De blauwgele ruitjesgordijnen, de kantvitrage, de bank, de uplight-met-leeslamp en de klok tegen het plafond. Het is het allemaal net totaal nietquote:
Haha, wat kunnen smaken toch verschillen. Als ik een huis kocht met zo'n badkamer zou dat 't eerste grote project met de sloophamer wordenquote:Op maandag 10 november 2008 09:39 schreef Xcalibur het volgende:
Aan die badkamer zou ik wel kunnen wennen inderdaad
noesquote:Op maandag 10 november 2008 12:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Haha, wat kunnen smaken toch verschillen. Als ik een huis kocht met zo'n badkamer zou dat 't eerste grote project met de sloophamer worden![]()
Ik kreeg vandaag een reclamefolder in de bus en daar stond ook zo'n 36-zits bankstel op, dat noemden ze daar een woonlandschapquote:Op maandag 10 november 2008 10:49 schreef Cothen het volgende:
Schat, laten we deze nemen, dan hebben we in elk geval genoeg zitplaatsen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]link
Ik vind dit vaak van die zeikreacties, maar ik ben het er dit keer eens helemaal mee eensquote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef Ireth het volgende:
Mjah.. vind het 'opmerkelijk' gehalte ver te zoeken eerlijk gezegd...
Als de volgende TS er gewoon foto's van Funda van maakt, zijn we van dit gezeik ook weer af..quote:Op dinsdag 11 november 2008 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit vaak van die zeikreacties, maar ik ben het er dit keer eens helemaal mee eens
quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
ik denk dat dit het huis is:
[ link | afbeelding ]
Maar het kan ook hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
hier:
[ afbeelding ]
of hier zijn:
[ afbeelding ]
Joh.quote:Klikbare link: Deze woning dient aan de binnenzijde gemoderniseerd te worden
Nee, niet doen!quote:
Hebbie ook een linkje?quote:Op maandag 10 november 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:
Dat behang.
Ik vermoed dat dit is wat ze op de plattegrond de "tv kamer" noemen. Echt ontspannen tv kijken is er zo niet bij. Wat een ellendig onrustige ruimte.![]()
briljante omschrijving trouwens:quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef maok het volgende:
Wat hangt daar nou aan het plafond? Als je op de andere foto's kijkt zie je dat er meerdere hangen. En wat slaat daar op de bank leuning?
![]()
[ link | afbeelding ]
Ondanks de kleine ruimte hebben ze er trouwens ook 2 piano achtige dingen in weten te proppen:
[ afbeelding ]
quote:Vrijstaande bungalow ..... De locatie is bijzonder in de woonwijk “Munnikhove” door de woningen rondom het object en op loopfietsafstand het valleikanaal is gelegen............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |