij rentree Sulejmani

Waar vorige week Sulejmani’s zaakwaarnemer Jovica Radonjic meldde dat Miralem zich zou richten op het duel FC Twente-Ajax van aanstaande zaterdag, blijkt nu dat dat veel te opportunistisch gesteld was.

Sulejmani zal waarschijnlijk pas over twee weken met de selectie mee gaan trainen, waar hij vervolgens eerst ritme moet opdoen alvorens hij ‘wedstrijdfit’ is. De duurste aankoop in de geschiedenis van de Amsterdamse club revalideert nog steeds van een hamstringblessure, waaraan de andere miljoenenaankoop Dario Cvitanich inmiddels ook last heeft.

Naar verwachting zal Sulejmani zich omstreeks 9 november weer op de Amsterdamse trainingsvelden begeven.
. Ik weet niet wat ik hier nog op kan zeggen .
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:02:22 #205
52871 Blight
Supersized.
pi_62748591
Sulejmani terug na de kerst dus, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62748792
quote:
Scheur in hamstring Cvitanich

Amsterdam, 28 okt 2008
Dario Cvitanich heeft zondag in de wedstrijd tegen NEC een scheur in zijn hamstring (rechts) opgelopen. Dat heeft een MRI-scan dinsdag uitgewezen. De Argentijnse aanvaller is zes tot acht weken uitgeschakeld.
Ook Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67853

6 tot 8 weken
pi_62748878
Wie hebben we eigenlijk in de B1 rondlopen? In dit tempo hebben we die jongens zo rond de winterstop nodig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62749034
Misschien komen ze wel scouten op het 410-zaalvoetbaltoernooi
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:20:43 #209
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62749128
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

bron: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67853

6 tot 8 weken

sjonge jonge het is wel dieptriest zo.
#FreeHat
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:22:36 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62749184
Voor Dario zelf is dit ook super klote, die kerel wil zo graag slagen hier. Staat 'ie eindelijk weer eens in de basis, ligt ie er na 10 minuten (en nu 6-8 weken) uit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62749197
krijgen we dus weer kennedy en rommedahl
AFC AJAX
pi_62749395
Zo frustrerend dit
pi_62749428
Leonardo deed het niet verkeerd afgelopen zondag dus ik neem aan dat hij mag beginnen. Verder heb je nog Sno, Kennedy, Rommedahl en Martina die voorin kunnen spelen dus voorlopig is er geen echte nood. Het middenveld is ook nog wel te doen alleen de 10 positie wordt slecht ingevuld en zeker nu je alleen De Jong heb die daar kan spelen. Zondag was hij ook dramatisch slecht. Verdediging kunnen we helemaal geen blessures gebruiken want dan zijn we de lul
pi_62749520
Ik wil iemand heel hard pijnigen ivm al die blessures. Maar wie?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62749618
Belachelijk al die blessures. Ik zou zo graag eens een team willen zien mét Suarez én Huntelaar én Sulejmani én Aisatti maar dat zal nog wel even duren.
pi_62749695
Ik denk dat je vanaf nu echt kan gaan zien hoe het team draait en wat van Basten heeft gedaan want November en December zijn altijd kut voor Ajax, tel daar alle blessures nog eens bij op. Als we nu veel punten pakken is Ajax dus zeer goed bezig en ziet het er na de winterstop alleen nog maar beter uit.
pi_62749703
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil iemand heel hard pijnigen ivm al die blessures. Maar wie?
Denk dat het door het veld komt en misschien traint Van Basten wel te hard.
pi_62749787
Wie komen er op korte termijn terug?
pi_62749867
Kom, laten we eens een jaartje buiten de ArenA gaan ballen en kijken hoe het dan gaat met al die blessures.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62749885
Niet echt voetbalnieuws, maar aangezien Aegon toch de dikke hoofdsponsor van Ajax is, boeit het misschien toch 3 mensen op dit forum
quote:
Aegon krijgt miljardensteun

AMSTERDAM - Verzekeraar Aegon krijgt drie miljard euro uit het steunfonds voor de financiële sector dat is ingesteld door de Nederlandse overheid.

Dat hebben het bedrijf en het ministerie van Financiën dinsdagochtend bekendgemaakt. Het bedrag is bedoeld om Aegons positie te versterken in de 'huidige periode van onzekerheid', zo licht de bank en verzekeraar dinsdag toe. De overheid benoemt twee commissarissen bij Aegon.
http://www.nu.nl/news/180(...)eun_%28video%29.html

Wel echt dik klote btw al die blessures. Kunnen we geen petitie tekenen dat die medische staf ophoepelt ofzo?
pi_62749887
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Denk dat het door het veld komt en misschien traint Van Basten wel te hard.
Onzin dat het aan de training zou liggen, je kan mij niet dat 3 trainers (Blind/Ten Cate/Van Basten) allemaal te hard trainde. Dit probleem zit ergens anders, maar het moet echt aangepakt worden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:43:00 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62749898
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef versteegrob het volgende:
Jezus, maar die zul je wel niet bedoelen.

Verder zie ik niet welke versterkingen binnenkort terug komen.
pi_62749902
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef versteegrob het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met "korte termijn" bedoelt onze beste Rob natuurlijk over 6 weken.
pi_62749914
Mooi, nu betalen die Feyenoorders ook belasting voor Ajax
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62750016
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef _Mike_ het volgende:
En we krijgen dat geld van de minister van Financiën Wouter Bos.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:50:46 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62750115
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef _Mike_ het volgende:
Als je geen baan hebt hoef je geen belasting te betalen he.
pi_62750148
Zoekmachine op Ajax.nl is iedere keer overbelast als ik op blessure zoek.
pi_62750218
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Zoekmachine op Ajax.nl is iedere keer overbelast als ik op blessure zoek.
Query overflow
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:56:38 #229
175985 Silaz
drie bier
pi_62750294
De arts van utrecht is nog vrij
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62750337
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef Silaz het volgende:
De arts van utrecht is nog vrij
Dan krijg je Sneijder er zeker gratis bij?
pi_62750511
Met dit tempo hebben we over 2 weken niet genoeg spelers meer om op te stellen
pi_62750532
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Ik weet niet wat ik hier nog op kan zeggen .
Oud nieuws trouwens, was al vorige week bekend dat die zaakwaarnemer aan het jokken was
pi_62750546
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:04 schreef _Mike_ het volgende:
Met dit tempo hebben we over 2 weken niet genoeg spelers meer om op te stellen
Er zijn vast wel wat FOK!kers die willen voetballen voor Ajax. Ik doe het gratis.
pi_62750726
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:34 schreef toma het volgende:

[..]
Ze noemen hem in Belgie soms ook wel de nieuwe Wilhelmsson.
pi_62750783
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze noemen hem in Belgie soms ook wel de nieuwe Wilhelmsson.
Dan zal die de komende jaren ook weer een rode draad zijn in de transfergeruchten omtrent Ajax
pi_62750806
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan zal die de komende jaren ook weer een rode draad zijn in de transfergeruchten omtrent Ajax
Dat was toch alleen Montana
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:14:16 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62750824
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien komen ze wel scouten op het 410-zaalvoetbaltoernooi
Heb pas gezaalvoetbald tegen een jongen uit de A1 van Ajax, die ook weleens meedoet met Jong Ajax.

Niet normaal hoe goed die gast was.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62750923
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb pas gezaalvoetbald tegen een jongen uit de A1 van Ajax, die ook weleens meedoet met Jong Ajax.

Niet normaal hoe goed die gast was.
Schrikbarend he
ik ben afgelopen zomer gedold door de aanvoerder van de E1 van WillemII. Absurd hoeveel talent dat dat ventje heeft. Terwijl ik redelijk meekan met mijn leeftijd genoten.
pi_62750925
quote:
Gabri morgen niet in basis

dinsdag 28 oktober, door DoubkeVilla, Amsterdam, 13:59u, ajax
Wanneer we afgaan op de opstelling vandaag op de training zal er morgen geen plekje bij de eerste elf inzitten voor Gabri. Gabri speelde de gehele partij met hesje, bij de wissels. De voorkeur wordt gegeven aan Siem De Jong, die het niet slecht deed afgelopen zondag tegen NEC Nijmegen. Leonardo lijkt de plaats in te nemen van de geblesseerde Dario Cvitanich.

Vermoedelijke opstelling ajax:

Vermeer, Van Der wiel, Olequer, Vermealen, Emanuelson, Lindgren, Vertonghen, De Jong, Leonardo, Huntelaar en Suarez

Morgen speelt ajax uit bij Heracles Almelo. De wedstrijd staat om 20.00 u gepland.
Pff?
pi_62750964
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Pff?
Het is goed dat de Jong speelt. Maar ik heb toch liever dat Lindgren daar plaats voor maakt.
pi_62750992
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Pff?
pi_62750993
Zal dat ook met de wissel te maken hebben van afgelopen wedstrijd?
pi_62750997
v. Basten heeft er vast een verklaring voor
pi_62751009
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef MCH het volgende:
"Het had net zo goed Lindgren kunnen zijn."
pi_62751014
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef MCH het volgende:
Hij heeft Lindgren vast hoger zitten dan Gabri.
pi_62751058
Maar hoe serieus moeten we een bericht nemen dat Oleguer en Vermaelen niet eens goed weet te schrijven.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:22:50 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62751082
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef toma het volgende:

[..]

Hij heeft Lindgren vast hoger zitten dan Gabri.
In het begin stond Lindgren er anders steevast naast.
pi_62751173
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
Maar hoe serieus moeten we een bericht nemen dat Oleguer en Vermaelen niet eens goed weet te schrijven.
Vertonghen ging m toch anders vrij aardig af.
pi_62751196
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef toma het volgende:

[..]

Vertonghen ging m toch anders vrij aardig af.
Best knap. Zelfs Teletekst schrijft Vertonghen soms fout.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62751197
Ik zie het wel, het komt weer van een pauper fansite af dus het waarheidsgehalte is meestal niet zo hoog
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:30:34 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62751324
Van Basten hoopt op eerste uitzege

Amsterdam, 28 okt 2008
Als het aan trainer Marco van Basten ligt stapt Ajax woensdagavond in Almelo voor de eerste keer dit seizoen met drie punten van het veld na een uitwedstrijd . ,,Ik heb veel zin om die eerste overwinning binnen te halen."

In de perskamer van de Amsterdam ArenA blikte de coach samen met doelman Kenneth Vermeer vooruit op het treffen tegen Heracles. ,,Ze zijn in de winning mood", vertelde Van Basten. ,,Tot nu toe hebben zij het uitstekend gedaan. Er is veel enthousiasme in hun spel en bij hun publiek." De ploeg van trainer Gert Heerkens oogst dit seizoen veel lof door de positieve spelopvatting, wat resulteert in een huidige zevende plaats. ,,Er zit veel lijn en structuur in hun spel. Als je Heracles van achteruit laat voetballen dan kom je in de problemen."

Van Basten blikte terug op de wedstrijd van afgelopen zondag tegen NEC. ,,We moeten met gezonde kritiek naar ons spel blijven kijken. Er zijn nog wat dingen voor verbetering vatbaar. Dit soort processen hebben nou eenmaal wat tijd nodig." Over de opvallende wissel van Gabri vlak voor de rust meende Van Basten: ,,Er was weinig bijsluiting vanaf het middenveld. De wissel had niets met de prestatie van Gabri te maken, maar we moesten iets proberen te herstellen. Dat is mijn fout geweest." Inmiddels heeft de trainer het een en ander aan de middenvelder uitgelegd. ,,Hij accepteerde het wel, maar leuk vond hij het natuurlijk niet. Dat lijkt mij logisch voor een speler van zijn kaliber."

Een treffen met de Almeloërs is steevast aanleiding om het over de kunstgrasmat in het Polman Stadion te hebben. ,,Het liefst heb ik een goed voetbalveld met natuurgras", vond de coach. Voor Vermeer is het spelen op de kunstsprieten geen probleem. ,,Ik ben wel wat gewend qua kunstgras. Voor het duiken en vallen maakt het niet echt uit, daar denk je niet aan. Wel is kunstgras vaak sneller. Daar moet je rekening mee houden." De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."

Te meer omdat de ziekenboeg behoorlijk vol is. Vlak voor de persconferentie werd bekend dat ook Dario Cvitanich voorlopig uit de roulatie is. ,,Ik snap ook niet waarom we zoveel geblesseerden hebben. Het is wel heel vervelend al die blessures." Een MRI-scan wees uit dat de Argentijn een scheurtje in zijn hamstring heeft en zes tot acht weken uitgeschakeld is. Positief is het herstel van Eyong Enoh en Miralem Sulejmani. ,,Enoh is vorige week een paar dagen naar Kameroen geweest omdat zijn vrouw beviel. Hij zegt dat het goed gaat en is aan het optrainen. Als het goed is sluit Miralem volgende week weer aan bij de groep." Naast het drietal zullen ook Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar, Mitchell Donald, Jan-Arie van der Heijden, Dennis Rommedahl en Ismaïl Aissati niet meedoen.
pi_62751349
Haha en Ajax zonder hoofdletter
pi_62751378
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haha en Ajax zonder hoofdletter
Dan komt het waarschijnlijk van een kakkerlakken site.
pi_62751414
Had t wel verwacht van Cvitanich, als iemand gelijk grijpt naar zijn hamstring is t niet goed ! Toch jammer...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62751576
Geen Gabri? Mooi, dan maken we weer meer kans op inzet.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:39:02 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62751594
Straks komt het weer door het kunstgras, ik voel hem alweer aankomen

Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62751728
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:

Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint !
A.F.C.A.
pi_62751787
Volgens Keje Molenaar worden we kampioen als we deze week 6 punten pakken.

Dus dat moeten we dan maar doen.
pi_62751807
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint !
En wij missen Rommedahl
pi_62751818
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Willie maakt al zijn acties bijna met de kont naar de goal. Met zijn snelheid zou hij beter proberen zijn acties richting de goal van de tegenstander te maken. Met een steekpass kan hij inderdaad wel iedereen eruit sprinten, maar bang voor zijn acties hoef je echt niet te zijn als verdediger.
pi_62751835
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:

kunstgras

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 28-10-2008 15:11:17 ]
pi_62751864
Van welke paupersite komt dat Gabri bericht vandaan? Op Ajax netwerk kan ik er helemaal niets over vinden
pi_62752013
quote:
Sarpong voorlopig aan de kant
Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62752018
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

En wij missen Rommedahl
Precies, hij gaf vorig jaar de voorzet waaruit Klaas scoorde
A.F.C.A.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:59:00 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62752211
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62752608
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
Van welke paupersite komt dat Gabri bericht vandaan? Op Ajax netwerk kan ik er helemaal niets over vinden
Er is niks aan de hand lijkt me, hij speelt gewoon morgen
pi_62752818
Lijkt me ook onzin en hoop het ook, in dat bericht was Silenus poste zie je ook dat van Basten schreef: "Hij accepteerde het wel, maar leuk vond hij het natuurlijk niet. Dat lijkt mij logisch voor een speler van zijn kaliber." Dan ga ik er toch wel vanuit dat Gabri in de basis staat zoals hij eigenlijk altijd in de basis moet staan.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:18:09 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62752911
Mag toch hopen dat Marco van Basten inziet dat Gabri altijd moet spelen.
pi_62753951
Martina in selectie Ajax voor duel met Heracles

Javier Martina (foto) maakt voor het eerst dit seizoen deel uit van de wedstrijdselectie van Ajax. De buitenspeler van de Amsterdammers is één van de achttien spelers die woensdag afreizen naar Almelo voor de ontmoeting tegen Heracles.

De 21-jarige Martina neemt de plaats in van de geblesseerde Dario Cvitanich. Maandag speelde Martina nog met de beloften van Ajax tegen Jong RKC (4-0 winst). (MavdH)

http://www.sportweek.nl/v(...)or_duel_met_Heracles
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:58:39 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62754336
Vooralsnog Leo liever in de basis, die viel niet slecht in en Martina vind ik nog steeds niet goed genoeg voor Ajax-1.
pi_62754469
Gek genoeg is de volgende wedstrijd morgen alweer, maar ik smacht zo naar voetbal dat ik vanavond maar even naar de concurrentie ga loeren.
pi_62754477
Ik vond Leo het heel aardig doen en ook tegen Villa vond ik hem behoorlijk gretig invallen.
pi_62754529
Leo begon slecht, maar na 5/10 minuten had hij toch al wat aardige acties/passes gedaan.

Geef hem morgen nog maar een kans
pi_62754809
Over dat nieuwtje van Gabri dat die niet in de basis zou starten:

De schrijver van dat artikel was 'DoubkeVilla'. Als je daar even op gaat googlen kom je terecht bij http://www.ajaxshowtime.com.

Als je googled naar 'Gabri morgen niet in basis'(de titel van dat artikel), geeft de vierde link waarschijnlijk dat artikel weer (op ajaxshowtime). Dat artikel is echter nergens meer op de site te vinden, dus:

1. Als het er gestaan heeft, is het waarschijnlijk weer verwijderd en was het dus onzin.
2. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is.

Tot zover Doctor Google

EDIT:

Nog even verder gezocht, en dat bericht staat bij 'geruchten'.
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=21957&page=1&op=archief&search=title

Alleen optie 2 dus nog open
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:24 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62754884
Hij had overigens wel een gekke actie zondag, ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren, maar in de tweede helft was er een uitbraak van Suarez die vanaf rechts bijna alleen op de keeper afliep en Leonardo liep daar echt op z'n elfenderstigst richting de goal. Huntelaar haalde 'm gewoon nog in! (En dat zegt wat)
Terwijl Suarez ingehaald werd door de snelle verdedigers moest ie zelf maar peunen terwijl Leo met zn snelheid allang zich vrij had kunnen lopen voor de goal.

Maarja, we hebben weinig andere opties dus ik hoop dat ie het goed gaat doen.
pi_62754912
Kan het me ook nog herinneren Silenus.
Werd ook door de commentator op Eredivisie Live gezegd.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:31:43 #277
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62755462
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62755929
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef finsdefis het volgende:
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
Nog niet eens bij nagedacht. Krijg een slecht voorgevoel
pi_62755977
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:01:23 #280
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_62756377
Zeg, ik was Zondag dus van Noordwijkerhout naar mijn geliefde Kampen(Woonplaats) gegaan en zag dus een lange file voor Ajax, weet iemand een tussendoorweg? Bijvoorbeeld door Flevoland eerst? Dan kan ik op tijd naar Ajax-De Graafschap...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:02:44 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62756426
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
Zeg dat tegen Wiekens.
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
pi_62756491
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Wiekens.
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
Dat is dan okok wel een extreem voorbeeld
pi_62756882
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
pi_62757050
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
pi_62757294
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
pi_62757405
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Scherp
pi_62757453
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62757460
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

ok ik bedoel op eigen bodem
pi_62757470
quote:
Ik zou het niet principieel willen tegenhouden. Als nieuwere versies dezelfde eigenschappen hebben als natuurgras lijkt het me geen verkeerde optie. Beter dan ieder seizoen 5 nieuwe grasmatten.

Maar voorlopig moet ik er ook niet aan denken. Kunstgras is bijvoorbeeld sneller wat Vermeer ook aangeeft, dan krijg je toch een ander spelletje en dat is onacceptabel.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:40:37 #290
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62757478
Ja het zal wel aan de kwaliteit van het kunstgras liggen, als dat goed is dan zal het sowieso beter zijn dan het veld in de Arena . Blijkbaar is het kunstgras op de Toekomst dus niet zo goed voor de spelers, aangezien van Basten er niet op wilde trainen ivm risico op blessures ofzo (stond in eerder bericht).

Edit: oja dit:
quote:
De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."
Zal dus ook wel deels gewenning van de spieren zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62757582
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
Als we er beter door gaan voetballen en zodoende meer punten pakken juich ik het alleen maar toe. Het was weer schrijnend om te zien hoeveel spelers er uitgleden zondag.
pi_62757680
quote:
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.
pi_62757710
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:

[..]

We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.

Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
pi_62757743
Ben echt als de doods dat Huntelaar of Suarez geblesseerd raakt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62757813
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Wel nee joh gek. We hebben toch Sno? Die zal het Snotastic in de spits doen!
pi_62757827
quote:
Sno in de spits!
pi_62757836
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
Dat ding overleeft nog een atoomoorlog
pi_62757887
quote:
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_62757928
Huntelaar haters
pi_62757942
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Borga het volgende:

[..]

Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
Jij kijkt niet vaak wedstrijden van Ajax. Zoveel is wel duidelijk hieruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')