abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62754912
Kan het me ook nog herinneren Silenus.
Werd ook door de commentator op Eredivisie Live gezegd.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:31:43 #277
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62755462
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62755929
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef finsdefis het volgende:
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
Nog niet eens bij nagedacht. Krijg een slecht voorgevoel
pi_62755977
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:01:23 #280
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_62756377
Zeg, ik was Zondag dus van Noordwijkerhout naar mijn geliefde Kampen(Woonplaats) gegaan en zag dus een lange file voor Ajax, weet iemand een tussendoorweg? Bijvoorbeeld door Flevoland eerst? Dan kan ik op tijd naar Ajax-De Graafschap...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:02:44 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62756426
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
Zeg dat tegen Wiekens.
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
pi_62756491
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Wiekens.
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
Dat is dan okok wel een extreem voorbeeld
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62756882
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62757050
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
pi_62757294
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62757405
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Scherp
pi_62757453
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62757460
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

ok ik bedoel op eigen bodem
pi_62757470
quote:
Ik zou het niet principieel willen tegenhouden. Als nieuwere versies dezelfde eigenschappen hebben als natuurgras lijkt het me geen verkeerde optie. Beter dan ieder seizoen 5 nieuwe grasmatten.

Maar voorlopig moet ik er ook niet aan denken. Kunstgras is bijvoorbeeld sneller wat Vermeer ook aangeeft, dan krijg je toch een ander spelletje en dat is onacceptabel.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:40:37 #290
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62757478
Ja het zal wel aan de kwaliteit van het kunstgras liggen, als dat goed is dan zal het sowieso beter zijn dan het veld in de Arena . Blijkbaar is het kunstgras op de Toekomst dus niet zo goed voor de spelers, aangezien van Basten er niet op wilde trainen ivm risico op blessures ofzo (stond in eerder bericht).

Edit: oja dit:
quote:
De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."
Zal dus ook wel deels gewenning van de spieren zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62757582
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
Als we er beter door gaan voetballen en zodoende meer punten pakken juich ik het alleen maar toe. Het was weer schrijnend om te zien hoeveel spelers er uitgleden zondag.
pi_62757680
quote:
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.
pi_62757710
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:

[..]

We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.

Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62757743
Ben echt als de doods dat Huntelaar of Suarez geblesseerd raakt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62757813
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Wel nee joh gek. We hebben toch Sno? Die zal het Snotastic in de spits doen!
pi_62757827
quote:
Sno in de spits!
pi_62757836
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
Dat ding overleeft nog een atoomoorlog
pi_62757887
quote:
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_62757928
Huntelaar haters
pi_62757942
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Borga het volgende:

[..]

Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
Jij kijkt niet vaak wedstrijden van Ajax. Zoveel is wel duidelijk hieruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')