Je wil niet weten hoeveel PM's ie mij gestuurd heeft vanavond, nog 1 en ik gooi hem op "blocked".quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Remlof, ben je verbitterd omdat hij jou nooit leuke PM's stuurt ? nou niet heel Fok! gaan uitmoorden met een slagersmes hoor, hou je emoties in bedwang en sla op je opblaaspop als je je frustraties ergens op kwijt wil
Maar hij mocht toch terug komen na 2 maanden, en dat is toch nu ongeveer ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel PM's ie mij gestuurd heeft vanavond, nog 1 en ik gooi hem op "blocked".
6 november zat z'n ban er toch op, of is het nu een lifetime ban gewordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoor net dat dagdag niet meer komt op fok! JammerTeunebeun ook al weg
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel PM's ie mij gestuurd heeft vanavond, nog 1 en ik gooi hem op "blocked".
is het dan een goeie filmquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die pm's stiekem wel leuk
Ja klopt, ik ga er maar verder niet op in straks ben ik zelf de sigaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:22 schreef Catch_me het volgende:
[..]
6 november zat z'n ban er toch op, of is het nu een lifetime ban geworden?
Ik heb em gezien in de bioscoop, maar ik zou het je niet kunnen vertellenquote:
Goeie, jammer dat je moet bevesitigen en dat het helemaal geen zin heeft wat je doet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef Catch_me het volgende:
Te laat
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Max paynequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb em gezien in de bioscoop, maar ik zou het je niet kunnen vertellen![]()
Verdrongen ofzo.
Zijn er eigenlijk nog leuke films in de bioscoop?
jeugdtraumaquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdrongen ofzo.
jezus al die moeite voor niks dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie, jammer dat je moet bevesitigen en dat het helemaal geen zin heeft wat je doet.
Neequote:
Die tijd had je veel nuttiger kunnen besteden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
jezus al die moeite voor niks dus
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:23 schreef Catch_me het volgende:
dagdag is tenminste een grappige aanwinst voor dit forum, in tegenstelling tot andere quasi grappige figuren
Duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef Catch_me het volgende:
Te laat
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Ik weet het nietquote:
I Love Driesquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdrongen ofzo.
ik heb wel eens slechtere films gezien ik weet alleen niet meer wanneerquote:
nu ben je toch ook jong ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Maar het was iig wel lang geleden, toen ik nog jong was
Jij faaltquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
jezus al die moeite voor niks dus
Muziek passend bij dit thema:quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar het was iig wel lang geleden, toen ik nog jong was
Slither vond ik vrij slecht.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb wel eens slechtere films gezien ik weet alleen niet meer wanneer
Ik ben ouder dan jij.quote:
je bent zo oud als je je voeltquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij.
Dinsdag jarig![]()
MAar toch:
Bambi is pas een enge rot-filmquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slither vond ik vrij slecht.
Dat is horror met komedie en als ik iets een slechte combinatie vind
Hoe oud voel jij je dan ?quote:
quote:
rond de 20quote:
48 hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:33 schreef Catch_me het volgende:
Je hebt 14 notes gekregen van onze moderators.
Flauw zeg [ afbeelding ]
nou denk maar niet dat die paupers hier geld van me krijgen
Alle disney-films zijn eng. Die vrolijkheid, die liedjes, brrrrrrrr, gruwelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond de leeuwenkoning 2, vrij eng, jah.
Ik ookquote:
Ik haat liedjes in filmsquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alle disney-films zijn eng. Die vrolijkheid, die liedjes, brrrrrrrr, gruwelijk.
Ja, hoe verzinnen ze hetquote:
Mensen.....quote:
Mensen die muziek makenquote:
Mensen die rock en metal als muziek makenquote:
Ik sta sinds mijn aantreden als mod op 40, daarvoor had ik er 39.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
48 hier
Dat is al 6 meer sinds je het kon zien
doe je netjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik sta sinds mijn aantreden als mod op 40, daarvoor had ik er 39.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |