Het lijkt wel of de tijd stil is blijven staanquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Orealo het volgende:
Deze mensen zijn een beetje bang dat ze de tijd vergeten..
[ afbeelding ]
mooi huis verder wel.
Ze hebben de tijd wel goed vastgehouden.quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Orealo het volgende:
Deze mensen zijn een beetje bang dat ze de tijd vergeten..
[ afbeelding ]
mooi huis verder wel.
Het ziet er wel gelikt uit, net als de badkamer. Lijkt me helemaal niet zo slecht voor een appartementje van 200k in Utrecht.quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kippenslachterij zonder tegels:
[ link | afbeelding ]
Ikke hebben!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:52 schreef Isabeau het volgende:
wow, een wel erg ouderwetse woningbouw keuken
[ afbeelding ]
Dat is zeker vreemd, want in NL hoort een keuken gewoon bij een huis. De koopprijs van een huis is dus inclusief keuken.quote:Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef Angelof9 het volgende:
Keuken ter overname? En als ik nou zee zeg, gaan ze hem er dan uitslopen? Wat vaag zeg.
Die boerderij is echt waaaanzinnig mooi! Net iets boven m'n budget, jammer maar helaas.
Dit was mijn reactie toen ik die twee laatste foto's zag nadat ik de foto van de hal had gezien:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:51 schreef Reuzenpanda het volgende:
[...]
Maar dan kom je bij het woon gedeelte:
[ afbeelding ]
En de slaapkamer met rare platen aan de muur en verwarmings buizen... Is dit nou echt het zelfde huis?
[ afbeelding ]
Ik had meer eenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie toen ik die twee laatste foto's zag nadat ik de foto van de hal had gezien:
Bij nader inzien was het bij mij meer iets vanquote:
"Wij en onze slaapkamer, da's echt vier handen op 1 muur"quote:
Nee, want het uitzicht en de plaatsing van de ramen en zo klopt echt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik twijfel er oprecht aan of het wel hetzelfde huis is en de foto's niet zijn verwisseld
Is een fragment van een wereldberoemd schilderij van Michelangelo.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:11 schreef botterfly het volgende:
Volgens mij heb ik die afbeeldingen van de handen op deze wijze, weleens gezien op condoleancekaarten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:23 schreef Levitation het volgende:
Is een fragment van een wereldberoemd schilderij van Michelangelo.En samen met de Ikea-Roos het meest voorkomende schilderij in koopwoningen op FundaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Helaas wel ja. Arme Michelangelo.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En samen met de Ikea-Roos het meest voorkomende schilderij in koopwoningen op Funda
Die rozen inderdaad. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:30 schreef Isabeau het volgende:
En samen met de Ikea-Roos het meest voorkomende schilderij in koopwoningen op Funda
volgens mij kan funda gewoon niet meer dan 9.999.9999 aan !quote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Mascleta het volgende:
Optrekje in Laren:
Je kan gerust een parkeerterrein beginnen op je oprit.
en een dierentuin in je achtertuin
Nadeel: het moet wel 10.000.000 kosten...
Link naar het huis
Dan betaal je 41.666 euro bruto hypotheek per maand.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Mascleta het volgende:
Optrekje in Laren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar het huis
[..]
Is een fragment van een wereldberoemd schilderij muurtekening van Michelangelo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Oh, 10 miljoen heb ik wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:37 schreef Mascleta het volgende:
Optrekje in Laren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar het huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nee hoor... Dit is heel " normaal" bij mensen die zo'n special price woning gekocht hebben. De opbrengst van de woning word dan gedeeld met de betreffende maatschappij. Wat ze dan doen is een aantal zaken " los" verkopen. Die staan dan los van de verkoop opbrengst en hoeven ze niet te delen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is zeker vreemd, want in NL hoort een keuken gewoon bij een huis. De koopprijs van een huis is dus inclusief keuken.
Dit in tegenstelling tot bijv Duitsland, waar de keuken niet bij de prijs inbegrepen zit.
dan heb je wel een rot maand tarief zeg. Ik kom niet verder dan 35000 p/m dat scheelt nogalquote:Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan betaal je 41.666 euro bruto hypotheek per maand.
Is bij jou de exucutiewaarden hoger dan 10.000.000 euro?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
dan heb je wel een rot maand tarief zeg. Ik kom niet verder dan 35000 p/m dat scheelt nogal
maar genoeg ruimte voor het verhuren van een kamer hoor, dat drukt de kosten toch altijd wel weer met een 3-400 per maand en dan is het prima te doen toch![]()
dat houd ik graag voor mezelf... om nu een verkapte kijk mijn dure huis eens post te maken is ook zoooo 2007quote:Op woensdag 5 november 2008 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is bij jou de exucutiewaarden hoger dan 10.000.000 euro?
[..]
Is een fragment van een wereldberoemd schilderij van Michelangelo.Ik kon het niet laten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop ik deze ochtend met mijn moeder te stadten. Ik kom zo'n kaartenshop tegen even naar binnen . Neuzen tussen de condoleance kaarten. Vraagt mijn moeder: Wie is er dood? Ik zo: niemand maar ik moet even een specifieke kaart zoeken. Ik leg uit wat ik bedoel zegt ze zo: stop maar met zoeken die hebben wij gehad met ons pap. Nieuwsgierig genoeg gaan we thuis kijken waar die kaart zit.( ja die kaarten zijn bewaard ) en ja hoor daar was die dan. Maar geen officiele condoleancekaart.
De afbeelding heeft bij mij dus door die kaart die betekenis gekregen
volledig off-topicYesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Ja! Dat heb ik een paar topics terug ook gepost! En daarom staat ie ook zo lang te koop natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef -0- het volgende:
Die enorme villa staat te koop op een niet bestaand adres.
Die smiley.quote:
zodat je de kerncentrale op de achtergrond niet ziet?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom zou je de lucht oranje willen shoppen????
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |