abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:30:34 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62751324
Van Basten hoopt op eerste uitzege

Amsterdam, 28 okt 2008
Als het aan trainer Marco van Basten ligt stapt Ajax woensdagavond in Almelo voor de eerste keer dit seizoen met drie punten van het veld na een uitwedstrijd . ,,Ik heb veel zin om die eerste overwinning binnen te halen."

In de perskamer van de Amsterdam ArenA blikte de coach samen met doelman Kenneth Vermeer vooruit op het treffen tegen Heracles. ,,Ze zijn in de winning mood", vertelde Van Basten. ,,Tot nu toe hebben zij het uitstekend gedaan. Er is veel enthousiasme in hun spel en bij hun publiek." De ploeg van trainer Gert Heerkens oogst dit seizoen veel lof door de positieve spelopvatting, wat resulteert in een huidige zevende plaats. ,,Er zit veel lijn en structuur in hun spel. Als je Heracles van achteruit laat voetballen dan kom je in de problemen."

Van Basten blikte terug op de wedstrijd van afgelopen zondag tegen NEC. ,,We moeten met gezonde kritiek naar ons spel blijven kijken. Er zijn nog wat dingen voor verbetering vatbaar. Dit soort processen hebben nou eenmaal wat tijd nodig." Over de opvallende wissel van Gabri vlak voor de rust meende Van Basten: ,,Er was weinig bijsluiting vanaf het middenveld. De wissel had niets met de prestatie van Gabri te maken, maar we moesten iets proberen te herstellen. Dat is mijn fout geweest." Inmiddels heeft de trainer het een en ander aan de middenvelder uitgelegd. ,,Hij accepteerde het wel, maar leuk vond hij het natuurlijk niet. Dat lijkt mij logisch voor een speler van zijn kaliber."

Een treffen met de Almeloërs is steevast aanleiding om het over de kunstgrasmat in het Polman Stadion te hebben. ,,Het liefst heb ik een goed voetbalveld met natuurgras", vond de coach. Voor Vermeer is het spelen op de kunstsprieten geen probleem. ,,Ik ben wel wat gewend qua kunstgras. Voor het duiken en vallen maakt het niet echt uit, daar denk je niet aan. Wel is kunstgras vaak sneller. Daar moet je rekening mee houden." De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."

Te meer omdat de ziekenboeg behoorlijk vol is. Vlak voor de persconferentie werd bekend dat ook Dario Cvitanich voorlopig uit de roulatie is. ,,Ik snap ook niet waarom we zoveel geblesseerden hebben. Het is wel heel vervelend al die blessures." Een MRI-scan wees uit dat de Argentijn een scheurtje in zijn hamstring heeft en zes tot acht weken uitgeschakeld is. Positief is het herstel van Eyong Enoh en Miralem Sulejmani. ,,Enoh is vorige week een paar dagen naar Kameroen geweest omdat zijn vrouw beviel. Hij zegt dat het goed gaat en is aan het optrainen. Als het goed is sluit Miralem volgende week weer aan bij de groep." Naast het drietal zullen ook Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar, Mitchell Donald, Jan-Arie van der Heijden, Dennis Rommedahl en Ismaïl Aissati niet meedoen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62751349
Haha en Ajax zonder hoofdletter
pi_62751378
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haha en Ajax zonder hoofdletter
Dan komt het waarschijnlijk van een kakkerlakken site.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62751414
Had t wel verwacht van Cvitanich, als iemand gelijk grijpt naar zijn hamstring is t niet goed ! Toch jammer...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62751576
Geen Gabri? Mooi, dan maken we weer meer kans op inzet.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:39:02 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62751594
Straks komt het weer door het kunstgras, ik voel hem alweer aankomen

Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62751728
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:

Wel netjes dat hij de goede prestaties van Heracles aanstipt. Ik ben het trouwens met van Basten eens dat Ajax juist voorin veel pressie moet zetten om het Heracles moeilijk te maken. Dan moeten we de lange bal gaan spelen, en zolang Dost niet speelt is dat een kansloze missie.
Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint !
A.F.C.A.
pi_62751787
Volgens Keje Molenaar worden we kampioen als we deze week 6 punten pakken.

Dus dat moeten we dan maar doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62751807
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jullie hebben Willie ''lijkt Overtoom wel'' voorin lopen die iedereen eruit sprint !
En wij missen Rommedahl
pi_62751818
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Willie maakt al zijn acties bijna met de kont naar de goal. Met zijn snelheid zou hij beter proberen zijn acties richting de goal van de tegenstander te maken. Met een steekpass kan hij inderdaad wel iedereen eruit sprinten, maar bang voor zijn acties hoef je echt niet te zijn als verdediger.
pi_62751835
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Damzkieee het volgende:

kunstgras

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 28-10-2008 15:11:17 ]
pi_62751864
Van welke paupersite komt dat Gabri bericht vandaan? Op Ajax netwerk kan ik er helemaal niets over vinden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62752013
quote:
Sarpong voorlopig aan de kant
Jeffrey Sarpong is voorlopig even niet inzetbaar. Hij heeft een kneuzing aan het bot aan de binnenkant van zijn knie. Hij liep de blessure afgelopen donderdag op tegen Aston Villa.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62752018
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

En wij missen Rommedahl
Precies, hij gaf vorig jaar de voorzet waaruit Klaas scoorde
A.F.C.A.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:59:00 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62752211
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62752608
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
Van welke paupersite komt dat Gabri bericht vandaan? Op Ajax netwerk kan ik er helemaal niets over vinden
Er is niks aan de hand lijkt me, hij speelt gewoon morgen
pi_62752818
Lijkt me ook onzin en hoop het ook, in dat bericht was Silenus poste zie je ook dat van Basten schreef: "Hij accepteerde het wel, maar leuk vond hij het natuurlijk niet. Dat lijkt mij logisch voor een speler van zijn kaliber." Dan ga ik er toch wel vanuit dat Gabri in de basis staat zoals hij eigenlijk altijd in de basis moet staan.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:18:09 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62752911
Mag toch hopen dat Marco van Basten inziet dat Gabri altijd moet spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62753951
Martina in selectie Ajax voor duel met Heracles

Javier Martina (foto) maakt voor het eerst dit seizoen deel uit van de wedstrijdselectie van Ajax. De buitenspeler van de Amsterdammers is één van de achttien spelers die woensdag afreizen naar Almelo voor de ontmoeting tegen Heracles.

De 21-jarige Martina neemt de plaats in van de geblesseerde Dario Cvitanich. Maandag speelde Martina nog met de beloften van Ajax tegen Jong RKC (4-0 winst). (MavdH)

http://www.sportweek.nl/v(...)or_duel_met_Heracles
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:58:39 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62754336
Vooralsnog Leo liever in de basis, die viel niet slecht in en Martina vind ik nog steeds niet goed genoeg voor Ajax-1.
pi_62754469
Gek genoeg is de volgende wedstrijd morgen alweer, maar ik smacht zo naar voetbal dat ik vanavond maar even naar de concurrentie ga loeren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62754477
Ik vond Leo het heel aardig doen en ook tegen Villa vond ik hem behoorlijk gretig invallen.
pi_62754529
Leo begon slecht, maar na 5/10 minuten had hij toch al wat aardige acties/passes gedaan.

Geef hem morgen nog maar een kans
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62754809
Over dat nieuwtje van Gabri dat die niet in de basis zou starten:

De schrijver van dat artikel was 'DoubkeVilla'. Als je daar even op gaat googlen kom je terecht bij http://www.ajaxshowtime.com.

Als je googled naar 'Gabri morgen niet in basis'(de titel van dat artikel), geeft de vierde link waarschijnlijk dat artikel weer (op ajaxshowtime). Dat artikel is echter nergens meer op de site te vinden, dus:

1. Als het er gestaan heeft, is het waarschijnlijk weer verwijderd en was het dus onzin.
2. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is.

Tot zover Doctor Google

EDIT:

Nog even verder gezocht, en dat bericht staat bij 'geruchten'.
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=21957&page=1&op=archief&search=title

Alleen optie 2 dus nog open
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:24 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62754884
Hij had overigens wel een gekke actie zondag, ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren, maar in de tweede helft was er een uitbraak van Suarez die vanaf rechts bijna alleen op de keeper afliep en Leonardo liep daar echt op z'n elfenderstigst richting de goal. Huntelaar haalde 'm gewoon nog in! (En dat zegt wat)
Terwijl Suarez ingehaald werd door de snelle verdedigers moest ie zelf maar peunen terwijl Leo met zn snelheid allang zich vrij had kunnen lopen voor de goal.

Maarja, we hebben weinig andere opties dus ik hoop dat ie het goed gaat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')