De reden waarom ons opperbaaske Teun niet meer te zien zal zijn op FOK!
Om 16:02 postte onze Don Juan een foto van zijn chickie (2de van links) op dit geweldige forum in een wederom ijzersterk topique van zijn hand.
quote:
40 minuten later is hij niet zo blij met deze keuze en opent hij onderstaand topic:
Paupers die op hyves gaan zoeken naar geposte foto'sDe OP:
quote:
Half uurtje later houdt hij het helemaal voor gezien, wat men kan opmaken uit deze ronduit shockerende laatste post c.q. topic:
Geef mij maar een ban voor mijn hele levenquote:
Bijgekomen van de schrik, blinde woede en wanhoop nadat ik dit grote verlies te verwerken door een "in memoriam"-topic voor us Teunke te openen, een topic dat binnen de minuut bruut gesloten werd door The_Terminator.
Teunebeun heeft een ban voor het levenquote:
Op maandag 27 oktober 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:De alom gewaardeerde kwaliteitschuser Teunebeun heeft voor zichzelf een ban aangevraagd. Schijnbaar liep de emmer over toen één van de vele dwazen die dit forum bevolken ervoor koos om de hyves van de vriendin van deze Don Juan te posten!
Hopelijk zal iedereen hem in KLB herinneren als een opgewekte user en zal zijn naïeve en ronduit domme manier van posten nog vele users inspireren.
In memoriam,
het KLB met Teuntje.
Klacht: Ons Teuntje heeft het KLB-leven gelaten!

Dit is dus de status quo, vrienden en vriendinnen.
Hopende hiermee U voldoende ingelicht te hebben,
de onvolprezen Emimich
PS: Lange posts in de KLB-SC!