Oh ik vind oranjekoek zo lekker he. Vooral met banketbakkersroomquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
jammie griesmeelpuddingben nu ook een weekje aan de brinta en moet zeggen dat dat ook erg prima smaakt... zelfs een beetje verslavend
vanmiddag dus een verjaardag gehad, net weer thuis en ben moe!
wel een heerlijk stuk oranjekoek en lekkere hapjes op .....
Tvp?quote:
Eerst zag ik alleen een punt.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Esse_est het volgende:
dan edit ik maar vanwege de herkenbaarheid
Ja maar waaromquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Griesmeelpudding: een beetje suiker op de pudding voorkomt een velletje.
Hoeft maar een klein beetje te zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ik vind oranjekoek zo lekker he. Vooral met banketbakkersroom
Maak er eens niet zo'n gruwelijk drama van, johquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op mspoez en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Moet ik wegblijven? Ik kan niet meer dan op mijn knieën.
Dito dus geen idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar waarom. Ik doe het ook trouw, geleerd van mn moeder, maar niemand kan me vertellen waarom het werkt
.
Ik was natgeregend en ik mocht geen lekker toetje (ijsje)quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dito dus geen idee.
Ik heb even gemist waarom je verdrietig/humeurig bent, maar game ze!
Dat helpt vast net zo goed als koken.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Speciaal om mijn n00bkloon op te vrolijken ben ik een bapao-fotostrip aan het maken
Oeh, njammiequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Speciaal om mijn n00bkloon op te vrolijken ben ik een bapao-fotostrip aan het maken
Als hij daar op googlet vindt hij dit topic ook welquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op mspoez en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Nijs!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ik love ze !quote:
Don't dramatize, volgens mij is het al lang goed!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Wat is een bara?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Bapao´s ook ni zo,bah nu heb ik zin in een verse Bara
En dat dus ook. Na mijn spuit 11 postquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Don't dramatize, volgens mij is het al lang goed!!
Google geeft idd smerige plaatjes!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is een bara?
Edit: google geeft smerige plaatjes, het ziet er niet smakelijk uit. Lijken wel wormpjes in te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je dan vaak met gekruide vleesvulling enzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Google geeft idd smerige plaatjes!Maar bara is echt lekker! Hier een ietwat accurater plaatje (onder een spoiler om het topic niet vol te krijgen met etenswaar-plaatjes):
Klopt, maar naturel vind ik ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je dan vaak met gekruide vleesvulling enzo
gewoon met een beetje surinaamse sambal
![]()
hoe je dat ong. maakt: http://surinaamsekeuken.w(...)4/12/bara_snack.html
Ja, maar dat heb ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg dat je een gluten intolerantie hebt
Als je het uitlegt zal bijna niemand het erg vinden, toch? Als je het van tevoren zegt, dat je liever geen brood eet omdat je dan een naar opgeblazen gevoel krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik nietEn als ik dan iets met gluten eet waar ik wél zin in heb staat dat ook zo lullig.
Ik ben meer op zoek naar een manier om dit op een galante wijze op te lossen én ik ben benieuwd hoe anderen dit zouden doen. Zou jij over zoiets willen liegen pf?
Pffff.................quit eens met die slachtofferrol, puh-lease zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op exnick en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Nee maar zo'n opgeblazen buik is gewoon een goede reden! Ik vind het wel moeilijker om mensen uit te leggen dat ik bepaalde dingen wel en niet eet omdat ik wil afvallen. Omdat je dan moet verdedigen dat je wilt afvallen ofzo, mensen vinden dat vaak zo vreemd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben gelijk. Moet niet zo mutsen maar gewoon eerlijk zijn. Wat kan een mens soms moeilijk doen hè?
Voor anderen hier heb je vaak prima advies, je maakt het alleen jezelf soms moeilijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben gelijk. Moet niet zo mutsen maar gewoon eerlijk zijn. Wat kan een mens soms moeilijk doen hè?
Dat niet zo lekker hoeft er niet eens bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Merel het volgende:
Gewoon zeggen hoe het zit Tink? "Sorry maar ik vind brood niet zo lekker en ik reageer er niet goed op" - maar dan in het Duits
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor anderen hier heb je vaak prima advies, je maakt het alleen jezelf soms moeilijk.
Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
Kan ik me hier abonneren op de PM rellen? Altijd leuk.
Gewoon eerlijk zijn Tink, werkt uiteindelijk toch het best.
Ik zeg gewoon "Nee dank je" zonder uitlegquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Wijzen jullie snoep ook zo netjes af dan?
Waarom? Omdat jij iets niet wilt eten mogen anderen het ook niet eten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:39 schreef mordradead het volgende:
Ik houd altijd een betoog over hoe ranzig iets wel niet is, zelfs bij de lekkerste dingen met pijn in m'n hart
Ja ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
Kan ik me hier abonneren op de PM rellen? Altijd leuk.
Gewoon eerlijk zijn Tink, werkt uiteindelijk toch het best.
Spekkoek?! Weet je wel hoe véél eieren daar in zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:39 schreef mordradead het volgende:
Ik houd altijd een betoog over hoe ranzig iets wel niet is, zelfs bij de lekkerste dingen met pijn in m'n hart
Ach, laat lekker gaan. Leven en laten leven. Misschien vindt zij de manier waarop jij in shape wil komen wel raarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op het feestje waar ik gister was vertelde één van de meiden dat ze vanaf morgen wil gaan Sonja Bakkeren. Ik moest me zo inhouden om er niet tegenin te gaan...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén van de eerste dingen die m'n vriend zei toen hij thuis kwam was: "Wat zie je er mooi uit", dus toen was ik helemaalen
en
.
Jij bent zo wijs altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Leven en laten leven. Misschien vindt zij de manier waarop jij in shape wil komen wel raar
Dat denk ik ook, maar een abonnement op de PM-rellen sla ik niet afquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik geloof dat dat ge-PM voor een select groepje is, ik weet iig van niets
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar een abonnement op de PM-rellen sla ik niet af
Ja, ik ben een nieuwsgierig aagje
Nou, ik heb je horen praten op de meet heurrquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef YPPY het volgende:
We zijn toch ook allemaal schattig en lief en knuffelig.
Gelukkig had ik hem nog bewaard, bij deze het groepjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat we langzamerhand wel weten wie dat selecte groepje is
De echte rel heb ik nog niet mogen ontvangen. Alleen de naamswisseling.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog bewaard, bij deze het groepje.
Dit bericht werd verzonden naar Merel, Greys, Principessa.Farfallus, Anosmie, Conleche, Viking84, Kwakveense, Motorbloempje, Ewelina en K_i_m.
Of er meer is weet ik niet.
Ssssssst, dat moet via PM, weet je nog?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb je horen praten op de meet heurr
Yppy ook al vals? Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb je horen praten op de meet heurr
Sorry, nu heb ik CF's beeld van jou al verpestquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ssssssst, dat moet via PM, weet je nog?
Dat wás de rel, toch? Of loop ik nou achter?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De echte rel heb ik nog niet mogen ontvangen. Alleen de naamswisseling.
Dankzij jouquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die had ik dus ook en tink nu ook
wuh, in een wanhopige poging mee te klieken ga ik jou zo s een PM vol roddels sturen. Over wie zullen we t hebben? Goodbye? Maria? Yppy?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wuh, in een wanhopige poging mee te klieken ga ik jou zo s een PM vol roddels sturen. Over wie zullen we t hebben? Goodbye? Maria? Yppy?
Sta jij niet op de lijst van het PM-kliekje? Dat dacht ikquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat wás de rel, toch? Of loop ik nou achter?.
Ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me nu af of die er uberhaupt wel waren.
Ik lul nooit onderlingquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik nietWe zijn wel een kippenhok onder elkaar hoor. Het kan niet anders dan dat er onderling geluld wordt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik volg het ook allemaal helemaal niet meer..
Iedereen vraagt zich nu wanhopig af of er over ze geroddeld wordt in pm-klieken waarvan de leden onduidelijk zijn. Zoiets, denk ik.quote:
Dat is alles wat ik heb! En volgens mij is er ook niet meer tenzij ik niet in dat clubje zitquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankzij jouKan je me de rest van de roddels, kattige opmerkingen ed. ook even pm_en ?
Kind, ik hoor nooit wat. Irl ook niet trouwens, ik hoor altijd alles als laatste. Dus wat is er nou en welke rel heb ik verder nog gemist behalve die van vanavond?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sta jij niet op de lijst van het PM-kliekje? Dat dacht ikOf zit je nou de vermoorde onschuld uit te hangen?
Serieus, wijven
Ik zei alleen maar lieve en knuffelige dingen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yppy ook al vals? Mijn wereldbeeld, wat doe je
Misschien had ik toch gelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik heb! En volgens mij is er ook niet meer tenzij ik niet in dat clubje zit
Dat is altijd zo bij vrouwenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik nietWe zijn wel een kippenhok onder elkaar hoor. Het kan niet anders dan dat er onderling geluld wordt
Waarschijnlijk wat goodbye in haar laatste post zegt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kind, ik hoor nooit wat. Irl ook niet trouwens, ik hoor altijd alles als laatste. Dus wat is er nou en welke rel heb ik verder nog gemist behalve die van vanavond?.
oh ja, die had ik wel gehadquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Merel het volgende:
Dat ik van Poez een PM heb gehad wil nog niet zeggen dat ik tot enig kliekje behoor
Ik! Ik vond je kleiner! Ik dacht dat je er uit zag als dita von teese!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij vrouwenIk vraag me af hoeveel vrouwen na de meet mij a) dikker vonden dan gedacht, of niet aardig, of dat m'n maten niet kloppen ofzo
Geen van alle! Sterker nog, ik vind je irl aardiger dan onlinequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij vrouwenIk vraag me af hoeveel vrouwen na de meet mij a) dikker vonden dan gedacht, of niet aardig, of dat m'n maten niet kloppen ofzo
Conleche en greys hoeven dat niet per pm te doen, dat doen ze wel op hun volgende pyjama partyquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Roddels verspreiden dat er PMs zijn
aan de andere kant vivi, conleche en greys zijn wel verdacht stil
Ja klopt, denk ikquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
Dan zitten we nu dus een rel te creeëren
eenschquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik liever met mannen omga.
Nou zeg, praat je altijd zo over J?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef YPPY het volgende:
Veel plezier hier, ik krijg wel PM's met de samenvatting toch? Dan kan ik lekker naar bed met een kruik.
Ja, en vivi heeft al meermaals gehint dat er een pmcirckel isquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik! Ik vond je kleiner! Ik dacht dat je er uit zag als dita von teese!
Greys zit in Egyptequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom denk je dat ik een 'hoe leeg ik m'n inbox snel en gemakkelijk'-cursus heb gegeven in het vorige topic?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje suf wel, om steeds in een topic te melden dat je iemand hebt ge-PM'd, though. Vind ik.
idd, ik hoef écht niet te weten of er over me geroddeld wordtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een 'hoe leeg ik m'n inbox snel en gemakkelijk'-cursus heb gegeven in het vorige topic?. Leuk dat iedereen met elkaar pm't, maar dat hoef je niet op het forum te gooien
.
Ik ben geen lid van het Grote Geheime PM-genootschap heur!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog bewaard, bij deze het groepje.
Dit bericht werd verzonden naar Merel, Greys, Principessa.Farfallus, Anosmie, Conleche, Viking84, Kwakveense, Motorbloempje, Ewelina en K_i_m.
Of er meer is weet ik niet.
Meis, over jou wordt niet geroddeld. Doe niet zo onzekerquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd, ik hoef écht niet te weten of er over me geroddeld wordt![]()
Daarom heet het ook private mesagequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een 'hoe leeg ik m'n inbox snel en gemakkelijk'-cursus heb gegeven in het vorige topic?. Leuk dat iedereen met elkaar pm't, maar dat hoef je niet op het forum te gooien
.
Oh denk je dat? Voelt dat lekker belangrijk? Nou?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
Over mij wordt ook geluld maar dat vind ik heul ni erg
dus jij zit ook al in de pm cirkelquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meis, over jou wordt niet geroddeld. Doe niet zo onzeker![]()
.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want jij doet het met Lein. Ze vertelt me alles in geuren en kleurenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KP is sweeeeeeetEn hij houdt van lekker eten
![]()
![]()
Over mij gebeurt het toch wel, ik trek geloof ik roddels aanquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Chicolate het volgende:Vrouwen
Ik weet opeens weer waarom ik liever met mannen omga.
Wat valt er nou te roddelen over jou?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over mij gebeurt het toch wel, ik trek geloof ik roddels aan
Echt.
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
??? Ben jij zo raar, dan? Zie je er stiekem uit als een stoephoer?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt.
Klaarblijkelijk. Wat een drukte om niks.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
echt, volgens mij zijn er hélemaal géén problemen, maargoedblijkbaar moet deze SC er wel een hebben, want er wordt zo goed naar gezocht
Ik ook! En dan doe ik alsof het me niks kan schelen, maar achteraf ga ik zitten huilen in een hoekjequote:Op zondag 26 oktober 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zulke dingen weet ik ook altijd graag!
Nou, als je de roddels op de middelbare school had moeten geloven dan had ik een uiterst boeiend en interessant liefdesleven. Ik was o.a. lesbisch (dat was wel de grootste roddel), erg fijn om door een hoop mensen te worden uitgescholden voor lesboquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat valt er nou te roddelen over jou?.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Wat een drukte om niks.
En who freakin'cares wie wie PMt.
alleen omdat je met elkaar in een topic post hoef je nog geen verantwoording aan elkaar af te leggen
Chillll
Ja, precies.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook! En dan doe ik alsof het me niks kan schelen, maar achteraf ga ik zitten huilen in een hoekje
Echt? Wat doe je dan allemaal voor schandaligs dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Echt.
Ja, maar thuis van achter de pc heeft iedereen een veel grotere mond dan online.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen van alle! Sterker nog, ik vind je irl aardiger dan online
quote:
Anders ik wel. Bwuh.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar serieus, ik word kribbig van het sfeertje hier. Roddelen
.
Ze kunnen ook nog mail- en of msn adressen uitwisselen voor als de pm-box weer eens vol zitquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat sowieso niet. Alleen dat ge- 'ik heb je ge-PM'd, heb je het gelezen?', dat hoeft niet zo van mij. Want mensen lezen hun PM heus wel
Zie boven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Wat doe je dan allemaal voor schandaligs dan?![]()
Over mij werden vroeger op school de raarste dingen verteld, maar gek genoeg kwam op alle opleidingen één dezelfde roddel steeds weer terug. Namelijk dat ik het met één van de docenten zou doenGeen idee waarom ze dat steeds weer dachten, want ik heb het echt nog nooit met een docent gedaan, zelfs nooit met een docent geflirt
Ohja, toch wel, één keer bij een examen engels. Toen had ik een wat dieper uitgesneden bloesje aan. Het heeft geholpen.
Nee hoor, ik word heel lief als ik alcohol op heb. Dan ga ik bij iedereen om de nek hangen en iedereen omhelzenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar thuis van achter de pc heeft iedereen een veel grotere mond dan online.
Als we wat drank op hebben, beginnen we steeds meer op onze virtuele alter ego's te lijken.
.
Ik kan me daar niet echt druk om maken. Echt niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat sowieso niet. Alleen dat ge- 'ik heb je ge-PM'd, heb je het gelezen?', dat hoeft niet zo van mij. Want mensen lezen hun PM heus wel
ik kom zo wel weer even online op msnquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Good for youquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet echt druk om maken. Echt niet.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef Chicolate het volgende:
CHOCOLA!
In de hoop dat het dan nu daar over gaat![]()
Hé, spreek voor jezelfquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar thuis van achter de pc heeft iedereen een veel grotere mond dan online.
Ik raak van twee wijntjes ook helemaal in de stemmingquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na één drankje word ik geil en uitgelaten en spontaan, dus dan denkt m'n vriend meestal: "Zo, dat gaat lekker, we gooien er nog eentje in!" En van dat tweede drankje word ik altijd helemaal down en ga ik heel hard huilen en voel ik me heel lelijk. Dus das wel gezellig altijd.
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, spreek voor jezelfMijn mond is irl veel groter dan online!
Gebaseerd op wat eigenlijk?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als we wat drank op hebben, beginnen we steeds meer op onze virtuele alter ego's te lijken.
.
Ohja dat heb ik ook, alleen word ik na een paar drankjes heel slaperig. Dus dan denkt meneer "die gooien we vol, dat wordt een leuke nacht!" en vervolgens mag ie naast me liggen terwijl ik lig te snurkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na één drankje word ik geil en uitgelaten en spontaan, dus dan denkt m'n vriend meestal: "Zo, dat gaat lekker, we gooien er nog eentje in!" En van dat tweede drankje word ik altijd helemaal down en ga ik heel hard huilen en voel ik me heel lelijk. Dus das wel gezellig altijd.
En na meer?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik raak van twee wijntjes ook helemaal in de stemming. Dan ben ik echt heel leuk en gezellig en ontspannen
.
Echt niet? Volgens mij heb ik tijdens de meet meer geouwehoerd dan hier in twee maanden.quote:
kap nou...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil baklava. Ik droom daarvan. Het is een van de meest goddelijke dingen om te eten.
Het komt uit de hel. Ik mag het niet!!!!!
[ afbeelding ]
ik vind dat je gelijk hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt niet? Volgens mij heb ik tijdens de meet meer geouwehoerd dan hier in twee maanden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:23 schreef Merel het volgende:
Ach, er is toch helemaal niks aan de hand? Mensen mogen met elkaar PM'en wat ze willenMaar ik ben 't er wel mee eens dat het niet zo leuk is om dat in een topic te melden, omdat je daarmee al snel een "Wij zijn een clubje en jullie horen er niet bij"-sfeertje creëert. En dat is zonde!
En volgens mij wordt er maar weinig geroddeld, maar denkt iedereen nu dat de anderen roddelen, en daar kunnen we dan weer leuk over roddelen
Maar volgens mij heb je af en toe ook wijselijk je mond gehouden terwijl je er het jouwe van dachtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Echt niet? Volgens mij heb ik tijdens de meet meer geouwehoerd dan hier in twee maanden.
Nooit gehad. Wat is dat?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil baklava. Ik droom daarvan. Het is een van de meest goddelijke dingen om te eten.
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Braaf één stukje nemen en de rest weggeven/weggooienquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Priceless!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ehm, ik ben het juist met je eens hoor, wie met wie PM't boeit me juist niet. Dus hoef ik er ook in een topic waarin iederéén meepraat geen verwijzingen naar te lezenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef SHE het volgende:
Als het feit dat bepaalde mensen elkaar PM-en je zo vreselijk kan bezighouden, dan is dat van een heel dubieus niveau.
Nogmaals, moet je bij elkaar horen omdat je in 1 topic post?
Ik hoor bij helemaal niemand en ik vind het bijzonder vreemd dat in een topic vol volwassen vrouwen uberhaupt dit soort discussies gevoerd worden.
Get over yourselves
Juistquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ehm, ik ben het juist met je eens hoor, wie met wie PM't boeit me juist niet. Dus hoef ik er ook in een topic waarin iederéén meepraat geen verwijzingen naar te lezen![]()
We gaan baklava maken op de tweede meet bij Tink thuis!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit baklava op?![]()
ga je schamen
Ik heb vorige week inderdaad één stukje gekochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Braaf één stukje nemen en de rest weggeven/weggooien
daar is dan zeker over ge pm-edquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We gaan baklava maken op de tweede meet bij Tink thuis!
Na meer word ik misselijk en begint de kamer te tollenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En na meer?
Als ik meer drink dan word ik wel heel aanhalig (althans, tegen mensen die ik leuk vind) maar zodra ik thuisben en op bed plof, val ik in coma.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na meer word ik misselijk en begint de kamer te tollen. Of ik word handtastelijk
. Ik moet echt niet meer dan 2, hooguit 3 wijntjes drinken
.
Nou, met moeite hoor. Ik ben een grote flapuit in het echt. Zeg altijd recht in iemand gezicht wat ik van iets denk, ook als mijn mening eigenlijk helemaal niet relevant of interessant isquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je af en toe ook wijselijk je mond gehouden terwijl je er het jouwe van dacht
verzin zelf 's watquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Pfffrrtttt, kunnen we nu een punt zetten achter het onderwerp roddelen / pm'en? Ook zo typisch des vrouws: ieder moet er nog even het hare van zeggen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
zullen we anders ophouden over de pm's en gaan praten over slecht voedsel zoals chocolade en baklava?
Oh! goed idee zeg!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We gaan baklava maken op de tweede meet bij Tink thuis!
ik zat maar wat te nassenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en moblo. Een tiental topics geleden heb ik voorgesteld een kledingruilmeet te houden waarbij iedereen kan blijven slapen (vrouw of 20 moet net lukken qua slaapplaatsen)
Nou ga dan. Vort! Welterustenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten. Morgen is mijn voorlopig laatste werkdag en woensdag ga ik weg. Drie weken rust. Geen computer, geen tv, niet koken, veel sporten.... Wat zal ik zen terugkomen
Dat bedoelde ik ja. Dank uquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ehm, ik ben het juist met je eens hoor, wie met wie PM't boeit me juist niet. Dus hoef ik er ook in een topic waarin iederéén meepraat geen verwijzingen naar te lezen
Ik ben een binnenvetter, ik hou niet van ruzie, dan hou ik liever m'n mondquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Magoe, wat Tink zegt: ik ben volgens mij in het echt een grotere flapuit dan op fok!, althans, veel directer. Ik hou niet van rellen/ruziemaken met mensen die ik helemaal niet zo goed ken. Waste of energy...
Ik ben irl trouwens ook wel bedachtzamer geworden, je HOEFT niet alles te zeggen. Eigenlijk ben ik best goed in conflicthanteringquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben een binnenvetter, ik hou niet van ruzie, dan hou ik liever m'n mond
Ik dus ook, een echte struisvogel, kan ook niet tegen conflicten. Zeg bijna nooit wat ik écht denk; vandaar dat mensen mij IRL vaak gereserveerd of serieus vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben een binnenvetter, ik hou niet van ruzie, dan hou ik liever m'n mond
Kop in het zand is mijn specialiteitquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dus ook, een echte struisvogel, kan ook niet tegen conflicten. Zeg bijna nooit wat ik écht denk; vandaar dat mensen mij IRL vaak gereserveerd of serieus vinden.
Wat er zo op sbs6 komt....quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Kop in het zand is mijn specialiteit
Vamp waar heb jij het nou weer over?
Eerst even Joseph afkijken hoor!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat er zo op sbs6 komt....
Ik denk:"ik gooi het in de groep,ander onderwerp enzo..."
Zijn homo's zoveel beter, dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een topic om als (jonge)man door te lezen, het is me weer helemaal duidelijk waarom ik ook al weer homo benGaat het zo al 287 topics lang?
Het was een grapje. Fuck het niet bestaande probleem.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Greys zit in EgypteDie kan zich niet verdedigen
En je kan lekker koken volgens mijquote:
Oh, ik ben extreem rechts, ik zoen met acht jongens op een feestje, ik draag rare kleren ik ben onzettend arrogant, hooghartig en ik ben vreemd. Roddels zijn er altijd, over iedereen. Fuck die mensen, bedank ze voor de gratis publiciteit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als je de roddels op de middelbare school had moeten geloven dan had ik een uiterst boeiend en interessant liefdesleven. Ik was o.a. lesbisch (dat was wel de grootste roddel), erg fijn om door een hoop mensen te worden uitgescholden voor lesbo) , vervolgens was ik weer met die en die in het bed gedoken, en weet ik het allemaal
Dit terwijl ik pas op mijn 18e mijn 1e vriendje kreeg
Oh zo ben ik ook, leer het mij afquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, met moeite hoor. Ik ben een grote flapuit in het echt. Zeg altijd recht in iemand gezicht wat ik van iets denk, ook als mijn mening eigenlijk helemaal niet relevant of interessant isDaar maak je vrienden mee
![]()
Gelukkig ben ik online een stuk bedachtzamer. Verbaas me dan ook ontzettend over mensen die online een ander voor alles en nog wat uitmaken. Waarom? Als je er even over nadenkt is dat toch helemaal niet handig.
Nu nog leren ook in het echte leven mijn mond te houden
owwwquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
i scared uim sorries!
[ afbeelding ]
Ik smokkel met de biologische milde yoghurt van de AHquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje ontopic tussendoor:
ben overgestapt op muesli met magere yoghurt ter afwisseling, maar vind 't nogal smakeloos
zijn er lekkere niet zo calorierijke varianten van dit spul? Cruesli is zo gesuikerd als de neten iig, maar vind zoiets wel lekker
daar zweert Liejannuh ook bij, maar die 's wel flink duurder dan de Zaanse Hoevequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik smokkel met de biologische milde yoghurt van de AH.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:03 schreef Soholero het volgende:
Is er nog iemand meer bezig met dat SHE dieet? Kreeg van mijn zus het hele afvalplan toegezonden incl. de verwijzing naar dit forum...
Ik volg het AL 4 hele dagen! :-D
Wie heeft trouwens bedacht dat je elke zat en zon japanse rijst moet eten??!! Is dat echt nodig?
Zijn alle japanse vrouwtjes daarom dun?
Ik heb het niet gedaan dit weekend, ik wil eerst weten welke filosofie daarachter zit...
Die zijn nog honderd keer valser als het nodig isquote:
Probeer een keer een pak, voor hetzelfde geld vindt je het niet lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zweert Liejannuh ook bij, maar die 's wel flink duurder dan de Zaanse Hoeve
Gewoon nooit meer weggaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De gays die ik ken waren gemeeen. Over iedereen die er niet bij was keihard roddelen! De eerste keer was het wel grappig tot dat ik bedacht wat ze zouden doen als ik weg was [ afbeelding ]
René eet ook yoghurt als ontbijt, dus 't kán hard gaanquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Probeer een keer een pak, voor hetzelfde geld vindt je het niet lekker. (wat mij trouwens brengt op het feit dat het érg snel bedorven is. Als het meer dan 4 dagen openstaat is het volgens het pak nog houdbaar, maar komt er alleen een stroompje water uit met een dikke klont erachteraan
. )
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
en nu, slapen
mooie dromen allemaal![]()
Tja, maar dan moet ik dus die eieren ook al koken voor de hele week (dat zijn er euhh...minstens 14 dus)... nou ja ennieweej ik ga dat japanse rijst gedoe niet volgen hoor! Ik val heus wel af als ik in 't weekend een beetje de richtlijnen van de weekdagen volgquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAI!!!
![]()
Mij is verteld dat er wel een idee achter zat, maar dat het vooral ook makkelijk was, zo grijp je niet snel naar iets "fouts" als je al iets klaar hebt staan enzo.... ( ofzoiets)
Ik heb de rijst eik ook nooit gedaan!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:26 schreef Soholero het volgende:
[..]
Tja, maar dan moet ik dus die eieren ook al koken voor de hele week (dat zijn er euhh...minstens 14 dus)... nou ja ennieweej ik ga dat japanse rijst gedoe niet volgen hoor! Ik val heus wel af als ik in 't weekend een beetje de richtlijnen van de weekdagen volg![]()
Joepie ik heb zo'n zin in als ik dun ben... ga ik lekker sexy lingerie kopen, elke avond mijn man verleiden met dansjes en slagroom op mijn platte gespierde buik, puntige vrouwenlaarzen kopen, sporten in een strak fietsbroekje ipv een joggingbroek van Sengers, enz enz
Eey zkatje,quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb de rijst eik ook nooit gedaan!!
En jaaaaaaaa!!!! Eindelijk weer eens mooie/sexy lingerie!!
Een vent??quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef Chicolate het volgende:
Soholero, ik dacht even dat je een vent was. Zet je geslacht eens op vrouw, en welkom
.
@Ewelina: waarom noem jij je kamer eigenlijk altijd studio?Ik moet dan eerder denken aan een kleine ruimte vol lampen en een fotograaf erbij.
Omdat een 1-kamer woning ook echt een studio heetquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef Chicolate het volgende:
Soholero, ik dacht even dat je een vent was. Zet je geslacht eens op vrouw, en welkom
.
@Ewelina: waarom noem jij je kamer eigenlijk altijd studio?Ik moet dan eerder denken aan een kleine ruimte vol lampen en een fotograaf erbij.
Jaaaaa... Ik weet het!! Ze zaten vanmorgen dus ook niet om 6 maar om 5 uur rechtop in bed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:36 schreef Soholero het volgende:
[..]
Eey zkatje,
Ik ga naar bed... morgen zijn M&N weer klaarwakker (op tijd deze keer he, de klok is verzet)
Moet nog boterhammen smeren, gymkleren pakken, tasjes inpakken, douchen, mezelf voor de zekerheid ook insmeren met anti-luis, mijn (b)engels nog een zoen geven en instoppen en dan kan ik ook eens gaan slapen![]()
Lang leve het dieet en hail hail de slanke mama's(ja, ik heb alle vertrouwen dat het gaat lukken!)
Doewie!
Je kon erop rekenenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
anders gaan we weer lekker door met die kansloze discussie
Op karakterrrquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Les 18, en 16 november heb ik de Zeven Heuvelenloop![]()
15km die ik never nooit ga redden
Houd eens op jezelf steeds in een slachtofferrol te duwenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
werd er maar over me geroddeldblijkbaar ben ik niet interessant genoeg
Ik ga mijn best doen, ik pm julliequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
werd er maar over me geroddeldblijkbaar ben ik niet interessant genoeg
Ik dacht eigenlijk dat het over die foto van SHE ging.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef conleche het volgende:
Dat ik gisteren even een tijdelijk leven had, wil dan natuurlijk niet zeggen, dat ik mijn mond moet houden over iets waar ik me op deze maandagmorgen woest om maak. Zo werkt het niet: eerst iets aanzwengelen en dan, als je er zelf mee klaar bent, verwachten dat ieder ander dat ook is! Dus.
Niet persoonlijk naar jou gericht MoBlo, want ik zag dat jij er tenminste niet vanuit ging dat er wel geroddeld zou worden. Wáarom denken mensen dat?? Ik snap het echt niet!
Kijk, weet je wat ik irritant vind? Niet zozeer dat ge-'joehoe, leeg je pmbox even' en ik weet ook heus wel dat er niet geroddeld wordt (al zal dat mij persoonlijk aan m'n reet roesten), maar dat jullie hier op het forum geheimzinnig gaan lopen doen. Ik heb meerdere posts gezien waarin gerefereerd werd aan de inhoud van een pm. Voor buitenstaanders valt er geen touw aan vast te knopen en als iemand om opheldering vraagt, dan is het meteen van 'oh het is niet belangrijk'. Dát is irritant.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef conleche het volgende:
Dat ik gisteren even een tijdelijk leven had, wil dan natuurlijk niet zeggen, dat ik mijn mond moet houden over iets waar ik me op deze maandagmorgen woest om maak. Zo werkt het niet: eerst iets aanzwengelen en dan, als je er zelf mee klaar bent, verwachten dat ieder ander dat ook is! Dus.
Niet persoonlijk naar jou gericht MoBlo, want ik zag dat jij er tenminste niet vanuit ging dat er wel geroddeld zou worden. Wáarom denken mensen dat?? Ik snap het echt niet!
doe's normaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op jezelf steeds in een slachtofferrol te duwen. Sorry hoor, maar het begint irritant te worden
.
Volgens mij waren het twee losse dingenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef conleche het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |