jij woont in hoevelaken toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
KANKERLUL! ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP!!
duhquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij woont in hoevelaken toch?
100 %quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij woont in hoevelaken toch?
HOEVELAKEN DE GEKSTEREHUEHEHHH!!!!EINZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzquote:
Hij postte een pm van dagdag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
NOors !! waarom is die gebanned ?!![]()
Ik zal je wel gaan wreken door Witlof Remlof met mijn hakbijl een kopje kleiner te maken !
DAS ZO"N HUFTERquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken jij ene Bastiaan, 20 of 21 jaar oud, doet MER op Windesheim?
Sebastiaan ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken jij ene Bastiaan, 20 of 21 jaar oud, doet MER op Windesheim?
Nee, met zulke zaadnamen doe ik geen zaken.quote:
Bij deze is de meet in hoevelaken..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:59 schreef RickoKun het volgende:
WTF IS DEZE SHIT, WAAR IS DEZE MEET DANG!? ZEKER IN ZO'N INCESTIEUS GEHUCHT?!?!?!
noorsbloedquote:
NeeN .quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Bij deze is de meet in hoevelaken..
Nou moequote:
neoplasmequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaan we naar het klavertje in Hoevelaken![]()
Wat een trieste jandoedel is die remlof zeg. Op foto's is ie nog lelijk ook.
quote:
quote:
die smiliequote:
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeees logo`tje conjo!quote:
Die zijn niet gezien dan, zal ze ook niet terug gaan zoeken, jullie weten nu dat het niet toegestaan is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Want ik was er wel van op de hoogte. Maar het punt is dat er al wekenlang pm's van dagdag hier gepost worden en nu pas vallen er opeens bans.
Dat het niet mocht was al algemeen bekend. Meer dat we niet wisten dat dagdag gebanned was heeft een paar mensen genekt. Aangezien dagdag alleen pms verstuurd naar ons. De SC komt 'ie niet in.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn niet gezien dan, zal ze ook niet terug gaan zoeken, jullie weten nu dat het niet toegestaan is.
eeuhm wiequote:
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Iemand nog dronken geweest dit weekend ?
Kan jij niet lezen ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:10 schreef Catch_me het volgende:
Sadboy probeert andere mensen een ban aan te naaien, zie FB topic
Ik had er eentje gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey Remlof waren er nog PNO`tjes op de meet ?
/ Carequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:10 schreef Catch_me het volgende:
Sadboy probeert andere mensen een ban aan te naaien, zie FB topic
Nee dat viel wel meequote:Op maandag 27 oktober 2008 00:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nog ruige dingen meegemaakt ?
Remlof, ben je verbitterd omdat hij jou nooit leuke PM's stuurt ? nou niet heel Fok! gaan uitmoorden met een slagersmes hoor, hou je emoties in bedwang en sla op je opblaaspop als je je frustraties ergens op kwijt wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn niet gezien dan, zal ze ook niet terug gaan zoeken, jullie weten nu dat het niet toegestaan is.
Love Actually staat er niet bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:17 schreef GGMM het volgende:
Welke film zal ik straks gaan kijken? Die Hard 4.0 Of Rambo 4?
Poll: Welke Film?Die Hard 4.0 Rambo 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Remlof, ben je verbitterd omdat hij jou nooit leuke PM's stuurt ? nou niet heel Fok! gaan uitmoorden met een slagersmes hoor, hou je emoties in bedwang en sla op je opblaaspop als je je frustraties ergens op kwijt wil
I DETECT FAILINGquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Love Actually staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |