Ergens deze week. Ik vind wel dat we dan elkaars woningen moeten komen bewonderen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef Anneque het volgende:
Ewelina, ik ben nummer 28!heb je enig idee wanneer we contracten zouden kunnen gaan tekenen?
Ja, die verdwijnen toch per 31-1-09?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Anneque het volgende:
ik woon nu aan de stavanger.. ik zou er binnenkort toch uitmoeten.. dus ik ben er wel blij mee!totaal niet een moment voor mij om te verhuizen (te druk), had min of meer voor de grap gereageerd.. maar gelukje lijkt het op! haha ja zeker, koffie buuv?
Ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef Anneque het volgende:
ja voor mij nummer 5nouja zo gaat het in amsterdam!
ik wacht heel erg kwijlend voor mijn computer de mail met de uitnodiging om te tekenen af!
Ja, óf ze hebben het niet goed aangegeven óf het is echt zo... maar het is wel raar. Overigens heb ik dus op deze advertentie gereageerd omdat ik dan meer kans maakte, en voor die 2m2 kon het me toch niet boeienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef Anneque het volgende:
hé wat klinkt dat als een gekke deal? er was nog een aanbieding op bos en lommerplein, een zelfde ding maar 2 m2 groter ofzo, en daarbij werd wel aangegeven dat er pas huurtoeslag aangevraagd kon worden vanaf 23.. maar bij deze niet? Kan het zijn doordat de kale huur toch lager is dan 348? (bij dat bedrag staat namelijk verwarming inbegrepen?) of is het misschien gewoon nalatigheid van stuwoweb dat ze niet vermeld hebben dat je 23 moet zijn? Hmm... nouja, ik zie het wel. ik word over 6 maanden 23, dat valt nog wel te overzien!
Dat zijn ook foto's van de sitequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:46 schreef Anneque het volgende:
ja die keuken daar ben ik ook erg benieuwd naar! volgens mij is hij minstens 2 keer zo groot als mijn huidige keukenblokje, en dat zou wel echt heel fijn zijn! en allemaal gesloten kastjes, lekker opgeruimd, in plaats van planken enzo. thnx voor de foto's! lijken erg op de foto's van de site..
zullen we hier even posten als we meer weten (mail)?fijne avond!
Dat was ik! Ik heb overigens inmiddels wel een uitnodiging ontvangen. Ben al meer dan 20 plaatsen gezakt. Maar ik weet nog niet of ik er op ga reageren. Ben een luxesnob geworden die minimaal 2 kamers wil, dus wellicht ben ik binnenkort weg uit Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Ewelina het volgende:
Als je nog geen 23 bent was je er niet uitgehaald door het systeem, dus dan had je sowieso niks gehad.
Buiten dat... iemand met een vergelijkbare inschrijvingsduur als ik eindigde daar op plaats 60 (er werden 20 woningen aangeboden) dus dan had je waarschijnlijk niks gehad.
Volgens de plattegrond zijn die 23+ woningen trouwens dezelfde grootte als die van ons, muv 2 woningen ofzo.
Nou, als je in Meer en Vaart wil zitten (Osdorp) daar bieden ze nu 2-kamer woningen aan van 35m2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef bluejean het volgende:
[..]
Dat was ik! Ik heb overigens inmiddels wel een uitnodiging ontvangen. Ben al meer dan 20 plaatsen gezakt. Maar ik weet nog niet of ik er op ga reageren. Ben een luxesnob geworden die minimaal 2 kamers wil, dus wellicht ben ik binnenkort weg uit Amsterdam.![]()
Oh, die had ik helemaal niet gezien op studentenwoningweb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, als je in Meer en Vaart wil zitten (Osdorp) daar bieden ze nu 2-kamer woningen aan van 35m2.
Ik heb nog steeds niks gehoord
Ik ben trouwens ook al bijna 20 plaatsen gezakt, van 39 naar 22.
Ga gewoon kijken, je kunt altijd nog afwijzenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:54 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh, die had ik helemaal niet gezien op studentenwoningweb.
Trouwens, is het bos- en lommerplein ver van het centrum? Ik ben er wel eens heen gefietst, maar dat was vanaf mijn oude huis. Ik heb eigenlijk niet zo'n goed idee.
Nu ben ik trouwens weer aan het twijfelen of ik niet alsnog maandag moet gaan bezichtigen. Ladieda, besluiteloosheid a gogo.![]()
Die plattegrondjes zijn trouwens ontzettend slecht te bekijken. Of ik heb duidelijk een bril nodig.
Heb ik op gekeken! Maar daar gaven ze ontzettend onpraktische routes, dus werd ik er nog weinig wijs uit. En op googlemaps leek het heel ver, vond ik. Veel verder dan van de Stavangerweg bijv.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:30 schreef Anneque het volgende:
bos en lommerplein is 15 min fietsen van centraal, 10 min van al het andere in het centrum. googlemaps!
Gewoon door de Jan van Galenstraat, dan over de Rozengracht tot aan de Dam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef bluejean het volgende:
[..]
Heb ik op gekeken! Maar daar gaven ze ontzettend onpraktische routes, dus werd ik er nog weinig wijs uit. En op googlemaps leek het heel ver, vond ik. Veel verder dan van de Stavangerweg bijv.
Zal het wel zijn, maar ik vraag me af of dat mag... volgens mij belazer je daarmee de boelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:09 schreef Anneque het volgende:
ja, maar als je onder de 23 bent krijg je wél 140 euro subsidie als je 20 euro opgeeft, met het hele bedrag niks. denk dat het daar mee te maken heeft. Denk wel dat ik het wel zou veranderen na mijn 23ste ofzo.
@bluejean; ik woon nu ook op stavanger, maar stavanger wordt ver weg als het verhuist.. daarbij zien deze woningen er veel beter uit. als dát de keuze is zou ik zeker voor bos en lommer gaan!
Nope, maar elektriciteit en water enzo zit niet inbegrepen bij de huur, dat moet je zelf nog aanvragen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:27 schreef maok het volgende:
Bij mijn huursubsidie heb ik ook mijn kale huur opgegeven en een klein gedeelte van de servicekosten, zo gaven ze dat bij de belasting dienst aan. Huursubsidie gaat nou eenmaal niet over gas/water/licht. (ik ben overigens boven de 23)
De grens is 348 euro t/m 22 jaar. Pas nog nagekeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:43 schreef mordradead het volgende:
Nee onder 23 ook als je huur niet hoger is dan 340 euro geloof ik... inc. servicekosten.
Jup, hoe langer je inschrijftijd, hoe meer kans je maakt op een kamer. Buiten dat is particulier vaak duurder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Evolet het volgende:
Bedankt!
Maar bij de sshu kan ik nergens vinden of het aantal ingeschreven jaren/maanden invloed heeft op het verkrijgen van een kamer. Werkt dit net zoals bij woningnet, langere tijd ingeschreven betekent meer kans?
En bestaan er ook dit soort sites voor Den Bosch?
Geen idee, bel met de belastingdienst zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef mordradead het volgende:
En voor servicekosten mocht je toch maximaal 48 euro rekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |