Hieroquote:Dudok state is gebouwd in de tijdloze en chique stijl van architect Dudok en is gelegen in de rustige wijk “Grote Geest’.
Ronde kamers.quote:Op maandag 3 november 2008 13:30 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Hiero
Ronde woonkamer voor al je ronde meubels:
[ afbeelding ]
Met rokers-hok?![]()
[ afbeelding ]
En hier moet dan de keuken komen?
[ afbeelding ]
Let wel, hij wordt geleverd met een compleet ingerichte opstelling van Siematic! Dan vergeet je het mini-raam naar.... de parkeergarage (?) al heel snel.![]()
En wat een leuke badkamer...
[ afbeelding ]
En dit is nieuwbouw...
Cool, zo zag de badkamer van het nieuwbouwhuis van mijn ouders er ook uit.... 20 jaar geledenquote:Op maandag 3 november 2008 13:30 schreef Reuzenpanda het volgende:
En wat een leuke badkamer...
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of de tijd stil is blijven staanquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Orealo het volgende:
Deze mensen zijn een beetje bang dat ze de tijd vergeten..
[ afbeelding ]
mooi huis verder wel.
Ze hebben de tijd wel goed vastgehouden.quote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef Orealo het volgende:
Deze mensen zijn een beetje bang dat ze de tijd vergeten..
[ afbeelding ]
mooi huis verder wel.
Het ziet er wel gelikt uit, net als de badkamer. Lijkt me helemaal niet zo slecht voor een appartementje van 200k in Utrecht.quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kippenslachterij zonder tegels:
[ link | afbeelding ]
Ikke hebben!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:52 schreef Isabeau het volgende:
wow, een wel erg ouderwetse woningbouw keuken
[ afbeelding ]
Dat is zeker vreemd, want in NL hoort een keuken gewoon bij een huis. De koopprijs van een huis is dus inclusief keuken.quote:Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef Angelof9 het volgende:
Keuken ter overname? En als ik nou zee zeg, gaan ze hem er dan uitslopen? Wat vaag zeg.
Die boerderij is echt waaaanzinnig mooi! Net iets boven m'n budget, jammer maar helaas.
Dit was mijn reactie toen ik die twee laatste foto's zag nadat ik de foto van de hal had gezien:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:51 schreef Reuzenpanda het volgende:
[...]
Maar dan kom je bij het woon gedeelte:
[ afbeelding ]
En de slaapkamer met rare platen aan de muur en verwarmings buizen... Is dit nou echt het zelfde huis?
[ afbeelding ]
Ik had meer eenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie toen ik die twee laatste foto's zag nadat ik de foto van de hal had gezien:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |