Mensen die van rock en metal houdenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die rock en metal als muziek maken
en die 1 ene is nog welkom als mod ofzoietsquote:
Mensen die van rock en metal houden en er lekker vaak naar luisterenquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die van rock en metal houden
quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die van rock en metal houden en er lekker vaak naar luisteren
Eeuhmm nee, ik was soms gewoon irritant en zocht graag de grenzen op (zo ben ik nog, alleen hou ik mij nu wel aan de grenzen. Het zou niet eerlijk zijn dat ik maar wat ga baggeren en deleten en zo, en de users die ik in principe het voorbeeld moet geven zouden dat niet mogen. Ik hou niet van oneerlijkheid).quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:57 schreef Agiath het volgende:
Oh dus juup was voor dat hij mod was ook gewoon een baggeraar
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
en die 1 ene is nog welkom als mod ofzoiets
quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We wachten wel op z'n mail dat ie het niet zo bedoeld heeft
Had er al een topic aangewijd maar die zit al weer dicht!quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We wachten wel op z'n mail dat ie het niet zo bedoeld heeft
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Agiath het volgende:
Ba·zen·to·pic het; -s topic waarin de beruchte afcajos zijn avonturen van het weekend deelt met de rest van de KLB-kaste. Die al klaarzitten met de broek op de enkels als ze zijn naam naast de OP zien staan.
40 minuten later is hij niet zo blij met deze keuze en opent hij onderstaand topic:quote:
Half uurtje later houdt hij het helemaal voor gezien, wat men kan opmaken uit deze ronduit shockerende laatste post c.q. topic:quote:
Bijgekomen van de schrik, blinde woede en wanhoop nadat ik dit grote verlies te verwerken door een "in memoriam"-topic voor us Teunke te openen, een topic dat binnen de minuut bruut gesloten werd door The_Terminator.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:23 schreef Teunebeun het volgende:
Dan hoef ik ook niet hier te zijn. Ik ga nu een leven zoeken doei Fokkertjes
Dit is dus de status quo, vrienden en vriendinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:
De alom gewaardeerde kwaliteitschuser Teunebeun heeft voor zichzelf een ban aangevraagd. Schijnbaar liep de emmer over toen één van de vele dwazen die dit forum bevolken ervoor koos om de hyves van de vriendin van deze Don Juan te posten!![]()
Hopelijk zal iedereen hem in KLB herinneren als een opgewekte user en zal zijn naïeve en ronduit domme manier van posten nog vele users inspireren.![]()
In memoriam,
het KLB met Teuntje.
Klacht: Ons Teuntje heeft het KLB-leven gelaten!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:00 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga zo maar weer eens richting school![]()
Sommige dingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb me toch een strakke broek aan..
Niet van z'n vriendin. Van het meisje waar hij verliefd op is (maar waarschijnlijk nog nooit aangesproken heeft).quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:47 schreef Agiath het volgende:
wat een facking huillie die teun ofzo.
Hij plaatste dus zelf een foto van z'n vriendin en ging vervolgens flippen?
Zelf plaatsen van foto is eigen risicoquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet van z'n vriendin. Van het meisje waar hij verliefd op is (maar waarschijnlijk nog nooit aangesproken heeft).
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:20 schreef afcajos het volgende:
Heb je die poolse ook op msn zotheid ?
Ik ga een heule mooie klbbaasplaatje voor je maken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef afcajos het volgende:
ALs je een lieve pm stuurt krijg je em wel trouwens
Verstuurd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:24 schreef afcajos het volgende:
ALs je een lieve pm stuurt krijg je em wel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |