Oh ik vind oranjekoek zo lekker he. Vooral met banketbakkersroomquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
jammie griesmeelpuddingben nu ook een weekje aan de brinta en moet zeggen dat dat ook erg prima smaakt... zelfs een beetje verslavend
vanmiddag dus een verjaardag gehad, net weer thuis en ben moe!
wel een heerlijk stuk oranjekoek en lekkere hapjes op .....
Tvp?quote:
Eerst zag ik alleen een punt.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:42 schreef Esse_est het volgende:
dan edit ik maar vanwege de herkenbaarheid
Ja maar waaromquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Griesmeelpudding: een beetje suiker op de pudding voorkomt een velletje.
Hoeft maar een klein beetje te zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ik vind oranjekoek zo lekker he. Vooral met banketbakkersroom
Maak er eens niet zo'n gruwelijk drama van, johquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op mspoez en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Moet ik wegblijven? Ik kan niet meer dan op mijn knieën.
Dito dus geen idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:48 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar waarom. Ik doe het ook trouw, geleerd van mn moeder, maar niemand kan me vertellen waarom het werkt
.
Ik was natgeregend en ik mocht geen lekker toetje (ijsje)quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dito dus geen idee.
Ik heb even gemist waarom je verdrietig/humeurig bent, maar game ze!
Dat helpt vast net zo goed als koken.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Speciaal om mijn n00bkloon op te vrolijken ben ik een bapao-fotostrip aan het maken
Oeh, njammiequote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Speciaal om mijn n00bkloon op te vrolijken ben ik een bapao-fotostrip aan het maken
Als hij daar op googlet vindt hij dit topic ook welquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op mspoez en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Nijs!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ik love ze !quote:
Don't dramatize, volgens mij is het al lang goed!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Wat is een bara?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind Bapao´s ook ni zo,bah nu heb ik zin in een verse Bara
En dat dus ook. Na mijn spuit 11 postquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Don't dramatize, volgens mij is het al lang goed!!
Google geeft idd smerige plaatjes!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is een bara?
Edit: google geeft smerige plaatjes, het ziet er niet smakelijk uit. Lijken wel wormpjes in te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je dan vaak met gekruide vleesvulling enzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Google geeft idd smerige plaatjes!Maar bara is echt lekker! Hier een ietwat accurater plaatje (onder een spoiler om het topic niet vol te krijgen met etenswaar-plaatjes):
Klopt, maar naturel vind ik ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je dan vaak met gekruide vleesvulling enzo
gewoon met een beetje surinaamse sambal
![]()
hoe je dat ong. maakt: http://surinaamsekeuken.w(...)4/12/bara_snack.html
Ja, maar dat heb ik nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg dat je een gluten intolerantie hebt
Als je het uitlegt zal bijna niemand het erg vinden, toch? Als je het van tevoren zegt, dat je liever geen brood eet omdat je dan een naar opgeblazen gevoel krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik nietEn als ik dan iets met gluten eet waar ik wél zin in heb staat dat ook zo lullig.
Ik ben meer op zoek naar een manier om dit op een galante wijze op te lossen én ik ben benieuwd hoe anderen dit zouden doen. Zou jij over zoiets willen liegen pf?
Pffff.................quit eens met die slachtofferrol, puh-lease zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:49 schreef Esse_est het volgende:
Mijn excuus aan alle dames hier; Mijn eX gaat niet de topics volgen om me te zoeken, die googlet op exnick en denkt dat hij me dan wel vindt. Dat andermans exen allemaal slimmer zijn dan dat, ja daar kan ik niks aan doen.
Nee maar zo'n opgeblazen buik is gewoon een goede reden! Ik vind het wel moeilijker om mensen uit te leggen dat ik bepaalde dingen wel en niet eet omdat ik wil afvallen. Omdat je dan moet verdedigen dat je wilt afvallen ofzo, mensen vinden dat vaak zo vreemd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben gelijk. Moet niet zo mutsen maar gewoon eerlijk zijn. Wat kan een mens soms moeilijk doen hè?
Voor anderen hier heb je vaak prima advies, je maakt het alleen jezelf soms moeilijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie hebben gelijk. Moet niet zo mutsen maar gewoon eerlijk zijn. Wat kan een mens soms moeilijk doen hè?
Dat niet zo lekker hoeft er niet eens bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Merel het volgende:
Gewoon zeggen hoe het zit Tink? "Sorry maar ik vind brood niet zo lekker en ik reageer er niet goed op" - maar dan in het Duits
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor anderen hier heb je vaak prima advies, je maakt het alleen jezelf soms moeilijk.
Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
Kan ik me hier abonneren op de PM rellen? Altijd leuk.
Gewoon eerlijk zijn Tink, werkt uiteindelijk toch het best.
Ik zeg gewoon "Nee dank je" zonder uitlegquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Wijzen jullie snoep ook zo netjes af dan?
Waarom? Omdat jij iets niet wilt eten mogen anderen het ook niet eten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:39 schreef mordradead het volgende:
Ik houd altijd een betoog over hoe ranzig iets wel niet is, zelfs bij de lekkerste dingen met pijn in m'n hart
Ja ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef YPPY het volgende:
Kan ik me hier abonneren op de PM rellen? Altijd leuk.
Gewoon eerlijk zijn Tink, werkt uiteindelijk toch het best.
Spekkoek?! Weet je wel hoe véél eieren daar in zitten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:39 schreef mordradead het volgende:
Ik houd altijd een betoog over hoe ranzig iets wel niet is, zelfs bij de lekkerste dingen met pijn in m'n hart
Ach, laat lekker gaan. Leven en laten leven. Misschien vindt zij de manier waarop jij in shape wil komen wel raarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op het feestje waar ik gister was vertelde één van de meiden dat ze vanaf morgen wil gaan Sonja Bakkeren. Ik moest me zo inhouden om er niet tegenin te gaan...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén van de eerste dingen die m'n vriend zei toen hij thuis kwam was: "Wat zie je er mooi uit", dus toen was ik helemaalen
en
.
Jij bent zo wijs altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, laat lekker gaan. Leven en laten leven. Misschien vindt zij de manier waarop jij in shape wil komen wel raar
Dat denk ik ook, maar een abonnement op de PM-rellen sla ik niet afquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik geloof dat dat ge-PM voor een select groepje is, ik weet iig van niets
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar een abonnement op de PM-rellen sla ik niet af
Ja, ik ben een nieuwsgierig aagje
Nou, ik heb je horen praten op de meet heurrquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef YPPY het volgende:
We zijn toch ook allemaal schattig en lief en knuffelig.
Gelukkig had ik hem nog bewaard, bij deze het groepjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat we langzamerhand wel weten wie dat selecte groepje is
De echte rel heb ik nog niet mogen ontvangen. Alleen de naamswisseling.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hem nog bewaard, bij deze het groepje.
Dit bericht werd verzonden naar Merel, Greys, Principessa.Farfallus, Anosmie, Conleche, Viking84, Kwakveense, Motorbloempje, Ewelina en K_i_m.
Of er meer is weet ik niet.
Ssssssst, dat moet via PM, weet je nog?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb je horen praten op de meet heurr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |