Ik kreeg vandaag een reclamefolder in de bus en daar stond ook zo'n 36-zits bankstel op, dat noemden ze daar een woonlandschapquote:Op maandag 10 november 2008 10:49 schreef Cothen het volgende:
Schat, laten we deze nemen, dan hebben we in elk geval genoeg zitplaatsen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]link
Ik vind dit vaak van die zeikreacties, maar ik ben het er dit keer eens helemaal mee eensquote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef Ireth het volgende:
Mjah.. vind het 'opmerkelijk' gehalte ver te zoeken eerlijk gezegd...
Als de volgende TS er gewoon foto's van Funda van maakt, zijn we van dit gezeik ook weer af..quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit vaak van die zeikreacties, maar ik ben het er dit keer eens helemaal mee eens
quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
ik denk dat dit het huis is:
[ link | afbeelding ]
Maar het kan ook hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
of hier zijn:
[ afbeelding ]
Joh.quote:Klikbare link: Deze woning dient aan de binnenzijde gemoderniseerd te worden
Nee, niet doen!quote:
Hebbie ook een linkje?quote:Op maandag 10 november 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:
Dat behang.
Ik vermoed dat dit is wat ze op de plattegrond de "tv kamer" noemen. Echt ontspannen tv kijken is er zo niet bij. Wat een ellendig onrustige ruimte.![]()
briljante omschrijving trouwens:quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef maok het volgende:
Wat hangt daar nou aan het plafond? Als je op de andere foto's kijkt zie je dat er meerdere hangen. En wat slaat daar op de bank leuning?
![]()
[ link | afbeelding ]
Ondanks de kleine ruimte hebben ze er trouwens ook 2 piano achtige dingen in weten te proppen:
[ afbeelding ]
quote:Vrijstaande bungalow ..... De locatie is bijzonder in de woonwijk “Munnikhove” door de woningen rondom het object en op loopfietsafstand het valleikanaal is gelegen............
Er hangt een houten kandelaar aan het plafond ter hoogte van de bankleuning.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef maok het volgende:
Wat hangt daar nou aan het plafond? Als je op de andere foto's kijkt zie je dat er meerdere hangen. En wat slaat daar op de bank leuning?
![]()
[ link | afbeelding ]
Ondanks de kleine ruimte hebben ze er trouwens ook 2 piano achtige dingen in weten te proppen:
[ afbeelding ]
Hey, jij ook hier.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:31 schreef Angelof9 het volgende:
Om jezelf op te knopen als het huis te deprimerend voor je wordt. Goed idee, die haken!
Bij Topgear of zo was toch een keer een vent die in zijn keuken een auto had gebouwd ? En toen ie klaar was, moesten ze de buitenmuur afbreken om hem eruit te krijgenquote:Op maandag 10 november 2008 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL ik ken mensen die gewoon de motor uit elkaar halen in de huskamer, omdat het in de garage te koud is
[..]
Nee dat moet zo, dat heeft de makelaar op de foto-cursus geleerd, zo creeer je diepte in je foto's
Oké, leuk.quote:
Dat lijkt meer op een keukenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef godigita het volgende:
In dan in Diemen nog een prachtige badkamer.
[ afbeelding ]
Joa, wat is er nu mis met die badkamerquote:Op maandag 10 november 2008 09:39 schreef Xcalibur het volgende:
Aan die badkamer zou ik wel kunnen wennen inderdaad
Fantastisch huis....quote:Op woensdag 12 november 2008 20:44 schreef Gwywen het volgende:
Huisje van 1,4 miljoen met een ruim dakterras, te bereiken via het raam![]()
[ afbeelding ]
Wil dat zeggen dat je de helft van het jaar een horecaterras op je stoep hebt?quote:Jaarlijks van half april tot half oktober wordt het terras aan de straat gebruikt om buiten te eten. Zeer gezellig!
Ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Guard het volgende:
Alleen dit snap ik niet zo:
[..]
Wil dat zeggen dat je de helft van het jaar een horecaterras op je stoep hebt?
omg...m'n collega's keken me raar aan terwijl ik 't uutproestte....quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]op die eerste foto lijkt het wel alsof een plant in een oranje-bruin bakje net aan een vrije val is begonnen
Zeer verstandig....de thermostaat bijna boven een radiator hangen....dat garandeert een prima werking!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef k_man het volgende:
Leuk huis, maar met wat mild merkwaardige zaken.
Zo houden ze van teksten op de muur;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben een ladder in de keuken
Stofjes
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat dat een alarmpanel is...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:31 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Zeer verstandig....de thermostaat bijna boven een radiator hangen....dat garandeert een prima werking!
Hebben we hier een deurmat die via de voordeur het huis wil verlaten?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef k_man het volgende:
Leuk huis, maar met wat mild merkwaardige zaken.
Zo houden ze van teksten op de muur;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:16 schreef -marientje- het volgende:
Betrap!![]()
[ afbeelding ]
Hier de rest van het huis.
http://www.schaapendemol.nl/index.asp?page=search.asp&Action=detail&key=274471
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |