DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Nooit spelen en nooit scoren?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als middenvelder komt hij gewoon op alle fronten tekort. in de rol als spits is hij weleens nuttig geweest voor jong Oranje.. misschien kan hij wat dat betreft de Urzaiz rol invullen bij Ajax.
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Heracles woensdag maar mijn aandacht gaat toch meer uit naar Twente uit.Als je daar wint (een taaiere tegenstander dan Heerenveen in mijn ogen) doe je hele goede zaken. Anders raak je de aansluiting weer kwijt bovenin.
Volgende keer geen topic openen = Straf!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de rol van Urzaiz, niet zijn uiteindelijke inbreng
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:
Al iets meer over de blessure van Cvitanich bekend?
Heracles is goed op eigen veld,maar nog wel een paar klasses minder dan Twente.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld niet
Zie Twente toch wel als een angstgegner, zeker na vorig seizoen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom je aandacht al naar Twente? Heracles is echt niet veel minder dan Twente hoor, en zeker op eigen veld niet
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd kijken. Eerst woensdag maar eens zien te winnen. Iedereen heeft het lastig in Almelo.
Slechter dan tegen SCH zal het niet worden, dus houdt de moed erin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zie Twente toch wel als een angstgegner, zeker na vorig seizoen.
Ja hallo, ga je niet verlagen tot het niveau van een Rotterdamse doemdenker. Wij zijn Ajax, en halen minimaal 4 punten uit die 2 wedstrijden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Gaat lastig worden deze week. Zou zomaar 0 punten bij kunnen komen
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Jawel, wéér door Klaas Jan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:38 schreef Blawh het volgende:
Woensdag eerste de echte hel van het oosten Cyberia.
Als hij weer zo scoort dan kan ik niet anders dan klappen. Minstens 48 uur na de wedstrijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Door Klaas Jan.
Mooi moment om z'n neus voor goaltjes te herwinnen idd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Door Klaas Jan.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als hij weer zo scoort dan kan ik niet anders dan klappen. Minstens 48 uur na de wedstrijd
Vergeet niet dat Stekelenburg eerst die pingel nog stopte in een door Heracles gedomineerde eerste helftquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hel zal woensdag verbleken, Blawh. Jawel, wéér door Klaas Jan.
quote:'Eindelijk weer een lekkere wedstrijd gespeeld'
Het spel was niet goed, maar Ajax won tegen NEC weer een thuiswedstrijd: 2-0. Urby Emanuelson speelde een degelijke pot en maakte opnieuw deel uit van de verdediging die in Amsterdam nauwelijks te passeren is. Dat is wel eens anders geweest, weet ook Emanuelson. Goal.com sprak met de Amsterdammer.
De vraag was hoezeer Ajax vermoeid was van de trip naar Birmingham, waar met 2-1 werd verloren van Aston Villa.
Emanuelson vond dat zijn ploeg daar best aardig voor de dag was gekomen. "Het voetballende gedeelte liep daar in ieder geval beter dan vandaag. Wat we nu wel merkte was dat als we durfden te voetballen, je er zo doorheen was", aldus de linksback tegen Goal.com.
Ajax deed dat te weinig, maar won wel, met 2-0. "Daarom ben ik ook wel redelijk tevreden", vervolgt hij zijn verhaal. "Zelf gaat het ook prima. Ik heb een positie waar ik me op kan focussen. Jan (Vertonghen red.) doet het prima als linkshalf. Mij maakt het niets uit waar ik speel, maar de vastigheid vind ik wél prettig. Dat is nu het geval."
Emanuelson: "De verdediging staat ook goed, hier in Amsterdam. Waar het verschil tussen uit- en thuiswedstrijden vandaag komt? Ik weet het ook niet. Hier zijn we toch wat scherper, denk ik. Dan gaat het verdedigend ook wat makkelijker en geven we weinig weg. Tegen Aston Villa waren er eigenlijk ook maar twee kansjes, maar zij straften het af."
Heb toch echt een seizoenskaart voor Vitessequote:Op maandag 27 oktober 2008 02:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, ik zie zojuist dat het een NEC'er is dus de opmerking van de sfeer kan je met een korreltje zout nemen
En dan naar Ajax-NEC komen als je eigen club thuis moet spelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb toch echt een seizoenskaart voor Vitesse
Dan sta je gewoon 2e of 3e en kun je tegen Sparta nog even lekker erop los scoren voordat PSV komt. Dat wordt de kraker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef Blight het volgende:
Lastige wedstrijden in het oosten.. Als we de volle buit pakken zijn we goed op weg!
Zou idd wel fijn zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef Devz het volgende:
We liggen weer een klein beetje op koerst, hopen dat we nu ook eens uitwedstrijden gaan winnen..
Niet heel super, maar je ziet dat ie enorm veel inzicht heeft. Hij moet alleen het vertrouwen krijgen om dat inzicht te ontwikkelen naar z'n techniek. Ik heb meer vertrouwen in hem dan in Sarpong bijvoorbeeld.quote:
Matig, heeft nog niet echt een basis plek verdient voor woensdag. Maar er zijn momenteel weinig alternatieven.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb toch echt een seizoenskaart voor Vitesse
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef Silenus het volgende:
Geniet van de koffie en broodjes!
We spelen zaterdag, BB. Heb er wel echt zin in zaterdag, avondwedstrijd, mooi stadion, wordt een krakertje weer hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb er een goed gevoel over dat we woensdag de eerste uitwinst gaan pakken.
Zondag ga ik echter uit van een verlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |