Ja, DAT bewijst watquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
En rechts op de foto zie je nog een ICM staan
Dat zeg ik ook niet hoor. Het goede antwoord was al gegeven, maar vond het leuk om het op te merkenquote:
Nee, dat hebben ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hebben ze niet in de frambozenlollies?
Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen tussen de DE1/2 en de LINTquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk documentje is dit:
http://www.hetgroterdamproject.nl/files/engelen/FT38.pdf
En dat noemt zich een treinkenner?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hebben ze niet in de frambozenlollies?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:02 schreef Dichterbijer het volgende:
En dat noemt zich een treinkenner?
fles is van de bordjes, daar weet ie alles wel vanquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dat noemt zich een treinkenner?
Ja das ook weer zoquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
fles is van de bordjes, daar weet ie alles wel van
Haha, de trein zat gewoon een burnout te maken!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag eens het stukje Leeuwarden - Heerenveen IJsstadion per trein gedaan. Op de terugweg kon de trein gewoon niet op gang komen door de gladde sporen. Viel me nog mee dat ie over de brug in Akkrum kwam, zo langzaam ging het.
Wat voor trein was het?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag eens het stukje Leeuwarden - Heerenveen IJsstadion per trein gedaan. Op de terugweg kon de trein gewoon niet op gang komen door de gladde sporen. Viel me nog mee dat ie over de brug in Akkrum kwam, zo langzaam ging het.
Daardoor wel VIRM op de Kippenlijn.quote:Op zondag 2 november 2008 12:04 schreef sander89 het volgende:
Misschien vanmiddag nog even het Duitse spoor opzoeken, ook al rijden er wat minder goederentreinen en de ICE doordat ze bezig met spoor zijn bij Ede.
Mooie foto, heb je die toevallig ook wat groter?quote:Op zondag 2 november 2008 14:54 schreef Duvel het volgende:
Gisteren!
[ afbeelding ]
Zuurstokrode E 186 122 vertrekt met een Beneluxtrein uit Den Haag HS.
Nja, 't is toch maar goederen, en ik vind ATCS-loks niet eens mooiquote:[ afbeelding ]
Geinige foto zo, waren er meer reizigers die probeerden uit te stappen op een plek zonder perron?quote:[ afbeelding ]
8MP, ja.quote:Op zondag 2 november 2008 15:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mooie foto, heb je die toevallig ook wat groter?
Barbaar.quote:Nja, 't is toch maar goederen, en ik vind ATCS-loks niet eens mooi
Nee, het Buffeltje werd leeg voorgereden, wij stapten in. Maar deze foto moest ik gewoon even maken.quote:Geinige foto zo, waren er meer reizigers die probeerden uit te stappen op een plek zonder perron?
Reed er gister mee, wel grappig in Arnhem staat op de CTA als Intercity naar Amersfoort met stations Ede-centrum .... Barneveld Noord. En in Ede-Wageningen stond het te boek als stoptrein van Connexxion. Er reed trouwens gewoon iemand van Connexxion mee bij de machinist.quote:
Ik geloof dat de maximumsnelheid 80 is op de Kippenlijn... Ik zat er ook in gisteren. Op Amersfoort op de borden dat de stoptrein van Connexxion van zo-en-zo laat niet rijdt, en dan vervolgens de vervangende NS trein er niet op zetten, handig!quote:Op zondag 2 november 2008 18:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Reed er gister mee, wel grappig in Arnhem staat op de CTA als Intercity naar Amersfoort met stations Ede-centrum .... Barneveld Noord. En in Ede-Wageningen stond het te boek als stoptrein van Connexxion. Er reed trouwens gewoon iemand van Connexxion mee bij de machinist.
Daarbij verbaasde me dat de snelheid op deze lijn echt drastisch laag ligt, VIRM(IV) haalde met gemak de rijtijden.
Als hij/zij geduwd was, denk je dan niet dat dat al in de krant had gestaan?quote:Op zondag 2 november 2008 18:39 schreef frame-saw het volgende:
Is dit de juiste plek om de volgende vraag te stellen:
Wat is er dinsdag (28 oktober) precies gebeurd bij Harderwijk? 'Aanrijding met een persoon', ja dat weet ik. Maar weet iemand of diegene is geduwd of gesprongen (van het perron)?
Als dit niet de juiste plek is, sorry
Ze gingen het onderzoeken, en als je de regionale kranten doorspit zou er toch ook wel kunnen hebben staan dat iemand zelfmoord heeft gepleegd? Van de gevallen die ik me kan herinneren is dat wel zo, maar ik dacht mss weten jullie een site waar dat soort dingen op staan.quote:Op zondag 2 november 2008 19:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als hij/zij geduwd was, denk je dan niet dat dat al in de krant had gestaan?
Het is VIRM.quote:Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef petre86 het volgende:
Echt weer NS: een volle VRIM (6 bakken) uit A'dam in Leiden over laten stappen in een DDAR (4tje) voor het stuk naar Den Haag HS.. daarna weer over op een VRIM. Laat de VRIM dan doorrijden als je ivm werkzaamheden de stoptrein(DDAR) of intercity(VRIM) er uit moet gooien...
In de hal alleen een geel a4-tje waar die trein wel op stond (onder vertrektijdenscherm).quote:Op zondag 2 november 2008 18:59 schreef Duvel het volgende: Op Amersfoort op de borden dat de stoptrein van Connexxion van zo-en-zo laat niet rijdt, en dan vervolgens de vervangende NS trein er niet op zetten, handig!
maar jij wordt niet geraaktquote:
Goed hequote:
Was die niet voor de pimpel, aansluiting naar Enschede?quote:Op maandag 3 november 2008 10:30 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen werd voor de trein van 7.56 vanuit Enschede naar Schiphol 2xICM IV en 1xICM III voorgereden, terwijl deze normaal met 3xICM III rijdt. Schijnbaar heeft men toch besloten om het drietje maar weer terug te zetten, want hij kwam met 2xICM IV aan in Hengelo.
(ik neem de stoptrein van 7.47u, en zag hem in Hengelo vanaf het busstation)
nee, normaal is het altijd 3xICM-III dat van het opstelterrein komt en dan de 1626 gaat rijden. Waarom men de ICM-III eraan liet zitten in mij een raadsel, aangezien ie er ook niet voor stond ofzo (stond aan de hengelose kant). Wel is men bezig met het spoor achter en in de wasstraat, maar dan zijn er nog altijd een stuk of 4 opstelsporen aan de noordkantquote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Was die niet voor de pimpel, aansluiting naar Enschede?
ICRm heeft toch oranje 2e klas bekleding, en ICMm blauwe bekleding in de 2e klas? 1e klas is in beide rood meen ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit zijn waarschijnlijk de gemoderniseerde ICR-rijtuigen (ICRm dus, in zekere zin) van de Frambozenlollie-express. Als kan ik ICMm ook niet helemaal uitsluiten.![]()
Gewone ICRm wel ja, maar de rijtuigen van de Frambozenlollie-express niet, daar is het ook blauw in de 2e klasquote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Luco het volgende:
ICRm heeft toch oranje 2e klas bekleding, en ICMm blauwe bekleding in de 2e klas?
Hebben ze daar serieus de bekleding gewijzigd? Ik dacht alleen bioreactor er onder en vieze stickers op de buitenkant...quote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewone ICRm wel ja, maar de rijtuigen van de Frambozenlollie-express niet, daar is het ook blauw in de 2e klasMaar het bleek idd ICMm te zijn
Eerste klas Beneluxtrein:quote:Op maandag 3 november 2008 15:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben ze daar serieus de bekleding gewijzigd? Ik dacht alleen bioreactor er onder en vieze stickers op de buitenkant...
quote:Van horen zeggen, schijnt in Asd te zijn gebeurd.
Mcn. had een blindengeleidestok gevonden, zette zijn zonnebril op en liep met de stok langs de trein te tikken.
Toen sprak ie een voorbijganger aan met de vraag..."och, zou u me naar de voorkant van de trein willen begeleiden, ik moet deze namelijk rijden".
Je wil niet weten wat de reactie van het aanwezige personeel, voorbijganger en andere en reizigers waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |