Wat zijn die dingen eigenlijk waard?quote:
dinsdag ben ik wel op lijn 10quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
He damnit.
Ik zet er wel een keer een tentje op, dan moet ik je wel tegenkomen.
Stiekem zijn we er wel trots opquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Eigenlijk welquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Oh oké. Want ik was er wel van op de hoogte. Maar het punt is dat er al wekenlang pm's van dagdag hier gepost worden en nu pas vallen er opeens bans.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
wtf mogen de pm's van dagdag hier niet meer gepost worden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Want ik was er wel van op de hoogte. Maar het punt is dat er al wekenlang pm's van dagdag hier gepost worden en nu pas vallen er opeens bans.
Lol ik kreeg ook al een PM van die dagdag ...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh oké. Want ik was er wel van op de hoogte. Maar het punt is dat er al wekenlang pm's van dagdag hier gepost worden en nu pas vallen er opeens bans.
quote:Teunebeun, ban voor het leven, op eigen verzoek.
*uitzwaait*
*ontroerd is*
Wat worden ze snel groot.
Ik, en waarschijnlijk de rest ook wisten niet eens dat dagdag gebanned was.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Teun voorgoed weg?quote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond zijn faalfeest topic toch best vermakelijk.
Een ban bij voldoende hoeveelheidquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat zijn die dingen eigenlijk waard?
Ik heb er pas 2.quote:
Kan alleen niet tippen aan jouw weekendtopics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |