Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.quote:
Huh?? Nu begrijp ik hem ineens niet meer... Ik maakte maar een geintje hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo mooi hoe mannen het kansloze gedrag van een soortgenoot op de vrouw af weten te schuiven
Jaaaaah mijn internetpiem0l groeide ook een stukkie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.
Disclaimer: door CP
Ik weet echt oprecht serieus niet waar je het over hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik was net ook even weg, dat valt dan weer niet op
en nee yas ik verwacht geen opmerking van jouw nu, dus maak m ook maar niet
juh op de een of andere manier, breng jij het goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel leuk dat mijn posts niet als storend worden ervaren.
Disclaimer: door CP
Goede analysequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
hey t is niet verplicht hier te hangen he cp
Ik wens jou eerlijk waar niks vervelends toequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
juh op de een of andere manier, breng jij het goedtenminste ik kan er om lachen, wat voor grafkanker je me ook toe wenst
Daar kon ik ook niks bij bedenken, maar ik moet zeggen dat ik je opmerking toch wel leuk vind haha.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet echt oprecht serieus niet waar je het over hebtecht niet
Enige opmerking die ik kan bedenken was of het lekker was?
Heftige zinquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi, kun jij jezelf even verduidelijken mbt je eerdere post en met name wiens soortgenoten jij op doelde zodat ik met die informatie tot een gefundeerde conclusie kan komen inzake eerder genoemd gedrag?
Tuurlijk schat,quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Yashi, kun jij jezelf even verduidelijken mbt je eerdere post en met name wiens soortgenoten jij op doelde zodat ik met die informatie tot een gefundeerde conclusie kan komen inzake eerder genoemd gedrag?
Dit is precies wat ik wilde, mijn gemoederen zijn weer gerust en alle gelederen zijn weer gesust. Dankje dat je met deze post mijn verwachtingen hebt kunnen bevredigen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tuurlijk schat,
een niet nader te noemen persoon loopt hier enorm te geilen op het nieuwe meisje, deze niet nader te noemen persoon verzekerde mij gister nog op msn dat hij op blond viel en dus niet op dit meisje geilt. Zijn gedrag spreekt dit echter tegenDaarom mompelde ik iets over blond, om hem aan zijn uitspraak te herinneren.
Daarop maak jij de opmerking kutnijd, die ik opvat als in dat jij denkt dat ik jaloers ben. Terwijl ik juist moest lachen om het kansloze gedrag van je soortgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |