Exactly my thought! Gabri is een gewoon een must voor je team, tactisch slim en een bikkel die er vol in vliegt! Zet dan Gabri met de punt naar achter....quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was ook gewoon een kutwissel. Haal dan Lindgren eruit.
Grappig verslag.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:
http://detrouwehonden.nl/dbid=7369/tpl=1901
Eindelijk weer eens een leuk foto verslag zonder denigrerende teksten
Dat stukje over die toiletjuffrouw. Heerlijke humor.quote:
Doen ze toch na vrijwel iedere wedstrijd? Suarez neemt er vaak uitgebreid de tijd voor in mijn beleving.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gebaar van de spelers. Jij ook nog een handje gehad dennis?
Dat wist ik niet. Het is iig goed dat ze daar uitgebreid de tijd voor nemen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doen ze toch na vrijwel iedere wedstrijd? Suarez neemt er vaak uitgebreid de tijd voor in mijn beleving.
Kom op zeg. Als dat zo zou zijn, dan zou Gabri helemaal niet in de basis staan. Net of je een speler gaat opstellen, om hem daarna eruit te halen, omdat je hem niet zou mogen. Dit was gewoon een tactische wissel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef Scorpie het volgende:
Gabri is je onbetwiste leider, die haal je er niet uit. Dan haal je eerder Lindgren eruit die sowieso niet lekker in de wedstrijd zat.
Van Basten mag Gabri gewoon niet, zoveel is nu wel duidelijk.
Dat denk ik dus ook. Maar wanneer je suggereert dat het niet lekker botert tussen Marco en Gabri word je hier uitgelachen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:00 schreef Scorpie het volgende:
Gabri is je onbetwiste leider, die haal je er niet uit. Dan haal je eerder Lindgren eruit die sowieso niet lekker in de wedstrijd zat.
Van Basten mag Gabri gewoon niet, zoveel is nu wel duidelijk.
Volgens mij geeft Suárez ook standaard zijn bos bloemen aan een invalide bij de opkomst voor de wedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Het is iig goed dat ze daar uitgebreid de tijd voor nemen.
Heb jij vorig jaar Aad de Mos gezien bij Vitesse?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als dat zo zou zijn, dan zou Gabri helemaal niet in de basis staan. Net of je een speler gaat opstellen, om hem daarna eruit te halen, omdat je hem niet zou mogen. Dit was gewoon een tactische wissel.
Ja. Maar toen maakte Megrelishvili al na vier minuten een fout die de hele week was besproken; niet Denneboom binnendoor laten gaan. Gabri speelde vrij redelijk, maar ik denk dat Van Basten wat creativiteit op het middenveld wilde.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef toma het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar Aad de Mos gezien bij Vitesse?
Woensdag, 20:00 inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:06 schreef versteegrob het volgende:
Mensen, Ajax moet toch woensdag spelen om 20uur?
Las net ergens dat Ajax dinsdag speelt
Waarom haal je dan Lindgren er niet uit? Ik snap daar echt niets van.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Maar toen maakte Megrelishvili al na vier minuten een fout die de hele week was besproken; niet Denneboom binnendoor laten gaan. Gabri speelde vrij redelijk, maar ik denk dat Van Basten wat creativiteit op het middenveld wilde.
Ik vind het wel mooi altijd. Kom zelf in de trein ook nog wel eens mindervaliden (geestelijk vooral) tegen die met vader ofzo richting stadion gaan. Vind het leuk om te zien hoe zij helemaal opgaan in Ajax. Op een andere manier dan andere fanatieke supporters.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Het is iig goed dat ze daar uitgebreid de tijd voor nemen.
Je ziet het verschil toch wel tussen Emanuelson en een invalide?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Suárez ook standaard zijn bos bloemen aan een invalide bij de opkomst voor de wedstrijd.
Weet het alleen niet zeker. Kan ook Emanuelson zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je ziet het verschil toch wel tussen Emanuelson en een invalide?
Omdat je een keuze moet maken; Gabri of Lindgren. Misschien wilde Van Basten Lindgren achter de hand houden om hem later in de wedstrijd in de verdediging te zetten? Ik weet het niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:06 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom haal je dan Lindgren er niet uit? Ik snap daar echt niets van.
Laten we het op een hersenscheet van Marco houden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:06 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op het einde, bij die vrouw die iets achter ons staat in die lichte jasquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
mooi gebaar van de spelers. Jij ook nog een handje gehad dennis?
Precies. Lindgren was de zwakke schakel, niet Gabri.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als Van Basten bij Oranje geen problemen had met Seedorf/Van Bommel oid, waren dit soort suggesties er nooit geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef toma het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar wanneer je suggereert dat het niet lekker botert tussen Marco en Gabri word je hier uitgelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |