Omijngod ik ga hier kapotquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
'' Iemand heeft met pen op mijn hand geschreven Anton (L) Myrthe en nu ben ik bang dat ze erachter komt en dan ben ik een kneus boehoehoe''
KANKERKNEUS!!!!!! ik hoop dat ze je in je bek tuft als ze het hoort je kankerhard uitlacht en daarna haar poten afveegt aan je, op dat moment, verbrijzelde hartje
Post jij dan pics van Myrthequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
de beste vriend van Teunebeun die ook een oogje op Myrthe heeft
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Post jij dan pics van Myrthe
Niet voor jouquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:50 schreef Quir het volgende:
Teun, dit keer is het geen vraag maar een opdracht. Ga op het spoor zitten.
Who the fuck ben jijquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
de beste vriend van Teunebeun die ook een oogje op Myrthe heeft
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef Treces het volgende:
Het is wel zo moeilijk om hier geen doodsverwensing te plaatsen
Zodat jullie kunnen fappen. Kansloosquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef -SG- het volgende:
pics or it didn't happend.
Pics van myrthe dus.
Post dan in ieder geval pics van Myrthe.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zodat jullie kunnen fappen. Kansloos
Even mezelf quoten, dit is gewoon ter voorbeeldquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef Treces het volgende:
Het is wel zo moeilijk om hier geen doodsverwensing te plaatsen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee ik fap niet op foto'squote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het trouwens zelf op je rechterhand geschreven omdat je geil wordt van het idee. Toen je net klaar was met fappen kwamen er wat vrienden langs, en had jij geen tijd meer om het eraf te wassen. Als excuus heb je je helemaal kapot gezopen en geef je alcohol de schuld van je eigen smerige praktijkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:57 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het trouwens zelf op je rechterhand geschreven omdat je geil wordt van het idee. Toen je net klaar was met fappen kwamen er wat vrienden langs, en had jij geen tijd meer om het eraf te wassen. Als excuus heb je je helemaal kapot gezopen en geef je alcohol de schuld van je eigen smerige praktijken
Sorry, ben aan het werk, dan krijg je dat hequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Serieus wat een verhaal. Nee, ik had geen zilverkleurige inkt bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |