De achterloperquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waarom hebben wij eigenlijk het Syntus rondje ooit gedaan fles
Enniewee, ik reis de laaste 3 dagen ook met dat spul, bij één trein was het zo dat de TL's met opschakelen uit de fittingen trilden.
Wellicht wat DH stelletjes de achterhoek in. De Syntusloper
Niemand zou ooit met AnsaldoBreda in zee moeten gaan. Ze zijn bij voorbaat te laat met het afleveren van materieel en later blijkt ook dat ze mechanisch/elektronisch aan het prutsen waren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan Syntus niet wat nieuw spul bestellen, bij een, ik noem maar een dwarssteeg, AnsaldoBreda of zo?
IN een loods in Amersfoort dacht ik. Maar misschien staan ze inmiddels wel bij de rest op de Dijksgracht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar zijn die Connexxionlopers eigenlijk gebleven?
Er wordt serieus een lood besteed aan die troep over de datum? WTF, dat is toch duur?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN een loods in Amersfoort dacht ik. Maar misschien staan ze inmiddels wel bij de rest op de Dijksgracht.
In afwachting van eventuele verkoop aan Albanië of Polen. Het fijne weet ik er ook niet van. Wel weet ik dat die blauwe donderbus daar ook in die loods staat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er wordt serieus een lood besteed aan die troep over de datum? WTF, dat is toch duur?
Die hadden ze beter in die schuur kunnen zetten in plaats van die donderbus ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Duvel het volgende:
Dat houten ding rot toch ook langzaam weg? Echt zonde...
Netjesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk documentje is dit:
http://www.hetgroterdamproject.nl/files/engelen/FT38.pdf
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hebben ze niet in de frambozenlollies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |