Nog niet eens bij nagedacht. Krijg een slecht voorgevoelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef finsdefis het volgende:
OMG zeg we hebben gewoon nog meer kapitaal aan blessures dan aan fitte spelers zo![]()
Maarja klagen helpt niks, morgen knokken en hopen dat het kunstgras niet nog een paar blessures geeft.
Zeg dat tegen Wiekens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Ik denk dat het kunstgras juist beter is
Dat is dan okok wel een extreem voorbeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Wiekens.![]()
Hoewel het gras in almelo wel erg goed schijnt te zijn. Ook een veel zachtere ondergrond.
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Scherpquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef BB-boy het volgende:
Van mij mag er best kunstgras komen in de Arena, lijkt me alleen maar voordelig voor Ajax.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen live-stream/samenvatting kijken voor jou morgen, maar lekker teleteksten!
Ik zou het niet principieel willen tegenhouden. Als nieuwere versies dezelfde eigenschappen hebben als natuurgras lijkt het me geen verkeerde optie. Beter dan ieder seizoen 5 nieuwe grasmatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Voordelen of nadelen maakt me niet uit, ik zou Ajax nooit op kunstgras willen zien voetballen.
Zal dus ook wel deels gewenning van de spieren zijn.quote:De doelman en zijn teamgenoten kregen geen kans om in aanloop naar de wedstrijd op het kunstgras van de Toekomst te trainen. ,,Ik was het wel van plan", vervolgde Van Basten. ,,Na overleg met de staf hebben we daar toch van af gezien. Het schijnt dat spelers vaak wat last krijgen van pijntjes als ze een dag voor de wedstrijd op kunstgras trainen. We willen geen risico's lopen."
Als we er beter door gaan voetballen en zodoende meer punten pakken juich ik het alleen maar toe. Het was weer schrijnend om te zien hoeveel spelers er uitgleden zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Ik vind kunstgras helemaal niks..
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We spelen al in een betonnen bak met een dak, een gigantische gracht en regenboogstoeltjes. Dan kan een kunsgrasmat er ook wel bij.
Wel nee joh gek. We hebben toch Sno? Die zal het Snotastic in de spits doen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Ben echt als de doods dat Huntelaar of Suarez geblesseerd raakt
Sno in de spits!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Dat ding overleeft nog een atoomoorlogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan is het helemaal af ja. En dan mag wat mij betreft de fik erin.
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:53 schreef MaxC het volgende:
Jij kijkt niet vaak wedstrijden van Ajax. Zoveel is wel duidelijk hieruit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar die is zijn leven lang al geblesseerd. Mijn god, wat een voetballer. Hij kan echt helemaal niets anders dan een bal in het doel schieten en zelfs dat lukt hem niet meer. Ajax voetbalt eigenlijk heel erg goed, want we spelen met 10 man dankzij dat trage Drentse boertje. Suarez loopt zich een bult elke wedstrijd, creeert zijn eigen kansen, Klaas staat maar te wachten, met zijn hand omhoog zeurend om die bal. Klaas doet pijn aan mijn ogen. Klaas hoort niet bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |